Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.quote:
En dan op SBS6 janken dat je in een rothotel zitquote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me typisch de nederlandse mentaliteit, als je 100 euro goedkoper kan reizen, dan kan je voor 100 euro meer zuipen.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso ben je niet goed in je hoofd als je op zuipvakantie gaat.
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik ben ontzettend alternatief jaquote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.
Maar zoals ik aangaf in de OP, beste mensen, draait het om de triestheid van het uitsparen van 100 euro ten koste van de lol (mijn inziens). En niet om de zuipvakantie op zich.
want als je dat wilt vermijden moet je natuurlijk wel gewoon naar Salou of Chersonissos op vakantie gaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
Waarom doe je dat dan kudtnewbie?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.
Maarja, ik heb geen zin om alweer een opmerking over je FIPO van 2008 te maken.
Ach, als je jong bent, heb dat ook wel eens gedaan toen ik jong en onbezonnen was. Maar toen zat ik voor een paar tientjes op een camping op Terschelling -nee, niet de Appelhof-.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Moet je 1 keer in je leven gedaan hebben hequote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?
Waarom zou ik elke vakantie cultuur moeten bezichtigen?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend alternatief ja. Jij bent gewoon een domme aap dat je uberhaupt naar 1 van die bestemmingen wilt gaan ongeacht het seizoen. Cultuurbarbaar.
idd. Als je jong bent moet je minimaal 1x zo'n zuipvakantie hebben meegemaakt, in het hoogseizoen! Buiten het hoogseizoen kan je er nog wel een zuipvakantie van maken, maar stelt het natuurlijk geen ene fuck voor aangezien de halve stad dan leeg is.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.quote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.
ik weet nog wel een aantal jaren geleden dat SBS net begon, en zij toen zo;n programma hadden over jongeren op vakantie. Dat is misschien ook al wel 10 jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
Nou, grote jongen hoor... chapeau!quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |