Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.quote:
En dan op SBS6 janken dat je in een rothotel zitquote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me typisch de nederlandse mentaliteit, als je 100 euro goedkoper kan reizen, dan kan je voor 100 euro meer zuipen.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso ben je niet goed in je hoofd als je op zuipvakantie gaat.
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik ben ontzettend alternatief jaquote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.
Maar zoals ik aangaf in de OP, beste mensen, draait het om de triestheid van het uitsparen van 100 euro ten koste van de lol (mijn inziens). En niet om de zuipvakantie op zich.
want als je dat wilt vermijden moet je natuurlijk wel gewoon naar Salou of Chersonissos op vakantie gaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
Waarom doe je dat dan kudtnewbie?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.
Maarja, ik heb geen zin om alweer een opmerking over je FIPO van 2008 te maken.
Ach, als je jong bent, heb dat ook wel eens gedaan toen ik jong en onbezonnen was. Maar toen zat ik voor een paar tientjes op een camping op Terschelling -nee, niet de Appelhof-.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Moet je 1 keer in je leven gedaan hebben hequote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?
Waarom zou ik elke vakantie cultuur moeten bezichtigen?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend alternatief ja. Jij bent gewoon een domme aap dat je uberhaupt naar 1 van die bestemmingen wilt gaan ongeacht het seizoen. Cultuurbarbaar.
idd. Als je jong bent moet je minimaal 1x zo'n zuipvakantie hebben meegemaakt, in het hoogseizoen! Buiten het hoogseizoen kan je er nog wel een zuipvakantie van maken, maar stelt het natuurlijk geen ene fuck voor aangezien de halve stad dan leeg is.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.quote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.
ik weet nog wel een aantal jaren geleden dat SBS net begon, en zij toen zo;n programma hadden over jongeren op vakantie. Dat is misschien ook al wel 10 jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
Nou, grote jongen hoor... chapeau!quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
En daarom ga ik komende zomervakantie voor het eerst op zuipvakantie. In het hoogseizoen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
idd. Als je jong bent moet je minimaal 1x zo'n zuipvakantie hebben meegemaakt, in het hoogseizoen! Buiten het hoogseizoen kan je er nog wel een zuipvakantie van maken, maar stelt het natuurlijk geen ene fuck voor aangezien de halve stad dan leeg is.
Owja, ik heb uiteraard ook die zuipvakanties gehad, die tijd is nu voorbij.
Toen ik 20 jaar geleden 16 was, bouwden we al muren van kratten bier. Dat is niet iets van de laatste jaren.quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Hoe bedoel je dat "grote jongen" nou weer? Dat is toch een vrij neutrale stelling, dat het op vakantie gaan naar jongeren voor een dergelijke bestemming toen nog niet heel erg ontwikkeld was?quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, grote jongen hoor... chapeau!
Ga jij nou maar lekker Breerers drinken in Rimini met de rest van je jochies, dan drink ik wel lekker m'n vodka en slivovic in het nederlander- en pubervrije oostblok.
Jij hebt geen vrienden, in je eentje is dat idd een beetje saai ja.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Je alles een keer meegemaakt hebben ook zo'n lekker nutteloze zuipvakantie .quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen hadden ze toen allemaal een pak shag eronder hangen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toen ik 20 jaar geleden 16 was, bouwden we al muren van kratten bier. Dat is niet iets van de laatste jaren.
Omdat 'zuipvakanties' voor pubers zijn, of volwassen triangeljosti's uit 'prachtwijken'. Ik ga gewoon op vakantie, én ga daarbij eventueel zuipen. Als ik alleen wil gaan zuipen, kan ik net zo goed gewoon thuis blijven...quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat "grote jongen" nou weer? Dat is toch een vrij neutrale stelling, dat het op vakantie gaan naar jongeren voor een dergelijke bestemming toen nog niet heel erg ontwikkeld was?
En FYI, het Oostblok is ook al 'geïnfecteerd". Bulgarije, Hongarije, Turkije (niet echt Oostblok, maar wel in het oosten) én Kroatië zijn erg in trek op het moment. Veel plezier met je wodka in het binnenland.
Het zal je verbazen maar toen was het al leuk om je scheermes te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef DurumDoner het volgende:
Alleen hadden ze toen allemaal een pak shag eronder hangen!
God, ik ben ook een puber. Hallo, mag ik dan ook een puber zijn of moeten 18-jarigen tegenwoordig zich gedragen alsof ze 30 zijn? Verder is het fijn als jij dat al ontgroeid bent, maar geef dan niet af op anderen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat 'zuipvakanties' voor pubers zijn, of volwassen triangeljosti's uit 'prachtwijken'. Ik ga gewoon op vakantie, én ga daarbij eventueel zuipen. Als ik alleen wil gaan zuipen, kan ik net zo goed gewoon thuis blijven...
En FYI, het oostblok is wel wat groter dan die 3e-rangs tokkielanden die jij noemt.
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:42 schreef Skylark. het volgende:
En om dat zuipen gaat het niet alleen.
Het gaat gewoon om lekker even feesten, geen school, zon, strand en vakantie-liefdes! Zo kan ik bij alles wel zeggen wat je op vakantie doet: "Dat kan in Nederland ook".
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:42 schreef Skylark. het volgende:
En om dat zuipen gaat het niet alleen.
Het gaat gewoon om lekker even feesten, geen school, zon, strand en vakantie-liefdes! Zo kan ik bij alles wel zeggen wat je op vakantie doet: "Dat kan in Nederland ook".
Whehe. Ik denk dat ik er zo ook op ga terug kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.
Hier kan ik mee praten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
hoogseizoen rimini in 2009
hiervoor geweest naar salou en chersonissos
We hebben vandaag geboekt en ik zag dat laagseizoen al op verschillende data uitverkocht wasquote:Op maandag 29 december 2008 22:28 schreef star_gazer het volgende:
Wat een kankertopic trouwens in december. Rot op met je zomer, het is teringkoud buiten
Recessie, jeweets. Maar als ik het goed begrijp gaat iedereen met het laagseizoen en zit jij straks in een leeg vakantie-oord?quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben vandaag geboekt en ik zag dat laagseizoen al op verschillende data uitverkocht was.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 22:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Recessie, jeweets. Maar als ik het goed begrijp gaat iedereen met het laagseizoen en zit jij straks in een leeg vakantie-oord?
Wat moet je nu weer met die vlagquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou echt kut zijn.
Maar er waren ook al verscheidene hoogseizoen data weg, dus dat zal wel loslopen. Gewoon op tijd geboekt, voordat je met blaren zit. Daardoor krijgen we wel een sjieke vlag:
[ afbeelding ]
(wel een ander opschrift)
Ik weet niet op wat voor 'n paupervakantie jij gaat, maar voor 300 euro sta ik niet op m'n bestemming. En 400 a 500 opmaken is ook een illusie. In 5 dagen misschien ja.quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Dit topic draait niet om het hebben van een zuipvakantie/hosselvakantie/trip naar Blanes, Lloret de Mar, Salou, Chersonissos, Zonnestrand, Rimini e.d.
Het gaat om de personen die niet in het hoogseizoen gaan, maar voor een datum dáárvoor boeken. Okay, het kan gebeuren dat het niet anders kan, maar de meeste doen dat omdat het 100 euro goedkoper is.
Hoe dom ben je dan? Je geeft minimaal 300 (incl bijkomende kosten) uit aan een vakantie, en waarschijnlijk geef je daar ook nog een 400/500 euro uit. Wat ga je dan beknibbelen op fucking 100 euro, als er dan weinig te beleven valt.![]()
![]()
Klacht: Sukkels die in het laagseizoen op jongeren-reis gaan.
Sub-klacht: Zomervakantie voor regio zuid valt laat.
Meevaller: Zo blijven er meer data in het hoogseizoen over voor mij.
Ik beschrijf daar dan ook het l-a-a-g-s-e-i-z-o-e-n. Goedkopere prijzen, weetje.quote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor 'n paupervakantie jij gaat, maar voor 300 euro sta ik niet op m'n bestemming. En 400 a 500 opmaken is ook een illusie. In 5 dagen misschien ja.
owja, deze reactie hebben we ook nog niet gehad in dit topicquote:Op maandag 29 december 2008 23:09 schreef GuyFawkes het volgende:
AlcoholBen je anders niet stoer genoeg om op een meisje af te stappen? Waar ben je zo bang voor?
Busreisquote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik beschrijf daar dan ook het l-a-a-g-s-e-i-z-o-e-n. Goedkopere prijzen, weetje.
En ik had het over 10 dagen btw, busreis.
Werkenquote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef Renesite het volgende:
Waarom eind juli gaan in plaats van begin juni? In juli kan je dan lekker de hele vakantie fulltime werken omdat die dwazen van collega's in de buurt super een keer zoveel betalen!
Nee, daar pimp ik niet mee, ik had m'n topic over wat anders geopend. En als ik had willen pimpen (ja okay, nu 'pimp' ik misschien (totdat er een FoK!'ker komt die hier weer overheen gaat)), ik ga in 2009 ook skiën en naar Maleisië.quote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef star_gazer het volgende:
Jezus... TS pimpt als ik het goed begrijp met een 10-daagse busreis naar een pauperoord vol bezopen Nederlanders en een gratis vlag die daarbij komt?
O wacht, pappa en mamma je zuipvakantie laten betalenquote:
Oeh, ik ga skieën en naar Venezuela. En tussendoor een lang weekend naar Barcelona, en naar Londenquote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, daar pimp ik niet mee, ik had m'n topic over wat anders geopend. En als ik had willen pimpen (ja okay, nu 'pimp' ik misschien (totdat er een FoK!'ker komt die hier weer overheen gaat)), ik ga in 2009 ook skiën en naar Maleisië.
Maar daar gaat het niet over. Ontopic graag, over de mensen die in het laagseizoen gaan.
Ik ga ook naar Londen trouwens, ook een lang weekend.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh, ik ga skieën en naar Venezuela. En tussendoor een lang weekend naar Barcelona, en naar Londen
Mijn papa werkt bij McDonalds!quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ga 3 weken naar Australië in het penthouse van mijn pappa en mamma die in hartje Sydney staat, een maand naar Kenia naar de ranche van mijn opa, ik ga skiën met Beatrix en consorten in Lech en daarbij ga ik 3 mastertitels halen en heb ik een piemel die altijd 2 centimeter groter is dan wie dan ook wat anders beweerd.
Jij wintquote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ga 3 weken naar Australië in het penthouse van mijn pappa en mamma die in hartje Sydney staat, een maand naar Kenia naar de ranche van mijn opa, ik ga skiën met Beatrix en consorten in Lech en daarbij ga ik 3 mastertitels halen en heb ik een piemel die altijd 2 centimeter groter is dan wie dan ook wat anders beweerd.
OT: zuipvakanties zijn kut.
Juicyhill die commentaar geeft op andermans tijdsbesteding.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Al het vieze gore tuig mag nu van de straat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juicyhill die commentaar geeft op andermans tijdsbesteding..
Geen jongens en meisjes maar tuig op de speelplek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Al het vieze gore tuig mag nu van de straat.
Volle prullenbakken, rochelplekken roffe plekken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geen jongens en meisjes maar tuig op de speelplek.
Naar Maleisië gaan om te zuipenquote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, daar pimp ik niet mee, ik had m'n topic over wat anders geopend. En als ik had willen pimpen (ja okay, nu 'pimp' ik misschien (totdat er een FoK!'ker komt die hier weer overheen gaat)), ik ga in 2009 ook skiën en naar Maleisië.
Maar daar gaat het niet over. Ontopic graag, over de mensen die in het laagseizoen gaan.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Je geeft minimaal 300 (incl bijkomende kosten) uit aan een vakantie, en waarschijnlijk geef je daar ook nog een 400/500 euro uit. Wat ga je dan beknibbelen op fucking 100 euro, als er dan weinig te beleven valt.![]()
![]()
![]()
niet mijn idee van vakantie gastquote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef Skylark. het volgende:
En ik had het over 10 dagen btw, busreis.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Skylark. het volgende:
(ja okay, nu 'pimp' ik misschien (totdat er een FoK!'ker komt die hier weer overheen gaat)), ik ga in 2009 ook skiën en naar Maleisië.
dit is best wel triest.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef fathank het volgende:
Oeh, ik ga skieën en naar Venezuela. En tussendoor een lang weekend naar Barcelona, en naar Londen
Als je vrienden hebt en een penis is het best leuk.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Opa. U hier!?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:59 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb het nut van de halve dag op een druk strand hangen en 's avonds in de plaatselijke kamping disco heineken bier zuipen ook nooit zo begrepen. Als ik naar het buitenland ga, doe ik dat om dingen te doen die je in Nederland nooit hebt kunnen doen, zoals museums, bepaalde natuurgebieden, oude steden, etc.
Niks mis met een beetje zuipen en relaxen op t strand, maar dat kan overal.
Overigens vind ik het al behoorlijk veel zeggen, als je op jonge leeftijd liever gaat zuipen dan een kasteel/museum/stajde bezoeken. Dan ben je gewoon een teringtokkietoerist, en dat zul je altijd blijven ook.
ik heb het gedaan. en dan sta je daar. en zie je wat oude stenen opgestapeld...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:59 schreef Batsnek het volgende:
Overigens vind ik het al behoorlijk veel zeggen, als je op jonge leeftijd liever gaat zuipen dan een kasteel/museum/stajde bezoeken. Dan ben je gewoon een teringtokkietoerist, en dat zul je altijd blijven ook.
Och dingen als kitesurfen, rodelen, kanovaren, etc zijn ook hartstikke leuk, maar ik snap niet waarom je nou 40 euro neer telt voor een of andere breezerdiskotheek waar ze hele avond kutmuziek draaien en alles wat je neukt hepatitus B heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het gedaan. en dan sta je daar. en zie je wat oude stenen opgestapeld...
woehoeeeeeee! wat een ervaring was dat zeg. blij dat ik het heb gedaan, weet ik hoe saai dat kan zijn. dat vind ik echt niet "een leuke tijd hebben" je staat daar maar wat te kijken.
het enige dat je er aan hebt is dat je trots kan vertellen, ben ik geweest, heb ik gezien.![]()
ga dan leuke dingen doen, speedboot huren en over rivieren varen. jeepies huren en door de bergen crossen. oid. lekker wakeboarden, jetskien en noem het maar op. paragliden of desnoods onderwaterduiken. en dat alles met een aangenaam klimaat... en dan savonds lekker stappen. en dat gaat niet om het zuipen. maar gewoon gezellig dansen met de dames, lol met je vrienden. EEN LEUKE TIJD HEBBEN. genieten van het leven. als ik later oud ben en dat alles niet meer trek ga ik wel op excursies e.d.
je moet dan ook naar een tent gaan waar ze muziek draaien waar je wel van houdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Och dingen als kitesurfen, rodelen, kanovaren, etc zijn ook hartstikke leuk, maar ik snap niet waarom je nou 40 euro neer telt voor een of andere breezerdiskotheek waar ze hele avond kutmuziek draaien en alles wat je neukt hepatitus B heeft.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als je vrienden hebt en een penis is het best leuk.
Anders lijkt het me ook niets idd.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Volle prullenbakken, rochelplekken roffe plekken.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef afcajos het volgende:
Oh god, dit is ook weer typisch fok hoorzeiken op mensen die een fantastische tijd hebben in lloret waar ze elke dag zuipen en 's avonds uitgaan.
Dat is toch verdomme 1 van de mooiste dingen in je jeugd? dat je zelf zo paupervriendloosautistisch bent en nooit bent meegevraagd kunnen wij niks aan doenIk ging op mijn 16e naar terschelling (appelhof ja
) en dat was gewoon supergaaf. En ja, ik heb ook wel 'cultuurvakanties' gehad (nieuw-zeeland) maar met je beste vrienden naar een vakantiebestemming waar je lekker de hele dag kunt ouwehoeren, drinken en 's avonds de kroeg/club in is gewoon geniaal. Dit jaar waarschijnlijk met een mannetje of 7/8 naar Bulgarije
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hierop afgeven kom ik trouwens enkel op fok tegenMaarja, dat is fok he.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hierop afgeven kom ik trouwens enkel op fok tegenMaarja, dat is fok he.
lloret of salou?quote:
Zeg Opa, hoeveel 17-jarigen ken jij die liever een kasteel bekijken dan een chick versieren in de discotheek om vervolgens op het strand er van langs te gevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Och dingen als kitesurfen, rodelen, kanovaren, etc zijn ook hartstikke leuk, maar ik snap niet waarom je nou 40 euro neer telt voor een of andere breezerdiskotheek waar ze hele avond kutmuziek draaien en alles wat je neukt hepatitus B heeft.
Waarom reageer je nou serieus?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
lloret of salou?
en daarbij, ik ben vaak zat spaanse dames tegen gekomen in bv italie. die gaan namelijk ook op vakantie
Van de zon genieten....quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:59 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb het nut van de halve dag op een druk strand hangen en 's avonds in de plaatselijke kamping disco heineken bier zuipen ook nooit zo begrepen. Als ik naar het buitenland ga, doe ik dat om dingen te doen die je in Nederland nooit hebt kunnen doen, zoals museums, bepaalde natuurgebieden, oude steden, etc.
Dat het gros van de musea en kerken werkelijk het nazoeken op internet al niet waard is, dat laten we dan voor het gemak maar buiten beschouwingquote:Overigens vind ik het al behoorlijk veel zeggen, als je op jonge leeftijd liever gaat zuipen dan een kasteel/museum/stajde bezoeken. Dan ben je gewoon een teringtokkietoerist, en dat zul je altijd blijven ook.
en niet doen wat je denkt dat je zou moeten doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heeft niet zoveel te maken met tokkie zijn of niet. Heeft te maken met doen waar je zin in hebt.
Ik zou t wel wetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Opa, hoeveel 17-jarigen ken jij die liever een kasteel bekijken dan een chick versieren in de discotheek om vervolgens op het strand er van langs te geven.
Douwe Dabbert met z'n knapzakje is er niets bijquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten![]()
Ik heb sowieso een teringhekel aan discotheken ( laat staan campingdisco's ), ik snap niet wat er leuk is aan jezelf voor veel geld vol gieten, luisteren naar kutmuziek en jezelf af laten pijpen op t toilet. Aan het einde van de vakantie kun je dan terugkijken op zuipen en neuken. En je bent 800 euro kwijt.
Toen ik 16, 17 was gingen we rodelen, oude dorpen bekijken, kanoën, kastelen en museum bezoeken. En als ik dan wilde zuipen deden we dat rondom een kampvuur met de plaatselijke jugend, dat was goedkoper en je kon elkaar tenminste verstaan. ( mits je de taal een beetje sprak )
Batsnek, not your average white boyquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten![]()
Ik heb sowieso een teringhekel aan discotheken ( laat staan campingdisco's ), ik snap niet wat er leuk is aan jezelf voor veel geld vol gieten, luisteren naar kutmuziek en jezelf af laten pijpen op t toilet. Aan het einde van de vakantie kun je dan terugkijken op zuipen en neuken. En je bent 800 euro kwijt.
Toen ik 16, 17 was gingen we rodelen, oude dorpen bekijken, kanoën, kastelen en museum bezoeken. En als ik dan wilde zuipen deden we dat rondom een kampvuur met de plaatselijke jugend, dat was goedkoper en je kon elkaar tenminste verstaan. ( mits je de taal een beetje sprak )
Maar goed, ik heb t hele idee van zuipen en disko's nooit begrepen dus t zal daar ook wel mee te maken hebben
Je hebt wel van je jeugd genoten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten![]()
Maar goed, ik heb t hele idee van zuipen en disko's nooit begrepen dus t zal daar ook wel mee te maken hebben
NOU VOOR 130 EURO KAN JE DIE "CHERSONIS" ER OOK WEL BIJ DOENquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef fathank het volgende:
Dan is 2,50 voor een biertje nog goedkoop..
Ik ken iemand die heeft 130 euro voor een gram sos betaald op Chersonisoss
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOU VOOR 130 EURO KAN JE DIE "CHERSONIS" ER OOK WEL BIJ DOEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Scherpquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die op zuipvakanties gaan![]()
Als ik op vakantie ga wil ik wel wat van de omgeving en cultuur zien.... Zuipen kan hier ook.
Nee, ik ben niet 60 maar 26!
Zuipen tijdens het bekijken van de omgeving en de cultuur?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:04 schreef rival het volgende:
[..]
en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?
Zo kun je het inderdaad ook uitleggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef afcajos het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |