abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64490090
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef Skylark. het volgende:

En ik had het over 10 dagen btw, busreis.
niet mijn idee van vakantie gast
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Skylark. het volgende:
(ja okay, nu 'pimp' ik misschien (totdat er een FoK!'ker komt die hier weer overheen gaat)), ik ga in 2009 ook skiën en naar Maleisië.
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef fathank het volgende:

Oeh, ik ga skieën en naar Venezuela. En tussendoor een lang weekend naar Barcelona, en naar Londen
dit is best wel triest.
pi_64490103
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso ben je niet goed in je hoofd als je op zuipvakantie gaat.
Als je vrienden hebt en een penis is het best leuk.

Anders lijkt het me ook niets idd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64491203
Ik heb het nut van de halve dag op een druk strand hangen en 's avonds in de plaatselijke kamping disco heineken bier zuipen ook nooit zo begrepen. Als ik naar het buitenland ga, doe ik dat om dingen te doen die je in Nederland nooit hebt kunnen doen, zoals museums, bepaalde natuurgebieden, oude steden, etc.

Niks mis met een beetje zuipen en relaxen op t strand, maar dat kan overal.

Overigens vind ik het al behoorlijk veel zeggen, als je op jonge leeftijd liever gaat zuipen dan een kasteel/museum/stajde bezoeken. Dan ben je gewoon een teringtokkietoerist, en dat zul je altijd blijven ook.
pi_64491277
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:59 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb het nut van de halve dag op een druk strand hangen en 's avonds in de plaatselijke kamping disco heineken bier zuipen ook nooit zo begrepen. Als ik naar het buitenland ga, doe ik dat om dingen te doen die je in Nederland nooit hebt kunnen doen, zoals museums, bepaalde natuurgebieden, oude steden, etc.

Niks mis met een beetje zuipen en relaxen op t strand, maar dat kan overal.

Overigens vind ik het al behoorlijk veel zeggen, als je op jonge leeftijd liever gaat zuipen dan een kasteel/museum/stajde bezoeken. Dan ben je gewoon een teringtokkietoerist, en dat zul je altijd blijven ook.
Opa. U hier!?
pi_64491337
quote:

ik heb het gedaan. en dan sta je daar. en zie je wat oude stenen opgestapeld...
woehoeeeeeee! wat een ervaring was dat zeg. blij dat ik het heb gedaan, weet ik hoe saai dat kan zijn. dat vind ik echt niet "een leuke tijd hebben" je staat daar maar wat te kijken.
het enige dat je er aan hebt is dat je trots kan vertellen, ben ik geweest, heb ik gezien.

ga dan leuke dingen doen, speedboot huren en over rivieren varen. jeepies huren en door de bergen crossen. oid. lekker wakeboarden, jetskien en noem het maar op. paragliden of desnoods onderwaterduiken. en dat alles met een aangenaam klimaat... en dan savonds lekker stappen. en dat gaat niet om het zuipen. maar gewoon gezellig dansen met de dames, lol met je vrienden. EEN LEUKE TIJD HEBBEN. genieten van het leven. als ik later oud ben en dat alles niet meer trek ga ik wel op excursies e.d.
pi_64491406
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb het gedaan. en dan sta je daar. en zie je wat oude stenen opgestapeld...
woehoeeeeeee! wat een ervaring was dat zeg. blij dat ik het heb gedaan, weet ik hoe saai dat kan zijn. dat vind ik echt niet "een leuke tijd hebben" je staat daar maar wat te kijken.
het enige dat je er aan hebt is dat je trots kan vertellen, ben ik geweest, heb ik gezien.

ga dan leuke dingen doen, speedboot huren en over rivieren varen. jeepies huren en door de bergen crossen. oid. lekker wakeboarden, jetskien en noem het maar op. paragliden of desnoods onderwaterduiken. en dat alles met een aangenaam klimaat... en dan savonds lekker stappen. en dat gaat niet om het zuipen. maar gewoon gezellig dansen met de dames, lol met je vrienden. EEN LEUKE TIJD HEBBEN. genieten van het leven. als ik later oud ben en dat alles niet meer trek ga ik wel op excursies e.d.
Och dingen als kitesurfen, rodelen, kanovaren, etc zijn ook hartstikke leuk, maar ik snap niet waarom je nou 40 euro neer telt voor een of andere breezerdiskotheek waar ze hele avond kutmuziek draaien en alles wat je neukt hepatitus B heeft.
pi_64491456
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Och dingen als kitesurfen, rodelen, kanovaren, etc zijn ook hartstikke leuk, maar ik snap niet waarom je nou 40 euro neer telt voor een of andere breezerdiskotheek waar ze hele avond kutmuziek draaien en alles wat je neukt hepatitus B heeft.
je moet dan ook naar een tent gaan waar ze muziek draaien waar je wel van houd
lekker swingen, lekker los. gekke mensen ontmoeten (niet agressieve dronkaards kunnen echt grappig zijn)
lol maken....
pi_64492282
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 08:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je vrienden hebt en een penis is het best leuk.

Anders lijkt het me ook niets idd.
Nee
pi_64492985
Oh god, dit is ook weer typisch fok hoor zeiken op mensen die een fantastische tijd hebben in lloret waar ze elke dag zuipen en 's avonds uitgaan.

Dat is toch verdomme 1 van de mooiste dingen in je jeugd? dat je zelf zo paupervriendloosautistisch bent en nooit bent meegevraagd kunnen wij niks aan doen Ik ging op mijn 16e naar terschelling (appelhof ja ) en dat was gewoon supergaaf. En ja, ik heb ook wel 'cultuurvakanties' gehad (nieuw-zeeland) maar met je beste vrienden naar een vakantiebestemming waar je lekker de hele dag kunt ouwehoeren, drinken en 's avonds de kroeg/club in is gewoon geniaal. Dit jaar waarschijnlijk met een mannetje of 7/8 naar Bulgarije
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_64493006
Mensen die hierop afgeven kom ik trouwens enkel op fok tegen Maarja, dat is fok he.
pi_64493363
Ik was het eens met TS totdat hij over zijn busreis begon
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:37:56 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_64493736
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:22 schreef Biels het volgende:

[..]

Volle prullenbakken, rochelplekken roffe plekken.

LOLLERS!!!!!!!!!!!! KOMEN DR ZOE VAN DIE SCHOONMAKERS, EN DAARNA GOAST T DR WEER ONDER DEKKENLOLLERSROFL!!!!!!!!!!!1111111111
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:42:21 #88
202380 Herbstmeister
legen -wait for it- dary
pi_64493878
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef afcajos het volgende:
Oh god, dit is ook weer typisch fok hoor zeiken op mensen die een fantastische tijd hebben in lloret waar ze elke dag zuipen en 's avonds uitgaan.

Dat is toch verdomme 1 van de mooiste dingen in je jeugd? dat je zelf zo paupervriendloosautistisch bent en nooit bent meegevraagd kunnen wij niks aan doen Ik ging op mijn 16e naar terschelling (appelhof ja ) en dat was gewoon supergaaf. En ja, ik heb ook wel 'cultuurvakanties' gehad (nieuw-zeeland) maar met je beste vrienden naar een vakantiebestemming waar je lekker de hele dag kunt ouwehoeren, drinken en 's avonds de kroeg/club in is gewoon geniaal. Dit jaar waarschijnlijk met een mannetje of 7/8 naar Bulgarije

he-le-maal mee eens. Terschelling, salou, marmaris...allemaal gehad
pi_64493881
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hierop afgeven kom ik trouwens enkel op fok tegen Maarja, dat is fok he.
quote:

ik denk dat het gros van die jongens jongens zijn die het of nooit gedaan hebben omdat ze niet mochten, niet durfden of niet konden. (bv geen vrienden en niet alleen willen, geen geld you name it)

of ze hebben het wel gedaan maar nooit de leuke dingen meegemaakt. dus wel op vakantie, wel uitgaan... maar niet dat spaanse meisje meenemen naar het strand. waar het 's nachts nog steeds lekker warm is en je uiteindelijk met haar de zon op ziet komen... als voorbeeldje.. of dat ze vanaf het strand naar de speedboten aan het kijken waren en baalde dat ze er niet op zaten.. ik noem maar wat

dusja, dan heb je er niks aan. zit je dan in rimini, lloret of salou en dan mag je net als thuis alleen kijken!
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:57:43 #90
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64494389
Spaanse meisjes in Rimini
Ok stelletje hokboeren
pi_64494448
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:57 schreef padlarf het volgende:
Spaanse meisjes in Rimini
lloret of salou?
en daarbij, ik ben vaak zat spaanse dames tegen gekomen in bv italie. die gaan namelijk ook op vakantie
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:00:42 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64494501
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Zeg Opa, hoeveel 17-jarigen ken jij die liever een kasteel bekijken dan een chick versieren in de discotheek om vervolgens op het strand er van langs te geven .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:00:48 #93
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64494507
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:59 schreef rival het volgende:

[..]

lloret of salou?
en daarbij, ik ben vaak zat spaanse dames tegen gekomen in bv italie. die gaan namelijk ook op vakantie
Waarom reageer je nou serieus?
Ok stelletje hokboeren
pi_64494540
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef padlarf het volgende:

[..]

Waarom reageer je nou serieus?
stommerd
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:11:10 #95
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_64494894
Zuipvakanties zijn juist zo goed
De hele dag drinken, lachen, 's avonds uitgaan en zó makkelijk chickies regelen.
Hele dag goed weer

Mensen die het beoordelen zonder ooit op zuipvakantie geweest te zijn
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_64495147
quote:
Van de zon genieten....
quote:
Dat het gros van de musea en kerken werkelijk het nazoeken op internet al niet waard is, dat laten we dan voor het gemak maar buiten beschouwing

Kwaliteit over kwantiteit. Plezier staat bij mij hoger op de rangorde dan een soort verplichting tot nut of algemene vorming door het zoveelste oude stadje te bezoeken waar de vrouwen er nog echt uitzien als geiten, maar dan met een meurende wasmand.

Ik zie graag nieuwe dingen, maar binnen de mogelijkheden die er zijn en met de beschikbare tijd die ik heb zal ik keuzes moeten maken.

Heeft niet zoveel te maken met tokkie zijn of niet. Heeft te maken met doen waar je zin in hebt.
pi_64495246
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

Heeft niet zoveel te maken met tokkie zijn of niet. Heeft te maken met doen waar je zin in hebt.
en niet doen wat je denkt dat je zou moeten doen
pi_64495309
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeg Opa, hoeveel 17-jarigen ken jij die liever een kasteel bekijken dan een chick versieren in de discotheek om vervolgens op het strand er van langs te geven .
Ik zou t wel weten

Ik heb sowieso een teringhekel aan discotheken ( laat staan campingdisco's ), ik snap niet wat er leuk is aan jezelf voor veel geld vol gieten, luisteren naar kutmuziek en jezelf af laten pijpen op t toilet. Aan het einde van de vakantie kun je dan terugkijken op zuipen en neuken. En je bent 800 euro kwijt.

Toen ik 16, 17 was gingen we rodelen, oude dorpen bekijken, kanoën, kastelen en museum bezoeken. En als ik dan wilde zuipen deden we dat rondom een kampvuur met de plaatselijke jugend, dat was goedkoper en je kon elkaar tenminste verstaan. ( mits je de taal een beetje sprak )

Maar goed, ik heb t hele idee van zuipen en disko's nooit begrepen dus t zal daar ook wel mee te maken hebben
pi_64495525
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Ik zou t wel weten

Ik heb sowieso een teringhekel aan discotheken ( laat staan campingdisco's ), ik snap niet wat er leuk is aan jezelf voor veel geld vol gieten, luisteren naar kutmuziek en jezelf af laten pijpen op t toilet. Aan het einde van de vakantie kun je dan terugkijken op zuipen en neuken. En je bent 800 euro kwijt.

Toen ik 16, 17 was gingen we rodelen, oude dorpen bekijken, kanoën, kastelen en museum bezoeken. En als ik dan wilde zuipen deden we dat rondom een kampvuur met de plaatselijke jugend, dat was goedkoper en je kon elkaar tenminste verstaan. ( mits je de taal een beetje sprak )

Douwe Dabbert met z'n knapzakje is er niets bij
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:33:05 #100
157922 fathank
pi_64495558
quote:

[..]

Ik zou t wel weten

Maar goed, ik heb t hele idee van zuipen en disko's nooit begrepen dus t zal daar ook wel mee te maken hebben
Batsnek, not your average white boy
pi_64495825
quote:

[..]

Ik zou t wel weten

Je hebt wel van je jeugd genoten?
pi_64495882
Mensen die van te voren gaan berekenen hoeveel een busreisje naar Salou gaat kosten
Geld moet rollen. Als ik weer thuis ben kijk ik wel hoeveel ik opgemaakt heb.
Boehoe! mensen die al moeilijk gaan doen als een biertje ¤ 2,50 kost. Dan zie je die gezichtjes zielig doen
-weg, zie banmeldtopic-
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:08:16 #103
157922 fathank
pi_64496094
Dan is 2,50 voor een biertje nog goedkoop..

Ik ken iemand die heeft 130 euro voor een gram sos betaald op Chersonisoss
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:10:46 #104
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_64496158
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef fathank het volgende:
Dan is 2,50 voor een biertje nog goedkoop..

Ik ken iemand die heeft 130 euro voor een gram sos betaald op Chersonisoss
NOU VOOR 130 EURO KAN JE DIE "CHERSONIS" ER OOK WEL BIJ DOEN
><(({°>
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:11:22 #105
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64496171
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik moest lachen!
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:15 #106
157922 fathank
pi_64496331
quote:

[..]

2
pi_64496390
quote:

[..]

Scherp !
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:33:56 #108
157922 fathank
pi_64497996
als de sos maar scherp was voor die 130 euro
pi_64508926
Mensen die op zuipvakanties gaan
Als ik op vakantie ga wil ik wel wat van de omgeving en cultuur zien.... Zuipen kan hier ook.

Nee, ik ben niet 60 maar 26!
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_64523717
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die op zuipvakanties gaan
Als ik op vakantie ga wil ik wel wat van de omgeving en cultuur zien.... Zuipen kan hier ook.

Nee, ik ben niet 60 maar 26!
en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?
  woensdag 31 december 2008 @ 10:30:29 #111
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64525199
quote:
Op woensdag 31 december 2008 08:04 schreef rival het volgende:

[..]

en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?
Zuipen tijdens het bekijken van de omgeving en de cultuur?
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 31 december 2008 @ 15:21:39 #112
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64534526
quote:
Zo kun je het inderdaad ook uitleggen.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:16:54 #113
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64575815
Ehm. Op het hoogseizoen zit het overal vol met VMBO-ers, 90% is man en de meeste chicks zijn niet eens chicks te noemen, ordinaire hoeren die voor de lunch al 5 keer uitgewoond zijn. Tijdens de examenreizen is het perfecte moment om te gaan, dan is de man/vrouw-ratio ook veel beter.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_64578513
Het omslagpunt zat bij mij ook bij 20 toen voor het laatste jaar op zuipvakantie gegaan. Op mijn 18e en 19e nog 3 maanden totaal op Kos gewerkt daarna zijn zuipvakanties niet meer leuk
pi_64578862
zuipvakanties zijn zo gaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')