Je hebt wel van je jeugd genoten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten![]()
Ik heb sowieso een teringhekel aan discotheken ( laat staan campingdisco's ), ik snap niet wat er leuk is aan jezelf voor veel geld vol gieten, luisteren naar kutmuziek en jezelf af laten pijpen op t toilet. Aan het einde van de vakantie kun je dan terugkijken op zuipen en neuken. En je bent 800 euro kwijt.
Toen ik 16, 17 was gingen we rodelen, oude dorpen bekijken, kanoën, kastelen en museum bezoeken. En als ik dan wilde zuipen deden we dat rondom een kampvuur met de plaatselijke jugend, dat was goedkoper en je kon elkaar tenminste verstaan. ( mits je de taal een beetje sprak )
Maar goed, ik heb t hele idee van zuipen en disko's nooit begrepen dus t zal daar ook wel mee te maken hebben
NOU VOOR 130 EURO KAN JE DIE "CHERSONIS" ER OOK WEL BIJ DOENquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef fathank het volgende:
Dan is 2,50 voor een biertje nog goedkoop..
Ik ken iemand die heeft 130 euro voor een gram sos betaald op Chersonisoss
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOU VOOR 130 EURO KAN JE DIE "CHERSONIS" ER OOK WEL BIJ DOEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Scherpquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die op zuipvakanties gaan![]()
Als ik op vakantie ga wil ik wel wat van de omgeving en cultuur zien.... Zuipen kan hier ook.
Nee, ik ben niet 60 maar 26!
Zuipen tijdens het bekijken van de omgeving en de cultuur?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:04 schreef rival het volgende:
[..]
en wat doe je dus precies tijdens je vakantie?
Zo kun je het inderdaad ook uitleggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hierop afgeven kom ik trouwens enkel op fok tegenMaarja, dat is fok he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |