Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.quote:
En dan op SBS6 janken dat je in een rothotel zitquote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me typisch de nederlandse mentaliteit, als je 100 euro goedkoper kan reizen, dan kan je voor 100 euro meer zuipen.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso ben je niet goed in je hoofd als je op zuipvakantie gaat.
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik ben ontzettend alternatief jaquote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet een poging is om de immer-aanwezige alternatieve FoK!'ker uit te hangen.
Maar zoals ik aangaf in de OP, beste mensen, draait het om de triestheid van het uitsparen van 100 euro ten koste van de lol (mijn inziens). En niet om de zuipvakantie op zich.
want als je dat wilt vermijden moet je natuurlijk wel gewoon naar Salou of Chersonissos op vakantie gaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bulkbestemmingen met kankerlelijke Nederlandse jeugd wil je natuurlijk vermijden. Vandaar dat sommigen het hoogseizoen niet als voorkeur hebben.
Waarom doe je dat dan kudtnewbie?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zitten mekaar wel dwars vandaag he.
Maarja, ik heb geen zin om alweer een opmerking over je FIPO van 2008 te maken.
Ach, als je jong bent, heb dat ook wel eens gedaan toen ik jong en onbezonnen was. Maar toen zat ik voor een paar tientjes op een camping op Terschelling -nee, niet de Appelhof-.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Moet je 1 keer in je leven gedaan hebben hequote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een zuipvakantie onderdeel van je jeugd?
Waarom zou ik elke vakantie cultuur moeten bezichtigen?quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend alternatief ja. Jij bent gewoon een domme aap dat je uberhaupt naar 1 van die bestemmingen wilt gaan ongeacht het seizoen. Cultuurbarbaar.
idd. Als je jong bent moet je minimaal 1x zo'n zuipvakantie hebben meegemaakt, in het hoogseizoen! Buiten het hoogseizoen kan je er nog wel een zuipvakantie van maken, maar stelt het natuurlijk geen ene fuck voor aangezien de halve stad dan leeg is.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je ouder dan 30 bent, neem ik je dit niet kwalijk.
Anders, jammer van je jeugd.
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.quote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tering, toen ik 20 was had ik het fenomeen zuipvakantie wel gezien hoor.
ik weet nog wel een aantal jaren geleden dat SBS net begon, en zij toen zo;n programma hadden over jongeren op vakantie. Dat is misschien ook al wel 10 jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
Nou, grote jongen hoor... chapeau!quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het fenomeen zuipvakantie nog niet echt 'bestond' als je 10 jaar geleden jong was.
En daarom ga ik komende zomervakantie voor het eerst op zuipvakantie. In het hoogseizoen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
idd. Als je jong bent moet je minimaal 1x zo'n zuipvakantie hebben meegemaakt, in het hoogseizoen! Buiten het hoogseizoen kan je er nog wel een zuipvakantie van maken, maar stelt het natuurlijk geen ene fuck voor aangezien de halve stad dan leeg is.
Owja, ik heb uiteraard ook die zuipvakanties gehad, die tijd is nu voorbij.
Toen ik 20 jaar geleden 16 was, bouwden we al muren van kratten bier. Dat is niet iets van de laatste jaren.quote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Hoe bedoel je dat "grote jongen" nou weer? Dat is toch een vrij neutrale stelling, dat het op vakantie gaan naar jongeren voor een dergelijke bestemming toen nog niet heel erg ontwikkeld was?quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, grote jongen hoor... chapeau!
Ga jij nou maar lekker Breerers drinken in Rimini met de rest van je jochies, dan drink ik wel lekker m'n vodka en slivovic in het nederlander- en pubervrije oostblok.
Jij hebt geen vrienden, in je eentje is dat idd een beetje saai ja.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Je alles een keer meegemaakt hebben ook zo'n lekker nutteloze zuipvakantie .quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen hadden ze toen allemaal een pak shag eronder hangen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toen ik 20 jaar geleden 16 was, bouwden we al muren van kratten bier. Dat is niet iets van de laatste jaren.
Omdat 'zuipvakanties' voor pubers zijn, of volwassen triangeljosti's uit 'prachtwijken'. Ik ga gewoon op vakantie, én ga daarbij eventueel zuipen. Als ik alleen wil gaan zuipen, kan ik net zo goed gewoon thuis blijven...quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat "grote jongen" nou weer? Dat is toch een vrij neutrale stelling, dat het op vakantie gaan naar jongeren voor een dergelijke bestemming toen nog niet heel erg ontwikkeld was?
En FYI, het Oostblok is ook al 'geïnfecteerd". Bulgarije, Hongarije, Turkije (niet echt Oostblok, maar wel in het oosten) én Kroatië zijn erg in trek op het moment. Veel plezier met je wodka in het binnenland.
Het zal je verbazen maar toen was het al leuk om je scheermes te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef DurumDoner het volgende:
Alleen hadden ze toen allemaal een pak shag eronder hangen!
God, ik ben ook een puber. Hallo, mag ik dan ook een puber zijn of moeten 18-jarigen tegenwoordig zich gedragen alsof ze 30 zijn? Verder is het fijn als jij dat al ontgroeid bent, maar geef dan niet af op anderen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat 'zuipvakanties' voor pubers zijn, of volwassen triangeljosti's uit 'prachtwijken'. Ik ga gewoon op vakantie, én ga daarbij eventueel zuipen. Als ik alleen wil gaan zuipen, kan ik net zo goed gewoon thuis blijven...
En FYI, het oostblok is wel wat groter dan die 3e-rangs tokkielanden die jij noemt.
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:42 schreef Skylark. het volgende:
En om dat zuipen gaat het niet alleen.
Het gaat gewoon om lekker even feesten, geen school, zon, strand en vakantie-liefdes! Zo kan ik bij alles wel zeggen wat je op vakantie doet: "Dat kan in Nederland ook".
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:42 schreef Skylark. het volgende:
En om dat zuipen gaat het niet alleen.
Het gaat gewoon om lekker even feesten, geen school, zon, strand en vakantie-liefdes! Zo kan ik bij alles wel zeggen wat je op vakantie doet: "Dat kan in Nederland ook".
Whehe. Ik denk dat ik er zo ook op ga terug kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik zou me ontzettend pauper voelen als ik daarvoor naar Spanje zou gaan, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je even goedkoop snollen wil scoren met al het leuks daaromheen.
Hier kan ik mee praten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
hoogseizoen rimini in 2009
hiervoor geweest naar salou en chersonissos
We hebben vandaag geboekt en ik zag dat laagseizoen al op verschillende data uitverkocht wasquote:Op maandag 29 december 2008 22:28 schreef star_gazer het volgende:
Wat een kankertopic trouwens in december. Rot op met je zomer, het is teringkoud buiten
Recessie, jeweets. Maar als ik het goed begrijp gaat iedereen met het laagseizoen en zit jij straks in een leeg vakantie-oord?quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben vandaag geboekt en ik zag dat laagseizoen al op verschillende data uitverkocht was.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 22:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Recessie, jeweets. Maar als ik het goed begrijp gaat iedereen met het laagseizoen en zit jij straks in een leeg vakantie-oord?
Wat moet je nu weer met die vlagquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou echt kut zijn.
Maar er waren ook al verscheidene hoogseizoen data weg, dus dat zal wel loslopen. Gewoon op tijd geboekt, voordat je met blaren zit. Daardoor krijgen we wel een sjieke vlag:
[ afbeelding ]
(wel een ander opschrift)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |