Dan wordt m'n balkon een aanlegsteiger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Al Gorequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Helaas niet de jure afvallig. Het monument van degene die dat heeft voorkomen staat achter meerdere hekken en rollen prikkeldraad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in een afvallige provincie van het koninkrijk
Het topic - de bits en bytes - komen toch echt uit Hollandquote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef flipsen het volgende:
Belachelijke TT, nu mogen een heleboel mensen van het kliekje niet posten omdat ze niet in Holland zitten
Naar Cambodja/Laos?quote:
Jah, alle foto's weer opnieuw maken!quote:
Wat leuk dat je dat speciaal gaat doen zeg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:01 schreef Fogel het volgende:
De reis gaat helemaal naar Nederland deze keer, ga met twee van de kinderen sinterklaas vieren.
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik doe mijn laarzen vast aan voor als het water stijgt
[ afbeelding ]
Je kon er zelfs wakeboarden gisterenquote:Op donderdag 4 december 2008 03:57 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.
Hmmm... dat klinkt niet rot!quote:Op donderdag 4 december 2008 03:51 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik ga volgende week lekker wat zonneschijn halen in de Caraïben. Leuk ontspannend all inclusive cruise-je op de kop getikt vandaag.
Tortola, Guadeloupe, Martinique, Ste Lucie, Dominicaanse Republiek en Sint Maarten: we kennen er al 3 van, maar dat mag de pret niet drukken! Ik heb er écht zin in, zo net even voor de kerst!![]()
Oh lachuh!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
Je kon er zelfs wakeboarden gisteren
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel zooo schattig!quote:Ik was net nog op Schiphol maar geen Fogel en de Fogeltjes gezien, wel een sneeuwbui die zijn komst aankondigde
Fijn joh!quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
Same here... het is leuk dat de zaken bijzonder goed gaan, maar ben erg toe aan de 2e helft van januari, als bijna alle klanten weer in Holanda zijn.
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
Hihi, wat bedoel je met "echt zo'n Loveboat"? Zo'n kast van een schip?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Hik het volgende:
Hmmm... dat klinkt niet rot!
Hoe zit zo'n cruise in elkaar? Kom je dan ook nog veel op die eilanden of is het vooral aan boord? En is het echt zo'n Loveboat-boot?
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
1. Buenos Aires is véél leuker dan Santiagoquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef k_man het volgende:
Wat vind je dan het voordeel van Argentinië boven Chili?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:17 schreef Gaoxing het volgende:
Zo klinkt het nog beter Bora! Wow!
quote:Wij hebben deze man weer jullie kant op gestuurd hoor. Heerlijk toch, dat tijdsverschil
[ afbeelding ]
Ik zag aardig wat aanbiedingen op de travelsites in Frankrijk ja! Lekker goedkoop!quote:Thailand is nu trouwens the place to go: ik hoorde net wat de bezettingsgraad is van de grote hotels: ongelooflijk (degene die ik sprak had 10 kamers bezet). Volgens mij kun je zo ongeveer je eigen roomrate vaststellen nu.
Heeft dat niet vooral te maken met het feit dat bepaalde (toonaangevende) reisorganisatoren die bepaalde bestemmingen opeens volop aanbieden? Ook al maak je dan geen gebruik van een georganiseerde reis ofzo, je komt er wel door op ideeën. Of vrienden/kennissen/fokkersquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Hik het volgende:
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenquote:
Goed idee =>quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:21 schreef flipsen het volgende:
Over 2 jaar bieden we meer bestemmingen aan in Zuid en wellicht ook Midden Amerika
quote:Een munt en paspoort voor Centraal-Amerika
SAN PEDRO SULA - De leiders van de Centraal-Amerikaanse landen zijn het vrijdag tijdens een top in Honduras eens geworden over een gemeenschappelijke munteenheid en eenzelfde paspoort. Dit zijn enkele van de maatregelen om de regionale identiteit te versterken en de wereldwijde financiële crisis het hoofd te bieden.
Ook willen de landen minder afhankelijk zijn van landen buiten Midden-Amerika en de voedselproductie en handel in het gebied stimuleren. Daarnaast willen ze enkele wetten op het gebied van immigratie, onderwijst en veiligheid standaardiseren. Het gaat om de landen Belize, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama en de Dominicaanse Republiek.
(ANP)
Volgens het hippe reisburo hier, zijn komend jaar de Seychellen, Reunion en Belize 'the places to go'. Met daarbij de gebruikelijke argumenten dat het nog 'onontdekt is door de toeristenmassa' en je 'in contact kan komen met de locals'quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Dit najaar kom ik veel Malle-dievengangers tegen, hier in FR; als je dan de websites afgaat, zie je dat ze de bestemming bijna allemaal aanbieden, opeens. En dan tegen een net iets acceptabeler prijs dan voorgaande jaren.
Wat betreft Argentinië denk ik zeker dat het "Maxima-syndroom" meespeelt; in Frankrijk zie je bijv. maar bar weinig mensen die warmlopen voor die bestemming. (En persoonlijk wilde ik er al naartoe voordat Maxima überhaupt geboren werd....-ohnee, dat nou ook weer niet...![]()
)
Klinkt een beetje als de Frogertjesquote:
Ik mag af en toe graag een lemming plaatsen in KLBquote:
We hadden het net willen vertalen en aan je verloofde willen sturenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef flipsen het volgende:
Ik mag af en toe graag een lemming plaatsen in KLB
Ik was 13u nog in het vliegtuig.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Je kon er zelfs wakeboarden gisteren
[ afbeelding ]
Ik was net nog op Schiphol maar geen Fogel en de Fogeltjes gezien, wel een sneeuwbui die zijn komst aankondigde
Oh want dat hoort allemaal bij de ambassade?!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenZ'n aankomst was wat minder spectaculair en wat minder snel, maar wel erg schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nederlandse ambassade is wel een van de mooiste in BKK (zoniet DE mooiste, zeker nu de Britse z'n park kwijt is).
Dat is zooo waar! Je kunt er gewoon geen kant meer op!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was 13u nog in het vliegtuig.
We hebben er bijna 4 uur over gedaan om van Schiphol richting het oosten van het land (omgeving Nijmegen) te komenwelkom op de parkeerplek die Nederland heet.
Ik moest lachen...!quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:25 schreef DutchTrain het volgende:
Klinkt een beetje als de Frogertjes![]()
door-associërend kom ik op UIO AMS en de A'dammertjes, Hik en de Hikjes, k_man en de k_mennekes, TheTallGuy en de lange mannetjes, Bora-Bora en de MiniBoraatjes, ...
Zonder meer!quote:Op zondag 7 december 2008 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Bestaat er een wet die het mogelijk maakt om je bovenbuurvrouw neer te slaan als ze weer eens straalbezopen om 5 uur thuis komt en met alle deuren slaat?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Hik het volgende:
De Douane heeft een nieuwe reclame over dat je nu tot 430 euro gratis mag invoeren. In die advertentie staan vlaggetjes van allerlei landen met daaronder die 430 euro in de valuta van dat land. Voor Ecuador staat er "13 miljoen-zoveel Sucre"
Alleen jammer dat de Sucre in Ecuador pas 5 jaar is afgeschaft...![]()
Wat een sukkels, die reclamemakers...
(Wilde er de douane over mailen, maar daar doen ze niet aan)
Ik wist dat hier discussie over zou ontstaan en het is ook geen voldongen feit natuurlijk. Inderdaad heeft Chili sommige dingen op een kleiner oppervlak en het heeft woestijn, wat Argentinië niet heeft. Maar: Argentinië heeft Iguazú en Esteros del Este. Dat laatste deel ken ik zelf niet, maar wordt vaak vergeleken met de Pantanal in Brazilië. Hoewel ik Atacames in Chili erg bijzonder vond, hebben die prachtige groene stukken toch echt meer te bieden dan. (Dan gaan we er even vanuit dat Hooglanden en Patagonië in beide landen aanwezig zijn). Nog een pluspunt van Argentinië: hoewel het land groter is, is in elk geval het busvervoer een stuk beter (wellicht is dat inmiddels ook veranderd?)quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef k_man het volgende:
In Chili heb je ook heel veel variatie in landschappen, en bovendien dichter bij elkaar. Van kust naar bergen is in Chili heel wat korter dan in Argentinië.
Erg leuk!quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenZ'n aankomst was wat minder spectaculair en wat minder snel, maar wel erg schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wachten is alleen nog op het moment dat je een vrouwenfoto van jezelf plaatst, jezelf flipsebel noemt en mannelijke fokkers en masse verliefd op je worden...quote:
Ik heb nog steeds geen idee. Voor mij duurt het atijd weer een week voordat ik een beetje normaal in m'n vel zit. Gisteren de hele dag dansworkshops, 7 uur opgestaan, dus ik dacht dat het allemaal wel prima ging. Maar heb het feest moeten laten zitten en ben doodmoe naar bed gegaan... pfff...quote:
Na een weekend weekend met veel pre-verhuis opruimen, een zeer bijzonder muziekfestival en 36 rondjes op de kartbaan, kan ik morgen gelukkig weer aan het werkquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Het wachten is alleen nog op het moment dat je een vrouwenfoto van jezelf plaatst, jezelf flipsebel noemt en mannelijke fokkers en masse verliefd op je worden...
quote:
Damn! If I say jump you do say how high!quote:
Psst, zeg eens eerlijk... ben je al een beetje verliefd op me?quote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Oe, een nieuw lekker ding hier in HTL.
en nu nog draaierig van die rondjes zekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Na een weekend weekend met veel pre-verhuis opruimen, een zeer bijzonder muziekfestival en 36 rondjes op de kartbaan, kan ik morgen gelukkig weer aan het werk
Volgens mij is het een vent.quote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef Flipsebel het volgende:
[..]
Psst, zeg eens eerlijk... ben je al een beetje verliefd op me?
Gewoon nu nog eens kijken. Wanhopige Fokkers genoeg...quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Had hier ook niet met Flipsebel moeten posten natuurlijk, nu is het topic dood
Tssss... dat zeg je toch van Lucille ook niet!quote:
Ga het geen tweede keer opruimenquote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.quote:Op maandag 8 december 2008 19:46 schreef Thetallguy het volgende:
Lonely Planet Blue List 2006 & 2007 + LP Best of Beijing voor het mooie bedrag van ¤11.67
Nu hopen dat tweedehands boeken op Play een beetje netjes zijn
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?quote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.
Om daarmee te voorkomen dat de uitgever de originele boeken niet meer verkoopt tegen de normale prijs, verkoop je ze onder de naam van 'tweedehands' tegen inkoopprijs. Net zoals auto's, TV's en wasmachines ook goedkoper met een ander merkje erop worden verkocht om van de voorraad (van de onderdelen) af te komen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Fogel het volgende:
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een stageplek voor februari-juni
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb je dan mooi uitzicht over de 18R en 18C. Of kijk je net over de parkeergarage.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Thetallguy het volgende:
Kantoor, 4 hoog geloof ik dus een beetje in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |