Dan wordt m'n balkon een aanlegsteiger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Al Gorequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Helaas niet de jure afvallig. Het monument van degene die dat heeft voorkomen staat achter meerdere hekken en rollen prikkeldraad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in een afvallige provincie van het koninkrijk
Het topic - de bits en bytes - komen toch echt uit Hollandquote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef flipsen het volgende:
Belachelijke TT, nu mogen een heleboel mensen van het kliekje niet posten omdat ze niet in Holland zitten
Naar Cambodja/Laos?quote:
Jah, alle foto's weer opnieuw maken!quote:
Wat leuk dat je dat speciaal gaat doen zeg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:01 schreef Fogel het volgende:
De reis gaat helemaal naar Nederland deze keer, ga met twee van de kinderen sinterklaas vieren.
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik doe mijn laarzen vast aan voor als het water stijgt
[ afbeelding ]
Je kon er zelfs wakeboarden gisterenquote:Op donderdag 4 december 2008 03:57 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.
Hmmm... dat klinkt niet rot!quote:Op donderdag 4 december 2008 03:51 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik ga volgende week lekker wat zonneschijn halen in de Caraïben. Leuk ontspannend all inclusive cruise-je op de kop getikt vandaag.
Tortola, Guadeloupe, Martinique, Ste Lucie, Dominicaanse Republiek en Sint Maarten: we kennen er al 3 van, maar dat mag de pret niet drukken! Ik heb er écht zin in, zo net even voor de kerst!![]()
Oh lachuh!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
Je kon er zelfs wakeboarden gisteren
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel zooo schattig!quote:Ik was net nog op Schiphol maar geen Fogel en de Fogeltjes gezien, wel een sneeuwbui die zijn komst aankondigde
Fijn joh!quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
Same here... het is leuk dat de zaken bijzonder goed gaan, maar ben erg toe aan de 2e helft van januari, als bijna alle klanten weer in Holanda zijn.
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
Hihi, wat bedoel je met "echt zo'n Loveboat"? Zo'n kast van een schip?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Hik het volgende:
Hmmm... dat klinkt niet rot!
Hoe zit zo'n cruise in elkaar? Kom je dan ook nog veel op die eilanden of is het vooral aan boord? En is het echt zo'n Loveboat-boot?
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
1. Buenos Aires is véél leuker dan Santiagoquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef k_man het volgende:
Wat vind je dan het voordeel van Argentinië boven Chili?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:17 schreef Gaoxing het volgende:
Zo klinkt het nog beter Bora! Wow!
quote:Wij hebben deze man weer jullie kant op gestuurd hoor. Heerlijk toch, dat tijdsverschil
[ afbeelding ]
Ik zag aardig wat aanbiedingen op de travelsites in Frankrijk ja! Lekker goedkoop!quote:Thailand is nu trouwens the place to go: ik hoorde net wat de bezettingsgraad is van de grote hotels: ongelooflijk (degene die ik sprak had 10 kamers bezet). Volgens mij kun je zo ongeveer je eigen roomrate vaststellen nu.
Heeft dat niet vooral te maken met het feit dat bepaalde (toonaangevende) reisorganisatoren die bepaalde bestemmingen opeens volop aanbieden? Ook al maak je dan geen gebruik van een georganiseerde reis ofzo, je komt er wel door op ideeën. Of vrienden/kennissen/fokkersquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Hik het volgende:
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenquote:
Goed idee =>quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:21 schreef flipsen het volgende:
Over 2 jaar bieden we meer bestemmingen aan in Zuid en wellicht ook Midden Amerika
quote:Een munt en paspoort voor Centraal-Amerika
SAN PEDRO SULA - De leiders van de Centraal-Amerikaanse landen zijn het vrijdag tijdens een top in Honduras eens geworden over een gemeenschappelijke munteenheid en eenzelfde paspoort. Dit zijn enkele van de maatregelen om de regionale identiteit te versterken en de wereldwijde financiële crisis het hoofd te bieden.
Ook willen de landen minder afhankelijk zijn van landen buiten Midden-Amerika en de voedselproductie en handel in het gebied stimuleren. Daarnaast willen ze enkele wetten op het gebied van immigratie, onderwijst en veiligheid standaardiseren. Het gaat om de landen Belize, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama en de Dominicaanse Republiek.
(ANP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |