Misschien moet ik het gewoon even van me afschrijven. Dat kan natuurlijk in R&P, maar ik heb een voorliefde voor KLB. Onderaan uiteraard de samenvatting

Een maand of 3 geleden had ik een leuk scharreltje opgedaan tijdens het uitgaan. Na veel te veel gedronken te hebben uiteindelijk met haar mee naar huis gegaan. Ik kan me niet alles meer herinneren (écht te veel gedronken), maar we hebben een zeer wilde nacht gehad, waarbij haar huisgenoten ook een rondje meededen (!) en uiteindelijk ben ik de volgende ochtend met een flinke kater naar huis gestrompeld.
En toen begon de échte kater pas. Want, hoewel ik altijd condooms bij me heb tijdens het uitgaan, zag ik dat ik ze niet had gebruikt deze bewuste nacht. En dat gaf me een zeer onplezierig gevoel omdat ik het idee heb dat deze dame wel vaker zulke feestjes heeft. En hoewel ik het me niet kan herinneren (of misschien niet wíl herinneren), zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat er tijdens die orgie met haar huisgenoten ook iets is voorgevallen tussen mij en één van de heren

Goed, je begrijpt, ik maak me behoorlijk zorgen over een eventuele SOA, of meerdere. Dus, ik ben 2 weken terug naar het UMC gegaan voor een uitgebreide SOA-test. Mijn jongeheer krimpt weer als ik eraan terugdenk, brrrrr. Ze zeiden dat ze me uiterlijk binnen 2 weken de resultaten per post zouden toesturen. Maar, die 2 weken zijn inmiddels om en ik weet nog steeds niets! Ik maak me ernstig zorgen en dat wachten op de post is zo verschrikkelijk, iedere dag zat ik bij de brievenbus. Ik weet nu zeker dat ik een levensbedreigende SOA heb opgelopen, anders had ik nu toch wel die resultaten gehad?

SAMENVATTING: Nog steeds geen uitslag van de SOA-test, TS maakt zich ernstig zorgen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.