Belachelijk!!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Fogel het volgende:
...knip
Achtergrond: ben dit weekend met mijn kinderen in Nederland geweest en die weigerden hun handen te wassen als er alleen koud water was ....
Die kregen van mij dus echt wel een volledig ijskoude douche over zich heenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Fogel het volgende:
ben dit weekend met mijn kinderen in Nederland geweest en die weigerden hun handen te wassen als er alleen koud water was
Wat een verwende pestkinderen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Fogel het volgende:
Achtergrond: ben dit weekend met mijn kinderen in Nederland geweest en die weigerden hun handen te wassen als er alleen koud water was
Daar gaat het niet om. Uiteraard moesten ze hun handen met koud water wassen indien er geen keuze was.quote:
Aha, een MOD in wording.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Uiteraard moesten ze hun handen met koud water wassen indien er geen keuze was.
En voor de anderen, je zit in KAA. Als je in Nederland woont en wel warm water op je WC hebt mag je reageren, anders ga je maar weer in ONZ spelen.
Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit echt op let in het buitenland.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit echt op let in het buitenland.
In Egypte hebben ze wel alleen koud water wat alleen niet koud is.
Bij onze vakantie was het op het schip wel koud, maar in het resort in Hurgada niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
![]()
In het resort waar ik geweest ben warm en koud, net als op het cruiseschip waar ik was..
Vreemd, geen last van gehad, behalve dat aan boord het water wel een muffe geur had.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij onze vakantie was het op het schip wel koud, maar in het resort in Hurgada niet.
Zal ook wel met de temps te maken hebben gehad.
En het water was gelig, maar dat schijnt normaal te zijn....
Ik woon helegaar niet in Nederland en heb desondanks toch geen warm water kraan op de WC, dus niet zeurenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor de anderen, je zit in KAA. Als je in Nederland woont en wel warm water op je WC hebt mag je reageren, anders ga je maar weer in ONZ spelen.
In Thailand ongeveer hetzelfde, mits in een 'Thais' huis (en overigens, nu we het er toch over hebben: een hurktoilet). In wat meer westerse huizen staat meestal een westers toilet, een slangetje met douchekopje om je billen te wassen, en een warme + koude kraan om je handen te wassen. In bijvoorbeeld een warenhuis is er alleen een koude kraan om je handen te wassen, maar, zoals de andere tropengangers ook al zeiden: het water is toch nooit koud.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef breaky het volgende:
Leuk topic!
Hier alleen een hele grote emmer met koud water en een schepje om zowel je billen en je handen te wassen. Voor de meeste laotianen is dit ook hun manier van douchen. Wijzelf hebben het iets luxer: Een mengkraan met heet en koud water en ook een zogenaamde "rain shower"(Wel van goedkope chinese makelij dus het lekt aan alle kanten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |