quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef ApolloCreed het volgende:
Voor de mensen die 'm al een tijdje gespeeld hebben
Ik wil ook World tour kopen voor mijn xbox360. Ik heb GH3 al met 2 gitaren.
Is de nieuwe gitaar een toevoeging en zijn geld waard?
Oftwel; zal ik alleen het spel kopen of het spel+gitaar-pack? ( ik hoef geen drum of microfoon)
Deze site vind ik erg handig. Voor PS3 is hij dus het goedkoopst bij digitala, waar ik mijn (gitaarbundel) heb gehaald. Kreeg hem wel pas een week later binnen in verband met leveringsproblemen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:51 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wil hem halen voor PS3. Is het super bundle ergens goedkoper te krijgen dan 200 euro?
dankjewel.quote:
Op drums kom je een kleur tekort.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef Sporttv het volgende:
Kun je met de guitar hero world tour drums en microfoon en gitaar van de Ps3 versie Rock band 1 en 2 spelen?
Prima idee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Misschien idee voor het volgende deel qua topictitel
[Multi] Guitar Hero & Rock Band #9
Een beetje onzin om daar 2 topics voor te hebben
tevens tvp
Hier heb je een plaatje met compatability:quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef Sporttv het volgende:
Kun je met de guitar hero world tour drums en microfoon en gitaar van de Ps3 versie Rock band 1 en 2 spelen?
Dat plaatje klopt niet helemaal, althans voor de PS3 versies. Zo wordt de drums in RB 1 niet herkend, en van Harmonix is nog geen reactie/patch bekend. Ik ga er niet vanuit dat Harmonix de PS3-versie van RB 1 verder gaat patchen. Voor RB 2 is wel een patch uit. De Les Paul wordt in RB 1 in ieder geval wel ondersteund.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:
Hier heb je een plaatje met compatability:
http://blog.wired.com/games/2008/11/official-guitar.html
Ik zit opgescheept met een piepende Whammy-bar, maar dat gaat er nog wel uit denk ik. De Strumm-bar bij mij zit overigens maar heel erg losjes, ben ik niet gewend, die van de Les Paul is toch wat beter gemaakt. Tot nu toe werkt die slider bar nog goed, ik hoef niet perse te strummen als ik moe van het geklik ben, kan nu gewoon de sliderbar aantikken om een noot te spelen..quote:Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het hier gereviewed trouwens, inclusief piepend scharniertje. Die heb ik trouwens niet als ik omhoog ga, alleen omlaag.
Guitar Hero: World Tour
Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Kan ik GH World Tour met Gitaar alleen kopen, en die drum en mic later los erbij?
Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/quote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.
Weet iemand trouwens of de (X360) guitar van GHIII compatible is met Rock Band 2?
Thanx.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik noemde mijn band trouwens 'Weed Indeed' (hé, je band komt uit Amsterdam of niet), kreeg ik de melding dat het niet echt een classy naam was en ik er niet mee online mocht.
Verrek, da's best een goed idee. Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde..
De select knop zit toch niet onder de strumbar maar ernaast? Ik moest er ook aan wennen want bij de Les Paul gebruikte ik mijn pink voor select en met de nieuwe gitaar is dat wat krampachtig. Nu activeer ik star power met mn handpalm. Alleen activeren tijdens alt strummen gaat me nog steeds niet goed af.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef GuitarHeroin het volgende:
De nieuwe gitaar is te groot voor m'n handjes. Ik kom wel goed bij de fretbuttons maar de nek is een stuk dikker dan die van Les Paul. Ik kan ook niet goed bij die StarPower knop eronder en als ik 'm omhoog doe zoals op de oude manier mis ik de noten. Dat doe ik ook op de oude gitaar hoor, die noten missen, maar ik hoopte dat het met die knop beter zou gaan. Gelukkig spelen we vaak samen en staat ie niet te verstoffen, want ik houd het lekker bij m'n Les Paul.
Dat mono geluid was een foutje op de disc geloof ik, je kon hem kosteloos laten vervangen. Maar heb jij er nog steeds last van? Dit was namelijk een issue van begin vorig jaar en het lijkt me niet handig als ze doorgaan met het verkopen van verkeerde discs.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:42 schreef christvs het volgende:
Hey peeps!
Gisteravond met de famlilie Guitar Hero 3 voor de Wii gekregen incl 2 gitaren!
Echt een super cool spel. Alleen hoe zit dat nou met dat mono geluid? De game heb ik één maand geleden gekocht. Thanks in advance!
ik bedoel die ernaast inderdaad, ik hou hem een beetje raar vast denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
De select knop zit toch niet onder de strumbar maar ernaast? Ik moest er ook aan wennen want bij de Les Paul gebruikte ik mijn pink voor select en met de nieuwe gitaar is dat wat krampachtig. Nu activeer ik star power met mn handpalm.
Nee ik weet het niet zekerquote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat mono geluid was een foutje op de disc geloof ik, je kon hem kosteloos laten vervangen. Maar heb jij er nog steeds last van? Dit was namelijk een issue van begin vorig jaar en het lijkt me niet handig als ze doorgaan met het verkopen van verkeerde discs.
@ Rossoneri: World Tour is het meest recente deel inderdaad. Het lijkt me wel dat de gitaar compatible is met voorgaande delen, met deel III zeker in elk geval.
Wahaaa, dat verklaart het grote aantal!quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik klikte net op users of iets dergelijks, en toen zag ik je meteen in het 1e rijtje staan, daardoor waarschijnlijk.
het achterlijke is , het gebeurt alleen bij down strummenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef Rikketik het volgende:
Wat een gedoe met die instrumenten dan.Vreemd ook, aangezien die Les Paul van GH III zo stevig was.
Anyway, ik ben ook niet helemaal tevreden over de gitaar van Rock Band. Vond het eerst wel tof dat het ratelende geluidje uit de strumbar pleite was, maar nu puntje bij paaltje komt weet ik soms niet meer of ik een noot wel of niet gestrumd heb. Bovendien vind ik het lastig om mijn vingers goed op de frets te plaatsen, aangezien die dingen nu verzonken liggen in de hals.
Denk dat ik toch maar eens de gitaar van GH III haal.
Je zou voor een GH3-gitaar kunnen gaan. Los verkrijgbaar en eigenlijk mis je daar niks aan ten opzichte van de gitaar van GH:WT.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:38 schreef febster het volgende:
Ik wil voor het eerst beginnen met GH, en dus met GH WT. Jammer alleen dat je geen losse gitaar kan kopen, want nu moet ik of een GH3 set kopen of 2 GH WT sets, en dan houd ik een spel over. Beetje rare gang van zaken imho
.
bronquote:The new issue of Game Informer magazine, which has made its way to subscribers, has reportedly offered an exclusive first-look at the upcoming Guitar Hero: Metallica.
According to 1UP.com, the METALLICA-branded game follows the World Tour philosophy by allowing for full band play — drums, guitar, vocals, bass. In addition, the game will sport a new difficulty level for drummers — one that allows for use of double kick pedals — along with new METALLICA tones for the included GHTunes music creator. Also — like Guitar Hero: Aerosmith before it — this game's roughly 45-song tracklist will be comprised of more than just METALLICA songs, including other bands that have been influential throughout the metal group's nearly 30-year history.
Rumored Guitar Hero: Metallica tracks:
Songs by METALLICA:
* "Enter Sandman"
* "For Whom The Bell Tolls"
* "Fuel"
* "Hit The Lights"
* "King Nothing"
* "Master of Puppets"
* "No Leaf Clover"
* "Nothing Else Matters"
* "Sad But True"
* "The Unforgiven"
* "Where I May Roam"
Songs by other artists:
* "No Excuses" by ALICE IN CHAINS
* "Turn The Page" by BOB SEGER
* "Hell Bent For Leather" by JUDAS PRIEST
* "Demon Cleaner" by KYUSS
* "Tuesdays Gone" by LYNYRD SKYNYRD
* "Blood and Thunder" by MASTODON
* "Armed and Ready" by MICHAEL SCHENKER GROUP
* "Mother of Mercy" by SAMHAIN
* "Black River" by THE SWORD
* Additional songs from FOO FIGHTERS, QUEEN and SLAYER
Other highlights include METALLICA- and SLAYER-inspired audio samples for custom songs in GHTunes, a new freestyle drum mode, and DVD-style special features like tour footage and photos. Also, for the crazies who find Expert too easy, the implementation of an Expert Plus mode for drums is incoming, which will allow players to take advantage of an additional bass pedal. At long last, we can finally take advantage of double-base songs.
Daar kan je idd zelf gemaakte nummers downloaden.. Ies graties. kwaliteit is echter af en toe bar, bar, bar slechtquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:06 schreef RaymanNL het volgende:
Eindelijk heb ik Guitar Hero
Ik ben nu nog bezig met Easy, maar dat vind ik erg saaiMaargoed, even oefenen om m'n skilz te verbeteren heh
![]()
Guitar Hero Tunes, wat is dat eigenlijk? Kan ik daar liedjes downloaden die anderen gemaakt hebben ofzo? Of kan ik daar nieuwe nummers kopen? De handleiding zegt hier helemaal niks over![]()
Maar ik ben wel blij met m'n aankoop
heb hezelfde probleemquote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Heerlijk spel, alleen werkt de strumbar niet meer naar beneden.
Weet iemand waar ik een RMA aan kan vragen? Ik heb op de site van RedOctane een vraag ingediend, want verder was er geen duidelijke RMA-procedure. Ik hoop maar dat dat de bedoeling is, anders moet ik PS3home even mailen lijkt me.
Bedankt voor je antwoord! Heb nog niks gehoord van RedOctane, ik wacht het nog even af. Mocht dat niet baten neem ik contact op met PS3home.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:34 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb hezelfde probleem
naar je locale gameboer gaan , en een rma aanvragen , krijg je een formulier mee , die je in moet vullen etc
dan neemt Activision weer contact met je op etc
ik heb mijn gitaar bij de gameshop staan , zit nog te wachten op formulier ook , ergste is ik moest het hele pakket erheen sturen , morgen maar is ff bellen hoe dat zit , geef me dan eht pakket maar mee terugkan ik met me les paul nog ff spelen teminste
Same here! Iemand interesse in een zwarte wireless Les Paul voor de PS3?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Ik speel het meestal ook in m'n eentje en ik vind het wel een chill spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
Oke, hij heeft hemquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand de laatste dagen GuitarHeroPhenom gezien? Hij gaat voor de DwdtG FC oO
Hij had gisteren wel 100% gehaald maar hij had een extra strum in Victory Solo R.
vidje van zijn 883k score ( die handen oO)
Ik vermaak me best in m'n eentje. 't Is leuk om samen te spelen, maar in je eentje is het ook een leuk spel. Had ik van tevoren niet gedacht eigenlijk. Meestal speel ik het in de weekenden wel met een of twee vrienden, maar door de week meestal in m'n eentje. Kun je oefenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef super-muffin het volgende:
Godver, probeerde net de 'Who needs the power' achievement te halen, dus 200k punt zonder starpower bij Cult of Personality. Mijn score : 199.499
Hoeveel euro had je ervoor in gedachten? Kan er wel eentje gebruiken, dan heb ik er totaal 4, en dat is handig aangezien ik om de 5 dagen in 2 verschillende huizen benquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef Sanne het volgende:
Ik heb nieuwe drumstokjes gekocht. Echte dit keer. Hoop dat ze sterker zijn dan die GH die ineens brak. Voor de zekerheid maar meteen twee setjes meegenomen.
Thanks for the warning.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.
Dat wist ik, maar ik zie net dat ik de starpower iets eerder moeten activeren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.
Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:
En nog wat, er is nu zo'n Track Pack voor Rock Band van AC/DC, zitten wel interessante nummers in, weet niet wanneer hij uitkomt. Ik zag hem alleen staan op mijn Torrentsite, PAL release
¤40?! Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwen)
Yep hij is 40,- http://www.bol.com/nl/p/g(...)006416399/index.htmlquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
¤40?! Dat meen je niet!
Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dat is hartstikke duur. Het zijn namelijk maar 18 nummers.
In dik 1,5-2 uur speel je hem uit, ik had op Hard alles op 5 sterren na de eerste pogingExpert moet ik nog beginnen, doe ik wel als ik me verveel.
Dat linken is sowieso drama. Probeerde het net nog even voor mijn vrouw, maar mooi niet werken... Je vult alles in en gaat dan gewoon weer naar het beginscherm ervan...quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
itzme, TheSorrow666 en MystNL, hebben jullie hulp nodig met het linken van je account? Zie bij jullie maar geen scores verschijnen.
Welke console? Ik heb met geen van mijn gh's moeite gehad met linken van de account. Nou ja, alleen de pc versie, maar die was ook niet te linken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:28 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat linken is sowieso drama. Probeerde het net nog even voor mijn vrouw, maar mooi niet werken... Je vult alles in en gaat dan gewoon weer naar het beginscherm ervan...
Vandaag 6 nummers tegelijk gebasst en gezongen (expert/expert), terwijl twee vrienden de rest deden:quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wie van jullie zingt wel eens tijdens het gitaar spelen of drummen?![]()
Met de xbox.. Mijn account linken lukte ook pas na een paar keer overigens..quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Welke console? Ik heb met geen van mijn gh's moeite gehad met linken van de account. Nou ja, alleen de pc versie, maar die was ook niet te linken.
Linken lukt bij mij ook niet op de een of andere manier, terwijl het zo simpel moet zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
itzme, TheSorrow666 en MystNL, hebben jullie hulp nodig met het linken van je account? Zie bij jullie maar geen scores verschijnen.
dat is dat je noten kunt overpakken zonder ze opnieuw aan te slaan, dus alleen van kleur veranderen dusquote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef mctwigt het volgende:
Ik speel dus vrolijk expert bass wat erg makkelijk is naar mijn menig, maar ik weet dus nog steeds niet wat the fuck ik moet doen bij die open strum wit noten.... het is ook het enige item wat ze niet in een tutorial behandelen
nee manquote:Op zondag 21 december 2008 15:29 schreef mrPanerai het volgende:
jammer genoeg overal uitverkocht op dit moment
Ook voor de bass wordt het tegen het einde zwaar pittig op expert hoorquote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef mctwigt het volgende:
Ik speel dus vrolijk expert bass wat erg makkelijk is naar mijn menig, maar ik weet dus nog steeds niet wat the fuck ik moet doen bij die open strum wit noten.... het is ook het enige item wat ze niet in een tutorial behandelen
klinkt een beetje als gewone hammer-ons en pull-off of bedoel je dat?quote:Op zondag 21 december 2008 15:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat is dat je noten kunt overpakken zonder ze opnieuw aan te slaan, dus alleen van kleur veranderen dus
edit gevonden nvmquote:Op maandag 22 december 2008 01:57 schreef Nemmii het volgende:
Ga naar de warrenty site en vraag een nieuwe cymbal en usb-midi kabel aan. Is gratis en het maakt je drumstel weer.
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn gele registreert na 2 dagen nauwelijks meer wat, wat kan ik doen? doos is allang weg.
ik had net online gespeeld op zelfde difficulty drum vs drum, en toch had hij meer punten terwijl die andere gast gewoon alles zowat missloeg.
Hoe kan dit? ik sloeg alle nootjes correct maar toch won hij, ook had hij een 4x in zijn metertje staan.
Hoe krijg je dat dan? ik ben een dikke noob op GHquote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op je eigen vraag.De steak, en dus de multiplier daar is dus hoger.
Ach joh, ik stond te stuntelen als een gek bij Smoke on the Water bij GH1. Dagen moeten spelen voordat ik verder kwam, op Easy.quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Jesse_ het volgende:
Ook eindelijk eens zo'n game aangeschaft.
Nu al spijt van, krijg de tutorial niet eens uitgespeeld
Oh ok, er zijn dus geen extra functies (behalve star power ofc).quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef Fsmxi het volgende:
Een multiplier krijg je door een streak. Een streak is een serie noten achter elkaar goed gespeeld, zonder fouten ertussen. Als ik het goed heb is het ook elke 10 noten 1 multiplier erbij (10 noten= 2x, 20 noten 3x, 30 noten 4x)
Het begint inderdaad wat te komen, eerste 6 nummers op easy uitgespeeldquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach joh, ik stond te stuntelen als een gek bij Smoke on the Water bij GH1. Dagen moeten spelen voordat ik verder kwam, op Easy.
Uiteindelijk die game, en alle navolgende games, uitgespeeld op Expert.
Je moet er wel wat oefening in nemen, maar als je de truc en het ritmegevoel door begint te krijgen dan gaat het makkelijk.
Ik krijg echt nog helemaal niets voor elkaar op mediumquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik meld me weer!
Vorige keer toen ik hier poste vond ik easy wel lastig..
Nu 3 weekjes verder heb ik de eerste 2 gigs gehaald op hard!
Owja.. weet iemand of ze ooit die drumkit los gaan verkopen want ik heb dat laatst gespeeld.
Ik vond dat echt lache om te doen.. dus zou er graag zelf een willen hebben maarja.. ik zie ze nu alleen nog maar als pack!
Niet opgeven. Ben heeft nog vééél kleinere handjes dan jij en ik.quote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik krijg echt nog helemaal niets voor elkaar op mediumvolgens mij zijn mijn handen gewoon te klein!
die scoor ik sowieso van de week even, kan ik het tegen mijn vriendin opnemenquote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niet opgeven. Ben heeft nog vééél kleinere handjes dan jij en ik.
Je kan misschien wel beter op de Les Paul spelen als je kleine handjes hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
maar wat doen de codes nou in godsnaam? ik heb er 2?
Even hopen dat de stum bar er niet mee ophoudt... Mijn tweede gitaar lijkt tot nu toe (3 weken) het goed vol te houden...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef supkaa het volgende:
Ik heb hem afgelopen weekend in London gekocht voor nog geen 62 euro (gitaar + spel voor wii)![]()
Moet zeggen dat ik de nieuwe gitaar erg fijn vind spelen in vergelijking met de oude.
ging je dan naar de winkel of via de website?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:22 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Even hopen dat de stum bar er niet mee ophoudt... Mijn tweede gitaar lijkt tot nu toe (3 weken) het goed vol te houden...
Roffelen. Je hoeft het niet precies te doen, gewoon snel achter elkaar slaan wordt al goed gekeurd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe sla ik de hele lange noten op drums? vaak bij het einde van een lied
Ja, inderdaad. Vaak zit die witnoot tussen twee andere 8e noten in. Dan is het bijvoorbeeld "geel" aanslaan, direct loslaten, en een 8e tel later bijvoorbeeld "rood" aanslaan. Dan heb je ze toch alle drie gespeeldquote:
Wii iig niet, die heeft een compleet andere aansluiting.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
Guitar Hero 3 met gitaar gekocht. Voor 50 euro kon ik het eigenlijk niet laten liggen.
Zijn de ps3/360/wii Les Pauls intercompitabel? Dat staat niet echt in die mooie matrixjes waarnaar hier gelinkt wordt.
Jammer. Weet iemand het van de ps3/360? Beiden USB.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
Guitar Hero 3 met gitaar gekocht. Voor 50 euro kon ik het eigenlijk niet laten liggen.
Zijn de ps3/360/wii Les Pauls intercompitabel? Dat staat niet echt in die mooie matrixjes waarnaar hier gelinkt wordt.
waarom wil je het weten dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jammer. Weet iemand het van de ps3/360? Beiden USB.
Gewoon proberen betekent mijn gitaartje de halve stad doorslepen naar een vriend met een 360.
Zodat ik met een vriend die de verkeerde keuze in console heeft gemaakt toch tof kan multiplayeren!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waarom wil je het weten dan?
Terug naar de winkel (binnen twee weken). Verkoper was op de hoogte van de problemen, kon het zonder problemen inleveren (wel met volledige verpakking), en kreeg mijn geld terug.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ging je dan naar de winkel of via de website?
Soms is het zo dat twee instrumenten dezelfde frequentie gebruiken en er maar een herkend wordt (bijvoorbeeld twee instrumenten die speler 1 zijn). op nieuw opstarten wil dan nog wel eens helpen. Als je met zijn 4en speelt met 2 USB-slots, dan zul je de nieuwe gitaar "dongel" en de drumdongel in moeten steken, en Les Paul en de microfoon in de USB-slots van de nieuwe gitaardongel moeten steken. Bij mij wordt dan alles gewoon gevonden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:14 schreef mrPanerai het volgende:
Heb vanmiddag de complete pak gehaald, drum en gitaat werken top, alleen de micro krijg ik niet werkend..heb bij randapparatuur ingesteld en daar doet ie het wel, moet ik ergens anders nog wat instellen?
verpakking gister weggegooidquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Terug naar de winkel (binnen twee weken). Verkoper was op de hoogte van de problemen, kon het zonder problemen inleveren (wel met volledige verpakking), en kreeg mijn geld terug.
idd bedankt, of mss dat ik in de toekomst het boekje wel eens ff doorleesquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Oh ja, je moet de microfoon aanzetten door middel van het gebruiken van een controller. Is dat niet het probleem?
Ik blijf iig falen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang hebben jullie moeten oefenen om op medium te kunnen spelen?
Ben er nu al klaar mee
Ik faal ook, maar met legends of rock niet met world tourquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik blijf iig falen.
Mijn gitaar activeert star power telkens
Drums rood en geel doet het niet
ik voorspel dat de microfoon morgen niet meer werkt.
drie dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang hebben jullie moeten oefenen om op medium te kunnen spelen?
Ben er nu al klaar mee
Hoe oefen je danquote:
Je speelt toch GH3? Ik heb toen eerst alles op 5 sterren gehaald op easy, en toen viel medium ook mee. De stap van medium naar hard is wel een stuk groter dan van easy naar medium, though...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe oefen je dan
Ik word maar niet beter geloof ik
Gewoon heel veel spelen. Het is een ladder die je opgaat. Eerst de makkelijke liedjes op easy, dan de wat moeilijkere en dan de moeilijkste. Kun je die eenmaal goed spelen begin je weer met de makkelijkste liedjes op medium, et cetera.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe oefen je dan
Ik ben een gemiddelde tot bovengemiddelde speler, maar ik ben van mening dat expert in GH3 niet voor iedereen is weggelegd. Ik heb in totaal 8 nummers gehaald, en dat kostte me zo veel moeite, dat ik uiteindelijk maar heb opgegeven. Ik heb uren zitten pielen met de laatste twee tiers op hard, maar ze uiteindelijk gehaald. Maar het moet ook leuk blijven. Ik heb sowieso bewondering voor mensen die de moeilijkste nummers 90%+ op expert halen. Dat vereist een enorm doorzettingsvermogen of gewoon puur talent.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Rikketik het volgende:
Al leert de een sneller dan de ander. Ik ken iemand die binnen een paar maandjes van Slow Ride easy naar TTFAF expert ging.
hen heel wat verzuring in de pink moeten doorstaan iigquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe oefen je dan
- Drum main padsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Nemmii het volgende:
Je kunt dit aanvragen:
Xbox 360 World Tour Drum Main Pads
Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow)
of je brengt weer alles terug..
ik heb een mail gestuurd (gisteravond) naar redoctane, tot nu toe geen antwoord.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:56 schreef Nemmii het volgende:
De kabel krijg je zoiezo. Gitaar ook want iemand anders bij mij op live had een piepje in zijn gitaar en vroeg een nieuwe aan. Hij zei dat hij kapot was maar ondertussen heeft ie er gewoon 2.
Lijkt me wel logisch dat je de drumpads ook wel krijgt dan...
Ik heb idegeval al een cymbal en kabel gehad en me gitaar is nog in progress.
Haha, MORGEN gaat die kapot. ik weet gewoon.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef LeonH het volgende:
als jullie zo vast naar de gitaar/hals hebben gekeken op het scherm en het liedje is afgelopen, hebben jullie dan ook zo'n raar zicht als je even de andere kant op kijkt? Dat dingen omhoog gaan enzosoort duizeligheid ofzo.
Wel een tof kerstcadeaugister tot middernacht liggen doorknallen en vandaag al de hele dag
Ja wat denk je nou? Het is Kerst.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd (gisteravond) naar redoctane, tot nu toe geen antwoord.
2e kerstdag bestaat alleen maar in Nederland(/belgie?) toch?quote:
ik raad je het niet aan. ik ben diep teleurgesteld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:17 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ga hem volgende week halenHeeft die drum kit nog steeds problemen met dubbele noten?
Wat raad je mij niet aan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik raad je het niet aan. ik ben diep teleurgesteld.
Niet baseren op 1 iemand, mijn collega heeft ook het drumstel en alles werkt perfect bij hem... en als het niet werkt ligt het meer aan mijn collega dan aan de spullen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat raad je mij niet aan?Die drumkit of?
Oke dat is mooi, dan ga ik hem ook gewoon halenquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:13 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Niet baseren op 1 iemand, mijn collega heeft ook het drumstel en alles werkt perfect bij hem... en als het niet werkt ligt het meer aan mijn collega dan aan de spullen...
Ik heb/had overigens alleen last van een squeeky strumbar, maar dankzij wd-40 is dat ook verholpen.
drumkit kapotquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oke dat is mooi, dan ga ik hem ook gewoon halen
Dank je
Het ligt er ook aan hoe je er mee om gaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
drumkit kapot
gitaar kapot![]()
moet je zelf weten hoor, opzich is het wel cool enzo. maar gewoon teleurgesteld.
Ja, en jij kan niks hierover zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe je er mee om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |