abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:09:34 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63685195
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:11:38 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63685251
Ik vind het zo raar, dat je $ 8.000 voor de Tool gig moet betalen. Eén keer is leuk. Maar vervolgens bij het wisselen van de instrumenten weer aftikken is heel kinderachtig.

Drums easy uitgespeeld, Gitaar medium.
Morgen eens kijken of ik op hard en medium ook weg kom.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:13:25 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63685295
Laatste vraag uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef ApolloCreed het volgende:
Voor de mensen die 'm al een tijdje gespeeld hebben
Ik wil ook World tour kopen voor mijn xbox360. Ik heb GH3 al met 2 gitaren.
Is de nieuwe gitaar een toevoeging en zijn geld waard?
Oftwel; zal ik alleen het spel kopen of het spel+gitaar-pack? ( ik hoef geen drum of microfoon)
pi_63685881
Ik wil hem halen voor PS3. Is het super bundle ergens goedkoper te krijgen dan 200 euro?
pi_63686624
Topictitelfixende TVP!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_63687412
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:51 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wil hem halen voor PS3. Is het super bundle ergens goedkoper te krijgen dan 200 euro?
Deze site vind ik erg handig. Voor PS3 is hij dus het goedkoopst bij digitala, waar ik mijn (gitaarbundel) heb gehaald. Kreeg hem wel pas een week later binnen in verband met leveringsproblemen.

Ik heb op gitaar trouwens medium ook al gehaald en ben nu wel bezig op hard, wat ook nog wel redelijk lukt. Desondanks zijn sommige songs wel erg simpel. (What I've done al 5 sterren op expert) Vocals, dat is wel erg kut
pi_63687501
Ik heb de game nu ook. Begonnen met gitaar, uiteraard.

Anyways, het is beschamend makkelijk, soms zelfs bij het saaie af. Ik ben begonnen op Hard.

Zelfs in de laatste sets krijg ik nog met twee vingers in de neus 100%. Het is erg spijtig dat de individuele uitdaging in de instrumenten eraan moet geloven. Ik bedoel, met anderen spelen is wel leuk, maar nog steeds geen sodemieter aan als je 2 minuten lang dezelfde knopjes indrukt zonder enige afwisseling.

Ik hoop dat Expert meer een uitdaging is. Drums moet ik me nog aan wagen maar ook daar verwacht ik niet veel moeilijkheden. Drum wel vaker, het probleem zal nu alleen zijn dat ik op zicht moet spelen.

Het speelt wel weer lekker weg, ik had alleen gehoopt op wat meer nummers waar je wel even mee bezig bent om onder de knie te krijgen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:59:43 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63688476
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 02:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Topictitelfixende TVP!
dankjewel.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:53:47 #9
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_63689497
TVP, Sanne ik heb je geaccepteerd op de guitarhero site
Binnenkort maar weer eens een paar nummers spelen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  Redactie Games dinsdag 2 december 2008 @ 10:52:25 #10
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63690739
coop is ook behoorlijk saai als je de baspartij speelt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')