Ja, en daar vind ik vooral info over GH3 gitaren, en ook dat biedt niet helemaal uitsluitsel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef super-muffin het volgende:
Heb jij het al gegoogled?
Heb hetzelfdequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn hij wil m'n accounts niet linken.
Kijk eens op:quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef Tokus het volgende:
Ja, en daar vind ik vooral info over GH3 gitaren, en ook dat biedt niet helemaal uitsluitsel.
gisteren GH:WT gehaald met drumkit... geweldig spel..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren op de xbox RB gespeeld met GH: WT drumkit en gitaar, werkt prima.
Als ik m'n set weer terug heb ga ik gelijk RB 1 + 2 halen.. Toch de betere game.
Veel meer gepolijst, leukere charts, leukere band modus, betere integratie DLC, meer opties. Gewoon meer een evolutie van het genre dan GH.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:08 schreef rihago het volgende:
[..]
gisteren GH:WT gehaald met drumkit... geweldig spel..
Maar in welk opzichte is RB dan beter eigenlijk??
Ik heb het spel niet, maar ik hoor wel veel verhalen over brakke gitaren. Of die slider een toevoeging is weet ik niet, maar om daar nou tig euro meer voor neer te leggen...quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef ApolloCreed het volgende:
Voor de mensen die 'm al een tijdje gespeeld hebben
Ik wil ook World tour kopen voor mijn xbox360. Ik heb GH3 al met 2 gitaren.
Is de nieuwe gitaar een toevoeging en zijn geld waard?
Oftwel; zal ik alleen het spel kopen of het spel+gitaar-pack? ( ik hoef geen drum of microfoon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |