Ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Sanne het volgende:
Wie hebben er al gepreorderd? En wat moest je waar dokken?
Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen. Ondanks dat een vierde en een vijfde gitaar totaal overbodig zijn moet en zal ik vanaf dag 1 kunnen drummen.
Losse drumkit van GH heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
IkXboxhome, €179. Heb hem al een maand gepreordert ofzo. Krijg er alleen geen extra gitaar bij, is alleen bij bol.com en FRS en zijn dochters
(Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Dixons, etc)
[..]
Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.
Heb jij WT toevallig gepreordert voor de 360? En krijg je die extra gitaar erbij?
Dan heb ik wel interesse in die extra gitaarHet is een normale GH3 gitaar die extra gitaar als het goed is, maar ik kan hem wel gebruiken, ik heb namelijk nu 2 gitaren, en met WT dus 3 totaal, maar ik kan er wel 4 gebruiken, omdat ik op 2 verschillende locaties game
Nu al?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:08 schreef weerdo het volgende:
Voor de PS3 bezitters onder ons: Rock Band werkt nu ook met de GH3 gitaar, de patch die in september uitkwam zorgt daarvoor. Misschien wel aardig als RB in de ramsj komt. (Sterker nog: voor de nieuwe muziekspellen op de PS3 wordt alles qua muziekinstrument compatible, dus heb je maar 1 set nodig)
Oke, jammerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.
Zag hem ook bij PS3home voor €179. Zonder die extra gitaar. Nog niet besteld, zit een beetje krap tot het einde van de maand.
Dacht dat het wel werkt met elkaar. Alleen heb je met je rockband drum kit een pad minder. Maar dat wordt geloof ik ook in het spel herkend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:31 schreef FunkyEendje het volgende:
Hmm effe een vraagje ik hb de complete rockband set (2 gitaren en drum en mic) maarw erken die allemaal met GH4 WT?
heb echt geen zin om een neiuwe set of drumkit aan te gaan schaffen , dat zou pure geldklopperij zijn
iemand die me kan verlichten met het antwoord BVD leroy
Gedownloadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Guitar Hero World Tour is FOKKING vet
Het is echt enorm gedetailleerd, je kan alles customizen. Je eigen gitaar maken, eigen poppetje, alles
Nummers maken is ook TOF, je kan alles wat je wilt maken, keuze uit honderden effecten, het is alleen wel moeilijk, maar er zitten een paar tutorials bij. En je kan de keyboard opnemen, dus misschien komt er over een tijdje nog wel een keyboard voor WT ofzo?
De nummers zijn aan het begin erg matig, maar als je er 10 hebt gehad wordt het echt hemels
Everlong
Feel the Pain
Tool (3 nummers achter elkaar!)
One way or Another
Sweet Home Alabama
And so on!
Gedownload![]()
. Kun jij eigenlijk nog online of ben je gebanned?
Maarja vet dat je em al hebt!
Heb hem sinds vandaag en heb hem al uren gespeeldKreeg de achievement al dat ik op de helft van alle gigs ben.
Het werkt net als de Rock Band Band Tour, je hebt heel veel gigs waar je uit kan kiezen, dus je moet de 1e keer sowieso meer dan 1 nummer achter elkaar spelen (3 tot 5, en dan nog encore), en daarna kan je je eigen gigs maken met nummers die je al gehad hebt. En het werkt met rankings, hoe meer geld je hebt, hoe hoger je komt.
Nieuwe features zijn ook fucking vet, er zijn transparante noten die je met die touch strip kan aanslaan, maar ik heb nog een GH3 controller, dus dan kan je het gewoon met de knopjes doen, zonder te strummen. Soort hammer ons maar dan helemaal geen strummen.
En er is iets tofs met lange noten (op Hard en Expert), als je dan een lange groene noot hebt, kan er op de helft ofzo een rode bij komen (moet je ook strummen), en dan de groene vasthouden, dus er komt er een bij zeg maar.
En het is allemaal veel slimmer gedaan enzo, als je pauzeert en weer verder gaat staat er zo ''Sweet Home Alabam (Live) will continue in 5-4-3-2-1''. Kan je ook uitzetten natuurlijk, net als de touch strip, en de tilt sensor, en de lefty flip.
WORLD TOUR IS TOF!
Ik kan wel online (mijn console is niet banned), maar dat ga ik nu nog niet doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:03 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Gedownload![]()
![]()
. Kun je eigenlijk nog wel online of ben je gebanned?
Maarja , vet dat je al kan gamen.
Nee, het is echt nieuw, ik heb het niet zo goed uitgelegd, ik neem straks wel ff een fotootje er van.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:23 schreef super-muffin het volgende:
@RockerDKB : Dat met die groene en rode noten kon al in GHIII. Werkt ook met korte noten overigens.Speelt veel makkelijker.
Vandaag komt GHII voor de Xbox binnen, alleen heb ik nog geen Xbox, over een paar weken pas...
Nee, ik heb het fout begrepen. Ik zag net een video van Schism en daar zag ik wat jij bedoelde. Voor mij is het nu duidelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, het is echt nieuw, ik heb het niet zo goed uitgelegd, ik neem straks wel ff een fotootje er van.
Nee, dat kan niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:13 schreef linebear het volgende:
kan je GH WT ook met de controller spelen ?! Snap dat dan de lol er af is, maar GHIII lukte me niet echt met de gitaar. Met de controller wel...
Nee, dat niet. Ik vind ze er zelf ook gewoon lelijk uitzien, maar de knopjes voelen ongeveer hetzelfde aan als bij GH3, dus wat dat betreft is het grotendeels dezelfde gitaar, afgezien van die touch-strip.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:20 schreef MrData het volgende:
Zit te twijfelen om te wachten op die los verkrijgbare drumset, heb al een gitaartje van deel 3, en om nou 180 euro neer te leggen...of de WT gitaar zo sterk verbeterd dat het toch het geld waard is?
Is de strumbar ook hetzelfde? Die zou toch groter zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind ze er zelf ook gewoon lelijk uitzien, maar de knopjes voelen ongeveer hetzelfde aan als bij GH3, dus wat dat betreft is het grotendeels dezelfde gitaar, afgezien van die touch-strip.
nouja ik heb 1 nummer op de gitaar gespeeld, na flink wat gratis bier, dus ik kan me dat niet herinnerenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is de strumbar ook hetzelfde? Die zou toch groter zijn?
Wat ik zelf wel handig vind van die nieuwe gitaar is die star power knop, ik vind dat tilten maar kut.
Yep, geen probleemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:32 schreef EvilMarc het volgende:
Is de gitaar voor GH aerosmith voor de wii ook compatibel met GH 3 en 4 ?
Ik heb het nog nooit gespeeld maar zit te denken er een 2e hands op te pikken
2 weken uitgesteld, 21 november. Als je niet kan wachten kan je het spel alvast importeren, hij is namelijk voor alle consoles regiovrij, zit je alleen wel met een dubbele kopie van het spel als je de Super Bundle koopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:22 schreef Sporttv het volgende:
Wanneer komt ie uit 7 november toch?
Wat SpankmasterC zei. De gitaar van Aerosmith is trouwens hetzelfde als die van GH3, het enige verschil is de faceplate.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:32 schreef EvilMarc het volgende:
Is de gitaar voor GH aerosmith voor de wii ook compatibel met GH 3 en 4 ?
Ik heb het nog nooit gespeeld maar zit te denken er een 2e hands op te pikken
Klik hier voor een plaatjequote:Logitech heeft een luxe draadloze gitaar voor de Playstation-versies van Guitar Hero op de markt gebracht. De 'Premiere Edition' heeft een houten nek en metalen fretten en gaat 250 dollar kosten. De gitaar is voorlopig alleen in de VS te koop.
De Premiere Edition van Logitech is een luxe uitvoering van de gitaar die uitgever Activision zelf meelevert met Guitar Hero World Tour, het ritmespel dat later dit jaar zal verschijnen. De Premiere Edition heeft een houten nek, een toets van palissanderhout en metalen fretten. De gekleurde knoppen op de hals van de gitaar zijn van rubber, wat ervoor moet zorgen dat ze minder geluid produceren. De gitaar is bovendien voorzien van een metalen tremolo-arm.
De hals van de Premiere Edition-gitaar is voorzien van dezelfde touchstrip die in de gitaar van World Tour zijn debuut maakte. De strip ligt bij de gitaar van Logitech wat verzonken in de hals. Bij de gitaar die bij het spel geleverd wordt, is de strip op de hals geplaatst.
Het Zwitserse Logitech zal een vergelijkbare gitaar op de markt brengen voor de Xbox 360- en de Wii-versie van het spel. Wanneer die beschikbaar zijn, is echter nog niet bekend. Volgens Logitech Nederland zullen de gitaren ook in Europa op de markt verschijnen, al wist het concern niet wanneer en tegen welke prijs. In de Verenigde Staten is hij vanaf december voor 250 dollar te koop.
Hierbij krijg ik toch wel het gevoel bij van, koop een echte gitaar en leer om dat te spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef Dajo het volgende:
Dit is overigens ook zwaar relaxed:
Via tweakers:
[..]
Klik hier voor een plaatje
Overigens wel veel te duur, zou het er zelf niet voor over hebben.
Bedankt! het kriebelt echt maar ik vind het toch wel veel geld voor één spelletjequote:
Damn die is moooi!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef Dajo het volgende:
Dit is overigens ook zwaar relaxed:
Via tweakers:
[..]
Klik hier voor een plaatje
Overigens wel veel te duur, zou het er zelf niet voor over hebben.
World Tour en Rock Band werken niet meer met die controller trouwens, dus als je nu een controller gebruikt om te spelen heb je pech bij World Tourquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef super-muffin het volgende:
Spelen met de Xbox controller is echt makkelijk.Haal gewoon makkelijk liedjes op Medium en Hard met een beetje moeite.
Maar het is lang niet zo leuk als met een gitaar, dus die moet ik ook maar kopen dit weekend.
Je zou eigenlijk beter kunnen wachten tot World Tour, want GH3 het spel heb je al neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef super-muffin het volgende:
En gelukkig maar, de gitaar is toch beter.Maar die heb ik nog niet, dus dan maar met de controller, maar het valt mij zeker mee.
Maar toch ga ik zometeen maar even een GH:III bundel kopen.
Voor de 360 wel ieder geval, die gitaar van WT werkt met élk spel (GH2,3,Aerosmith, RB1, RB2, RR)quote:Op zondag 2 november 2008 03:23 schreef Revenge2005 het volgende:
is de Gitaar van GH WT ook compatible met rockband 2 ? en de Mic van GH WT
voel er niet veel voor om 2 kits te gaan halen
Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:35 schreef super-muffin het volgende:
Overigens, krijg je bij de GH World Tour voor de Xbox er nou een tweede gitaar bij of niet? Of is dat alleen bij bepaalde winkels?
Aha, dan heeft het verder geen nut om 'em te reserveren neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.
Dus Game Mania, Dixons, Bart Smit, Bol.com. Maar lang niet elke winkel geeft hem er nog bij, was alleen bij eerste pre-orders geloof ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand trouwens ook of de World Tour gitaar gebruikt kan worden voor GH3?
Onder het motto: Sex Sells!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:31 schreef Sanne het volgende:
http://www.gamedaily.com/(...)ally-sold-out/?biz=1quote:Activision has announced that the full band kit for Guitar Hero has been selling very well and the publisher does not expect it'll be able to completely satisfy demand.
Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef Sporttv het volgende:
Komt de game nou op 14 of 21 november? want ik zag op insidegamer staan dat hij 14e uitkwam
Ik hoop zo de 14equote:Op zondag 9 november 2008 07:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.
14e is UK (Wii, 360, PS3), 21 nov in UK de PS2 versie, en in Nederland komen alle versies (alle consoles, game los, game + gitaar, superbundel) de 21e. En Rock Band 2 (enkel spel) 20e. En ja, voor de 360 werkt het drumstel, de gitaar, en de mic ook op Rock Band 2.quote:
Lekker tochquote:
hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 04:12 schreef xTDRx het volgende:
Als je voor de wii versie gaat, met alle instrumenten heb ik gelezen dat je een voor elk instrument afzonderlijk een mote nodig hebt.
ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.
als je tenminste alles tegelijk wilt spelen natuurlijk
ik heb er 2 dus kom al relatief een heel eind. Zal niet vaak met 4 man tegelijk spelen ofzo...
Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.
ik bedoelde de eivormige hoofdjes, rompen zonder benen....mij bekoort dat helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?
Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:05 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin heeft hem al besteld. De superpack (of hoe heet die)
Dus het is officieel. Ik heb thuis niets meer te vertellen
Ja, dat werkt gewoon, op de Wii niet geloof ik (ik kan het fout hebben).quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Bokita het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu GH3, met een gitaar van dat spel dus. Is het mogelijk om GH4 zonder gitaar te kopen en dan GH4 met mijn GH3 gitaar te spelen? Ik heb verder geen behoefte aan superbundels enzo.
Ik dacht van wel, maar nu hoorde ik laatst weer iets anders en ik wil het wel zeker weten. Op de GH4 gitaar zit ook weer iets speciaals voor solo's enzo, vandaar.
Superpack, Superbundel. Het is allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.
Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.quote:Op maandag 17 november 2008 17:50 schreef Sporttv het volgende:
Ik wilde vandaag de superbundel pre-orderen bij Gamemania Amsterdam maar voor de Playstation 3 hebben ze geen extra gitaar meer. Waar moet ik hem nu kopen? weten jullie bij welke winkels je een extra gitaar krijgt
Ik denk het ook. Toen ik mijn set twee weken terug pre-orderde zat er bij FRS al geen extra gitaar meer bij.quote:Op maandag 17 november 2008 17:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.
wat is het verschil tussen een basgitaar en een normale, bij GH?quote:Op maandag 17 november 2008 19:56 schreef Sanne het volgende:
Prijs vind ik wel stevig trouwens. Ik heb hier al 3 basgitaren staan, maar kan er van geen een afscheid nemen.
Hoeveel kostte die bij jou en heb je met basgitaar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
mediamarkt in maastricht heeft world tour nu al voor de wii, morgen kan ik mn ps3 versie ophalen!!
DimensionPlus en GCShop hebben hem op voorraad, maar ik ken mensen die hem bij de FRS hebben gehaald gisteren en vandaag.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Scarface2004 het volgende:
zeker alleen bepaalde webshops ofzo?
bij de FRS, Musicstore, dynabyte hebben ze hem niet...zelfs Bart Smit niet.
staat ook niet op hun website tussen het assortiment
quote:PS3 versie voldoende binnen morgen om pre-orders uit te leveren, Wii komt helemaal niet ?!!? en Xbox 360 versie slechts een zeer klein aantal... iedereen die buiten de boot valt krijgt een mail vandaag of uiterlijk morgen zodra we de precieze aantallen weten..
Gelukkig heb ikzelf al op 7 september besteld, dus als ik hem niet krijg zet ik die tent in de fikquote:Wij leveren uit op datum van bestelling, zo als het er nu naar uit ziet krijgt iedereen die hem voor 7-10 heeft besteld wel geleverd.
Zulke dingen moet je dan ook altijd online bestellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:09 schreef Angel-A het volgende:
Guitar Hero World tour gereserveerd, vandaag ging ik hem halen.
Stomme Bart Smit!
Komt ze aan met een klein doosje.
Ik zeg: " ik ben bang dat dat niet het goede is" (was spel en gitaar).
Zij zegt: "maar dit is een van de grootste pakketten, er is er alleen nog een die 209 euro kost."
Ik: "Ja, daar heb ik om gevraagd."
Zij: "maar wij krijgen nooit dat soort dure pakketten binnen want die worden niet verkocht,"
Ik: "maar ik heb dat grote pakket juist bij jullie besteld."
Zij: "nou misschien komt het vanmiddag nog binnen."
Ja, geloof je het zelf....
Ik heb em online besteld omdat ik geen zin had om met zo'n joekel van een pakket door de stad te zeulen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je dan ook altijd online bestellen![]()
Ik heb wel een auto, maar voor die 1,95 verzendkosten die ik moest betalen doe ik geen moeite om hem zelf te halen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em online besteld omdat ik geen zin had om met zo'n joekel van een pakket door de stad te zeulen...![]()
Zeker lastig als je geen auto hebt..
cewl! jij was op tijd met je preorder!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef gamefreek het volgende:
Zo, Superbundel binnen inclusief gratis bass gitaar....Nu rocken
Jippiequote:Onlangs heeft bij bol.com de Guitar Hero IV Super Bundel besteld onder bestelnummer
xxxxxxxx. Omdat u dit artikel heeft gereserveerd heeft u recht op een extra gitaar zodat de band compleet is.
U krijgt uiterlijk 26 november een code toegstuurd waarmee u deze gitaar kunt bestellen op de website van bol.com. Deze code is te gebruiken van 24 november t/m 31 december.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Bier & whiskey staat klaar. Vanavond met 4 man worldtouren.
Ik moet echt keihard rammen op de gele en oranje cymbals.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:56 schreef StupidByNature het volgende:
Drummen is vet, alleen moet ik iets harder slaan op mijn gele (ben een lefty qua drummen), en ik ben bang dat de onderburen gek van me worden...
Je kan die kabel (nog) niet krijgen als je in Nederland woont. Staat niet bij het lijstje van landen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Poit het volgende:
Sanne. Dat is inderdaad niet goed. Heb zelf m'n eerste drumstik al gebroken
Heb vroeger gedrummed dus m'n eigen stokjes maar gepakt. Die reageren ook nog iets beter.
Maar wat ik wilde zeggen is dat ik ook problemen heb met de gevoeligheid. Je kan bij Red Octane gratis een MIDI to USB converter bestellen waarmee je het drumsetje kan afstellen. Bij mij zijn het met name de rode en gele pad die niet helemaal lekker reageren.
Ik speel op hard (soms op expert) en bij snelle stukjes is het heel vervelend dat hij niet alles oppikt..
Deze link brengt je naar de garantie site van Red Octane.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Max_Dark het volgende:
als ik ga draaien zitten ze ongeveer halverwege goed vast...en staan ze ook precies de verkeerde kant op!
Ik heb hem toch ingevuld en Belgie gekozen als land. Daarna krijg je een bevestiging per mail van support@redoctane.com en die heb ik beantwoord met het verhaal dat Nederland er inderdaad niet bij zit maar ik wel het pakketje wil ontvangen etc..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Je kan die kabel (nog) niet krijgen als je in Nederland woont. Staat niet bij het lijstje van landen.
[..]
Je kan die schroefjes toch gewoon vaster aandraaien...
Wel jammer dat Nederland dan weer niet in het landenselectieboxje zit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Poit het volgende:
Deze link brengt je naar de garantie site van Red Octane.
Link?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef StupidByNature het volgende:
Op youtube staan filmpjes hoe je zeer makkelijk de cymbals gevoeliger kunt maken zonder midikabel, zelf zo gevoelig dat wanneer je iets te hard slaat de drumkit het als een dubbele slag registreert. En dat allemaal met 3-4 cm papieren tape (wat als een membraan fungeert en de trillingen naar de sensor doorstuurt. Het werkt als een tiet.
Had ze ook al gezien inderdaad. Misschien dat ik het morgen even ga proberen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef StupidByNature het volgende:
Op youtube staan filmpjes hoe je zeer makkelijk de cymbals gevoeliger kunt maken zonder midikabel, zelf zo gevoelig dat wanneer je iets te hard slaat de drumkit het als een dubbele slag registreert. En dat allemaal met 3-4 cm papieren tape (wat als een membraan fungeert en de trillingen naar de sensor doorstuurt. Het werkt als een tiet.
Ja, de tape gaat ook geen wonderen verrichten als je stugge cymbals hebt, maar het wordt wel draaglijker.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Had ze ook al gezien inderdaad. Misschien dat ik het morgen even ga proberen..
Heb trouwens nu de gele en de oranje cymbals omgedraaid en gemerkt dat dat net ietsje beter speelt.. Ietsje...
Dan vraag ik me soms af waarom de makers hier niet achter zijn gekomen. Ik bedoel, als enkele gasten op Youtube al zoiets simpels kunnen bedenken, waarom de makers dan niet?quote:Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef Poit het volgende:
Zojuist op m'n oranje cymbal een stukje schilders / afplak tape gedaan en het scheelt echt bizar veel!!
Het is gewoon een gevoeligheidskwestie. Met het MIDI-USB apparaat kan je hetzelfde resultaat boeken als met het stukje tape. Je verhoogt in beide gevallen de gevoeligheid van de sensoren die er in zitten.quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dan vraag ik me soms af waarom de makers hier niet achter zijn gekomen. Ik bedoel, als enkele gasten op Youtube al zoiets simpels kunnen bedenken, waarom de makers dan niet?
Welke schroeven, die laffe plastic doppies bovenop de cymbals? Die lijken me niet veel te doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Je kan die kabel (nog) niet krijgen als je in Nederland woont. Staat niet bij het lijstje van landen.
[..]
Je kan die schroefjes toch gewoon vaster aandraaien...
keertje coöppen?? (ook PS3)quote:Op maandag 24 november 2008 20:09 schreef TheSorrow het volgende:
GH:WTFucking geweldig dat drumstel
Heb hem op de PS3
Goed te lezen dat het werkt!quote:Op maandag 24 november 2008 20:02 schreef Sanne het volgende:
Bij mij waren twee stukjes schildertape voldoende om van de cymbals problemen af te komen.
Ik hoef niet meer te meppen, ik kan ze zelfs aaien en dan nog wordt de noot opgepikt. Enige waar ie nu wel moelijker meedoet is de starpower (geel en oranje tegelijk). Dat deed hij beter zonder het stukje tape.
Joined!quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
keertje coöppen?? (ook PS3)
Voor wie het nog niet weet, er is ook een GH Fok! Tour Group!
Aanmelden kan hier http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
(alle consoles).
en approved!quote:
Binnenkortquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
(alle consoles).
Al heb je 0 groupies, iedereen is welkom.quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
BinnenkortEerst genoeg oefenen enzulks
Zelfde probleem!quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef gamefreek het volgende:
En ja hoor, bij mij geeft de gitaar veel problemen
Slaat zelfs constant noten aan terwijl ik de gitaar niet eens in mijn handen heb
Bij welke consoles hebben jullie dat?quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde probleem!
Kunnen ook niets fatsoenlijks meer maken tegenwoordig
Dat word terug gaan...
Heb eens zitten kloten met de instellingen en toen ik de touchstrip uit heb gezet werkte de gitaar weer naar behoren.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde probleem!
Kunnen ook niets fatsoenlijks meer maken tegenwoordig
Dat word terug gaan...
Heb me ook maar aangemeldquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al heb je 0 groupies, iedereen is welkom.
Rock band 2 wordt hier game only uitgebracht. Moet je alsnog de apparaten van RB 1 halen. En die gitaar is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet. Eerst was de levertijd 2 tot 4 werkdagen, nu opeens 5 tot 7 dagen. Ik heb hem geannuleerd, dan zoek ik wel een andere manier om het te kopen.
Misschien ga ik wel gewoon voor RB2, zeker als je al die verhalen hoort over brakke apparatuur bij GH: WT.
89 euro, in ieder geval in de MM waar ik 'm gehaald heb (dus in Bergen op Zoom).quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel GT: WT kost bij de MediaMarkt zonder drumstel en microfoon dus alleen met de nieuwe gitaar?
Thanks. Binnenkort maar eens halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
89 euro, in ieder geval in de MM waar ik 'm gehaald heb (dus in Bergen op Zoom).
Overkill van Motorhead?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Satch Boogie en Overkill schijnt, Satch Boogie is nog niet ge FC-ed zover ik weet, Overkill door 3 mensen de laatste keer dat ik keek
Meh, ik denk er nog wel even over na. Zag het guitar-only pakket van GH: WT bij de MediaMarkt liggen voor negentig euro. Moet ik alleen met zo'n groot pakket door de stad gaan sjouwen, maar misschien valt daar iets voor te vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Rock band 2 wordt hier game only uitgebracht. Moet je alsnog de apparaten van RB 1 halen. En die gitaar is ook niet om over naar huis te schrijven.
Vorige keer ging ik met de Busch..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm winkel belt me dat ik vandaag WT kan ophalen, zit nog een beetje te twijfelen..En heb geen zin om met dat pakket te fietsen
Heb me toegevoegd.quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
(alle consoles).
Dat kan denk ik niet , Amerikaanse hebben ook Anouk erin hoor. Ik had gehoord dat je die kreeg na je career in een bonus gig ofzo en direct zit er zoiezo nog niet in. Dat is DLC.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ben d'r achter dat ik niet de NL'se versie heb. Zit geen Anouk en Di-Rect bij, maar nu vraag ik me af wat ik ervoor in de plaats heb gekregen..
Medium is trouwens goed te doen, precies het tempo wat je zou willen spelen als je een beetje relaxed aan het spelen bent.. Easy en vooral "Beginner" dat is echt te langzaam...![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Poit het volgende:
Di-Rect zit er toch ook helemaal niet in?
Ik heb het voor de zekerheid nog maar een keer op gezocht, blijkbaar is het enkel downloadable content, das mooi, scheelt me weer baggermuziek..quote:Nieuws | 20 oktober 2008 - DI-RECT zit met het nummer 'Johnny' in Guitar Hero World Tour. Dat heeft uitgever Activision vanavond tijdens een perspresentatie bekend gemaakt. Hiermee is de Haagse rockband naast Anouk dus de tweede Nederlandse afgevaardigde in de game. De single komt december of januari als downloadable content beschikbaar.
Overigens was InsideGamer aanwezig bij de presentatie en spraken we met de heren van DI-RECT. Verwacht binnenkort dus een reportage van de avond, plus een interview met de band!
Eerder werd al bekend dat DI-RECT het gestopte Krezip opvolgt als ambassadeur van Guitar Hero.
Bron
ik ook ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Keano het volgende:
GVD heb hem nog steeds niet binnen van de GCshop, begin er onderhand wel lijp van te worden....
Op drum ja?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, ik hoop toch dat GH:WT wel wat moeilijker wordt
Trapped under ice, een van de moeilijkste nummers, had ik bij de 2e poging al (expert)
Als t zo gaat koop ik hem zelf niet eens
Starpower even opsparen tot de moeilijke eindsolo...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Sweet Home Alabama is toch wat lastiger dan ik in de eerste instantie gedacht had...
Ik vond em te doen op medium, maar hard is wel erg..
^quote:
Wat waren jou problemen met het spel?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef Poit het volgende:
Mijn hele pakket wordt ingenomen en retour gestuurd naar de fabriek.. Ik krijg een geheel nieuw pakket.. Maar dan kan wel even duren
Gisteren op de xbox RB gespeeld met GH: WT drumkit en gitaar, werkt prima.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef Tokus het volgende:
Heeft iemand al getest of Rock Band het ook doet met de GH:WT gitaar op de Xbox, of GH:WT met de Rock Band drumkit?
Automatisch strummende gitaar lijkt aan de touchpad te liggen die niet goed reageert. Drums werkte eerst matig bij mij maar met tape kon ik de cymbals redelijk goed aanpassen maar de rode drumpad stopte er ineens helemaal mee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat waren jou problemen met het spel?
Een automatisch strummende gitaar zonder aanraken en drums die matig werken toevallig?
Dat idee heb ik namelijk ook bij mijn pakket...
Ja, en daar vind ik vooral info over GH3 gitaren, en ook dat biedt niet helemaal uitsluitsel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef super-muffin het volgende:
Heb jij het al gegoogled?
Heb hetzelfdequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn hij wil m'n accounts niet linken.
Kijk eens op:quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef Tokus het volgende:
Ja, en daar vind ik vooral info over GH3 gitaren, en ook dat biedt niet helemaal uitsluitsel.
gisteren GH:WT gehaald met drumkit... geweldig spel..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Gisteren op de xbox RB gespeeld met GH: WT drumkit en gitaar, werkt prima.
Als ik m'n set weer terug heb ga ik gelijk RB 1 + 2 halen.. Toch de betere game.
Veel meer gepolijst, leukere charts, leukere band modus, betere integratie DLC, meer opties. Gewoon meer een evolutie van het genre dan GH.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:08 schreef rihago het volgende:
[..]
gisteren GH:WT gehaald met drumkit... geweldig spel..
Maar in welk opzichte is RB dan beter eigenlijk??
Ik heb het spel niet, maar ik hoor wel veel verhalen over brakke gitaren. Of die slider een toevoeging is weet ik niet, maar om daar nou tig euro meer voor neer te leggen...quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef ApolloCreed het volgende:
Voor de mensen die 'm al een tijdje gespeeld hebben
Ik wil ook World tour kopen voor mijn xbox360. Ik heb GH3 al met 2 gitaren.
Is de nieuwe gitaar een toevoeging en zijn geld waard?
Oftwel; zal ik alleen het spel kopen of het spel+gitaar-pack? ( ik hoef geen drum of microfoon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |