Joined!quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
keertje coöppen?? (ook PS3)
Voor wie het nog niet weet, er is ook een GH Fok! Tour Group!
Aanmelden kan hier http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
(alle consoles).
en approved!quote:
Binnenkortquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
keertje coöppen?? (ook PS3)
Voor wie het nog niet weet, er is ook een GH Fok! Tour Group!
Aanmelden kan hier http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
(alle consoles).
Al heb je 0 groupies, iedereen is welkom.quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
BinnenkortEerst genoeg oefenen enzulks
Zelfde probleem!quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef gamefreek het volgende:
En ja hoor, bij mij geeft de gitaar veel problemen
Slaat zelfs constant noten aan terwijl ik de gitaar niet eens in mijn handen heb
Bij welke consoles hebben jullie dat?quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde probleem!
Kunnen ook niets fatsoenlijks meer maken tegenwoordig
Dat word terug gaan...
Heb eens zitten kloten met de instellingen en toen ik de touchstrip uit heb gezet werkte de gitaar weer naar behoren.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde probleem!
Kunnen ook niets fatsoenlijks meer maken tegenwoordig
Dat word terug gaan...
Heb me ook maar aangemeldquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al heb je 0 groupies, iedereen is welkom.
Rock band 2 wordt hier game only uitgebracht. Moet je alsnog de apparaten van RB 1 halen. En die gitaar is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet. Eerst was de levertijd 2 tot 4 werkdagen, nu opeens 5 tot 7 dagen. Ik heb hem geannuleerd, dan zoek ik wel een andere manier om het te kopen.
Misschien ga ik wel gewoon voor RB2, zeker als je al die verhalen hoort over brakke apparatuur bij GH: WT.
89 euro, in ieder geval in de MM waar ik 'm gehaald heb (dus in Bergen op Zoom).quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel GT: WT kost bij de MediaMarkt zonder drumstel en microfoon dus alleen met de nieuwe gitaar?
Thanks. Binnenkort maar eens halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
89 euro, in ieder geval in de MM waar ik 'm gehaald heb (dus in Bergen op Zoom).
Overkill van Motorhead?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Satch Boogie en Overkill schijnt, Satch Boogie is nog niet ge FC-ed zover ik weet, Overkill door 3 mensen de laatste keer dat ik keek
Meh, ik denk er nog wel even over na. Zag het guitar-only pakket van GH: WT bij de MediaMarkt liggen voor negentig euro. Moet ik alleen met zo'n groot pakket door de stad gaan sjouwen, maar misschien valt daar iets voor te vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Rock band 2 wordt hier game only uitgebracht. Moet je alsnog de apparaten van RB 1 halen. En die gitaar is ook niet om over naar huis te schrijven.
Vorige keer ging ik met de Busch..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm winkel belt me dat ik vandaag WT kan ophalen, zit nog een beetje te twijfelen..En heb geen zin om met dat pakket te fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |