World Tour en Rock Band werken niet meer met die controller trouwens, dus als je nu een controller gebruikt om te spelen heb je pech bij World Tourquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef super-muffin het volgende:
Spelen met de Xbox controller is echt makkelijk.Haal gewoon makkelijk liedjes op Medium en Hard met een beetje moeite.
Maar het is lang niet zo leuk als met een gitaar, dus die moet ik ook maar kopen dit weekend.
Je zou eigenlijk beter kunnen wachten tot World Tour, want GH3 het spel heb je al neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef super-muffin het volgende:
En gelukkig maar, de gitaar is toch beter.Maar die heb ik nog niet, dus dan maar met de controller, maar het valt mij zeker mee.
Maar toch ga ik zometeen maar even een GH:III bundel kopen.
Voor de 360 wel ieder geval, die gitaar van WT werkt met élk spel (GH2,3,Aerosmith, RB1, RB2, RR)quote:Op zondag 2 november 2008 03:23 schreef Revenge2005 het volgende:
is de Gitaar van GH WT ook compatible met rockband 2 ? en de Mic van GH WT
voel er niet veel voor om 2 kits te gaan halen
Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:35 schreef super-muffin het volgende:
Overigens, krijg je bij de GH World Tour voor de Xbox er nou een tweede gitaar bij of niet? Of is dat alleen bij bepaalde winkels?
Aha, dan heeft het verder geen nut om 'em te reserveren neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.
Dus Game Mania, Dixons, Bart Smit, Bol.com. Maar lang niet elke winkel geeft hem er nog bij, was alleen bij eerste pre-orders geloof ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand trouwens ook of de World Tour gitaar gebruikt kan worden voor GH3?
Onder het motto: Sex Sells!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:31 schreef Sanne het volgende:
http://www.gamedaily.com/(...)ally-sold-out/?biz=1quote:Activision has announced that the full band kit for Guitar Hero has been selling very well and the publisher does not expect it'll be able to completely satisfy demand.
Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef Sporttv het volgende:
Komt de game nou op 14 of 21 november? want ik zag op insidegamer staan dat hij 14e uitkwam
Ik hoop zo de 14equote:Op zondag 9 november 2008 07:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.
14e is UK (Wii, 360, PS3), 21 nov in UK de PS2 versie, en in Nederland komen alle versies (alle consoles, game los, game + gitaar, superbundel) de 21e. En Rock Band 2 (enkel spel) 20e. En ja, voor de 360 werkt het drumstel, de gitaar, en de mic ook op Rock Band 2.quote:
Lekker tochquote:
hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 04:12 schreef xTDRx het volgende:
Als je voor de wii versie gaat, met alle instrumenten heb ik gelezen dat je een voor elk instrument afzonderlijk een mote nodig hebt.
ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.
als je tenminste alles tegelijk wilt spelen natuurlijk
ik heb er 2 dus kom al relatief een heel eind. Zal niet vaak met 4 man tegelijk spelen ofzo...
Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.
ik bedoelde de eivormige hoofdjes, rompen zonder benen....mij bekoort dat helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?
Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:05 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin heeft hem al besteld. De superpack (of hoe heet die)
Dus het is officieel. Ik heb thuis niets meer te vertellen
Ja, dat werkt gewoon, op de Wii niet geloof ik (ik kan het fout hebben).quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Bokita het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu GH3, met een gitaar van dat spel dus. Is het mogelijk om GH4 zonder gitaar te kopen en dan GH4 met mijn GH3 gitaar te spelen? Ik heb verder geen behoefte aan superbundels enzo.
Ik dacht van wel, maar nu hoorde ik laatst weer iets anders en ik wil het wel zeker weten. Op de GH4 gitaar zit ook weer iets speciaals voor solo's enzo, vandaar.
Superpack, Superbundel. Het is allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.
Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.quote:Op maandag 17 november 2008 17:50 schreef Sporttv het volgende:
Ik wilde vandaag de superbundel pre-orderen bij Gamemania Amsterdam maar voor de Playstation 3 hebben ze geen extra gitaar meer. Waar moet ik hem nu kopen? weten jullie bij welke winkels je een extra gitaar krijgt
Ik denk het ook. Toen ik mijn set twee weken terug pre-orderde zat er bij FRS al geen extra gitaar meer bij.quote:Op maandag 17 november 2008 17:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |