abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62770478
battle vs. lou is en blijft en onmogelijk!!

De Metallica nummer zijn echt super chill om te spelen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_62778232
Mjah die battle lukt mij ook nog niet.
pi_62788103
Yeah, het drumstel van World Tour werkt zelfs met Rock Band 1! en 2 dus!

Gebruik je gewoon 4 van de pads ipv 5, en de bass normaal.
pi_62789277
EA announces Rock Band 2 Euro plans

14 november Rock Band 2, alleen software!

Dus 21 november heb ik 3 spellen om mee te kunnen drummen!
pi_62805162
Spelen met de Xbox controller is echt makkelijk. Haal gewoon makkelijk liedjes op Medium en Hard met een beetje moeite.

Maar het is lang niet zo leuk als met een gitaar, dus die moet ik ook maar kopen dit weekend.
pi_62816146
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef super-muffin het volgende:
Spelen met de Xbox controller is echt makkelijk. Haal gewoon makkelijk liedjes op Medium en Hard met een beetje moeite.

Maar het is lang niet zo leuk als met een gitaar, dus die moet ik ook maar kopen dit weekend.
World Tour en Rock Band werken niet meer met die controller trouwens, dus als je nu een controller gebruikt om te spelen heb je pech bij World Tour
pi_62839322
En gelukkig maar, de gitaar is toch beter. Maar die heb ik nog niet, dus dan maar met de controller, maar het valt mij zeker mee.

Maar toch ga ik zometeen maar even een GH:III bundel kopen.
pi_62839603
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef super-muffin het volgende:
En gelukkig maar, de gitaar is toch beter. Maar die heb ik nog niet, dus dan maar met de controller, maar het valt mij zeker mee.

Maar toch ga ik zometeen maar even een GH:III bundel kopen.
Je zou eigenlijk beter kunnen wachten tot World Tour, want GH3 het spel heb je al neem ik aan?
Of een losse GH3 gitaar
pi_62875935
na goed ingetraind te zijn op easy tog maar met medium begonnen op gh3

maar eh metallica one wil nog niet lukken blijf me vergissen met geel blauw of rood geel
moet wennen aan de positionering van vingers

is de Gitaar van GH WT ook compatible met rockband 2 ? en de Mic van GH WT

voel er niet veel voor om 2 kits te gaan halen
  zondag 2 november 2008 @ 08:49:05 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62876734
Ik zit inmiddels toch op hard. Ben nu bij de battle met Lou aanbeland.
Dat zal wel even duren voor ik daar voorbij kom.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62885563
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:23 schreef Revenge2005 het volgende:
is de Gitaar van GH WT ook compatible met rockband 2 ? en de Mic van GH WT

voel er niet veel voor om 2 kits te gaan halen
Voor de 360 wel ieder geval, die gitaar van WT werkt met élk spel (GH2,3,Aerosmith, RB1, RB2, RR)
  maandag 3 november 2008 @ 21:02:52 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62918013
Dus als ik het goed begrijp werkt de gitaar van Guitar Hero III en de nieuwe van deel IV met zowel Rock Band als Rock Band 2?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 3 november 2008 @ 21:08:50 #63
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_62918189
De drums van World Tour werkt nog niet met de game Rock Band voor de PS3.

http://www.joystiq.com/20(...)-by-ps3-rock-band-2/
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  maandag 3 november 2008 @ 21:57:52 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62919821
Nu op comedy central de hilarische guitar hero aflevering van Southpark.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62935600
Ja ik zag het gister toen ik de TV aanzette voor GH2.

Overigens, krijg je bij de GH World Tour voor de Xbox er nou een tweede gitaar bij of niet? Of is dat alleen bij bepaalde winkels?
pi_62940831
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:35 schreef super-muffin het volgende:
Overigens, krijg je bij de GH World Tour voor de Xbox er nou een tweede gitaar bij of niet? Of is dat alleen bij bepaalde winkels?
Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.
Dus Game Mania, Dixons, Bart Smit, Bol.com. Maar lang niet elke winkel geeft hem er nog bij, was alleen bij eerste pre-orders geloof ik.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:31:01 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62949080
pi_62964036
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Alleen bij winkels als Free Record Shop en dochterbedrijven daarvan.
Dus Game Mania, Dixons, Bart Smit, Bol.com. Maar lang niet elke winkel geeft hem er nog bij, was alleen bij eerste pre-orders geloof ik.
Aha, dan heeft het verder geen nut om 'em te reserveren neem ik aan?

Nog maar iets meer dan 3 weken overigens
pi_62964222
Gisteren ook maar een gitaar gehaald. Hoorde dat met een programmaatje je een PS3 gitaar op je pc kan gebruiken, dus nu zit ik ook de hele dag te spelen .
pi_62967670
Weet iemand trouwens ook of de World Tour gitaar gebruikt kan worden voor GH3?
pi_62987543
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand trouwens ook of de World Tour gitaar gebruikt kan worden voor GH3?

Ja dat kan

Hier een compatibility lijst.
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/

Er staat nog steeds een vraagteken bij de GHWT drums of hij werkt op RB1...daar staat (nog) van niet.
Maar Racer zegt van wel....wat is waar?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  Redactie Games vrijdag 7 november 2008 @ 00:58:13 #72
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63019885
quote:
Onder het motto: Sex Sells!!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:18:02 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63022151
quote:
Activision has announced that the full band kit for Guitar Hero has been selling very well and the publisher does not expect it'll be able to completely satisfy demand.
http://www.gamedaily.com/(...)ally-sold-out/?biz=1
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:51:41 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63022601
pi_63059805
Komt de game nou op 14 of 21 november? want ik zag op insidegamer staan dat hij 14e uitkwam
  zondag 9 november 2008 @ 07:51:30 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63068880
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef Sporttv het volgende:
Komt de game nou op 14 of 21 november? want ik zag op insidegamer staan dat hij 14e uitkwam
Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.
pi_63069348
quote:
Op zondag 9 november 2008 07:51 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik had ook gelezen dat de 14e de nieuwe datum is. Maar het lijkt alleen over Engeland te gaan. In Nederland zie ik overal nog 21 november vermeld.
Ik hoop zo de 14e
pi_63078567
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:36 schreef Sporttv het volgende:

[..]

Ik hoop zo de 14e
14e is UK (Wii, 360, PS3), 21 nov in UK de PS2 versie, en in Nederland komen alle versies (alle consoles, game los, game + gitaar, superbundel) de 21e. En Rock Band 2 (enkel spel) 20e. En ja, voor de 360 werkt het drumstel, de gitaar, en de mic ook op Rock Band 2.
pi_63086164
En voor Rock Band 1?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 10 november 2008 @ 14:39:28 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63102024
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Onder het motto: Sex Sells!!!
Lekker toch
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 november 2008 @ 14:48:06 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63102280
Ok ik ben dus helemaal nieuw in dit gebeuren, maar het nichtje van me vriendin vind het helemaal geweldig en me vriendin is ook helemaal hyped dus die game moet er komen. Zelf vind ik het ook stiekem wel vet dus dat maakt het een stuk makkelijker

Het is bijna kerst enzo dus het kadootje is bij deze al bepaald
ter info, ik heb een Wii.

ik zit me nu een beetje er in te verdiepen en ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen.
Is het verstandig om eerst GH3 te nemen of kun je gewoon met GHWT beginnen zonder problemen? Ik bedoel ook een beetje met moeilijkheidsgraad enzo.
Als ik kijk naar de tracklist zou ik zeker voor World Tour gaan aangezien daarvan de tracklist me wat meer aanspreekt.

Ik heb gelezen dat de drums van WT niet altijd even goed zouden werken. Iemand een idee of daar al een oplossing voor is gekomen? Want als WT er toch moet komen, komt het hele pakket er natuurlijk. Als je wat doet...

En is er een groot verschil met Rock Band? Aanbevelingen tussen RB en GH zal ik achterwege laten gezien het topic
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63107641
De drums van WT hebben 1 optie meer dan die van RB. Verder ietwas lichte details bij gitaar en microfoon weet ik niet zoveel van :p

Zelf heb ik World Tour vanmiddag eindelijk besteld en hoop dat ik hem op release dag nog krijg. (Voor 360)
pi_63120918
Als je voor de wii versie gaat, met alle instrumenten heb ik gelezen dat je een voor elk instrument afzonderlijk een mote nodig hebt.
pi_63121573
Ik was dit weekend op de NEXT-gamebeurs en heb daar ff lekker met GH:world tour kennis kunnen maken...Helemaal geweldig ding...ik moet hem hebben, dus gisteren maar gelijk gereserveerd bij de gameshop.

Ziet er toch wel een stuk gelikter uit dan Rockband...beetje PS2 tegenover PS3 gevoel.

Wii music lijkt me dan weer niks....'t is niet dat je zoals bij GH een "instrument" in handen hebt...t is meer air-guitar met in elke hand een controller die je moet bewegen...ik zag een setje van drie spelen...elke een controller in elke hand....een tamboerijn, een gitaar en drum...'t is meer op ritme bewegen zeg maar.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:51:38 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63131353
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 04:12 schreef xTDRx het volgende:
Als je voor de wii versie gaat, met alle instrumenten heb ik gelezen dat je een voor elk instrument afzonderlijk een mote nodig hebt.
hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.
als je tenminste alles tegelijk wilt spelen natuurlijk

ik heb er 2 dus kom al relatief een heel eind. Zal niet vaak met 4 man tegelijk spelen ofzo...
pi_63135049
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm dat is inderdaad wel goed om te weten.
als je tenminste alles tegelijk wilt spelen natuurlijk

ik heb er 2 dus kom al relatief een heel eind. Zal niet vaak met 4 man tegelijk spelen ofzo...
ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.
pi_63155316
Niks nieuws maar Activision heeft nu officieel bekend gemaakt dat World Tour op 21 november uitkomt.
pi_63158290
Op 22 en 29 november organiseert fnac: guitar Hero: World Tour trophy *klik*

Je moet dus met 3, zang drums en gitaar, samen spelen, de beste gaan naar de Belgische finale en vandaar uit kans naar de Europese finale.

Nu stel ik mezelf de vraag, hoe kan je nou in godsnaam een beetje niveau halen als je het spel nog niet in handen hebt gehad. Gitaar en Zang zou nog wel een beetje kunnen lukken maar drums is toch weer iets helemaal nieuws.
Bovendien is alle niveau op medium en dat terwijl ik wel een beetje aan de snelheid van Hard en Expert gewoon ben.
Klacht: waardeloze wedstrijden.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:26:53 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63162353
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

ik vind de wii varianten wel maar een kinderlijk niveau halen, maar dat vind ik over het algemeen over de hele Wii spelomgeving, raving rabits vond ik wel tof, zeker als je met z'n vieren bent...maar ook dan heb je vier setjes nodig.
Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:05:48 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63241156
Me vriendin heeft hem al besteld. De superpack (of hoe heet die)
Dus het is officieel. Ik heb thuis niets meer te vertellen
pi_63241316
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je een kinderlijk niveau?
ik bedoelde de eivormige hoofdjes, rompen zonder benen....mij bekoort dat helemaal niet.
pi_63241328
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:05 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin heeft hem al besteld. De superpack (of hoe heet die)
Dus het is officieel. Ik heb thuis niets meer te vertellen
Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.
pi_63266773
Ik heb een vraagje.

Ik heb nu GH3, met een gitaar van dat spel dus. Is het mogelijk om GH4 zonder gitaar te kopen en dan GH4 met mijn GH3 gitaar te spelen? Ik heb verder geen behoefte aan superbundels enzo.
Ik dacht van wel, maar nu hoorde ik laatst weer iets anders en ik wil het wel zeker weten. Op de GH4 gitaar zit ook weer iets speciaals voor solo's enzo, vandaar.
pi_63266906
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Bokita het volgende:
Ik heb een vraagje.

Ik heb nu GH3, met een gitaar van dat spel dus. Is het mogelijk om GH4 zonder gitaar te kopen en dan GH4 met mijn GH3 gitaar te spelen? Ik heb verder geen behoefte aan superbundels enzo.
Ik dacht van wel, maar nu hoorde ik laatst weer iets anders en ik wil het wel zeker weten. Op de GH4 gitaar zit ook weer iets speciaals voor solo's enzo, vandaar.
Ja, dat werkt gewoon, op de Wii niet geloof ik (ik kan het fout hebben).

Dat speciale met solo's, daarvoor heb je zo'n touch strip, dat zijn transparante noten die je aan kan slaan met je touch strip. Als je niet zo'n strip op je gitaar hebt zitten kan je ze gewoon aanslaan met de normale frets.
pi_63268583
Nog maar 5 daagjes en op de PS3 kan je toch als je 1 controller hebt gewoon de super bundel doen
  maandag 17 november 2008 @ 13:02:14 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63286352
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Superbundel, en je moet niet klagen, je zou juist blij moeten zijn met zo'n vriendin.
Superpack, Superbundel. Het is allemaal hetzelfde

Ik ben ook wel blij met me vriendinnetje, maar het zou leuk zijn als ze soms wel eens iets overlegde. Ik bedoel, die dingen komen bij mij thuis te staan terwijl mijn kamer al overladen is met Wii zooi

Then again, het is wel stoer
pi_63294173
Ik wilde vandaag de superbundel pre-orderen bij Gamemania Amsterdam maar voor de Playstation 3 hebben ze geen extra gitaar meer. Waar moet ik hem nu kopen? weten jullie bij welke winkels je een extra gitaar krijgt
pi_63294238
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:50 schreef Sporttv het volgende:
Ik wilde vandaag de superbundel pre-orderen bij Gamemania Amsterdam maar voor de Playstation 3 hebben ze geen extra gitaar meer. Waar moet ik hem nu kopen? weten jullie bij welke winkels je een extra gitaar krijgt
Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.
pi_63294580
Bij Bol.com toch?
  maandag 17 november 2008 @ 18:56:07 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63295832
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat je nergens meer die extra gitaar krijgt. Was alleen bij vroege pre-orders, hijs nu al overal uitverkocht.
Ik denk het ook. Toen ik mijn set twee weken terug pre-orderde zat er bij FRS al geen extra gitaar meer bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')