Zulke dingen moet je dan ook altijd online bestellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:09 schreef Angel-A het volgende:
Guitar Hero World tour gereserveerd, vandaag ging ik hem halen.
Stomme Bart Smit!
Komt ze aan met een klein doosje.
Ik zeg: " ik ben bang dat dat niet het goede is" (was spel en gitaar).
Zij zegt: "maar dit is een van de grootste pakketten, er is er alleen nog een die 209 euro kost."
Ik: "Ja, daar heb ik om gevraagd."
Zij: "maar wij krijgen nooit dat soort dure pakketten binnen want die worden niet verkocht,"
Ik: "maar ik heb dat grote pakket juist bij jullie besteld."
Zij: "nou misschien komt het vanmiddag nog binnen."
Ja, geloof je het zelf....
Ik heb em online besteld omdat ik geen zin had om met zo'n joekel van een pakket door de stad te zeulen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je dan ook altijd online bestellen![]()
Ik heb wel een auto, maar voor die 1,95 verzendkosten die ik moest betalen doe ik geen moeite om hem zelf te halen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em online besteld omdat ik geen zin had om met zo'n joekel van een pakket door de stad te zeulen...![]()
Zeker lastig als je geen auto hebt..
cewl! jij was op tijd met je preorder!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef gamefreek het volgende:
Zo, Superbundel binnen inclusief gratis bass gitaar....Nu rocken
Jippiequote:Onlangs heeft bij bol.com de Guitar Hero IV Super Bundel besteld onder bestelnummer
xxxxxxxx. Omdat u dit artikel heeft gereserveerd heeft u recht op een extra gitaar zodat de band compleet is.
U krijgt uiterlijk 26 november een code toegstuurd waarmee u deze gitaar kunt bestellen op de website van bol.com. Deze code is te gebruiken van 24 november t/m 31 december.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Bier & whiskey staat klaar. Vanavond met 4 man worldtouren.
Ik moet echt keihard rammen op de gele en oranje cymbals.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:56 schreef StupidByNature het volgende:
Drummen is vet, alleen moet ik iets harder slaan op mijn gele (ben een lefty qua drummen), en ik ben bang dat de onderburen gek van me worden...
Je kan die kabel (nog) niet krijgen als je in Nederland woont. Staat niet bij het lijstje van landen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Poit het volgende:
Sanne. Dat is inderdaad niet goed. Heb zelf m'n eerste drumstik al gebroken
Heb vroeger gedrummed dus m'n eigen stokjes maar gepakt. Die reageren ook nog iets beter.
Maar wat ik wilde zeggen is dat ik ook problemen heb met de gevoeligheid. Je kan bij Red Octane gratis een MIDI to USB converter bestellen waarmee je het drumsetje kan afstellen. Bij mij zijn het met name de rode en gele pad die niet helemaal lekker reageren.
Ik speel op hard (soms op expert) en bij snelle stukjes is het heel vervelend dat hij niet alles oppikt..
Deze link brengt je naar de garantie site van Red Octane.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef Max_Dark het volgende:
als ik ga draaien zitten ze ongeveer halverwege goed vast...en staan ze ook precies de verkeerde kant op!
Ik heb hem toch ingevuld en Belgie gekozen als land. Daarna krijg je een bevestiging per mail van support@redoctane.com en die heb ik beantwoord met het verhaal dat Nederland er inderdaad niet bij zit maar ik wel het pakketje wil ontvangen etc..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Je kan die kabel (nog) niet krijgen als je in Nederland woont. Staat niet bij het lijstje van landen.
[..]
Je kan die schroefjes toch gewoon vaster aandraaien...
Wel jammer dat Nederland dan weer niet in het landenselectieboxje zit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Poit het volgende:
Deze link brengt je naar de garantie site van Red Octane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |