abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63508735
Net gebeld met de winkel waar ik m'n pakket gehaald heb. Zijn groothandel wacht nog op antwoord van Activision wat de procedure precies is. Ik krijg in elk geval een nieuw pakket
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_63508775
Het niveau is over het algemeen wel makkelijker geworden , met de gitaar dan. Dat komt omdat ze er voor gekozen hebben om een mooie/leuke band gameplay te maken. Veel klagen er nog wel over , degene die alleen de moeilijkste gitaar songs willen spelen. Moeilijkste zijn toch wel Satch Boogie met een solo van 45 seconden lang en Hot For Teacher denk ik.

Ik krijg hem donderdag eindelijk en ga dan lekker drummen! Heb er zin in
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:49:57 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63508987
Grrr

Vrijdag bij Bol.com besteld. Nog even gebeld of ze aanwezig waren "ja hoor geen probleem".
Maandag een mailtje. "Ze komen pas over 4 weken binnen"

Stelletje sukkels bij Bol.com
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63510123
Heb dit spel sinds zaterdag!

Bijna uitgespeeld op easy vind wel lastig af en toe.
Ging laatst wel even medium doen (die eerste paar liedjes)
Ging opzich wel goed maar kon er geen hoge streak uit halen.. toch maar even oefenen !
Don't think, be sure!
  Redactie Games dinsdag 25 november 2008 @ 16:26:53 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63510267
Oke, ben d'r achter dat ik niet de NL'se versie heb. Zit geen Anouk en Di-Rect bij , maar nu vraag ik me af wat ik ervoor in de plaats heb gekregen..

Medium is trouwens goed te doen, precies het tempo wat je zou willen spelen als je een beetje relaxed aan het spelen bent.. Easy en vooral "Beginner" dat is echt te langzaam...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_63510309
Overigens, Hotel California op expert speelt echt lekker weg
pi_63522029
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

keertje coöppen?? (ook PS3)

Voor wie het nog niet weet, er is ook een GH Fok! Tour Group!
Aanmelden kan hier http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
(alle consoles).
Heb me toegevoegd. (Mugielz)
pi_63523347
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ben d'r achter dat ik niet de NL'se versie heb. Zit geen Anouk en Di-Rect bij , maar nu vraag ik me af wat ik ervoor in de plaats heb gekregen..

Medium is trouwens goed te doen, precies het tempo wat je zou willen spelen als je een beetje relaxed aan het spelen bent.. Easy en vooral "Beginner" dat is echt te langzaam...
Dat kan denk ik niet , Amerikaanse hebben ook Anouk erin hoor. Ik had gehoord dat je die kreeg na je career in een bonus gig ofzo en direct zit er zoiezo nog niet in. Dat is DLC.

edit:
check je quickplay mode ff daar hoort ie ergens bovenaan te staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nemmii op 25-11-2008 23:15:02 ]
  Redactie Games dinsdag 25 november 2008 @ 23:51:41 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63524637
Anouk, had ik idd gespot nadat ik een Gig gekocht had? Maar Di-Rect nog steeds niet...
pi_63525223
Di-Rect zit er toch ook helemaal niet in?
  Redactie Games woensdag 26 november 2008 @ 00:28:27 #261
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63525407
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Poit het volgende:
Di-Rect zit er toch ook helemaal niet in?
quote:
Nieuws | 20 oktober 2008 - DI-RECT zit met het nummer 'Johnny' in Guitar Hero World Tour. Dat heeft uitgever Activision vanavond tijdens een perspresentatie bekend gemaakt. Hiermee is de Haagse rockband naast Anouk dus de tweede Nederlandse afgevaardigde in de game. De single komt december of januari als downloadable content beschikbaar.

Overigens was InsideGamer aanwezig bij de presentatie en spraken we met de heren van DI-RECT. Verwacht binnenkort dus een reportage van de avond, plus een interview met de band!

Eerder werd al bekend dat DI-RECT het gestopte Krezip opvolgt als ambassadeur van Guitar Hero.

Bron
Ik heb het voor de zekerheid nog maar een keer op gezocht, blijkbaar is het enkel downloadable content, das mooi, scheelt me weer baggermuziek..
pi_63525792
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Keano het volgende:
GVD heb hem nog steeds niet binnen van de GCshop, begin er onderhand wel lijp van te worden....

ik ook ja!
pi_63525975
Hmh, ik hoop toch dat GH:WT wel wat moeilijker wordt
Trapped under ice, een van de moeilijkste nummers, had ik bij de 2e poging al (expert)

Als t zo gaat koop ik hem zelf niet eens
pi_63533792
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, ik hoop toch dat GH:WT wel wat moeilijker wordt
Trapped under ice, een van de moeilijkste nummers, had ik bij de 2e poging al (expert)

Als t zo gaat koop ik hem zelf niet eens
Op drum ja?
pi_63534081
Heb me ook even opgegeven voor de Tour Group.
pi_63535051
Anouk komt pas vrij als je alles hebt doorlopen. Na times square komt er de aftiteling en daarna komt er een vrij waar Anouk het derde nummer is. Dit is bij DRUMS.. Dus in 't begin staat die ook niet bij quickplay. Echter kan je 'm wel sneller krijgen als je bijv. eerst met gitaar of zang begint want dan zit anouk al eerder in 't spel.

Per instrument zitten er andere liedjes in de career. Of meer: in andere volgorde. Bij drums krijg je dus andere songs in 't begin dan op gitaar dus die speel je dan ook eerder vrij.

Di-rect
  Redactie Games woensdag 26 november 2008 @ 13:50:54 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63535451
Dat Sweet Home Alabama is toch wat lastiger dan ik in de eerste instantie gedacht had...
Ik vond em te doen op medium, maar hard is wel erg..
pi_63535658
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:51 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Op drum ja?
Neuh, gitaar
pi_63536178
Hehe, mijn bestelstatus bij digitala is eindelijk "Wordt verwerkt"
Hopelijk komt hij morgen binnen dan, want vrijdag gaan we weg
pi_63536328
Mijn hele pakket wordt ingenomen en retour gestuurd naar de fabriek.. Ik krijg een geheel nieuw pakket.. Maar dan kan wel even duren
  woensdag 26 november 2008 @ 19:22:04 #271
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63543612
Mijn stats van de Times Square gig worden maar niet opgepakt in de GH community.
Zelfs niet na twee keer spelen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_63544139
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Sweet Home Alabama is toch wat lastiger dan ik in de eerste instantie gedacht had...
Ik vond em te doen op medium, maar hard is wel erg..
Starpower even opsparen tot de moeilijke eindsolo...
Tenminste, daardoor kon ik hem de 2e poging wel halen (expert dan wel)

Die sliderbar is trouwens wel serieus even wennen zeg...
pi_63544354
M'n eerste GH, maar 't bevalt goed! Ben met drummen en bas op Medium bezig, gitaar nog op Easy, maar ook al steeds vaker Medium. Nog even wennen, maar wel erg leuk
  Redactie Games woensdag 26 november 2008 @ 20:03:51 #274
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63544752
Ik moet lachen als ik Ozzy La Bamba hoor zingen op Times Square..
pi_63545085
Dit is alweer mijn zoveelste guitar hero.. toffe game, maar jammer dat de drumset ook bij mij niet helemaal top is. De cymbals hebben duidelijk hun gebreken (moet je echt vooraan raken om goed over te komen) en de toms' drukgevoeligheid is niet echt optimaal, ik moet flink rammen. Maar wel leuke game verder Ik heb al klachtenmail gestuurd naar ps3home.nl (daar heb ik hem vandaan, is ie ook nog op voorraad.. voor 21:00 bestellen = morgen in huis) en nu maar hopen dat dit goed afgehandeld word. Gitaar + Mic doen het prima hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')