Heb me toegevoegd.quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
keertje coöppen?? (ook PS3)
Voor wie het nog niet weet, er is ook een GH Fok! Tour Group!
Aanmelden kan hier http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
(alle consoles).
Dat kan denk ik niet , Amerikaanse hebben ook Anouk erin hoor. Ik had gehoord dat je die kreeg na je career in een bonus gig ofzo en direct zit er zoiezo nog niet in. Dat is DLC.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ben d'r achter dat ik niet de NL'se versie heb. Zit geen Anouk en Di-Rect bij, maar nu vraag ik me af wat ik ervoor in de plaats heb gekregen..
Medium is trouwens goed te doen, precies het tempo wat je zou willen spelen als je een beetje relaxed aan het spelen bent.. Easy en vooral "Beginner" dat is echt te langzaam...![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Poit het volgende:
Di-Rect zit er toch ook helemaal niet in?
Ik heb het voor de zekerheid nog maar een keer op gezocht, blijkbaar is het enkel downloadable content, das mooi, scheelt me weer baggermuziek..quote:Nieuws | 20 oktober 2008 - DI-RECT zit met het nummer 'Johnny' in Guitar Hero World Tour. Dat heeft uitgever Activision vanavond tijdens een perspresentatie bekend gemaakt. Hiermee is de Haagse rockband naast Anouk dus de tweede Nederlandse afgevaardigde in de game. De single komt december of januari als downloadable content beschikbaar.
Overigens was InsideGamer aanwezig bij de presentatie en spraken we met de heren van DI-RECT. Verwacht binnenkort dus een reportage van de avond, plus een interview met de band!
Eerder werd al bekend dat DI-RECT het gestopte Krezip opvolgt als ambassadeur van Guitar Hero.
Bron
ik ook ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Keano het volgende:
GVD heb hem nog steeds niet binnen van de GCshop, begin er onderhand wel lijp van te worden....
Op drum ja?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, ik hoop toch dat GH:WT wel wat moeilijker wordt
Trapped under ice, een van de moeilijkste nummers, had ik bij de 2e poging al (expert)
Als t zo gaat koop ik hem zelf niet eens
Starpower even opsparen tot de moeilijke eindsolo...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Sweet Home Alabama is toch wat lastiger dan ik in de eerste instantie gedacht had...
Ik vond em te doen op medium, maar hard is wel erg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |