dat is dat je noten kunt overpakken zonder ze opnieuw aan te slaan, dus alleen van kleur veranderen dusquote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef mctwigt het volgende:
Ik speel dus vrolijk expert bass wat erg makkelijk is naar mijn menig, maar ik weet dus nog steeds niet wat the fuck ik moet doen bij die open strum wit noten.... het is ook het enige item wat ze niet in een tutorial behandelen
nee manquote:Op zondag 21 december 2008 15:29 schreef mrPanerai het volgende:
jammer genoeg overal uitverkocht op dit moment
Ook voor de bass wordt het tegen het einde zwaar pittig op expert hoorquote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef mctwigt het volgende:
Ik speel dus vrolijk expert bass wat erg makkelijk is naar mijn menig, maar ik weet dus nog steeds niet wat the fuck ik moet doen bij die open strum wit noten.... het is ook het enige item wat ze niet in een tutorial behandelen
klinkt een beetje als gewone hammer-ons en pull-off of bedoel je dat?quote:Op zondag 21 december 2008 15:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat is dat je noten kunt overpakken zonder ze opnieuw aan te slaan, dus alleen van kleur veranderen dus
edit gevonden nvmquote:Op maandag 22 december 2008 01:57 schreef Nemmii het volgende:
Ga naar de warrenty site en vraag een nieuwe cymbal en usb-midi kabel aan. Is gratis en het maakt je drumstel weer.
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn gele registreert na 2 dagen nauwelijks meer wat, wat kan ik doen? doos is allang weg.
ik had net online gespeeld op zelfde difficulty drum vs drum, en toch had hij meer punten terwijl die andere gast gewoon alles zowat missloeg.
Hoe kan dit? ik sloeg alle nootjes correct maar toch won hij, ook had hij een 4x in zijn metertje staan.
Hoe krijg je dat dan? ik ben een dikke noob op GHquote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op je eigen vraag.De steak, en dus de multiplier daar is dus hoger.
Ach joh, ik stond te stuntelen als een gek bij Smoke on the Water bij GH1. Dagen moeten spelen voordat ik verder kwam, op Easy.quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Jesse_ het volgende:
Ook eindelijk eens zo'n game aangeschaft.
Nu al spijt van, krijg de tutorial niet eens uitgespeeld
Oh ok, er zijn dus geen extra functies (behalve star power ofc).quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef Fsmxi het volgende:
Een multiplier krijg je door een streak. Een streak is een serie noten achter elkaar goed gespeeld, zonder fouten ertussen. Als ik het goed heb is het ook elke 10 noten 1 multiplier erbij (10 noten= 2x, 20 noten 3x, 30 noten 4x)
Het begint inderdaad wat te komen, eerste 6 nummers op easy uitgespeeldquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach joh, ik stond te stuntelen als een gek bij Smoke on the Water bij GH1. Dagen moeten spelen voordat ik verder kwam, op Easy.
Uiteindelijk die game, en alle navolgende games, uitgespeeld op Expert.
Je moet er wel wat oefening in nemen, maar als je de truc en het ritmegevoel door begint te krijgen dan gaat het makkelijk.
Ik krijg echt nog helemaal niets voor elkaar op mediumquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik meld me weer!
Vorige keer toen ik hier poste vond ik easy wel lastig..
Nu 3 weekjes verder heb ik de eerste 2 gigs gehaald op hard!
Owja.. weet iemand of ze ooit die drumkit los gaan verkopen want ik heb dat laatst gespeeld.
Ik vond dat echt lache om te doen.. dus zou er graag zelf een willen hebben maarja.. ik zie ze nu alleen nog maar als pack!
Niet opgeven. Ben heeft nog vééél kleinere handjes dan jij en ik.quote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik krijg echt nog helemaal niets voor elkaar op mediumvolgens mij zijn mijn handen gewoon te klein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |