Dat plaatje klopt niet helemaal, althans voor de PS3 versies. Zo wordt de drums in RB 1 niet herkend, en van Harmonix is nog geen reactie/patch bekend. Ik ga er niet vanuit dat Harmonix de PS3-versie van RB 1 verder gaat patchen. Voor RB 2 is wel een patch uit. De Les Paul wordt in RB 1 in ieder geval wel ondersteund.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:
Hier heb je een plaatje met compatability:
http://blog.wired.com/games/2008/11/official-guitar.html
Ik zit opgescheept met een piepende Whammy-bar, maar dat gaat er nog wel uit denk ik. De Strumm-bar bij mij zit overigens maar heel erg losjes, ben ik niet gewend, die van de Les Paul is toch wat beter gemaakt. Tot nu toe werkt die slider bar nog goed, ik hoef niet perse te strummen als ik moe van het geklik ben, kan nu gewoon de sliderbar aantikken om een noot te spelen..quote:Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het hier gereviewed trouwens, inclusief piepend scharniertje. Die heb ik trouwens niet als ik omhoog ga, alleen omlaag.
Guitar Hero: World Tour
Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Kan ik GH World Tour met Gitaar alleen kopen, en die drum en mic later los erbij?
Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/quote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.
Weet iemand trouwens of de (X360) guitar van GHIII compatible is met Rock Band 2?
Thanx.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik noemde mijn band trouwens 'Weed Indeed' (hé, je band komt uit Amsterdam of niet), kreeg ik de melding dat het niet echt een classy naam was en ik er niet mee online mocht.
Verrek, da's best een goed idee. Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde..
De select knop zit toch niet onder de strumbar maar ernaast? Ik moest er ook aan wennen want bij de Les Paul gebruikte ik mijn pink voor select en met de nieuwe gitaar is dat wat krampachtig. Nu activeer ik star power met mn handpalm. Alleen activeren tijdens alt strummen gaat me nog steeds niet goed af.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef GuitarHeroin het volgende:
De nieuwe gitaar is te groot voor m'n handjes. Ik kom wel goed bij de fretbuttons maar de nek is een stuk dikker dan die van Les Paul. Ik kan ook niet goed bij die StarPower knop eronder en als ik 'm omhoog doe zoals op de oude manier mis ik de noten. Dat doe ik ook op de oude gitaar hoor, die noten missen, maar ik hoopte dat het met die knop beter zou gaan. Gelukkig spelen we vaak samen en staat ie niet te verstoffen, want ik houd het lekker bij m'n Les Paul.
Dat mono geluid was een foutje op de disc geloof ik, je kon hem kosteloos laten vervangen. Maar heb jij er nog steeds last van? Dit was namelijk een issue van begin vorig jaar en het lijkt me niet handig als ze doorgaan met het verkopen van verkeerde discs.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:42 schreef christvs het volgende:
Hey peeps!
Gisteravond met de famlilie Guitar Hero 3 voor de Wii gekregen incl 2 gitaren!
Echt een super cool spel. Alleen hoe zit dat nou met dat mono geluid? De game heb ik één maand geleden gekocht. Thanks in advance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |