abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63725801
quote:
Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:
Hier heb je een plaatje met compatability:
http://blog.wired.com/games/2008/11/official-guitar.html
Dat plaatje klopt niet helemaal, althans voor de PS3 versies. Zo wordt de drums in RB 1 niet herkend, en van Harmonix is nog geen reactie/patch bekend. Ik ga er niet vanuit dat Harmonix de PS3-versie van RB 1 verder gaat patchen. Voor RB 2 is wel een patch uit. De Les Paul wordt in RB 1 in ieder geval wel ondersteund.
  Redactie Games woensdag 3 december 2008 @ 15:07:50 #27
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63726345
quote:
Op woensdag 3 december 2008 07:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik heb het hier gereviewed trouwens, inclusief piepend scharniertje. Die heb ik trouwens niet als ik omhoog ga, alleen omlaag.
Guitar Hero: World Tour
Ik zit opgescheept met een piepende Whammy-bar, maar dat gaat er nog wel uit denk ik. De Strumm-bar bij mij zit overigens maar heel erg losjes, ben ik niet gewend, die van de Les Paul is toch wat beter gemaakt. Tot nu toe werkt die slider bar nog goed, ik hoef niet perse te strummen als ik moe van het geklik ben, kan nu gewoon de sliderbar aantikken om een noot te spelen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_63726652
Frustrerend, ik wil juist die gitaar niet maar de drumkit wel, alleen is die dan weer niet los te krijgen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63726883
Het drumstel kun je volgens mij begint volgend jaar los kopen. Maar pin me er niet op vast.
  woensdag 3 december 2008 @ 18:48:59 #30
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_63731715
tvpje,

Vorige week, de superbundle gekocht.
Gitaar wilde niet connecten, was een hardware probleempje inmiddels kunnen omruilen.
En m'n rechter cymbal zit wat losjes. Lekker begin dus
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 3 december 2008 @ 22:15:15 #31
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63739221
Dagje van huis geweest, dacht dat Rock Band 2 wel op de mat zou liggen.

Hopelijk komt hij morgen dan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63742314
Kan ik GH World Tour met Gitaar alleen kopen, en die drum en mic later los erbij?
  donderdag 4 december 2008 @ 12:54:46 #33
171357 Rikketik
pi_63752594
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Kan ik GH World Tour met Gitaar alleen kopen, en die drum en mic later los erbij?
Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.

Weet iemand trouwens of de (X360) guitar van GHIII compatible is met Rock Band 2?
pi_63754308
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Op het moment nog niet geloof ik. Maar zou best kunnen dat ze die volgend jaar ook los gaan verkopen.

Weet iemand trouwens of de (X360) guitar van GHIII compatible is met Rock Band 2?
Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
  donderdag 4 december 2008 @ 14:07:45 #35
171357 Rikketik
pi_63754682
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Kwam dit gister tegen: http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Thanx.

Ga misschien wel de Les Paul halen met GH: WT er los bij. Ben net even los gegaan met Rock Band 2 en bijbehorende gitaar, maar ik vind de Les Paul fijner spelen.

Wel gave game trouwens, Rock Band 2.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:12:48 #36
171357 Rikketik
pi_63754842
Ik noemde mijn band trouwens 'Weed Indeed' (hé, je band komt uit Amsterdam of niet), kreeg ik de melding dat het niet echt een classy naam was en ik er niet mee online mocht.
pi_63755922
Mijn band heet "Monkey Pig Pirates".
  donderdag 4 december 2008 @ 19:24:10 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63762679
Morgen mijn eerste GH World Tour meeting.
Met drie andere fokkers gaan we de sterren van de hemel (kuch) spelen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 4 december 2008 @ 19:47:58 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63763307
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik noemde mijn band trouwens 'Weed Indeed' (hé, je band komt uit Amsterdam of niet), kreeg ik de melding dat het niet echt een classy naam was en ik er niet mee online mocht.
Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:55:10 #40
171357 Rikketik
pi_63763534
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als je een apostrof mag gebruiken dan kan je jezelf We'd Indeed noemen. Uitspraak is hetzelfde. .
Verrek, da's best een goed idee. Ik zal het eens proberen.
pi_63763695
Ah ligt deze al in de winkel?
Morgen ff kijken of ze er nog 1 hebben liggen dan in de buurt

Kun je trouwens de PS3 guitar ook op een xbox36 aansluiten?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63766104
De nieuwe gitaar is te groot voor m'n handjes. Ik kom wel goed bij de fretbuttons maar de nek is een stuk dikker dan die van Les Paul. Ik kan ook niet goed bij die StarPower knop eronder en als ik 'm omhoog doe zoals op de oude manier mis ik de noten. Dat doe ik ook op de oude gitaar hoor, die noten missen, maar ik hoopte dat het met die knop beter zou gaan. Gelukkig spelen we vaak samen en staat ie niet te verstoffen, want ik houd het lekker bij m'n Les Paul.
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:34:00 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_63775165
Activision heeft een complete lijst bekend gemaakt met alle uitbreidingspakketten voor Guitar Hero: World Tour die voor december gepland staan. Voor de meeste pakketten moet er betaald worden, alleen de Free Reggae Rock Track Pack wordt gratis aangeboden. Voor de volledige tracklist, check de lijst hieronder.

The Smashing Pumpkins Track Pack (4 december):
G.L.O.W
1979
Everlasting Gaze

Nirvana Track Pack (11 december):
You Know You're Right
Negative Creep
Sliver

The Eagles Track Pack (18 december):
One of These Nights
Life in the Fast Lane
Frail Grasp on the Big Picture (from Long Road out of Eden)

Free Reggae Rock Track Pack (23 december):
Jimi - Slightly Stoopid
Your Face - Pepper
Sacrifice - Expendables

http://www.insidegamer.nl(...)men-Guitar-Hero.html
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 10:14:58 #44
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_63777046
Het was te verwachten dat Gene Simmons ook hieraan geld wilde verdienen, want die vent doet alles voor geld.

Gelukkig ziet het er wel cool uit:

http://www.genesimmonsaxeguitar.com/
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:33:51 #45
171357 Rikketik
pi_63787620
Jammer dat zijn kop erop staat.

Ben trouwens al redelijk ver gevorderd in RB2, echt tof spel. Favoriete nummer is tot nu toe Master Exploder van Tenacious D, die overigens als Impossible geclassificeerd staat. Vind hem zelf niet zo moeilijk eigenlijk, op Hard tenminste.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:36:17 #46
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_63787672
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef GuitarHeroin het volgende:
De nieuwe gitaar is te groot voor m'n handjes. Ik kom wel goed bij de fretbuttons maar de nek is een stuk dikker dan die van Les Paul. Ik kan ook niet goed bij die StarPower knop eronder en als ik 'm omhoog doe zoals op de oude manier mis ik de noten. Dat doe ik ook op de oude gitaar hoor, die noten missen, maar ik hoopte dat het met die knop beter zou gaan. Gelukkig spelen we vaak samen en staat ie niet te verstoffen, want ik houd het lekker bij m'n Les Paul.
De select knop zit toch niet onder de strumbar maar ernaast? Ik moest er ook aan wennen want bij de Les Paul gebruikte ik mijn pink voor select en met de nieuwe gitaar is dat wat krampachtig. Nu activeer ik star power met mn handpalm. Alleen activeren tijdens alt strummen gaat me nog steeds niet goed af.
  zaterdag 6 december 2008 @ 00:11:32 #47
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_63797499
Guitar hero Wold Tour is toch de nieuwste versie van Guitar Hero? Of loop ik nu 1 achter?
Deze heb ik net binnen met de gitaar en het is echt te vet

Zijn de andere versies van GH ook compatible met de gitaar die ik nu heb?

alvast bedankt

[ Bericht 1% gewijzigd door Rossoneri op 06-12-2008 00:19:42 ]
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_63801330
Hey peeps!

Gisteravond met de famlilie Guitar Hero 3 voor de Wii gekregen incl 2 gitaren !
Echt een super cool spel. Alleen hoe zit dat nou met dat mono geluid? De game heb ik één maand geleden gekocht. Thanks in advance!
  zondag 7 december 2008 @ 02:15:41 #49
171357 Rikketik
pi_63817565
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:42 schreef christvs het volgende:
Hey peeps!

Gisteravond met de famlilie Guitar Hero 3 voor de Wii gekregen incl 2 gitaren !
Echt een super cool spel. Alleen hoe zit dat nou met dat mono geluid? De game heb ik één maand geleden gekocht. Thanks in advance!
Dat mono geluid was een foutje op de disc geloof ik, je kon hem kosteloos laten vervangen. Maar heb jij er nog steeds last van? Dit was namelijk een issue van begin vorig jaar en het lijkt me niet handig als ze doorgaan met het verkopen van verkeerde discs.

@ Rossoneri: World Tour is het meest recente deel inderdaad. Het lijkt me wel dat de gitaar compatible is met voorgaande delen, met deel III zeker in elk geval.
  zondag 7 december 2008 @ 02:20:26 #50
171357 Rikketik
pi_63817624
Ik stond overigens net op het punt om de track list van Rock Band 2 matig te gaan noemen, totdat opeens alle toffe songs vrijkwamen. Let The Be Rock, Colony of Birchman, Peace Sells, Spoonman, Battery, Ace of Spades, Carry On Wayward Son... Zeer nice om te spelen!

Tevens wil ik hier mijn eerste fail melden. Peace Sells, bij de outro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')