Oke, hij heeft hemquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand de laatste dagen GuitarHeroPhenom gezien? Hij gaat voor de DwdtG FC oO
Hij had gisteren wel 100% gehaald maar hij had een extra strum in Victory Solo R.
vidje van zijn 883k score ( die handen oO)
Ik vermaak me best in m'n eentje. 't Is leuk om samen te spelen, maar in je eentje is het ook een leuk spel. Had ik van tevoren niet gedacht eigenlijk. Meestal speel ik het in de weekenden wel met een of twee vrienden, maar door de week meestal in m'n eentje. Kun je oefenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef super-muffin het volgende:
Godver, probeerde net de 'Who needs the power' achievement te halen, dus 200k punt zonder starpower bij Cult of Personality. Mijn score : 199.499
Hoeveel euro had je ervoor in gedachten? Kan er wel eentje gebruiken, dan heb ik er totaal 4, en dat is handig aangezien ik om de 5 dagen in 2 verschillende huizen benquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef Sanne het volgende:
Ik heb nieuwe drumstokjes gekocht. Echte dit keer. Hoop dat ze sterker zijn dan die GH die ineens brak. Voor de zekerheid maar meteen twee setjes meegenomen.
Thanks for the warning.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.
Dat wist ik, maar ik zie net dat ik de starpower iets eerder moeten activeren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.
Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:
En nog wat, er is nu zo'n Track Pack voor Rock Band van AC/DC, zitten wel interessante nummers in, weet niet wanneer hij uitkomt. Ik zag hem alleen staan op mijn Torrentsite, PAL release
¤40?! Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |