abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:09:32 #76
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_64062386
Iemand de laatste dagen GuitarHeroPhenom gezien? Hij gaat voor de DwdtG FC oO
Hij had gisteren wel 100% gehaald maar hij had een extra strum in Victory Solo R.

vidje van zijn 883k score ( die handen oO)

pi_64064533
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:34 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

heb hezelfde probleem
naar je locale gameboer gaan , en een rma aanvragen , krijg je een formulier mee , die je in moet vullen etc
dan neemt Activision weer contact met je op etc

ik heb mijn gitaar bij de gameshop staan , zit nog te wachten op formulier ook , ergste is ik moest het hele pakket erheen sturen , morgen maar is ff bellen hoe dat zit , geef me dan eht pakket maar mee terug kan ik met me les paul nog ff spelen teminste
Bedankt voor je antwoord! Heb nog niks gehoord van RedOctane, ik wacht het nog even af. Mocht dat niet baten neem ik contact op met PS3home.
Hoop dat ik niet m'n pakket op hoeft te sturen, het drummen werkt namelijk wel goed, dus het zou jammer zijn als die ook mee moest.
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:58:37 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64065485
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Same here! Iemand interesse in een zwarte wireless Les Paul voor de PS3?
Kreeg hem vandaag bezorgd, bedankt Free Recordshop, maar heb al genoeg gitaren.

Geef een gil als je interesse hebt anders zet ik hem op Marktplaats.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64065562
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
pi_64065659
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
Ik speel het meestal ook in m'n eentje en ik vind het wel een chill spel.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:45:41 #81
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_64073105
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand de laatste dagen GuitarHeroPhenom gezien? Hij gaat voor de DwdtG FC oO
Hij had gisteren wel 100% gehaald maar hij had een extra strum in Victory Solo R.

vidje van zijn 883k score ( die handen oO)

Oke, hij heeft hem holy shit, 887k en hij is het filmpje aan het uploaden oO

zijn live stream -> http://www.ustream.tv/channel/guitar-hero-phenom, er zitten gewoon meer dan 300 mensen te kijken oO
pi_64085755
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Ik vermaak me best in m'n eentje. 't Is leuk om samen te spelen, maar in je eentje is het ook een leuk spel. Had ik van tevoren niet gedacht eigenlijk. Meestal speel ik het in de weekenden wel met een of twee vrienden, maar door de week meestal in m'n eentje. Kun je oefenen

Ik heb inmiddels ook bericht van RedOctane. Ik krijg een nieuwe gitaar toegestuurd als alles goed is.
pi_64099170
Ik heb GH WT over voor de 360, gesealed en wel. Als iemand interesse heeft, voor 50 euro mag je hem hebben, reageren kan via de PM .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_64145091
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef super-muffin het volgende:
Godver, probeerde net de 'Who needs the power' achievement te halen, dus 200k punt zonder starpower bij Cult of Personality. Mijn score : 199.499
Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Hoeveel euro had je ervoor in gedachten? Kan er wel eentje gebruiken, dan heb ik er totaal 4, en dat is handig aangezien ik om de 5 dagen in 2 verschillende huizen ben

Ohja, en dit kon ik jullie niet laten missen:
http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?sku=802828

Een Rock Band Fog Machine En discolichten

En nog wat, er is nu zo'n Track Pack voor Rock Band van AC/DC, zitten wel interessante nummers in, weet niet wanneer hij uitkomt. Ik zag hem alleen staan op mijn Torrentsite, PAL release
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:43:18 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64145219
Ik heb nieuwe drumstokjes gekocht. Echte dit keer. Hoop dat ze sterker zijn dan die GH die ineens brak. Voor de zekerheid maar meteen twee setjes meegenomen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64145501
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef Sanne het volgende:
Ik heb nieuwe drumstokjes gekocht. Echte dit keer. Hoop dat ze sterker zijn dan die GH die ineens brak. Voor de zekerheid maar meteen twee setjes meegenomen.
Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:53:23 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64145546
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

Pas je wel op dat je niet te hard slaat, die stokken van GH zijn namelijk een stuk lichter dan echte drumstokjes, dus als je nu hard slaat sla je je drumpads gemakkelijker naar de klote.
Thanks for the warning.
pi_64146299
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

Je kan aan het einde van het nummer wel Star Power gebruiken, zolang star power nog maar aan staat als het nummer voorbij is. Zie ook YouTube enzo voor wanneer je het dan kan activeren. Dan kan je veel makkelijker 200k halen.
Dat wist ik, maar ik zie net dat ik de starpower iets eerder moeten activeren. En ik moet geen fouten maken in de lange solo. Alleen krijg ik dit weekend World Tour dus ik denk niet dat ik het nog ga proberen.

Wie van jullie zingt wel eens tijdens het gitaar spelen of drummen?
pi_64147465
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef CompanionCube het volgende:

En nog wat, er is nu zo'n Track Pack voor Rock Band van AC/DC, zitten wel interessante nummers in, weet niet wanneer hij uitkomt. Ik zag hem alleen staan op mijn Torrentsite, PAL release
Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwen )
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_64165443
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die zag ik gisteren in de Free Record Shoppe, volgens mij voor iets van 40 euro maar ik kan het mishebben (had daarna een kerstborrel dus al mijn herinneringen van rond die tijd zijn te wantrouwen )
¤40?! Dat meen je niet!

Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dat is hartstikke duur. Het zijn namelijk maar 18 nummers.
In dik 1,5-2 uur speel je hem uit, ik had op Hard alles op 5 sterren na de eerste poging Expert moet ik nog beginnen, doe ik wel als ik me verveel.

Het is gewoon Rock Band 1, maar dan met alle nummers eruit gesloopt, en nog wat dingetjes eruit, en dan alleen de mogelijkheid om 18 AC/DC nummers te spelen Hij is wel standalone dus je hebt RB1 of RB2 niet nodig, leuk voor AC/DC fans die de rest niet willen.
Als het mogelijk is raad ik je aan deze te downloaden naar RB1/2 zelf, als DLC dus, het spel is het het niet waard ofzo. Geeneens een introfilmpje of creditfilmpje, alleen een logootje van AC/DC in het menu.
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:20:30 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64173629
itzme, TheSorrow666 en MystNL, hebben jullie hulp nodig met het linken van je account? Zie bij jullie maar geen scores verschijnen.
pi_64173961
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

¤40?! Dat meen je niet!

Het zou wel kunnen natuurlijk, maar dat is hartstikke duur. Het zijn namelijk maar 18 nummers.
In dik 1,5-2 uur speel je hem uit, ik had op Hard alles op 5 sterren na de eerste poging Expert moet ik nog beginnen, doe ik wel als ik me verveel.
Yep hij is 40,- http://www.bol.com/nl/p/g(...)006416399/index.html
Alleen hoort ie volgens bol.com nog lang niet uit te zijn, dus de mensen die hem zoeken: FRS in de Haarlemmerstraat in Leiden! Geen dank
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_64174754
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
itzme, TheSorrow666 en MystNL, hebben jullie hulp nodig met het linken van je account? Zie bij jullie maar geen scores verschijnen.
Dat linken is sowieso drama. Probeerde het net nog even voor mijn vrouw, maar mooi niet werken... Je vult alles in en gaat dan gewoon weer naar het beginscherm ervan...
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:38:13 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64174988
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:28 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Dat linken is sowieso drama. Probeerde het net nog even voor mijn vrouw, maar mooi niet werken... Je vult alles in en gaat dan gewoon weer naar het beginscherm ervan...
Welke console? Ik heb met geen van mijn gh's moeite gehad met linken van de account. Nou ja, alleen de pc versie, maar die was ook niet te linken.
pi_64189100
Ik kwam er net pas achter dat je de headset op de Xbox kon gebruiken als microfoon
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64193412
Net een gitaar aangevraagd. hij doet het 9 van de 10 keer niet meer als ik naar beneden strum. Ff een weekje wachten dan maar. Gebruik ik me x-plorer wel:)
  zondag 21 december 2008 @ 03:55:50 #97
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_64199541
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef super-muffin het volgende:

[..]
Wie van jullie zingt wel eens tijdens het gitaar spelen of drummen?
Vandaag 6 nummers tegelijk gebasst en gezongen (expert/expert), terwijl twee vrienden de rest deden:

Interpol - Obstacle 1
Nirvana - About a Girl
KoRn - Freak on a Leash
Los Lobos - La Bamba
At The Drive-In - One-Armed Scissor
Coldplay - Shiver

Ik had scores voor zang rond de 80-95%, en bass scores rond de 90% Al moet ik wel bekennen dat ik de nummers goed ken en redelijk zuiver kan zingen. oh ja, ook nog dat nummer van R.E.M. gedaan, maar dat heeft sowieso übermakkelijke lyrics.

Ik had de microfoon in de hals van mijn trui gestoken, rustend op mijn kin. De Jostiband was er niks bij
pi_64200372
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef Sanne het volgende:

[..]

Welke console? Ik heb met geen van mijn gh's moeite gehad met linken van de account. Nou ja, alleen de pc versie, maar die was ook niet te linken.
Met de xbox.. Mijn account linken lukte ook pas na een paar keer overigens..
pi_64207276
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
Linken lukt bij mij ook niet op de een of andere manier, terwijl het zo simpel moet zijn
Ik zal het binnekort nog een keer proberen.
  zondag 21 december 2008 @ 15:11:44 #100
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_64209185
Ik speel dus vrolijk expert bass wat erg makkelijk is naar mijn menig, maar ik weet dus nog steeds niet wat the fuck ik moet doen bij die open strum wit noten.... het is ook het enige item wat ze niet in een tutorial behandelen
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')