heb hezelfde probleemquote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Heerlijk spel, alleen werkt de strumbar niet meer naar beneden.
Weet iemand waar ik een RMA aan kan vragen? Ik heb op de site van RedOctane een vraag ingediend, want verder was er geen duidelijke RMA-procedure. Ik hoop maar dat dat de bedoeling is, anders moet ik PS3home even mailen lijkt me.
Bedankt voor je antwoord! Heb nog niks gehoord van RedOctane, ik wacht het nog even af. Mocht dat niet baten neem ik contact op met PS3home.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:34 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb hezelfde probleem
naar je locale gameboer gaan , en een rma aanvragen , krijg je een formulier mee , die je in moet vullen etc
dan neemt Activision weer contact met je op etc
ik heb mijn gitaar bij de gameshop staan , zit nog te wachten op formulier ook , ergste is ik moest het hele pakket erheen sturen , morgen maar is ff bellen hoe dat zit , geef me dan eht pakket maar mee terugkan ik met me les paul nog ff spelen teminste
Same here! Iemand interesse in een zwarte wireless Les Paul voor de PS3?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand interesse in een Guitar Hero 3 gitaar voor de Xbox360? Heb vandaag de gitaar gekregen van Free-Recordshop bij de pre-order van GH:WT. Hij is dus nog gloednieuw. Als niemand hem wilt hebben voor een klein prijsje gaat hij naar marktplaats. Het gaat dus gewoon om de draadloze Les Paul.
Ik speel het meestal ook in m'n eentje en ik vind het wel een chill spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe is GH:WT om in je eentje te spelen? Mijn vriendin heeft namelijk lang niet altijd zin om mee te gamen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |