ik bedoel die ernaast inderdaad, ik hou hem een beetje raar vast denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
De select knop zit toch niet onder de strumbar maar ernaast? Ik moest er ook aan wennen want bij de Les Paul gebruikte ik mijn pink voor select en met de nieuwe gitaar is dat wat krampachtig. Nu activeer ik star power met mn handpalm.
Nee ik weet het niet zekerquote:Op zondag 7 december 2008 02:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat mono geluid was een foutje op de disc geloof ik, je kon hem kosteloos laten vervangen. Maar heb jij er nog steeds last van? Dit was namelijk een issue van begin vorig jaar en het lijkt me niet handig als ze doorgaan met het verkopen van verkeerde discs.
@ Rossoneri: World Tour is het meest recente deel inderdaad. Het lijkt me wel dat de gitaar compatible is met voorgaande delen, met deel III zeker in elk geval.
Wahaaa, dat verklaart het grote aantal!quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik klikte net op users of iets dergelijks, en toen zag ik je meteen in het 1e rijtje staan, daardoor waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |