quote:
Op vrijdag 26 december 2008 01:56 schreef Nemmii het volgende:De kabel krijg je zoiezo. Gitaar ook want iemand anders bij mij op live had een piepje in zijn gitaar en vroeg een nieuwe aan. Hij zei dat hij kapot was maar ondertussen heeft ie er gewoon 2.
Lijkt me wel logisch dat je de drumpads ook wel krijgt dan...
Ik heb idegeval al een cymbal en kabel gehad en me gitaar is nog in progress.
ik heb een mail gestuurd (gisteravond) naar redoctane, tot nu toe geen antwoord.
Tsja ik zal ik nu morgen naar de winkel gaan? of wachten op mijn RMA?
Bij elke bevestiging van de RMA krijg ik dit onder mijn mail.
Voor de gitaar
'We appreciate your patience in this matter. The item requested will be sentout as soon as possible.'
Voor de kabel
'We appreciate your patience in this matter. A Guitar Hero USB MIDI Cable will
be sent out to you as soon as possible. The software part of this tuning kit for the PC can be downloaded here:
http://redoctane.custhelp.com/, look under Guitar Hero World Tour Drum Tuning Kit. '
Voor de drumstel
'Please return this product to the retail location you purchased it for an exchange. If this submittion wasin regards to a sensitivity issue with your drums please refill out the Warranty Claim form, choosing theGuitar Hero USB MIDI device as your product and we will get one sent out to you as soon as possible. '
Hier staat dat ik toch wel naar de winkel moet gaan.
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef LeonH het volgende:als jullie zo vast naar de gitaar/hals hebben gekeken op het scherm en het liedje is afgelopen, hebben jullie dan ook zo'n raar zicht als je even de andere kant op kijkt? Dat dingen omhoog gaan enzo

soort duizeligheid ofzo.
Wel een tof kerstcadeau

gister tot middernacht liggen doorknallen en vandaag al de hele dag
Haha, MORGEN gaat die kapot. ik weet gewoon.