Nee. Dat was geen ER'er.quote:
Precies.quote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel mooi statement dat ze niet terug gaan naar die draken.
HiuKwanquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het eerbetoon wel gezien, maar niet wie er nou gewonnen heeft.
Wie is nou de winnaar?
Yinquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
yin die maar 5 sec in beeld wasquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
Echt wel!quote:
Je hoorde haar stem ook overslaan jaquote:
Hiukwan, het programma.quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.quote:
Inderdaad. Ze hield zich in. Heel aandoenlijkquote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hoorde haar stem ook overslaan ja
Of allemaal 5 euro jatten van Yin?quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als we nou allemaal 5 euro overmaken aan Hiu?
quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als we nou allemaal 5 euro overmaken aan Hiu?
Hier nog 1. Dat zegt toch wel iets over een persoon dan ook al ken je die totaal niet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Zelden heeft de dood van een TV-persoonlijkheid mij zo aangegrepen als de dood van EP.
Ik heb zelfs de laatste weken nauwelijks meer gekeken daardoor
Rust zacht Ernst-Paul
Je blanke trots?quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.
5 maanden terugquote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met EP? Zijn de afleveringen vóór de finale al een tijd geleden opgenomen? Want hij was toch al bezig met een ander programma toen hij overleed
quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hield zich in. Heel aandoenlijk
Heerlijk toch. Zo van gooi even een zakje geld weg naar de "winnaars" en dan meteen alles afdoeken en afbreken om naar huis te gaan.quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef pullup het volgende:
Mooi eerbetoon
Afsluiting van een programma waarbij twee mensen toch wel genadeloos werden afgemaakt.
Wat wil je dan? 50 cent?quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Jammer dat ze zo een al erg donkere gebeurtennis weer zo moeten verzwaren met die muziek erbij...
Een leuke ps inderdaad.quote:
Ah, dat is al wel heel lang geleden. Dan hebben de deelnemers nog erg lang op de finale moeten wachten dus.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop niet dat een Geer of Goor het programma gaat overnemen
Jammerquote:Op zondag 30 november 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je het nog niet. Dat wordt de sensatie wat heel Nederland en wereld shockeert. Hij haalt zometeen een jachgeweer en een bijl te voorschijn a la Turok en zal iedereen afstraffen.
Geen woorden maar daden! Daarom heeft hij ook maar 1,5 oor nodig. Luisteren is voor mietjes.
Dus ...quote:
Ik vond het mooiquote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Jammer dat ze zo een al erg donkere gebeurtennis weer zo moeten verzwaren met die muziek erbij...
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk had gepast bij de ratten van dit jaar.
Laten we eerlijk zijn ER was al niet meer wat het geweest is. Nu moeten ze er gewoon helemaal mee stoppen.
58 stemmen en 7 ongeldig.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
met hoeveel stemmen had die heks nu gewonnen?
en 8 stemmen ongeldig
hij is een landverrader! Pak 'em!quote:
16 Hansquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Ik dacht nog meer zelfsquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Dat waren vast de mensen die zelfs daar ter plekke nog geen naam uit hun pen konden krijgen. Ik vond het een hele mooie aflevering en ik ben blij dat die suffe Hans niet gewonnen heeft. Wat zal die kerel genadeloos balen met z'n 'Ik win altijd'..quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Ik zocht dat losers-icoontje, maar die zit er niet bij?quote:
Van de soundtrack/score van de film The Rock, door Hans Zimmer, daar jat expeditie robinson de meeste muziek van.quote:
Prachtige muziek ja.. hoewel het meeste van de score vrij hard/actierijk is zitten er ook prachtige stukken zoals deze tussenquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van de soundtrack/score van de film The Rock, door Hans Zimmer, daar jat expeditie robinson de meeste muziek van.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zocht dat losers-icoontje, maar die zit er niet bij?
Deze dus: [ afbeelding ]
Ik denk dat de ongeldige stemmen stemmen op Hiu warenquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik in het publiek had gezeten had ik Hiukwan op het briefje neergekalkt
Stond "Obama" op zeker!quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Wat zullen die 7 ongeldig zijn geweest? "Hans is gek" ofzo?
Of 7 stemmen op Hiu.quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
Dus:
81 in totaal, waarvan 7 ongeldig (die hadden waarschijnlijk het stembiljet gebruikt om de kont mee af te vegen), 58 voor Yin en een schamele 16 voor Hans.
Ik wil weten wie op Hans heeft gestemd.
Aaah een McCain-fanquote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ow, da's ook een mooiequote:
Ik gok 70-11 oidquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Oohja, vergetenquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na een 5-5 op het eiland idd
Niet gek gezien de vuile spelletjes die er gespeeld werden.quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragenstellen.![]()
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HKquote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Jammer dat EPH te vroeg is heen gegaan. Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragen stellen.![]()
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Links: Jojoor
Rechts: Hans
Hehequote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!
5-4 hooguit trouwens, Yin had maar één stem natuurlijk.quote:
Wat mij betreft dan Yin. Die heeft heel wat proeven gewonnen en was ook zonder Hans echt wel ver gekomen. De toegevoegde waarde van Hiu (buiten dat het een aardige meid lijkt) zie ik echt niet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
Screens!quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Dat had ie dan mooi eerder mogen bedenken .....quote:Op zondag 30 november 2008 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.
NIet alleen hij, aan het begin van de expeditie viel het gelijk al op dat Hiukwan erg veel aandacht kreeg. Ze las vaak uit haar dagboek voor en kwam veel in beeld om wat te zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HK
Yinquote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef IJsbergsla het volgende:
KLB Yin » IJsbergsla 12 180 30-11-2008 22:21 - BasEnAad
KLB Hans » padlarf 15 219 30-11-2008 22:21 - ...Dandelion...
![]()
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjesquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
damn 2 en een half topic vol gespamt, dat wil ik niet allemaal lezen
maar ik wil wel iets lezen damn
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?quote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef Tante Bep het volgende:
And the winner is..
[ link | afbeelding ]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?
Of heb ik dat gemist?
ik heb net het vorige topic door gelezenquote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjes![]()
Mooi einde.![]()
Ok duidelijk. Dank je!quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.
(Ik moet ook eerlijk zeggen dat me dat ook veel minder boeit, er zijn zoveel mensen die je niet kent die dood gaan, maar EP zie je al zoveel jaren op tv [en was sowieso mijn favoriete presentator]. Dat is lullig maar zo werkt het wel natuurlijk, je kan niet overal bij stilstaan.)
Goed omschreven!quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Idd, normaal komt er nog wel een reactie ofzo, dit was beter.quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben ook "blij" dat er echt weinig aandacht meer besteed is aan de winnaar en dat er meteen over is gegaan naar het eerbetoon aan EPH. Echt triest dat het zo heeft moeten aflopen...
quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA HANS JE HEBT LEKKER NIET GEWONNEN STUK ONBENUL![]()
![]()
![]()
En Yin: Als je dit leest: Jou gun ik het ook niet!![]()
Deze ER heeft idd maar 1 winnaar en dat is EPH
True, ze verdienen het beide om zo snel mogelijk vergeten te worden.quote:Op maandag 1 december 2008 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, normaal komt er nog wel een reactie ofzo, dit was beter.
Anderen afschilderen als huichelaar, omdat je denkt dat ze dingen afspreken, en het dan zelf in grotere mate doen maar het vervolgens staalhard onkennen ... dat heb ik er nog maar weinigen zien doen en is een 'winnaar' zeker niet waardig.quote:Op maandag 1 december 2008 02:40 schreef voederbak het volgende:
het argument van yin en hans die te strategisch zijn, de boel bespelen en manipuleren en daardoor niet zouden moeten winnen is flauwekul. dat doet iedere robinson winnaar ieder jaar. de rest heeft het allemaal laten gebeuren, niet goed geanticipeerd hierop en uitgeblonken in onderlinge verdeeldheid. ze hadden ze er al lang uit kunnen stemmen. neemt niet weg dat dit een walgelijk zelfingenomen, arrogant en uiterst onsympathiek duo is.
quote:Op maandag 1 december 2008 03:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Anderen afschilderen als huichelaar, omdat je denkt dat ze dingen afspreken, en het dan zelf in grotere mate doen maar het vervolgens staalhard onkennen ... dat heb ik er nog maar weinigen zien doen en is een 'winnaar' zeker niet waardig.
Klopt, die schatte de situatie helemaal verkeerd in.quote:
Dat laatste, Yin sprak namens vijf van hen, dat zei ze letterlijkquote:Op maandag 1 december 2008 06:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Overigens, de afvallers zeiden dat ze gezamelijk hadden besloten om de stemming gelijk op te laten gaan, zodat ze niemand als winnaar hoefden aan te wijzen. Betekent dit dat Geert 'Pardon?' meegegaan is in dat complot en dus van gedachten is veranderd of achter Hansis blijven staan en dat de rest hun stem daarop heeft aangepast. Zou ik eigenlijk nog wel willen weten..
En dat was?quote:Op maandag 1 december 2008 07:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wel jammer dat ze HET ERmoment niet hebben uitgezonden
Hmmm die is goed om erin te houden. Mits er natuurlijk een nieuw seizoen komt.quote:Op maandag 1 december 2008 09:12 schreef berney het volgende:
Tot nu toe heeft degene die een interview vooraf gegeven heeft gewonnen. (Zie vorige expedities)
Dat was voormij dé spoiler, had Hiu nu een interview gegeven dan had zij gewonnen, maar helaas.![]()
Klopt, want Evi gaf aan dat ze allemaal nog een vraag mochten stellen alvorens te stemmen. Maar dat was dus helemaal niet zo. Redelijk zwak want was eigenlijk best wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef Montagui het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook best vreemd dat de beide 'Geerten' niks te zeggen hadden, niet bij het vragen moment bij de eindstemming op het eiland, of in de studio. Je zag ze er alleen maar gelaten bij zitten.
Ik vermoed dat Geert 1 oor niet aan het woord is gelaten omdat ze dat niet aandurfde (de programma makers) en dat de andere Geert er zelf voor koos niets te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef Montagui het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook best vreemd dat de beide 'Geerten' niks te zeggen hadden, niet bij het vragen moment bij de eindstemming op het eiland, of in de studio. Je zag ze er alleen maar gelaten bij zitten.
Tja die is tijdens zijn eliminatie natuurlijk ook keihard in de zeik genomen en heeft vast geen positieve reacties gehad na de uitzending.quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef the_undertaker het volgende:
Die Geert 2 (met kleine bril) was geloof ik helemaal klaar met het programma. Het was geloof ik dat ie nog aanwezig moest zijn bij die finale anders was ie er ook niet eens geweest.
Tijdens alle afleveringen reageerde ze precies hetzelfde en met dezelfde inhoudsloze zinnen, als accountmanager moet je jezelf toch een beetje kunnen verkopen, of verkoopt ze zo'n goed product dat haar snoetje genoeg is.quote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Karina het volgende:
Wat Yin betreft, denk ik dat ze Hans op het eiland totaal verkeerd had ingeschat en dat tijdens het kijken naar de uitzendingen haar ogen zijn opengegaan en ze daarom ook niet zoveel meer zei tijdens deze uitzending.
Dat denk ik ook. Hans heeft haar net zo ingepalmt als alle andere mensen. Maar hij dacht waarschijnlijk dat hij hoe dan ook van een vrouw in de finale zou winnen, daarom zag hij Yin nooit als gevaarlijke konkurrent. Wat raar, want ze heeft wel 90% van de proefen gewonnen, of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Karina het volgende:
Mooi afscheidsfilmpje, ook ik was wel een beetje ontroerd.
Wat Yin betreft, denk ik dat ze Hans op het eiland totaal verkeerd had ingeschat en dat tijdens het kijken naar de uitzendingen haar ogen zijn opengegaan en ze daarom ook niet zoveel meer zei tijdens deze uitzending.
Als iemand onzin verkoopt zonder te stotteren of met zijn ogen te knipperen wil dat nog niet zeggen dat hij of zij goed kan argumenteren of verwoorden. Het is gewoon een trucje. Sommige mensen kunnen goed een bal hooghouden, andere mensen kunnen goed verkopen (maar meer ook niet). Helaas kom je dat soort mensen regelmatig tegen en ze schoppen het altijd erg ver (meestal... in de "business" inderdaad).quote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef danos het volgende:
Hans kan tenmindste goed beargumenteren en verwoorden hoe hij het ziet.
Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.quote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Als iemand onzin verkoopt zonder te stotteren of met zijn ogen te knipperen wil dat nog niet zeggen dat hij of zij goed kan argumenteren of verwoorden. Het is gewoon een trucje. Sommige mensen kunnen goed een bal hooghouden, andere mensen kunnen goed verkopen (maar meer ook niet). Helaas kom je dat soort mensen regelmatig tegen en ze schoppen het altijd erg ver (meestal... in de "business" inderdaad).
hans is een lul en die ander een natte windquote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb de serie niet gekeken dit seizoen, maar gisteravond wel een stukje gekeken vanwege EP. Maar kan iemand mij misschien kort samenvatten waarom de 2 finalisten zo gehaat worden?
Raar dat je dat denkt. Gisteren bleek bij uitstek dat ze niet vies zijn van een confrontatie.quote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vermoed dat Geert 1 oor niet aan het woord is gelaten omdat ze dat niet aandurfde (de programma makers) en dat de andere Geert er zelf voor koos niets te zeggen.
Cruciale moment vd expeditie, dat kon je als kijker iig perfect aanvoelen. Als deelnemer is dat misschien lastiger.quote:En die Bellgische doos, die door geert 1oor werd benaderd bij de samensmelting. Als die gewoon even haar hersens had gebruikt was ze meegegaan. Wat was er dan gebeurd?
De verliezers janken nu wel heel hard, maar ze hebben het ook aan zichzelf te danken.
Toch gek dat zelfs de regie van ER aangeeft dat de manier waarop het spel dit jaar is gespeeld ook voor hun nieuw was... Na al die seizoenen... In alle verschillende landen... En dat ze er helemaal niet blij mee waren was ook wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef danos het volgende:
En mensen die zeggen "het zal je leverancier maar zijn" of "je zal zijn vrouw maar zijn" come on get a life, het is een spel dat volgens de regels gespeeld is.
Ik ben het mee eens dat de afvallers zelf schuld zijn, ze hebben het laten gebeuren. Nou behalve Hiu dan, zij was de enige die er iets tegen deed. Te laat mischien, maar toch.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.
En ja hij heeft gemanipuleerd, gelogen, samengespannen, maar de andere deelnemers hebben zich laten manipuleren, beet nemen en zijn er met open ogen ingetuind totdat ze er achter kwamen hoe het zat, maar toen was het te laat. En daarnaast heeft de organisatie Hans geen strobreed in de weggelegd om zijn plannen uit te voeren.
En mensen die zeggen "het zal je leverancier maar zijn" of "je zal zijn vrouw maar zijn" come on get a life, het is een spel dat volgens de regels gespeeld is.
Inderdaad, de uitzending dat Prince eruit moest is het cruciale moment geweest. Op dat moment is al door Geert1oor aangegeven dat er samengespannen werd tegen Prince, en met name door de 4 van het etentje. Op dat moment hadden Sarah en Prince na moeten denken (met name Prince zag het gevaar helemaal niet) want met Sharon, Kyra en Geert1oor hadden ze de etentje-4 er mooi uit kunnen stemmen.....benieuwd wie dan de finalisten waren gewordenen en of Hiu, Hans of Yin daana alsnog een andere stemafspraak hadden kunnen bewerkstelligen om het vege lijf te redden.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Cruciale moment vd expeditie, dat kon je als kijker iig perfect aanvoelen. Als deelnemer is dat misschien lastiger.
Oneerlijk: ze zeiden van het begin "ik stem op de zwakste".quote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb de serie niet gekeken dit seizoen, maar gisteravond wel een stukje gekeken vanwege EP. Maar kan iemand mij misschien kort samenvatten waarom de 2 finalisten zo gehaat worden?
En dat hij wist dat het foute boel was kon je merken aan zijn blufuitspraak bij de laatste eilandraad. 'Als jullie de beelden straks terugzien zul je zien dat jullie toch heel anders over mij zullen moeten denken'....(of woorden in die strekking). Pure bluf om ze alsnog op hem te laten stemmen......maar ja, aan de andere kant, misschien zat ie zelf wel helemaal in zijn tunnelvisie en meende hij het nog echt ook.quote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Dus of hij zat gewoon BS te lullen over het spel spelen, en hij is gewoon een eikel en gedroeg zich gewoon als zich zelf daar op dat eiland, of hij heeft gewoon een heel erg grote denkfout en is vergeten dat er gestemt wordt op het eind.
Daar hadden Hiu en Geert op dat moment geen invloed op.quote:Op maandag 1 december 2008 12:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad, de uitzending dat Prince eruit moest is het cruciale moment geweest. Op dat moment is al door Geert1oor aangegeven dat er samengespannen werd tegen Prince, en met name door de 4 van het etentje.
Geert weet ik niet, maar ik denk dat Hiu zich dan nog geen zorgen hoefde te maken. Ze had geen vijanden.quote:Op dat moment hadden Sarah en Prince na moeten denken (met name Prince zag het gevaar helemaal niet) want met Sharon, Kyra en Geert1oor hadden ze de etentje-4 er mooi uit kunnen stemmen.....benieuwd wie dan de finalisten waren gewordenen en of Hiu, Hans of Yin daana alsnog een andere stemafspraak hadden kunnen bewerkstelligen om het vege lijf te redden.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef MrDice het volgende:
Hans heeft het gewoon verziekt voor iedereen
Ik had kreeg zelf het idee dat er misschien toch meer tussen hun wasquote:Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Reuzenpanda het volgende:
Ze hebben elkaar ook maar 1 keer in de 5 maanden gezien, en dan alleen een ER etenje, dus dat zegt al genoeg. Je zag de laatste paar eilandraaden al dat Yin het niet meer zo fijn vond. Daarom zei ze denk ik ook niet veel gisteren..
Heb je gelijk in. Maar het erge aan Hans en Yin was nu juist dat ze zelf übertactisch speelden maar heel verontwaardigd waren als anderen dat deden. Het toppunt was toch wel toen Hans zei: "Yin en Hiu zijn zo totaal verschillend. Yin is betrouwbaar, vriendelijk en Hiu is achterbaks en huichelachtig" (ofzo).quote:Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.
Ik meende te herinneren dat in het begin meerdere fokster hier Hans wel een lekker ding vonden.quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Molline het volgende:
[..]
Vond trouwens wel dat Yin er fantastisch uitzag!![]()
En wat zag Hans eruit in dat casting-fragment met z'n dikke kop!!!
Sommige mensen hebben toch echt de beperking dat wanneer een man en een vrouw een goeie band hebben er niet altijd liefde/sex in het spel hoeft te zijn. Gelukkig kijken die mensen hoofdzakelijk naar SBS6, daar worden ze op dit vlak uiteraard nooit teleurgesteldquote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
in een van de filmpjes werd getoond dat ze elkaar feliciteerden met een kus, en het leek er sterk op dat ze pas op het laatste moment beseften dat ze maar even niet op de mond moesten zoenen.
Natuurlijk reageer je verontwaardigd als andere samen spelen terwijl je dat zelf ook doet, daarmee probeerden ze door daar enorm op te focussen de anderen in een slecht daglicht te stellen en de aandacht af te leiden. Op het eiland lukte het aardig, want er was zoveel verwarring en niemand had de kracht of argumentatie om Hans onder de tafel te lullen, op TV is dat helaas wat minder geluktquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef sverbern het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar het erge aan Hans en Yin was nu juist dat ze zelf übertactisch speelden maar heel verontwaardigd waren als anderen dat deden. Het toppunt was toch wel toen Hans zei: "Yin en Hiu zijn zo totaal verschillend. Yin is betrouwbaar, vriendelijk en Hiu is achterbaks en huichelachtig" (ofzo).
Wist hij ook, anders had hij nooit zo de nadruk gelegd op het feit dat Hiu 'het lievelingetje van het kijkvolk zou zijn tijdens die laatste eilandraad met z'n 3-en. Dat was echt een issue voor hem. Hij wist dus echt wel hoe hij zou overkomen op de anderen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:23 schreef kodama het volgende:
Dus volgens jou was alles tactisch en slim gespeeld door die Hans.
Maar als ie zo slim was als jij doet voorkomen wist ie ook dat zijn acties op tv te zien zouden zijn en dat de winnaar gekozen wordt door de afvallers... beetje dom dan heh...ofnie
Maar dat is het nu juist, Hans heeft niet 'het' spel gespeeld. Hij heeft 'een' spel gespeeld. Namelijk een spel dat zelfs de makers van ER niet voor ogen hadden en ook niet eerder hadden meegemaakt. Dus doe nou niet alsof Hansje gewoon het spel heeft gespeeld.quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef danos het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen boos, of haatdragend zijn naar Hans omdat hij het spel op een bepaalde manier heeft gespeeld. Dan kan je imo niet goed onderscheid maken tussen spel en realiteit.
Aangezien de ex-eilandbewoners Hans openlijk uitkotsen op tv, moet dat dus wel redelijk correct zijn.quote:Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Hoe je een spel speelt, zegt veel over een persoon. In Hans zijn geval zeker. Dat jij niet haatdragend bent zegt misschien wel iets over jou, wellicht ben je apathisch.quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef danos het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen boos, of haatdragend zijn naar Hans omdat hij het spel op een bepaalde manier heeft gespeeld. Dan kan je imo niet goed onderscheid maken tussen spel en realiteit.
Vertrouwen in de makers. Bovendien, kom op, 6 uur is geen kattepis. (En het was meer dan 6).quote:Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Nee man, ze zaten te klooien met links/rechts. Dat was wel duidelijk hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
in een van de filmpjes werd getoond dat ze elkaar feliciteerden met een kus, en het leek er sterk op dat ze pas op het laatste moment beseften dat ze maar even niet op de mond moesten zoenen.
Die ex-bewoners hebben geen objectief beeld, die hebben immers verloren en vervolgens elkaar opgehitst in de Hans haterij. Hans heeft het spel wel gespeeld en het tot de finale geschopt, ER moet dit zeker wel voor ogen hebben gehad, er was alleen geen enkele ander sterk figuur die een dergelijk groepje kon vormen. En de makkelijke meelopers hadden zich in eerste instantie snel achter Hans geschaard om het eigen hachje veilig te stellen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef MrDice het volgende:
[..]
[..]
Aangezien de ex-eilandbewoners Hans openlijk uitkotsen op tv, moet dat dus wel redelijk correct zijn.
Maar in je vorige post zeg je...quote:Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef danos het volgende:
Die ex-bewoners hebben geen objectief beeld, die hebben immers verloren en vervolgens elkaar opgehitst in de Hans haterij.
Is de mening van mensen die daar meer dan 1100 uur hebben geleefd nu wel of niet wat waard in deze discussie? Echt gast, geen touw aan vast te knopen. Je spreekt jezelf compleet tegen. Ga maar gauw tegen je papa Hans zeggen dat je zijn eer hebt verdedigd op Fok!quote:Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Ongeveer 95% van de mensen die het keken hebben een gruwelijke hekel aan Hans en dat na 10 uur televisie. Dit is echt geen toeval hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef danos het volgende:
Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Apatisch? Ik kan in ieder geval onderscheid maken tussen televisie/spel en realiteit, mensen die bij het kijken van een spel op tv dezelfde normen en waarden hanteren als in hun eigen dagelijks leven kunnen dat kennelijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 14:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe je een spel speelt, zegt veel over een persoon. In Hans zijn geval zeker. Dat jij niet haatdragend bent zegt misschien wel iets over jou, wellicht ben je apathisch.
[..]
Vertrouwen in de makers. Bovendien, kom op, 6 uur is geen kattepis. (En het was meer dan 6).
Oh hij lult vast wel een onsamenhangend verhaaltje samen of slaat haar.quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Molline het volgende:
Zal Hans bij zijn vrouw weg zijn ?Wie weet wat er in die 5 maanden allemaal nog gebeurd is ...
Hoezo niet objectief, toch wel beter dan jij en ik? Ze zaten er tenminste weekenlang met hem zamen. Ik vond Hans van begin af aan al een griezel maar ik begon hem pas echt te haten door zijn gedrag tegenover Hiu. dat taktisch spelen, nou dat maakt deel uit van het spel, maar zijn gedrag en die dingen die hij over Hiu zeiquote:Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef danos het volgende:
[..]
Die ex-bewoners hebben geen objectief beeld, die hebben immers verloren en vervolgens elkaar opgehitst in de Hans haterij.
Dat is echt niet zo moeilijk hoor, als je van een voetballer, 14 weken lang alle gemiste kansen gedurende gespeelde wedstrijden in de samenvatting opneemt zal iedereen het een waardeloze voetballer vinden. Wanneer je 14 weken lang alle overtredingen laat zien, zal iedereen het een smerige voetballer vinden...quote:Op maandag 1 december 2008 14:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ongeveer 95% van de mensen die het keken hebben een gruwelijke hekel aan Hans en dat na 10 uur televisie. Dit is echt geen toeval hoor.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh hij lult vast wel een onsamenhangend verhaaltje samen of slaat haar.
Dat is het nou juist. Bij Hans kreeg je dus niet het idee dat hij het spel "expeditie robinson" aan het spelen was, maar dat hij bloedserieus was, hij behandelde iederen (behalve Yin) als stront. Als een soort vijand in een oorlog. Toen die pardon geert eruit ging, toen werd het duidelijk. In plaats van toe te geven dat Hiu het spel ook erg goed heeft gespeld gaat hij totaal door het lint. Hij was zo veel toen. Hij kon er totaal niet tegen...quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef danos het volgende:
[..]
Apatisch? Ik kan in ieder geval onderscheid maken tussen televisie/spel en realiteit, mensen die bij het kijken van een spel op tv dezelfde normen en waarden hanteren als in hun eigen dagelijks leven kunnen dat kennelijk niet.
Zoals ik het heb meegekregen, hebben die mensen die er na de samensmelting uitvlogen gezellig met elkaar nog een paar weekjes in een resort gezeten. Waar heb je het dan in die weken over? Dan ontstaat er natuurlijk wel wat als iedereen zit te jammeren over flauwe Hans die iedereen er zonder pardon uitwerkt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Hoezo niet objectief, toch wel beter dan jij en ik? Ze zaten er tenminste weekenlang met hem zamen.
Je zegt het zelf, hij flikte het bij iederen, dus het is niet zo dat ze elkaar die haat aan hebben gepraat, die zat er al in. Kijk nog eens terug hoe zich die mensen voelden en wat ze zeiden na elke eiland raad. En toen stonden ze daar in hun eentje al te jammeren voordat ze in het resort zaten...quote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef danos het volgende:
[..]
Zoals ik het heb meegekregen, hebben die mensen die er na de samensmelting uitvlogen gezellig met elkaar nog een paar weekjes in een resort gezeten. Waar heb je het dan in die weken over? Dan ontstaat er natuurlijk wel wat als iedereen zit te jammeren over flauwe Hans die iedereen er zonder pardon uitwerkt.
gegroet!
Tja, het lukt natuulijk ook alleen Hiu om iemand met "pardon" eruit te werken!quote:Dan ontstaat er natuurlijk wel wat als iedereen zit te jammeren over flauwe Hans die iedereen er zonder pardon uitwerkt.
Het is een spel en realiteit tegelijk. Dat is een nieuw genre, reality-show, heb je misschien wel eens van gehoord.quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef danos het volgende:
Apatisch? Ik kan in ieder geval onderscheid maken tussen televisie/spel en realiteit, mensen die bij het kijken van een spel op tv dezelfde normen en waarden hanteren als in hun eigen dagelijks leven kunnen dat kennelijk niet.
Ja maar één ding kunnen ze niet bepalen en dat is hoe het op band staat.quote:Nouja goed 6 uur, misschien was het 8 uur. 47 x 14 uur wakker zijn = 658. Dat is dus maar 1,2% van het totaal, dan heeft de regie wel een grote rol bij het idee wat de kijkers krijgen van hoe het er aan toe is gegaan.
Voorgaande jaren waren de afvallers nooit haatdragend. Werd gisteren nog even fijntjes aangestipt.quote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef danos het volgende:
[..]
Zoals ik het heb meegekregen, hebben die mensen die er na de samensmelting uitvlogen gezellig met elkaar nog een paar weekjes in een resort gezeten. Waar heb je het dan in die weken over? Dan ontstaat er natuurlijk wel wat als iedereen zit te jammeren over flauwe Hans die iedereen er zonder pardon uitwerkt.
gegroet!
Laat maar joh. Danos is of a) Hans, b) familie van Hans, c) inclusief een zelfde maat bord voor de kop als Hans. Het is voor zo'n beetje iedereen verder glashelder.quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voorgaande jaren waren de afvallers nooit haatdragend. Werd gisteren nog even fijntjes aangestipt.
Ra ra hoe kan dat nou?
Fijn he, lekker fokken met gelijkgestemden, het gevoel hebben ergens bij te horenquote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef MrDice het volgende:
[..]
Laat maar joh. Danos is of a) Hans, b) familie van Hans, c) inclusief een zelfde maat bord voor de kop als Hans. Het is voor zo'n beetje iedereen verder glashelder.
Hoezo denk jij dat jouw beeld beter is dan?? Dat is helemaal vreemd om te denken. Iedereen ziet het fout en alleen jij hebt het allemaal goed begrepen en je wéét dat er gemanipuleerde beelden zijn uitgezonden en je wéét dat Hans echt niet zo'n stuk tuig is als het leek in de uitzendingen?quote:Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef danos het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het een oldbie zou zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef Angelof9 het volgende:
Die Hans, komt ie gezellig fokken, durft ie niet eens zijn eigen naam te gebruiken!
quote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef Angelof9 het volgende:
Die Hans, komt ie gezellig fokken, durft ie niet eens zijn eigen naam te gebruiken!
En lees verder maar bovenstaand betoog van Cairon. Lijkt me duidelijk genoeg.quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef danos het volgende:
[..]
Fijn he, lekker fokken om dwars te kunnen liggen, het gevoel hebben een rebel te zijn
Durf jij maar eens te beweren dat Hiu dat niet heeft gedaan? Dat is namelijk óók allemaal op band terug te zien.quote:De uitspraken die Hans gedaan heeft, die staan vast op videobeelden. Als hij Hiukwan beschuldigd dat ze huichelachtig is en onbetrouwbaar, dan kun je draaien als een tol, maar aan het eind van de dag heeft Hans toch wel degelijk die uitspraak gedaan.
Onderbouw dit graag ff met feiten, zijn de kijkcijfers gedaald gedurende de laatste afleveringen?quote:Je verliest er namelijk kijkers mee, je laat je publiek zitten met een onterechte winnaar en een zure nasmaak.
Kijk nou kopieer je dus weer het gedrag van Hans in ER naar de realiteit en het dagelijks leven. En doe je alsof je Hans aan de hand van 14 afleveringen door en door kent. Waarom willen TV kijkende mensen toch zo graag deelnemers in een hokje plaatsen van goed of fout? En kunnen ze niet gewoon accepteren hoe iemand zich gedraagd.quote:Met Hans kan je de oorlog winnen.
En daarmee heeft ze Hans gepwned.quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Nuna het volgende:
Als je tussen Hans of Yin moet kiezen is de keus snel gemaakt. Yin natuurlijk, is net even iets minder egostrelend.
Als zij had gewonnen, was het misschien interessant geweest om daar op in te gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef danos het volgende:
Durf jij maar eens te beweren dat Hiu dat niet heeft gedaan? Dat is namelijk óók allemaal op band terug te zien.
Waar is je gezond verstand? Imagoschade als deze laat zich wrs niet onmiddellijk meten door kijkcijfers.quote:Onderbouw dit graag ff met feiten, zijn de kijkcijfers gedaald gedurende de laatste afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker kennen wij hem door en door. Sterker nog, zijn eigen vrouw en kinderen dachten dat ze hem kenden voor de Expeditie, maar dat viel ze achteraf bitter tegen.quote:Kijk nou kopieer je dus weer het gedrag van Hans in ER naar de realiteit en het dagelijks leven. En doe je alsof je Hans aan de hand van 14 afleveringen door en door kent. Waarom willen TV kijkende mensen toch zo graag deelnemers in een hokje plaatsen van goed of fout? En kunnen ze niet gewoon accepteren hoe iemand zich gedraagd.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Gaat het over Hiukwan? Nee, het gaat over Hans. Waarom moet je in godsnaam gaan wijzen naar iemand anders.quote:Durf jij maar eens te beweren dat Hiu dat niet heeft gedaan? Dat is namelijk óók allemaal op band terug te zien.
Blader eens door de verschillende fora, kijk eens in de verschillende topics hier op Fok. Het meerendeel van de mensen vond het een kut-finale omdat het Yin en Hans waren tussen wie de strijd ging, en vrijwel iedereen hoopt dat dit jaar het laatste jaar was.quote:Onderbouw dit graag ff met feiten, zijn de kijkcijfers gedaald gedurende de laatste afleveringen?
Hoe simpel kan je zijn? Niemand hier baseert zijn mening op iets anders dan de beelden die ze gezien hebben. En ook al schreeuwen mensen moord en brand, je weet net zo goed als ik dat mensen het hebben over de Hans die meedeed aan Expeditie Robinson, en niet over Hans buiten ER om.quote:Kijk nou kopieer je dus weer het gedrag van Hans in ER naar de realiteit en het dagelijks leven. En doe je alsof je Hans aan de hand van 14 afleveringen door en door kent. Waarom willen TV kijkende mensen toch zo graag deelnemers in een hokje plaatsen van goed of fout? En kunnen ze niet gewoon accepteren hoe iemand zich gedraagd.
Ik denk niet dat Hans opeens een ander karakter heeft gekweekt voor ER. Dus hij zal wel vaker close worden met andere vrouwn dan z'n eigen, en zij zal wel de andere kant op kijken, of doen of ze het niet erg vindt. Anders was hij niet al 16 jaar getrouwd.quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zeker kennen wij hem door en door. Sterker nog, zijn eigen vrouw en kinderen dachten dat ze hem kenden voor de Expeditie, maar dat viel ze achteraf bitter tegen.
Open deurtje. Op HK natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Redux het volgende:
Er zaten trouwens 7 ongeldige stemmen tussen die 81 stemmen. Wat zouden die 7 ongeldige stemmen geweest zijn?
quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Cairon het volgende:
Omdat Pietje een euro heeft gejat mag Jantje er ook een jatten? Daarbij ging Hiukwan anders om met mensen dan Hans, er bestaat nog zoiets als verschillende gradaties. Dus in dit geval: Pietje heeft een euro gejat, dus mag Jantje een tankstation overvallen met een doorgeladen vuurwapen.
NEWSFLASH: de RL Hans is net zo erg.quote:En die Hans, de ER Hans, dat is een klootzak.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef danos het volgende:
Serieus Cairon, wat een nietszeggende lappen tekst zeg. En jij zegt dat ik me niet mag focussen op anderen, jij haalt praktisch de hele wereld erbij. Straks beschuldig je Hans nog van Nagasaki 1945.
Dat denk ik ook niet, ik denk dat Hans het lelijkste in zichzelf naar boven heeft gehaald en dat er behoorlijk wat mensen die hij kent geschrokken zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hans opeens een ander karakter heeft gekweekt voor ER.
quote:Serieus Cairon, wat een nietszeggende lappen tekst zeg. En jij zegt dat ik me niet mag focussen op anderen, jij haalt praktisch de hele wereld erbij. Straks beschuldig je Hans nog van Nagasaki 1945.
Yeaaaah surequote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/22287
Behalve de P en de S?quote:Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef toxikon het volgende:
PS. al mijn hoofdletters zijn op vakantie.
quote:quote:
Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef toxikon het volgende:
PS. al mijn hoofdletters zijn op vakantie.
Behalve de P en de S?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem staat dat aspect van Expeditie Robinson me al jaren niet aan. Als men het over 'dé robinson' heeft dan denk ik aan een overlever, een vechter en in mindere mate aan een tacticus. De jaren dat ik het gevolgd heb zijn het altijd de leuke en vriendelijke mensen die winnen. Een in mijn ogen echte robinson is toch een beetje in einzelganger. In dat opzicht verschil ik waarschijnlijk van mening met de programmamakers en de kijkers.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou je hebt een mooi betoog vóór Hans, maar je lijkt daarbij te vergeten, wat hans overige ook deed, dat je óók de sympathie van de medekandidaten nodig hebt om het geld binnen te slepen. Want ver komen is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het geld. Dus aan ver komen heb je niets als je daarbij al je tegenstanders tegen de haren instreekt. Dan kun je jezelf nog zo neurolinguistisch programmeren, als je je medekandidaten daar niet in mee weet te krijgen dan faal je gewoon.
Dit is onjuist.quote:Op maandag 1 december 2008 21:22 schreef Karammel het volgende:
Tussen Yin en Hans zie ik Hans als de betere van het stel. Hij heeft het spel gemaakt tot wat het was. Hij heeft alles gedaan wat in zijn macht was om zover te komen. Dan hij dan zijn hulpje uiteindelijk ziet winnen is zuur. Daar kan hij absoluut niets aan doen. Hans heeft goede hulp gehad van Yin waar Yin totaal afhankelijk was van Hans. Toch een wezenlijk verschil. Jammer dat iedereen het hem misgunde. Het waren geen stemmen voor Yin, maar stemmen tegen Hans. Dat geeft maar weer aan dat alles om Hans draaide deze reeks. Wat mij betreft zou hij dan ook de winnaar moeten zijn.
quote:Hoi Hans,
Was even schrikken, ik had pas vorige week in de gaten wie je was, ik ken je nog van Simfa/Opstalan/Hordijk/Alcomij. Inderdaad zoals je het spel speelt ken ik je. Gemeen, achterbaks, er zelf beter van worden, niet eerlijk tegenover andere mensen(collega's) een heel boek kan ik van je open doen. wij zijn in ieder geval blij dat je niet hebt gewonnen .
Oud collega's
Na mijn idee heeft Geert juist de enige specifieke stem gegeven aan Hans.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is onjuist.
Yin kreeg als enige een positieve stem bij de eilandraad, en wel van Sharon!
Dat is ook de reden, waarom HK niet voor 6, maar slechts voor 5 personen kon spreken, mbt die afspraak om het tot een gelijke stand te laten komen. Sharon stemde VOOR Yin, niet vanwege een afspraak, maar omdat Sharon het Yin werkelijk gunde (Sharon verteld dit zelf op het moment dat zij haar stem uitbrengt).
Hans daarentegen, kreeg geen enkele stem die specifiek VOOR hem was.
lol die quote!! Of het nou echt is of niet, past er wel mooi bijquote:
Het stemmen schrappen. Survival of the fittest!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:34 schreef danos het volgende:
Twee dingen die ik deze ER toch zeker gemist heb zijn:
- Het verliezerseiland, daar was het zeker een dolle boel geweest
- Een battle tussen Yin en Hans, nu was er alleen nog een battle tussen Hiu en Hans voor de finaleplek waardoor Yin eigenlijk slapend naar de finale is gegaan. Ik had nog graag een finale battle gezien.
Vraag blijft nog wel hoe de regie in een volgende ER kan voorkomen dat dit gebeurt? Misschien door de eerste twee plekken bij immuniteitsproeven immuniteit te geven? Of in ieder geval zorgen dat de groepen bij de samensmelting gelijk in aantal zijn?
Ja!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Het stemmen schrappen. Survival of the fittest!
Hoezo uithongeren? Je hebt een heel eiland om je eten te regelen. Iedereen die als een mak schaap op 't strand gaat liggen wegkwijnen is simpelweg geen Robinson. Ik vind het al laf dat er voor water gezorgd wordt, een beetje intelligent wezen kan vanuit zout water zoet water maken of voorraden aanleggen als het regent.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:55 schreef Reuzenpanda het volgende:
Ja!Dat roep ik al jaren! Maar dan ook meer eten, en meer proeven doen, meer ontdekkingstochten etc. Ik vind dat uithongeren echt totaal achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |