abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63666089
ben benieuwd of Hans de medekandidaten nog gaat bellen
pi_63666204
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad, de uitzending dat Prince eruit moest is het cruciale moment geweest. Op dat moment is al door Geert1oor aangegeven dat er samengespannen werd tegen Prince, en met name door de 4 van het etentje.
Daar hadden Hiu en Geert op dat moment geen invloed op.
quote:
Op dat moment hadden Sarah en Prince na moeten denken (met name Prince zag het gevaar helemaal niet) want met Sharon, Kyra en Geert1oor hadden ze de etentje-4 er mooi uit kunnen stemmen.....benieuwd wie dan de finalisten waren gewordenen en of Hiu, Hans of Yin daana alsnog een andere stemafspraak hadden kunnen bewerkstelligen om het vege lijf te redden.
Geert weet ik niet, maar ik denk dat Hiu zich dan nog geen zorgen hoefde te maken. Ze had geen vijanden.

Als het complot was gelukt was Hans de eerste geweest die was weggestemd.
Yin was denk ik niet gelijk kansloos geweest, zonder Hans zou de hele dynamiek in de groep anders zijn geworden en ze heeft toch veel proeven gewonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door FritsVanEgters op 01-12-2008 13:32:08 ]
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 1 december 2008 @ 13:15:38 #203
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63666247
Zonder Hans had je denk ik een hele leuke strijd kunnen krijgen tussen Geert-éénoor, Prince en Yin.

Hans heeft het gewoon verziekt voor iedereen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63666403
Ja hoor Hans-Zwans, het ligt aan de montage dat jij zo'n onuitstaanbare betweterige hypocriete zak hooi lijkt! Tuurlijk . In werkelijkheid ben je namelijk een eerlijk en oprechte man die geen vlieg kwaad zal doen ! Dit optreden in ER was je oskarwinnende rol !! Goed gedaan hoor, ben je trots op jezelf ?
  maandag 1 december 2008 @ 13:23:14 #205
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_63666461
Prachtige finale, zonder sms ellende.

een openbare terechtstelling van de meest zwarte schapen van ER ooit. en dat wil wat zeggen want er zijn al heel wat losers op de eilanden gedropt in al die jaren.

kleine troost is dat er een hoop belasting van de prijs van yin afgaat, zodat we toch nog iets hebben aan deze uitslag.

Dan nog even een persoonlijk woord aan Hans:

Hans, er komen een hoop trieste mensen op TV van Tokkies tot Gordon, van Tara Singh Varma tot aan Geert Wilders en noem ze allemaal maar op....maar jij bent echt het aller trieste figuur ooit op het medium tv vertoont.

p.s. Ernst..we hebben genoten!
pi_63666467
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef MrDice het volgende:
Hans heeft het gewoon verziekt voor iedereen
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 1 december 2008 @ 13:30:11 #207
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63666629
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef danos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63666714
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef Reuzenpanda het volgende:

Ze hebben elkaar ook maar 1 keer in de 5 maanden gezien, en dan alleen een ER etenje, dus dat zegt al genoeg. Je zag de laatste paar eilandraaden al dat Yin het niet meer zo fijn vond. Daarom zei ze denk ik ook niet veel gisteren. .
Ik had kreeg zelf het idee dat er misschien toch meer tussen hun was dan ze ons willen doen geloven. Ook Evi maakte daar nog een opmerking over. Kan me zo voorstellen dat de vrouw van Hans na het zien van de beelden not amused was. Misschien dat ze daarom zo afstandelijk deden ....

Vond trouwens wel dat Yin er fantastisch uitzag!
En wat zag Hans eruit in dat casting-fragment met z'n dikke kop!!!
pi_63667097
in een van de filmpjes werd getoond dat ze elkaar feliciteerden met een kus, en het leek er sterk op dat ze pas op het laatste moment beseften dat ze maar even niet op de mond moesten zoenen.
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
pi_63667125
quote:
Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.
Heb je gelijk in. Maar het erge aan Hans en Yin was nu juist dat ze zelf übertactisch speelden maar heel verontwaardigd waren als anderen dat deden. Het toppunt was toch wel toen Hans zei: "Yin en Hiu zijn zo totaal verschillend. Yin is betrouwbaar, vriendelijk en Hiu is achterbaks en huichelachtig" (ofzo).
pi_63667272
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef Molline het volgende:

[..]

Vond trouwens wel dat Yin er fantastisch uitzag!
En wat zag Hans eruit in dat casting-fragment met z'n dikke kop!!!
Ik meende te herinneren dat in het begin meerdere fokster hier Hans wel een lekker ding vonden.
A little bit hateful
pi_63667299
*ril* lol, eh, ik wil er niet aan denken... ewww mental image... was wel duidelijk dat er veel meer spelde tussen die twee, daarom is het ook dubbel fout geweest met die eetproef. Zat Hans zijn vrouw er nog trouw voor hem die rotbesten naar binnen te werken...

Ik kreeg trouwens toch wel het idee dat wat er dan ook was, dat het nu niet meer is... Hoe Yin naar Hans zat te kijken... If looks could kill... maar goed, weet ik veel, ze is ook wel een actrice...
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63667382
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
in een van de filmpjes werd getoond dat ze elkaar feliciteerden met een kus, en het leek er sterk op dat ze pas op het laatste moment beseften dat ze maar even niet op de mond moesten zoenen.
Sommige mensen hebben toch echt de beperking dat wanneer een man en een vrouw een goeie band hebben er niet altijd liefde/sex in het spel hoeft te zijn. Gelukkig kijken die mensen hoofdzakelijk naar SBS6, daar worden ze op dit vlak uiteraard nooit teleurgesteld
pi_63667415
Zal Hans bij zijn vrouw weg zijn ? Wie weet wat er in die 5 maanden allemaal nog gebeurd is ...
pi_63667538
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef sverbern het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar het erge aan Hans en Yin was nu juist dat ze zelf übertactisch speelden maar heel verontwaardigd waren als anderen dat deden. Het toppunt was toch wel toen Hans zei: "Yin en Hiu zijn zo totaal verschillend. Yin is betrouwbaar, vriendelijk en Hiu is achterbaks en huichelachtig" (ofzo).
Natuurlijk reageer je verontwaardigd als andere samen spelen terwijl je dat zelf ook doet, daarmee probeerden ze door daar enorm op te focussen de anderen in een slecht daglicht te stellen en de aandacht af te leiden. Op het eiland lukte het aardig, want er was zoveel verwarring en niemand had de kracht of argumentatie om Hans onder de tafel te lullen, op TV is dat helaas wat minder gelukt
pi_63667940
Dus volgens jou was alles tactisch en slim gespeeld door die Hans.
Maar als ie zo slim was als jij doet voorkomen wist ie ook dat zijn acties op tv te zien zouden zijn en dat de winnaar gekozen wordt door de afvallers... beetje dom dan heh...ofnie
pi_63668033
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:23 schreef kodama het volgende:
Dus volgens jou was alles tactisch en slim gespeeld door die Hans.
Maar als ie zo slim was als jij doet voorkomen wist ie ook dat zijn acties op tv te zien zouden zijn en dat de winnaar gekozen wordt door de afvallers... beetje dom dan heh...ofnie
Wist hij ook, anders had hij nooit zo de nadruk gelegd op het feit dat Hiu 'het lievelingetje van het kijkvolk zou zijn tijdens die laatste eilandraad met z'n 3-en. Dat was echt een issue voor hem. Hij wist dus echt wel hoe hij zou overkomen op de anderen.
pi_63668056
Ik zeg niet dat alles tactisch en slim gespeeld is door Hans, ik begrijp wel dat hij het zo gespeeld heeft. En natuurlijk heeft ie onderschat en niet genoeg nagedacht dat hij de stemmen van zijn tegenspelers nog nodig had
.
Ik begrijp niet dat mensen boos, of haatdragend zijn naar Hans omdat hij het spel op een bepaalde manier heeft gespeeld. Dan kan je imo niet goed onderscheid maken tussen spel en realiteit. Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
  maandag 1 december 2008 @ 14:34:49 #219
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63668186
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef danos het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen boos, of haatdragend zijn naar Hans omdat hij het spel op een bepaalde manier heeft gespeeld. Dan kan je imo niet goed onderscheid maken tussen spel en realiteit.
Maar dat is het nu juist, Hans heeft niet 'het' spel gespeeld. Hij heeft 'een' spel gespeeld. Namelijk een spel dat zelfs de makers van ER niet voor ogen hadden en ook niet eerder hadden meegemaakt. Dus doe nou niet alsof Hansje gewoon het spel heeft gespeeld.
quote:
Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Aangezien de ex-eilandbewoners Hans openlijk uitkotsen op tv, moet dat dus wel redelijk correct zijn.
pi_63668262
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef danos het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen boos, of haatdragend zijn naar Hans omdat hij het spel op een bepaalde manier heeft gespeeld. Dan kan je imo niet goed onderscheid maken tussen spel en realiteit.
Hoe je een spel speelt, zegt veel over een persoon. In Hans zijn geval zeker. Dat jij niet haatdragend bent zegt misschien wel iets over jou, wellicht ben je apathisch.
quote:
Daarnaast vind ik het erg knap dat mensen zo'n uitgesproken oordeel hebben na 6 uurtjes TV, terwijl mensen daar meer dan 1100 uur hebben geleefd.
Vertrouwen in de makers. Bovendien, kom op, 6 uur is geen kattepis. (En het was meer dan 6).
pi_63668283
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
Nee man, ze zaten te klooien met links/rechts. Dat was wel duidelijk hoor.
pi_63668304
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef MrDice het volgende:

[..]
[..]

Aangezien de ex-eilandbewoners Hans openlijk uitkotsen op tv, moet dat dus wel redelijk correct zijn.
Die ex-bewoners hebben geen objectief beeld, die hebben immers verloren en vervolgens elkaar opgehitst in de Hans haterij. Hans heeft het spel wel gespeeld en het tot de finale geschopt, ER moet dit zeker wel voor ogen hebben gehad, er was alleen geen enkele ander sterk figuur die een dergelijk groepje kon vormen. En de makkelijke meelopers hadden zich in eerste instantie snel achter Hans geschaard om het eigen hachje veilig te stellen.

Foutje dus ook qua psychologische/sociale mix in de groep, en Hans heeft echt gegloreerd door Prince er snel uit te werken, dat was de grootste bedreiging en was wellicht de enige die nog iets had kunnen doen.
pi_63668351
"gegloreerd"

Ik sluit niet uit dat jij Hans zelf bent.
pi_63668386
Toen ik wist dat Hiukwan eruit ging was ik voor Hans todat ze lieten zien dat Hans zeker ging winnen toen was ik opeens voor Yin.
  maandag 1 december 2008 @ 14:47:21 #225
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63668438
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:40 schreef danos het volgende:
Die ex-bewoners hebben geen objectief beeld, die hebben immers verloren en vervolgens elkaar opgehitst in de Hans haterij.
Maar in je vorige post zeg je...
quote:
Is de mening van mensen die daar meer dan 1100 uur hebben geleefd nu wel of niet wat waard in deze discussie? Echt gast, geen touw aan vast te knopen. Je spreekt jezelf compleet tegen. Ga maar gauw tegen je papa Hans zeggen dat je zijn eer hebt verdedigd op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')