Nee. Dat was geen ER'er.quote:
Precies.quote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel mooi statement dat ze niet terug gaan naar die draken.
HiuKwanquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het eerbetoon wel gezien, maar niet wie er nou gewonnen heeft.
Wie is nou de winnaar?
Yinquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
yin die maar 5 sec in beeld wasquote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
Echt wel!quote:
Je hoorde haar stem ook overslaan jaquote:
Hiukwan, het programma.quote:Op zondag 30 november 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wie is nou de winnaar?
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.quote:
Inderdaad. Ze hield zich in. Heel aandoenlijkquote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hoorde haar stem ook overslaan ja
Of allemaal 5 euro jatten van Yin?quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als we nou allemaal 5 euro overmaken aan Hiu?
quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als we nou allemaal 5 euro overmaken aan Hiu?
Hier nog 1. Dat zegt toch wel iets over een persoon dan ook al ken je die totaal niet.quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Zelden heeft de dood van een TV-persoonlijkheid mij zo aangegrepen als de dood van EP.
Ik heb zelfs de laatste weken nauwelijks meer gekeken daardoor
Rust zacht Ernst-Paul
Je blanke trots?quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.
5 maanden terugquote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met EP? Zijn de afleveringen vóór de finale al een tijd geleden opgenomen? Want hij was toch al bezig met een ander programma toen hij overleed
quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hield zich in. Heel aandoenlijk
Heerlijk toch. Zo van gooi even een zakje geld weg naar de "winnaars" en dan meteen alles afdoeken en afbreken om naar huis te gaan.quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef pullup het volgende:
Mooi eerbetoon
Afsluiting van een programma waarbij twee mensen toch wel genadeloos werden afgemaakt.
Wat wil je dan? 50 cent?quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Jammer dat ze zo een al erg donkere gebeurtennis weer zo moeten verzwaren met die muziek erbij...
Een leuke ps inderdaad.quote:
Ah, dat is al wel heel lang geleden. Dan hebben de deelnemers nog erg lang op de finale moeten wachten dus.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop niet dat een Geer of Goor het programma gaat overnemen
Jammerquote:Op zondag 30 november 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je het nog niet. Dat wordt de sensatie wat heel Nederland en wereld shockeert. Hij haalt zometeen een jachgeweer en een bijl te voorschijn a la Turok en zal iedereen afstraffen.
Geen woorden maar daden! Daarom heeft hij ook maar 1,5 oor nodig. Luisteren is voor mietjes.
Dus ...quote:
Ik vond het mooiquote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Jammer dat ze zo een al erg donkere gebeurtennis weer zo moeten verzwaren met die muziek erbij...
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk had gepast bij de ratten van dit jaar.
Laten we eerlijk zijn ER was al niet meer wat het geweest is. Nu moeten ze er gewoon helemaal mee stoppen.
58 stemmen en 7 ongeldig.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
met hoeveel stemmen had die heks nu gewonnen?
en 8 stemmen ongeldig
hij is een landverrader! Pak 'em!quote:
16 Hansquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Ik dacht nog meer zelfsquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Dat waren vast de mensen die zelfs daar ter plekke nog geen naam uit hun pen konden krijgen. Ik vond het een hele mooie aflevering en ik ben blij dat die suffe Hans niet gewonnen heeft. Wat zal die kerel genadeloos balen met z'n 'Ik win altijd'..quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Cairon het volgende:
en 8 stemmen ongeldig
Ik zocht dat losers-icoontje, maar die zit er niet bij?quote:
Van de soundtrack/score van de film The Rock, door Hans Zimmer, daar jat expeditie robinson de meeste muziek van.quote:
Prachtige muziek ja.. hoewel het meeste van de score vrij hard/actierijk is zitten er ook prachtige stukken zoals deze tussenquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van de soundtrack/score van de film The Rock, door Hans Zimmer, daar jat expeditie robinson de meeste muziek van.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zocht dat losers-icoontje, maar die zit er niet bij?
Deze dus: [ afbeelding ]
Ik denk dat de ongeldige stemmen stemmen op Hiu warenquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik in het publiek had gezeten had ik Hiukwan op het briefje neergekalkt
Stond "Obama" op zeker!quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Wat zullen die 7 ongeldig zijn geweest? "Hans is gek" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |