Of 7 stemmen op Hiu.quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
Dus:
81 in totaal, waarvan 7 ongeldig (die hadden waarschijnlijk het stembiljet gebruikt om de kont mee af te vegen), 58 voor Yin en een schamele 16 voor Hans.
Ik wil weten wie op Hans heeft gestemd.
Aaah een McCain-fanquote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ow, da's ook een mooiequote:
Ik gok 70-11 oidquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Oohja, vergetenquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na een 5-5 op het eiland idd
Niet gek gezien de vuile spelletjes die er gespeeld werden.quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragenstellen.![]()
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HKquote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Jammer dat EPH te vroeg is heen gegaan. Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragen stellen.![]()
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Links: Jojoor
Rechts: Hans
Hehequote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!
5-4 hooguit trouwens, Yin had maar één stem natuurlijk.quote:
Wat mij betreft dan Yin. Die heeft heel wat proeven gewonnen en was ook zonder Hans echt wel ver gekomen. De toegevoegde waarde van Hiu (buiten dat het een aardige meid lijkt) zie ik echt niet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
Screens!quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Dat had ie dan mooi eerder mogen bedenken .....quote:Op zondag 30 november 2008 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.
NIet alleen hij, aan het begin van de expeditie viel het gelijk al op dat Hiukwan erg veel aandacht kreeg. Ze las vaak uit haar dagboek voor en kwam veel in beeld om wat te zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HK
Yinquote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef IJsbergsla het volgende:
KLB Yin » IJsbergsla 12 180 30-11-2008 22:21 - BasEnAad
KLB Hans » padlarf 15 219 30-11-2008 22:21 - ...Dandelion...
![]()
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjesquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
damn 2 en een half topic vol gespamt, dat wil ik niet allemaal lezen
maar ik wil wel iets lezen damn
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?quote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef Tante Bep het volgende:
And the winner is..
[ link | afbeelding ]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?
Of heb ik dat gemist?
ik heb net het vorige topic door gelezenquote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjes![]()
Mooi einde.![]()
Ok duidelijk. Dank je!quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.
(Ik moet ook eerlijk zeggen dat me dat ook veel minder boeit, er zijn zoveel mensen die je niet kent die dood gaan, maar EP zie je al zoveel jaren op tv [en was sowieso mijn favoriete presentator]. Dat is lullig maar zo werkt het wel natuurlijk, je kan niet overal bij stilstaan.)
Goed omschreven!quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Idd, normaal komt er nog wel een reactie ofzo, dit was beter.quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben ook "blij" dat er echt weinig aandacht meer besteed is aan de winnaar en dat er meteen over is gegaan naar het eerbetoon aan EPH. Echt triest dat het zo heeft moeten aflopen...
quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA HANS JE HEBT LEKKER NIET GEWONNEN STUK ONBENUL![]()
![]()
![]()
En Yin: Als je dit leest: Jou gun ik het ook niet!![]()
Deze ER heeft idd maar 1 winnaar en dat is EPH
True, ze verdienen het beide om zo snel mogelijk vergeten te worden.quote:Op maandag 1 december 2008 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, normaal komt er nog wel een reactie ofzo, dit was beter.
Anderen afschilderen als huichelaar, omdat je denkt dat ze dingen afspreken, en het dan zelf in grotere mate doen maar het vervolgens staalhard onkennen ... dat heb ik er nog maar weinigen zien doen en is een 'winnaar' zeker niet waardig.quote:Op maandag 1 december 2008 02:40 schreef voederbak het volgende:
het argument van yin en hans die te strategisch zijn, de boel bespelen en manipuleren en daardoor niet zouden moeten winnen is flauwekul. dat doet iedere robinson winnaar ieder jaar. de rest heeft het allemaal laten gebeuren, niet goed geanticipeerd hierop en uitgeblonken in onderlinge verdeeldheid. ze hadden ze er al lang uit kunnen stemmen. neemt niet weg dat dit een walgelijk zelfingenomen, arrogant en uiterst onsympathiek duo is.
quote:Op maandag 1 december 2008 03:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Anderen afschilderen als huichelaar, omdat je denkt dat ze dingen afspreken, en het dan zelf in grotere mate doen maar het vervolgens staalhard onkennen ... dat heb ik er nog maar weinigen zien doen en is een 'winnaar' zeker niet waardig.
Klopt, die schatte de situatie helemaal verkeerd in.quote:
Dat laatste, Yin sprak namens vijf van hen, dat zei ze letterlijkquote:Op maandag 1 december 2008 06:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Overigens, de afvallers zeiden dat ze gezamelijk hadden besloten om de stemming gelijk op te laten gaan, zodat ze niemand als winnaar hoefden aan te wijzen. Betekent dit dat Geert 'Pardon?' meegegaan is in dat complot en dus van gedachten is veranderd of achter Hansis blijven staan en dat de rest hun stem daarop heeft aangepast. Zou ik eigenlijk nog wel willen weten..
En dat was?quote:Op maandag 1 december 2008 07:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wel jammer dat ze HET ERmoment niet hebben uitgezonden
Hmmm die is goed om erin te houden. Mits er natuurlijk een nieuw seizoen komt.quote:Op maandag 1 december 2008 09:12 schreef berney het volgende:
Tot nu toe heeft degene die een interview vooraf gegeven heeft gewonnen. (Zie vorige expedities)
Dat was voormij dé spoiler, had Hiu nu een interview gegeven dan had zij gewonnen, maar helaas.![]()
Klopt, want Evi gaf aan dat ze allemaal nog een vraag mochten stellen alvorens te stemmen. Maar dat was dus helemaal niet zo. Redelijk zwak want was eigenlijk best wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef Montagui het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook best vreemd dat de beide 'Geerten' niks te zeggen hadden, niet bij het vragen moment bij de eindstemming op het eiland, of in de studio. Je zag ze er alleen maar gelaten bij zitten.
Ik vermoed dat Geert 1 oor niet aan het woord is gelaten omdat ze dat niet aandurfde (de programma makers) en dat de andere Geert er zelf voor koos niets te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef Montagui het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook best vreemd dat de beide 'Geerten' niks te zeggen hadden, niet bij het vragen moment bij de eindstemming op het eiland, of in de studio. Je zag ze er alleen maar gelaten bij zitten.
Tja die is tijdens zijn eliminatie natuurlijk ook keihard in de zeik genomen en heeft vast geen positieve reacties gehad na de uitzending.quote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef the_undertaker het volgende:
Die Geert 2 (met kleine bril) was geloof ik helemaal klaar met het programma. Het was geloof ik dat ie nog aanwezig moest zijn bij die finale anders was ie er ook niet eens geweest.
Tijdens alle afleveringen reageerde ze precies hetzelfde en met dezelfde inhoudsloze zinnen, als accountmanager moet je jezelf toch een beetje kunnen verkopen, of verkoopt ze zo'n goed product dat haar snoetje genoeg is.quote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Karina het volgende:
Wat Yin betreft, denk ik dat ze Hans op het eiland totaal verkeerd had ingeschat en dat tijdens het kijken naar de uitzendingen haar ogen zijn opengegaan en ze daarom ook niet zoveel meer zei tijdens deze uitzending.
Dat denk ik ook. Hans heeft haar net zo ingepalmt als alle andere mensen. Maar hij dacht waarschijnlijk dat hij hoe dan ook van een vrouw in de finale zou winnen, daarom zag hij Yin nooit als gevaarlijke konkurrent. Wat raar, want ze heeft wel 90% van de proefen gewonnen, of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Karina het volgende:
Mooi afscheidsfilmpje, ook ik was wel een beetje ontroerd.
Wat Yin betreft, denk ik dat ze Hans op het eiland totaal verkeerd had ingeschat en dat tijdens het kijken naar de uitzendingen haar ogen zijn opengegaan en ze daarom ook niet zoveel meer zei tijdens deze uitzending.
Als iemand onzin verkoopt zonder te stotteren of met zijn ogen te knipperen wil dat nog niet zeggen dat hij of zij goed kan argumenteren of verwoorden. Het is gewoon een trucje. Sommige mensen kunnen goed een bal hooghouden, andere mensen kunnen goed verkopen (maar meer ook niet). Helaas kom je dat soort mensen regelmatig tegen en ze schoppen het altijd erg ver (meestal... in de "business" inderdaad).quote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef danos het volgende:
Hans kan tenmindste goed beargumenteren en verwoorden hoe hij het ziet.
Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.quote:Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Als iemand onzin verkoopt zonder te stotteren of met zijn ogen te knipperen wil dat nog niet zeggen dat hij of zij goed kan argumenteren of verwoorden. Het is gewoon een trucje. Sommige mensen kunnen goed een bal hooghouden, andere mensen kunnen goed verkopen (maar meer ook niet). Helaas kom je dat soort mensen regelmatig tegen en ze schoppen het altijd erg ver (meestal... in de "business" inderdaad).
hans is een lul en die ander een natte windquote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb de serie niet gekeken dit seizoen, maar gisteravond wel een stukje gekeken vanwege EP. Maar kan iemand mij misschien kort samenvatten waarom de 2 finalisten zo gehaat worden?
Raar dat je dat denkt. Gisteren bleek bij uitstek dat ze niet vies zijn van een confrontatie.quote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vermoed dat Geert 1 oor niet aan het woord is gelaten omdat ze dat niet aandurfde (de programma makers) en dat de andere Geert er zelf voor koos niets te zeggen.
Cruciale moment vd expeditie, dat kon je als kijker iig perfect aanvoelen. Als deelnemer is dat misschien lastiger.quote:En die Bellgische doos, die door geert 1oor werd benaderd bij de samensmelting. Als die gewoon even haar hersens had gebruikt was ze meegegaan. Wat was er dan gebeurd?
De verliezers janken nu wel heel hard, maar ze hebben het ook aan zichzelf te danken.
Toch gek dat zelfs de regie van ER aangeeft dat de manier waarop het spel dit jaar is gespeeld ook voor hun nieuw was... Na al die seizoenen... In alle verschillende landen... En dat ze er helemaal niet blij mee waren was ook wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef danos het volgende:
En mensen die zeggen "het zal je leverancier maar zijn" of "je zal zijn vrouw maar zijn" come on get a life, het is een spel dat volgens de regels gespeeld is.
Ik ben het mee eens dat de afvallers zelf schuld zijn, ze hebben het laten gebeuren. Nou behalve Hiu dan, zij was de enige die er iets tegen deed. Te laat mischien, maar toch.quote:Op maandag 1 december 2008 12:37 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij onzin verkoopt, hij doet aan ER mee om te winnen, en niet zoals de meesten om ff lekker 47 dagen op een eilandje aan te rommelen. Die winnaarsmentaliteit kan ik goed begrijpen en hij heeft het er ver mee geschopt, iig tot aan de finale waar hij het zelf niet meer in de hand had.
En ja hij heeft gemanipuleerd, gelogen, samengespannen, maar de andere deelnemers hebben zich laten manipuleren, beet nemen en zijn er met open ogen ingetuind totdat ze er achter kwamen hoe het zat, maar toen was het te laat. En daarnaast heeft de organisatie Hans geen strobreed in de weggelegd om zijn plannen uit te voeren.
En mensen die zeggen "het zal je leverancier maar zijn" of "je zal zijn vrouw maar zijn" come on get a life, het is een spel dat volgens de regels gespeeld is.
Inderdaad, de uitzending dat Prince eruit moest is het cruciale moment geweest. Op dat moment is al door Geert1oor aangegeven dat er samengespannen werd tegen Prince, en met name door de 4 van het etentje. Op dat moment hadden Sarah en Prince na moeten denken (met name Prince zag het gevaar helemaal niet) want met Sharon, Kyra en Geert1oor hadden ze de etentje-4 er mooi uit kunnen stemmen.....benieuwd wie dan de finalisten waren gewordenen en of Hiu, Hans of Yin daana alsnog een andere stemafspraak hadden kunnen bewerkstelligen om het vege lijf te redden.quote:Op maandag 1 december 2008 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Cruciale moment vd expeditie, dat kon je als kijker iig perfect aanvoelen. Als deelnemer is dat misschien lastiger.
Oneerlijk: ze zeiden van het begin "ik stem op de zwakste".quote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb de serie niet gekeken dit seizoen, maar gisteravond wel een stukje gekeken vanwege EP. Maar kan iemand mij misschien kort samenvatten waarom de 2 finalisten zo gehaat worden?
En dat hij wist dat het foute boel was kon je merken aan zijn blufuitspraak bij de laatste eilandraad. 'Als jullie de beelden straks terugzien zul je zien dat jullie toch heel anders over mij zullen moeten denken'....(of woorden in die strekking). Pure bluf om ze alsnog op hem te laten stemmen......maar ja, aan de andere kant, misschien zat ie zelf wel helemaal in zijn tunnelvisie en meende hij het nog echt ook.quote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Dus of hij zat gewoon BS te lullen over het spel spelen, en hij is gewoon een eikel en gedroeg zich gewoon als zich zelf daar op dat eiland, of hij heeft gewoon een heel erg grote denkfout en is vergeten dat er gestemt wordt op het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |