Screens!quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Toch wel zielig dat Hans na de uitslag helemaal zielig alleen stond.......................................
Dat had ie dan mooi eerder mogen bedenken .....quote:Op zondag 30 november 2008 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voelt een beetje hetzelfde als alleen achter blijven op een eilandraad nadat er een mes in je rug is gezet.
NIet alleen hij, aan het begin van de expeditie viel het gelijk al op dat Hiukwan erg veel aandacht kreeg. Ze las vaak uit haar dagboek voor en kwam veel in beeld om wat te zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HK
Yinquote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef IJsbergsla het volgende:
KLB Yin » IJsbergsla 12 180 30-11-2008 22:21 - BasEnAad
KLB Hans » padlarf 15 219 30-11-2008 22:21 - ...Dandelion...
![]()
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjesquote:Op zondag 30 november 2008 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
damn 2 en een half topic vol gespamt, dat wil ik niet allemaal lezen
maar ik wil wel iets lezen damn
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?quote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef Tante Bep het volgende:
And the winner is..
[ link | afbeelding ]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Tuurlijk....maar waarom wordt er geen aandacht geschonken aan de Belgische assistente die ook overleden is tijdens dat tragische ongeluk?
Of heb ik dat gemist?
ik heb net het vorige topic door gelezenquote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
vluchtig overheen lezen, heb ik ook net gedaan, 10 minuutjes![]()
Mooi einde.![]()
Ok duidelijk. Dank je!quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat ze aan 71 Graden Noord werkte, niet aan Expeditie Robinson.
(Ik moet ook eerlijk zeggen dat me dat ook veel minder boeit, er zijn zoveel mensen die je niet kent die dood gaan, maar EP zie je al zoveel jaren op tv [en was sowieso mijn favoriete presentator]. Dat is lullig maar zo werkt het wel natuurlijk, je kan niet overal bij stilstaan.)
Goed omschreven!quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Idd, normaal komt er nog wel een reactie ofzo, dit was beter.quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef Tristessa het volgende:
Ik ben ook "blij" dat er echt weinig aandacht meer besteed is aan de winnaar en dat er meteen over is gegaan naar het eerbetoon aan EPH. Echt triest dat het zo heeft moeten aflopen...
quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA HANS JE HEBT LEKKER NIET GEWONNEN STUK ONBENUL![]()
![]()
![]()
En Yin: Als je dit leest: Jou gun ik het ook niet!![]()
Deze ER heeft idd maar 1 winnaar en dat is EPH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |