Of 7 stemmen op Hiu.quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
Dus:
81 in totaal, waarvan 7 ongeldig (die hadden waarschijnlijk het stembiljet gebruikt om de kont mee af te vegen), 58 voor Yin en een schamele 16 voor Hans.
Ik wil weten wie op Hans heeft gestemd.
Aaah een McCain-fanquote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik dat las, moest ik even iets wegslikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ow, da's ook een mooiequote:
Ik gok 70-11 oidquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Mja eerlijk is eerlijk, ik had het NOG zuurder gevonden wanneer Hans had gewonnen.... Maar dat is een beetje als kiezen tussen in de stront stappen en in de stront stappen en uitglijden...
Oohja, vergetenquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na een 5-5 op het eiland idd
Niet gek gezien de vuile spelletjes die er gespeeld werden.quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragenstellen.![]()
Maar volgens mij was hij wel duidelijk pro-HKquote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Falcon4ever het volgende:
Jammer dat EPH te vroeg is heen gegaan. Ik vond 'm tijdens de laatste eilandproeven een stuk kritischer dan voorheen en betere vragen stellen.![]()
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Links: Jojoor
Rechts: Hans
Hehequote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dies leuk, ga ik in m'n verzameling doen!
5-4 hooguit trouwens, Yin had maar één stem natuurlijk.quote:
Wat mij betreft dan Yin. Die heeft heel wat proeven gewonnen en was ook zonder Hans echt wel ver gekomen. De toegevoegde waarde van Hiu (buiten dat het een aardige meid lijkt) zie ik echt niet.quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag willen weten wat de stand zou zijn geweest als het Yin tegen HK was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |