abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 16:43:56 #261
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_63671910
quote:
Serieus Cairon, wat een nietszeggende lappen tekst zeg. En jij zegt dat ik me niet mag focussen op anderen, jij haalt praktisch de hele wereld erbij. Straks beschuldig je Hans nog van Nagasaki 1945.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_63672028
Is Hans al hier langs gekomen?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_63672085
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Bruce117 het volgende:
Is Hans al hier langs gekomen?
http://forum.fok.nl/user/history/22287
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63672435
Toch nog een leuke finale geworden. Toen Hans de proef had gewonnen wou ik eigenlijk overschakelen, maar heb het niet gedaan. Leuk om te zien hoe schuldig die twee op de bank zaten. Hadden zo te zien flink wat moeten uitleggen thuis, zowel over hun relatie als over hun gedrag.
Je zag ze gewoon naar woorden zoeken en zo voorzichtig mogelijk antwoorden. Ze keken wel een beetje schuldbewust, dus het zal me niets verbazen als er wel een en ander gebeurd is.

En verder natuurlijk een hele aflevering Hans en Yin bashen. Yin probeerde er zoveel mogelijk buiten te blijven en schrok zelfs toen Hans haar naam noemde. Slappe hap. Al heeft ze hierdoor wel gewonnen. Haar charme offensief van de laatste 2 afleveringen toch gewerkt.
Hans die hard in de tegenaanval gaat en elke keer door beelden onderuit ging.

Die uitspraak van HK was trouwens prachtig:"jullie zitten hier terecht, maar ik gun het jullie niet"

Die 100 ex kandidaten voegden ook niets toe. Hooguit grappig om te zien dat Douwe en Bjorn nog steeds raar zijn.

Miste wel EP. Die kon zo mooi van die vragen stellen waardoor H&Y in de knoei kwamen.

Ben benieuwd of er nog een ER 2009 komt. Back to basic ging toch niet zo goed en zonder EP....

Kunnen ze niet een nieuw format bedenken, mix tussen ER en Temptation Island. Hahaha.
pi_63672507
quote:
Yeaaaah sure
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 1 december 2008 @ 17:07:04 #266
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63672619
Er komen in de ER topics altijd weer menesen langs die zeggen dat Survivor beter is, maar ik heb het nog nooit gezien. Wat heeft dat wat ER kennelijk mist?
Maar op zich was back to basics wel leuker dan diie 100 man op een eiland van vorig jaar. Daar haakte ik na 1 aflevering al af.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 1 december 2008 @ 17:07:32 #267
211083 Angelof9
I must go first
pi_63672627
Ik begreep ook niet zo goed wat die 100 kandidaten daar nou moesten, of zelfs de kandidaten van dit jaar. De enigen die aan het woord zijn geweest waren Yin, Hans en Hiu.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63672663
Tvp, later voorzien van mening.
  maandag 1 december 2008 @ 17:14:46 #269
3542 Gia
User under construction
pi_63672830
Had Hans het er niet over dat hij aan bergbeklimmen deed?
Staat ook in Danos profiel als hobby.

Ik denk ook dat Danos = Hans.

Hans! Je was en blijft de zwakste schakel.

Hiu is de winnares.
pi_63673227
Denk dat het Hans geen reet uitmaakt wat wij vinden, hij zal zichzelf toch proberen te overtuigen dat hij wel een toffe vent is.

Hoe dan ook, toen de uitzending gister begon kreeg ik al het gevoel dat Hans het zou winnen. Ik zag Hiu ineens niet als de winnares. Zo jammer dat ze in paniek raakte en het daardoor gewoon niet (meer) zag.
Wat me opviel was dat ik de hele avond Yin niet heb zich lachen. Ze zou blij moeten zijn dat ze in de finale zit en dikke kans had te winnen maar ze leek totaal niet gelukkig met de situatie. Misschien dat het schuldgevoel teveel overheerste bij haar.
Ik weet niet wie ik vreselijker moet vinden. Hans om zijn opschepperij, zijn kortzichtigheid en zijn neerbuigende houding tegenover Hiu. Ik kan me er heel boos om maken als figuren zoals hij, vinden dat een 23 jarige nog zoveel moet leren en 'nog maar 23 is'. Hij keek naar mijn idee op haar neer omdat ze 'zomaar' student is en een dom modelletje. Maar goed, dat is slechts mijn gevoel tegenover Hans.

Hiu is een geweldig persoon die bloed eerlijk. Ja, ze heeft een tijdje onder invloed gestaan van Yin, Hans en Geert maar gelukkig werd ze wijzer. Ze heeft wel altijd respect getoond tegenover anderen. Toen ze zei dat die 2 er terecht zaten, maar het hun niet gunde, vond ik geweldig. Dan ben je gewoon eerlijk.
Dat ze de stand gelijk hebben gehad bij het stemmen, en zo hun handen er vanaf trokken, vind ik een sublieme actie. Heeeel slim, ze hadden Hans mooi te pakken.

Hans kan zo graag willen winnen maar hij ging naar huis met helemaal NIETS. Dat vind ik geweldig.
Dat Yin heeft gewonnen goed, daar heb ik dan wel vrede mee. Ze was een sterke kandidate als het gaat om proeven en dat geld...ach dat moet ze maar lekker besteden aan dr zoontje.
Blijft een schijnheilig mens die Hans gebruikt heeft. Maar ach, laat het dan maar zo zijn.

Mooie nagedachtenis aan Ernst Paul. Het had nog wel langer mogen duren. Kreeg een brok in mijn keel toen Evi zei dat zij het nu moeilijk kreeg. Lief meisje eigenlijk, ze deed ER heel goed.
Ik hoop dat er geen vervolg meer komt.
In alle opzichten was dit een raar seizoen, dus laat het dan maar zo afsluiten.
pi_63673345
Ik vraag me echt af wat er verder in de studio gebeurde na het laatste moment wat wij zagen. Toen de in memorian van EPH inzette. Ik had verwacht nog terug te gaan naar de studio, maar begrijpelijk dat ze het niet deden. Ik vraag me af of die 2 in de studio wel echt aandacht hebben gekregen of dat het ook een bleef bij een verplicht handje en een val-maar-dood-blik...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 1 december 2008 @ 17:36:51 #272
3542 Gia
User under construction
pi_63673403
Op de expeditie robinson site stond gisteren een foto van een heel vrolijke Hiu in feeststemming.
Die leek me gemaakt na de uitzending.
  maandag 1 december 2008 @ 17:38:28 #273
3542 Gia
User under construction
pi_63673446
Overigens, vanaf Exp. Robinson 2008 #8 zal nooit meer hetzelfde zijn begon het hele complottengedoe, voor wie het nog eens terug wil lezen.
  maandag 1 december 2008 @ 17:48:23 #274
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_63673692
danos, danos toch.
een bril op en toch zo blind. (ik neem aan dat je op je avatar lijkt)

roofkip versus klootzak, wie mag er winnen?
dat was de grote vraag gisteren avond.

punt blijft: je kan pas roofkip zijn als er mannen met hun penis denken. ongetwijfeld kwamen de mannen die achter yin aanliepen thuis wat te kort, uitgezakte vrouw, geen fellatio etc...

moet je yin dat kwalijk nemen? zij maakt gebruik van haar uiterlijk. doet iedereen toch?

nouja om een lang verhaal kort te maken : 2 afschuwelijke mensen waar er een van moest winnen. dan maar de minst erge.

PS. al mijn hoofdletters zijn op vakantie.
alles moet op
  maandag 1 december 2008 @ 17:50:42 #275
3542 Gia
User under construction
pi_63673743
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef toxikon het volgende:

Behalve de P en de S?
pi_63674039
Vanaf de samensmelting was te merken dat Evi maar vooral Ernst Paul het niet eens waren met de manier waarop Hans en in mindere maten Yin het spelk speelde. Tijdens een eilandraad heeft EP letterlijk gevraagd "Hoe ver mag je gaan". Je kon aan alles aflezen dat de makers niet Hans en Yin voor ogen hadden in de finale op de manier waarop het nu gebeurd is. Tijdens de laatste eilandraad werd dit nog eens haarfijn benadrukt door het kruisverhoor van vooral Hans.

Hans heeft een ontzettend vuil spelletje gespeeld waar iedereen ingestonken is. Maar dat maakt het extra mooi dat hijzelf toch het grootste slachtoffer is. Nog geeneens 20% van de stemmen van de ex-robinsonners.

Ik had wel graag willen weten hoe zij erover dachten zoals bijvoorbeeld Ryan en Frank (in mijn ogen 2 van de beste robinsonners)
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  maandag 1 december 2008 @ 18:09:44 #277
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_63674164
quote:
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef toxikon het volgende:

Behalve de P en de S?

dat zijn de reserve letters voor deze week
alles moet op
pi_63675486
En nu kijken waar we ons op moeten geven voor volgend jaar!
Ik heb lekker geen plaatje.
pi_63677549
Wat mij betreft gewoon een ER 2009 met Evi als enige presentatrice. Twee presentatoren waren eigenlijk niet perse noodzakelijk en Evi kan het prima alleen af!
pi_63677593
Denk niet dat Evi het nog doet eigenlijk
Ze heeft dan een kind en als je dat presenteert ben je toch wel lang in het buitenland
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')