Toch nog een leuke finale geworden. Toen Hans de proef had gewonnen wou ik eigenlijk overschakelen, maar heb het niet gedaan. Leuk om te zien hoe schuldig die twee op de bank zaten. Hadden zo te zien flink wat moeten uitleggen thuis, zowel over hun relatie als over hun gedrag.
Je zag ze gewoon naar woorden zoeken en zo voorzichtig mogelijk antwoorden. Ze keken wel een beetje schuldbewust, dus het zal me niets verbazen als er wel een en ander gebeurd is.
En verder natuurlijk een hele aflevering Hans en Yin bashen. Yin probeerde er zoveel mogelijk buiten te blijven en schrok zelfs toen Hans haar naam noemde. Slappe hap. Al heeft ze hierdoor wel gewonnen. Haar charme offensief van de laatste 2 afleveringen toch gewerkt.
Hans die hard in de tegenaanval gaat en elke keer door beelden onderuit ging.
Die uitspraak van HK was trouwens prachtig:"jullie zitten hier terecht, maar ik gun het jullie niet"
Die 100 ex kandidaten voegden ook niets toe. Hooguit grappig om te zien dat Douwe en Bjorn nog steeds raar zijn.
Miste wel EP. Die kon zo mooi van die vragen stellen waardoor H&Y in de knoei kwamen.
Ben benieuwd of er nog een ER 2009 komt. Back to basic ging toch niet zo goed en zonder EP....
Kunnen ze niet een nieuw format bedenken, mix tussen ER en Temptation Island. Hahaha.