quote:quote:
Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef toxikon het volgende:
PS. al mijn hoofdletters zijn op vakantie.
Behalve de P en de S?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem staat dat aspect van Expeditie Robinson me al jaren niet aan. Als men het over 'dé robinson' heeft dan denk ik aan een overlever, een vechter en in mindere mate aan een tacticus. De jaren dat ik het gevolgd heb zijn het altijd de leuke en vriendelijke mensen die winnen. Een in mijn ogen echte robinson is toch een beetje in einzelganger. In dat opzicht verschil ik waarschijnlijk van mening met de programmamakers en de kijkers.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou je hebt een mooi betoog vóór Hans, maar je lijkt daarbij te vergeten, wat hans overige ook deed, dat je óók de sympathie van de medekandidaten nodig hebt om het geld binnen te slepen. Want ver komen is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het geld. Dus aan ver komen heb je niets als je daarbij al je tegenstanders tegen de haren instreekt. Dan kun je jezelf nog zo neurolinguistisch programmeren, als je je medekandidaten daar niet in mee weet te krijgen dan faal je gewoon.
Dit is onjuist.quote:Op maandag 1 december 2008 21:22 schreef Karammel het volgende:
Tussen Yin en Hans zie ik Hans als de betere van het stel. Hij heeft het spel gemaakt tot wat het was. Hij heeft alles gedaan wat in zijn macht was om zover te komen. Dan hij dan zijn hulpje uiteindelijk ziet winnen is zuur. Daar kan hij absoluut niets aan doen. Hans heeft goede hulp gehad van Yin waar Yin totaal afhankelijk was van Hans. Toch een wezenlijk verschil. Jammer dat iedereen het hem misgunde. Het waren geen stemmen voor Yin, maar stemmen tegen Hans. Dat geeft maar weer aan dat alles om Hans draaide deze reeks. Wat mij betreft zou hij dan ook de winnaar moeten zijn.
quote:Hoi Hans,
Was even schrikken, ik had pas vorige week in de gaten wie je was, ik ken je nog van Simfa/Opstalan/Hordijk/Alcomij. Inderdaad zoals je het spel speelt ken ik je. Gemeen, achterbaks, er zelf beter van worden, niet eerlijk tegenover andere mensen(collega's) een heel boek kan ik van je open doen. wij zijn in ieder geval blij dat je niet hebt gewonnen .
Oud collega's
Na mijn idee heeft Geert juist de enige specifieke stem gegeven aan Hans.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is onjuist.
Yin kreeg als enige een positieve stem bij de eilandraad, en wel van Sharon!
Dat is ook de reden, waarom HK niet voor 6, maar slechts voor 5 personen kon spreken, mbt die afspraak om het tot een gelijke stand te laten komen. Sharon stemde VOOR Yin, niet vanwege een afspraak, maar omdat Sharon het Yin werkelijk gunde (Sharon verteld dit zelf op het moment dat zij haar stem uitbrengt).
Hans daarentegen, kreeg geen enkele stem die specifiek VOOR hem was.
lol die quote!! Of het nou echt is of niet, past er wel mooi bijquote:
Het stemmen schrappen. Survival of the fittest!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:34 schreef danos het volgende:
Twee dingen die ik deze ER toch zeker gemist heb zijn:
- Het verliezerseiland, daar was het zeker een dolle boel geweest
- Een battle tussen Yin en Hans, nu was er alleen nog een battle tussen Hiu en Hans voor de finaleplek waardoor Yin eigenlijk slapend naar de finale is gegaan. Ik had nog graag een finale battle gezien.
Vraag blijft nog wel hoe de regie in een volgende ER kan voorkomen dat dit gebeurt? Misschien door de eerste twee plekken bij immuniteitsproeven immuniteit te geven? Of in ieder geval zorgen dat de groepen bij de samensmelting gelijk in aantal zijn?
Ja!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Het stemmen schrappen. Survival of the fittest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |