abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63609506
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat dan de vorige(n) !!!
I stand with the happy Island.
pi_63609771
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef JoBuster het volgende:
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat dan de vorige(n) !!!
Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
pi_63609968
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef yyentle het volgende:Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
Top yyentle, geen aapjes verhalen maar harde zaken met bewijs en links naar betrouwbare bronnen.
Ik ben all for it maar ben bang dat het of genegeerd zal worden door de alu-hoedjes of dat deze thread 4 maanden gaat duren
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:25:34 #5
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610112
Zeg Paulus, wanneer jij wat transparanter was geweest en die huiszoeking gewoon had laten plaatsvinden dan zouden er (mits er niets gevonden was) minder mensen slecht over jou denken en hadden wij over jou kunnen spreken als een man die aangaf niets te verbergen te hebben. Nu wordt er nog lustig op los gespeculeerd wat jij nou precies te verbergen had . .
pi_63610314
Ik denk niet dat Paul echt wakker zal liggen van wat anderen over hem denken. Volgens mij heeft hij meer slapeloze nachten van Joran
--
pi_63610448
Ja dan zeg je gewoon kijk maar overal rond er is toch niks te vinden
Nu zal hij de schijn altijd tegen hebben dat er wel iets te vinden was
Maar hij had Ben king ook geholpen bij een rechtzaakje tegen Eduardo Mathew ,
dus dit was een soort wederdienst .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63610501
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk niet dat Paul echt wakker zal liggen van wat anderen over hem denken. Volgens mij heeft hij meer slapeloze nachten van Joran
Ja hij is enorm afgevallen zag ik op dat Fox filmpje
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:43:16 #9
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610658
En toch, Joran zet Paul willens en wetens in de spotlight.
Wat zou hiervan de reden kunnen zijn volgens jullie?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:44:08 #10
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610676
Vond hij het geld belangrijker dan zijn pa?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:45:13 #11
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610705
Of wil hij hiermee een signaal afgeven naar pa?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:45:58 #12
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610718
sort of blackmail?
pi_63610870
Het klassieke vader-zoon-conflict ?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:52:28 #14
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610906
Of is het gewoon; het geld is vies lekker maar ik moet wel met een stunning verhaal komen en mijn vader . . ach what the hack die komt er wel overheen?
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:53:32 #15
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63610936
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:51 schreef johan555 het volgende:
Het klassieke vader-zoon-conflict ?
Dat moet meegespeeld hebben
pi_63611065
Ja ik weet niet of ze daar thuis nou over die laatste (fox) actie hebben moeten lachen .
Of ze moeten een uitgestippelt plan hebben om maar steeds in de media te willen verschijnen .
pi_63611272
Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar die 2 andere boys die op het visite kaartje stonden .
Ene luke en wie die andere nou is weet ik nog niet
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:08:29 #18
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63611306
plan zeker niet Johan. Joran moet wel een pain in the ass zijn voor zijn ouders. En dat is zacht uitgedrukt volgens mij.
pi_63611483
Het is opgenomen na de PrdV uitzending dus er moet daaarna iets gebeurd zijn .
Ik denk dat hij alle adviezen van z'n ouders in de wind heeft geslagen en z'n eigen weg ingeslagen is . Op Aruba liep hij ook niet voor niks bij de psychiater dat moet ook het idee van z'n ouders geweest zijn .
pi_63611489
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef johan555 het volgende:
Ja ik weet niet of ze daar thuis nou over die laatste (fox) actie hebben moeten lachen .
Joran lacht z'n l*l uit z'n broek waarschijnlijk en schijnt zich nog steeds kostelijk te vermaken in Laos, waar booze, blow en pussy geen drol kost.

Thuis zullen de meningen verdeeld zijn, de grip op Joran zijn ze al lang verloren maar het blijft toch je zoon zal ik maar zeggen.

Het zijn geen makkelijke tijden voor de van der Sloots denk ik zo en dat wens ik natuurlijk niemand toe.
pi_63611537
Nou in Laos zit ie niet hoor !
pi_63611603
Jawel hoor johan, ik had vanmorgen nog iemand aan de mail die met hem gegeten had.
pi_63611663
Ha ha daar trappen we niet in hoor !
pi_63611703
Er was een berichtje op een "waar ben jij nu " paginaatje " dat hij daar zat .!
Z.n advocaat zei hij gaat gewoon naar school momenteel
Laat ze maar een foto sturen met een krant uit laos in z'n hand LOL
pi_63611811
Waar hij ook zit momenteel; een ding is zeker, hij zit niet in de gevangenis. Voorlopig loopt hij nog vrij rond en is er helemaal niets overgebleven van die zogenaamde vrouwenhandel. Het lijkt er bijna op dat Joran net zoveel met de media 'speelt' als de media met hem speelt.
Feit is wel dat hij er telkens weer wat geld aan kan overhouden.
--
pi_63611971
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
pi_63612072
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:25 schreef johan555 het volgende:
Er was een berichtje op een "waar ben jij nu " paginaatje " dat hij daar zat .!
Z.n advocaat zei hij gaat gewoon naar school momenteel
Laat ze maar een foto sturen met een krant uit laos in z'n hand LOL
Ach johan ik heb tenminste een bron al is die voor jou niet te verifieren, maar dat is allicht beter dan "daar zit ie niet" roepen zonder enige info.

Joran schijnt het prima naar z'n zin te hebben in Vang Vieng en Vientiane.

En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
pi_63612078
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef johan555 het volgende:
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
Dan heb je het dus niet goed begrepen, hij is juist een zeer goede en succesvolle pokerspeler. Het lijkt er sterk op dat het met zijn pokerwinst heel aardig rond kan komen in Azië.
--
pi_63612159
johan555 tel jij al je vingers en teentjes eens en kijk dan is naar je eerste posting hier, valt me al zo'n tig nummers op maar zal het toch maar eens wat van zeggen.

feit is dat kopieren ook niet alles is en dat de fout bij kopieren ook gewoon blijft meegaan
pi_63612180
We zullen zien Buster !
pi_63612256
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:48:00 #32
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612285
Johan, geef hem toch gewoon gelijk, dan slaap hij ook weer lekker
pi_63612298
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef johan555 het volgende:
We zullen zien Buster
Ik denk dat jij van de LOL, Joran en Laos niet veel zal gaan zien johan
pi_63612352
Buster komt hier meer om te zieken ja en doet niet mee aan de discussie .
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:52:12 #35
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612395
quote:
En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
Wouw, zooo goedkoop
pi_63612397
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef johan555 het volgende:
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
ja maar waarschijnlijk zie je het niet meer , en vele met je anders hadden ze er heus wel eens wat van geschreven in al te lovende woorden
pi_63612424
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
pi_63612448
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef JoBuster het volgende:
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
ik zei het al lovende woorden
pi_63612454
ja er missen er 2
pi_63612534
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:52 schreef bastibro het volgende:
Wouw, zooo goedkoop
Inderdaad bere goedkoop bassie, iets minder dan toen ik er was maar nog steeds goedkoop genoeg om met een paar honderd euri te leven als god in....errr.....Laos.
Tuurlijk het is niet een plek om lange tijd te verblijven maar als je effe een tijdje uit Thailand weg wil (moet) dan kan je je daar heerlijk vermaken voor peanuts en dat is wat Joran momenteel doet.
pi_63612573
staat weer goed zo ha ha
pi_63612608
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
pi_63612709
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef johan555 het volgende:
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
Ik zou het niet weten johan, maar zei alleen dat als je uit Thailand weg wil of moet dat Laos een prima bestemming is.

Huisvesting kost nada, beer nix, eten ook niet maar is ook niet bijzonder, blow is overal cheap te krijgen en female company zal geen punt zijn voor een player zoals Joran.
  zaterdag 29 november 2008 @ 01:11:29 #44
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612778
In zijn huidige situatie kan ik m geen ongelijk geven, die jongen leeft in een roes.
Maar waar brengt het hem uiteindelijk
pi_63612836
Iedere keer min of meer moeten vluchten lijkt me ook geen lolletje .
Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
pi_63612878
Ik ben blij dat jullie zo met Joran meeleven boys ;-)
pi_63612949
Ja er zijn hier nogal wat theorieen langs gekomen wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn .
Maar ondertussen komen er wel steeds minder toeristen en de toeristen industrie moet er nu miljoenen in gaan pompen om weer toeristen te lokken .
pi_63612979
Ze gaan overal posters ophangen in amerika en daar zullen wel boycot stikkers opkomen
pi_63613027
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef johan555 het volgende:Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
"die flash" ????
Ik denk dat je dan niet veel begrijpt van het gebruik van cannabis johan, een "flash" is meer een dingetje van heroine.
Maar enfin het geeft wel effe aan waar je staat wat betreft kennis van de materie.
pi_63613074
Van die troep heb ik geen verstand maar je krijgt er toch een kick van ?
pi_63613099
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef johan555 het volgende:
Ja er zijn hier nogal wat theorieen langs gekomen wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn .
Maar ondertussen komen er wel steeds minder toeristen en de toeristen industrie moet er nu miljoenen in gaan pompen om weer toeristen te lokken .
Dat schijnt reuze mee te vallen johan, de bootjes met yanks varen nog steeds af en aan.
Trouwens ik ga er volgende maand ook zelf wat aan doen en met de familie 10 daagjes naar aruba, ik heb er zin an
pi_63613122
Nou kijk maar uit als je dochters meeneemt ha ha
pi_63613131
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:28 schreef johan555 het volgende:
Van die troep heb ik geen verstand maar je krijgt er toch een kick van ?
Maar waarom klets je dan over dingen waar je (zoals je zelf zegt) geen verstand van hebt?
pi_63613176
dit schreef ik en joran gebruikt ook hardrugs heb ik begrepen

Iedere keer min of meer moeten vluchten lijkt me ook geen lolletje .
Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash
pi_63613255
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef johan555 het volgende:
dit schreef ik en joran gebruikt ook hardrugs heb ik begrepen
Oja, link of bewijsje daarvoor johan en richt je vooral op heroine gebruik joh want jij begon hier over het zoeken naar de "flash".
Neem je tijd trouwens, ik kom pas morgen je werkje inspecteren.

Truste
pi_63613292
Dat heeft van eem verteld hoor dat ze ook cocaine gebruikten
  zaterdag 29 november 2008 @ 02:24:22 #57
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63613727
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef johan555 het volgende:
Dat heeft van eem verteld hoor dat ze ook cocaine gebruikten
ah en dan is het natuurlijk waar
pi_63614548
ik ga me afvragen , bestaat JORAN van der sloot wel ?? alles moet bewezen worden, alles is een leugen. zal het toch geen HOAX zijn , en een verzonnen figuur zijn ?? , alleen de acteur is wel een slechte hoor , doet het veel minder dan de manager van AH
pi_63614619
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef johan555 het volgende:
Het is opgenomen na de PrdV uitzending dus er moet daaarna iets gebeurd zijn .
Ik denk dat hij alle adviezen van z'n ouders in de wind heeft geslagen en z'n eigen weg ingeslagen is . Op Aruba liep hij ook niet voor niks bij de psychiater dat moet ook het idee van z'n ouders geweest zijn .
komen er barsten in het verbond, tja joran geeft nergens om, dus vader en moeder ook niet. en deelt nogal flinke klappen uit naar de zo handig vader, die wel telefoon maar geen bel te goed de gevangenis in weet te smokkelen. stank voor dank. ik denk dat die geheime actie van Peter r de vries , toch meer inpackt heeft gehad dan we kunnen vermoeden, de betrokkenen in deze zaak hebben dingen herkend, en zijn ter raden gegaan.
lijkt er steeds meer op dat JORAN verbannen is naar thailand. we zullen zien hoe joran zich blijft redden in dat land, de grootte vraag voor mij is nog altijd waar haalt hij het geld vandaan. dat pokeren is geen win win speel, hoor je ook in de laatste geheime opname van peter r de vries, de ene dag win je wat de andere dag verlies je. dus ben wel benieuwd hoe de geld stromen zijn, is het uit criminele actie's, linke soep daar. geeft ouders nog steeds geld ? heeft hij genoeg aan een snabbel zoals greta en peter r de vries ??
pi_63614806
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef yyentle het volgende:
Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef JoBuster het volgende:
Top yyentle, geen aapjes verhalen maar harde zaken met bewijs en links naar betrouwbare bronnen.
Ik ben all for it maar ben bang dat het of genegeerd zal worden door de alu-hoedjes of dat deze thread 4 maanden gaat duren
Nou, het is gisteravond inderdaad wel een stuk inhoudelijker geworden allemaal hoor.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 06:15 schreef duikkie het volgende:
ik ga me afvragen , bestaat JORAN van der sloot wel ?? alles moet bewezen worden, alles is een leugen. zal het toch geen HOAX zijn , en een verzonnen figuur zijn ?? , alleen de acteur is wel een slechte hoor , doet het veel minder dan de manager van AH
LOL, geschreven na een avondje stappen en doorhalen zeker?

[ Bericht 22% gewijzigd door bolsena op 29-11-2008 08:36:36 ]
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63614848
@Duikkie: met pokeren kun je schatrijk worden hoor. Zowel pokeren op internet als in het echt.

Vorig jaar nog een verhaal gelezen waar ik echt van schrok (en ook wel jaloers door werd) van jongetjes (Nederlandse) die door internetpokeren zo rijk zijn geworden dat ze huizen bezitten in Londen, Parijs of weet ik veel wat.
Wat ik wel weet is dat mensen die goed zijn in pokeren heel wat geld kunnen verdienen. Dan praat je over tien- tot honderdduizenden euro's!

De meeste van die jochies waren van de leeftijd 18-24 jaar!

EDIT: Het verhaal is hier te vinden. Wel via een PDF-bestand. Artikel uit De Pers (25-02-2008).
http://www.pokercollege.nl/Forum/pcdefault.aspx?g=posts&t=17899
In het pdf-bestand (de hele pers van die dag) kijk op pagina 1 EN 6.
En hier een handigere link:
http://www.depers.nl/binn(...)okert-zich-rijk.html

GOED, omdat dit het topic van de feitelijkheden gaat worden heb ik maar wat vragen waarvan ik benieuwd ben hoe jullie er over denken. Het zijn vragen waar ik in ieder geval wel in geinteresseerd ben.

1) Wat denken jullie over de scheiding tussen Beth Holloway-Twitty en Jug Twitty?
Is er iets over bekend?

Er is echt helemaal niets bekend over die hele familie, terwijl dat toch wél het geval zou moeten zijn bij een goed, gedegen politieonderzoek. Dat stoort me wel heel erg. Die hele invloedrijke familie met zijn schatrijke ouders (de ouders van Thomas de Twin zijn nog invloedrijker dan Jug las ik) mag toch ook wel eens doorgelicht worden of wat?

2) Hoe staan jullie tegenover bijvoorbeeld de invloed/kennis of het gebruik van helderzienden en ander paranormaal begaafde personen?

Ik las gisteren weer wat delen terug en kwam in het 3e deel een door Johan555 geplaatst stuk tegen van een paranormaal begaafd persoon.
Vraag me af hoe jullie hier uberhaupt tegenover staan?
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:06 schreef johan555 het volgende:
Verhaal van de helderziende berlijnlely@zonnet.nl

Hm, ik ben alweer door mijn vragen heen maar laten we hier ons hoofd eens over buigen vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door bolsena op 29-11-2008 09:04:06 ]
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63615043
Ja er zijn nogal wat paragnosten langs gekomen maar ,die vinden het interessant om even op tv te komen ,en dan doen ze een uitspraakje ,zwammen wat en daarna hoor je er nooit meer iets van .Er is een hele uitzending over geweest en ze vielen stuk voor stuk door de mand ,oa char .
pi_63615113
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:28 schreef johan555 het volgende:
Ja er zijn nogal wat paragnosten langs gekomen maar ,die vinden het interessant om even op tv te komen ,en dan doen ze een uitspraakje ,zwammen wat en daarna hoor je er nooit meer iets van .Er is een hele uitzending over geweest en ze vielen stuk voor stuk door de mand ,oa char .
Mensen zoals Char vertrouw ik sowieso niet. Echte paragnosten stellen hun diensten ter beschikking aan de politie en andere welwillenden, kosteloos.

Maar wat denk je er zelf van?

Edit:
Dat verhaal van die paragnost dat jij plaatste bevatte een zeer duidelijke omschrijving van het verhaal van die nacht, wat er gebeurde etcetera. Guido Wevers kwam er in voor.

Geloof jij dat een goede paragnost nuttige relevante informatie kan hebben?
pi_63615147
Heb ik net al gezegd die zwammen maar wat ,ook in deze zaak .
Dus dat schiet niet op !
Er zullen best goeie tussen zitten hoor maar ik heb er weinig vertrouwen in .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 29-11-2008 10:21:24 ]
pi_63615207
Zal ik vanmiddag eens in mijn glazen bol kijken?
pi_63615967
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef duikkie het volgende:

[..]

heb ik een tijdje over na zitten denken, maar er zijn wat problemen mee. ten eerste is het een verklaring en volgens mij zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn. maar als het wel zo gegaan is heb ik de volgende gedachte. de eerste keer is omdat je op die hoek makkelijke rechts afkan dan links of goed voorsorteren voor rechts af naar choose a name. als je eenmaal verkeerd uitkom moet je wel rondje maken, de tweede keer lukt het wel om naar choose a name te gaan. de tweede keer zag natalee ook haar klasgenoten en wou ze die begroeten . maar er is niemand anders die ze twee of meer rondjes zag maken wat vreemd is ook de camera die de auto van deepak wegrijden opnam heeft maar een opname bij twee rondjes zouden er twee zijn. die politie auto is ook zo onbetrouwbare verklaring, volgens mij wilde ze gewoon naar choose a name en dan naar JORAN's huis via de binnen wegen, maar ja ik kan het niet bewijzen.
Heb ik ook over zitten nadenken Duikkie. Maar waarom zouden ze erover liegen dat ze twee keer rond C&C zijn gereden? Ze hadden het ook niet hoeven zeggen.

Met welk doel zouden ze daarover liegen?
Waarom rijden ze, als ze wisten wat Joran van plan was, langs die studenten met de ramen open?

Joran heeft Deepak en Satish ernstig beschuldigd: hij niet alleen overigens.

Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over twee rondjes rond C&C?
Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over de plek waar Natalee uit de auto is gestapt?

Geef me eens een reden waarom?
pi_63616146
Het kan zijn dat die studenten het eerste rondje niet gezien hebben omdat ze zich nog niet verzameld hadden en onderweg naar de bushalte waren.
pi_63616320
Jorans vader zegt dat hij Joran om 23.00 ophaalde. Dat klopt niet. Joran zat rond 22.30 achter zijn PC en had om 22.00 uur al voor het eerst gebeld naar Deepak voor de lift. Later belde hij nog een keer om te checken of ze wel kwamen.

Zijn er aanwijzingen die ontkrachten dat Joran en zijn vader samen rond een uur of 22.00 naar huis zijn gegaan?
pi_63616403
Van C&C naar Choose a Name is maar een paar minuten lopen 2 of 3 denk ik
Waarom dat de auto gepakt ?
Steve Croes doet dat ook nooit.
Wilden ze nog een studente oppikken die geschikt was voor een Rape movie ?
Wilden ze de indruk wekken een taxi te zijn ?
Vroeg Natalee om nog even langs de studenten te rijden ?
Waarom ging er maar een meisje mee als ze zogenaamd van plan waren haar bij het Hi in af te zetten ,er konden er nog wel 2 bij .
Dus mijn indruk is dat ze van te voren al iets van plan waren .
pi_63618447
Wie van jullie is er trouwens ooit op Aruba geweest?
En wie is er geweest na die Natalee-nacht?

JoBuster gaat er heen las ik?

Lijkt me best wel vreemd, naar Aruba gaan en dan al die plekken met eigen ogen zien waarover al jaren wordt gesproken.

En dan zien dat er gewoon alweer tienduizenden toeristen heen zijn gegaan om te feesten, zuipen en gebruiken.

Bizar lijkt me dat.
pi_63618827
Die toeristen blijven al massaal weg momenteel door de Boycot en de crisis .
Waarom denk je dat ze miljoenen pompen om maar weer toeristen aan te trekken ,als ze zouden komen is dat niet nodig .
Er is nu een Amerikaans plan om de gouveneurs uit staten een oproep te laten doen om niet naar Aruba te gaan totdat deze zaak is opgelost !
En wie wil er nou naar een eiland waar de corruptie van afdruipt en waar mensen
op een gruwelijke manier vermoord worden ? Onthoofd ,benen eraf etc.
En waar Nederland ieder jaar maar weer miljoenen in moet pompen
Ken je deze website ? http://www.awe24.com/
Dan zie je dagelijkse berichten en foto's hoe het er daar aan toe gaat .
Ken je ook het verhaal over dat 11 jarig jongetje wat zomaar verdween toen ie een waterscooter
op kosten van een toerist mocht gebruiken ? Max de vries verdween in Zee en kwam nooit meer terug .
Er is naar de verwijning van Max de Vries nauwelijks onderzoek gedaan en de moeder kon terug naar huis zonder 11 jarig zoontje . Schande nietwaar JMO

Dit is een recente foto en je ziet nauwelijks toeristen en de flats staan leeg

[ Bericht 9% gewijzigd door johan555 op 29-11-2008 14:30:13 ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:39:55 #72
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63619199
Paragnosten zijn van het allerergste soort. Ze tasten letterlijk in het duister en brengen ALTIJD meer verwarring. Dat is mijn mening.

pi_63619276
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef johan555 het volgende:
En wie wil er nou naar een eiland waar de corruptie van afdruipt en waar mensen
op een gruwelijke manier vermoord worden ? Onthoofd ,benen eraf etc.
quote:
Djoegan overleden aan overdosis
ORANJESTAD — Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan is om het leven gekomen als gevolg van een overdosis cocaïne. Het Openbaar Ministerie (OM) beschikt op dit moment niet over bewijzen dat de 25-jarige man, die op 5 april dood werd aangetroffen in de buurt van de grot van Guadirikiri is om het leven gebracht. Vier verdachten zijn inmiddels aangehouden en de rechter-commissaris heeft de inverzekeringstelling van een van hen gisteren met acht dagen verlengd.
De weduwe van Pitbull en haar moeder hadden dinsdag een onderhoud met de officier van justitie die het onderzoek naar de dood van Djoegan leidt. Over de inhoud van dit gesprek doet het OM geen mededelingen. Woordvoerder Mariaine Croes bevestigde wel dat, om de doodsoorzaak van Djoegan vast te stellen, testen naar Nederland zijn gestuurd. “De familie van Djoegan is door de officier van justitie op de hoogte gebracht van deze resultaten. Vast is komen te staan dat het slachtoffer niet is vermoord.”
Djoegan had een hoeveelheid cocaïne in zijn lichaam. De politie houdt de mogelijkheid open dat de man werd gedwongen om de drugs tot zich te nemen. Daarnaast wordt onderzocht wat de relatie is tussen de doodsoorzaak en het feit dat Djoegan verbrand en vastgespijkerd aan een kruis werd gevonden.
Vier verdachten, twee mannen en twee vrouwen, zijn afgelopen weekend aangehouden in verband met deze zaak. Een van hen, M.L., werd dinsdagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hij zat al vast vanwege illegaal wapenbezit en het bezitten van bolletjes. Daar komt nu de verdenking van betrokkenheid bij de dood van Djoegan bij. De rechter-commissaris verlengde de inverzekeringstelling van L. met acht dagen. (Amigoe)
quote:
Zes jaar cel voor betrokkenheid bij Guadirikiri zaak gehandhaafd

ORANJESTAD — De Hoge Raad heeft het beroep in cassatie verworpen, dat Sijgmund Heyliger had ingesteld tegen het vonnis van het Gemeenschappelijk Hof. Het Hof veroordeelde hem in 2007 tot zes jaar gevangenisstraf voor zijn aandeel in wat in de volksmond bekend staat als de Guadirikiri zaak.

Het Hof achtte bewezen dat Heyliger betrokken was bij het verminken en verbranden van het lijk van Dinesh Djoegan. De Hoge Raad heeft dat vonnis nu bevestigd. (Amigoe)
http://www.korps-politie-suriname.com/

http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BC7427&u_ljn=BC7427
pi_63619318
quote:
Dit was toch die man die jullie in verband brengen met Holloway?

Ik zie het verband niet.
pi_63619333
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef bolsena het volgende:
Wie van jullie is er trouwens ooit op Aruba geweest?
En wie is er geweest na die Natalee-nacht?

JoBuster gaat er heen las ik?

Lijkt me best wel vreemd, naar Aruba gaan en dan al die plekken met eigen ogen zien waarover al jaren wordt gesproken.

En dan zien dat er gewoon alweer tienduizenden toeristen heen zijn gegaan om te feesten, zuipen en gebruiken.

Bizar lijkt me dat.
M'n broer woont er dus vandaar m'n bezoekje bolsena.
Ben er wel vaker geweest maar moet zeggen dat ik toen niet erg veel tijd aan de NH-locaties heb besteed.
Er is trouwens ook niet veel aan te zien ook en ik heb niet de illusie dat ik haar toevallig zou vinden

Het is een prima plek voor een korte vakantie maar eerlijk gezegd zijn er betere eilanden om vakantie te vieren in de Caribbean imo.

Natuurlijk komen er weer gewoon honderdduizenden toeristen om plezier te maken, de wereld stopt niet met draaien om 1 verdwenen meisje, hoe hard dat ook moge zijn.

Ach en de pogingen tot een boycot, dat waait allemaal vanzelf wel weer over de mensen hebben gelukkig een kort geheugen voor dit soort dingen.
Men vreest op Aruba meer voor de gevolgen van de kredietcrisis dan voor het gebral van wat rednecks.
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:51:11 #76
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63619407
6 jaren met aftrek. Weerzinwekkend toch!
pi_63619535
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef bastibro het volgende:
Paragnosten zijn van het allerergste soort. Ze tasten letterlijk in het duister en brengen ALTIJD meer verwarring. Dat is mijn mening.

Dit is onze helderziende uit almere henny stoops die was in man bijt hond
Die wist het een jaar geleden ook allemaal te vertellen OHHH wat erg !!!

zaterdag 29 november 2008 @ 15:04:29 #78
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63619662
Vroeger gingen die op de brandstapel
pi_63619679
Toch een heftig goedje dat GHB

Vrouw vergiftigd met ghb
GRONINGEN - Een 24-jarige inwoonster van Haren is vrijdagnacht in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen nadat ze vermoedelijk met ghb was gedrogeerd. De vrouw ligt op de intensive care.
De vrouw raakte in een café aan de Peperstraat in Groningen onwel na het drinken van een glas bronwater dat ze had gekregen. Even later stokte haar adem en moest ze worden beademd.
De vrouw had het water aangeboden gekregen van een 32-jarige man. De politie wist hem op te pakken na aanwijzingen van een vriendin van de vrouw. Hij gaf toe dat hij een flesje bronwater met GHB bij zich had en is gearresteerd.

bron : telegraaf
pi_63619734
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef bastibro het volgende:
Vroeger gingen die op de brandstapel
Ja er is een tijdje geleden een programma geweest over paragnosten en de trucjes ed .
Was reporter dacht ,nou ze vielen stuk voor stuk door de mand .
Geld klopperij is het !
pi_63619747
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef bastibro het volgende:
6 jaren met aftrek. Weerzinwekkend toch!
Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.
quote:
3.3 Uit de gebruikte bewijsmiddelen kan voor zover van belang het volgende worden afgeleid. [Betrokkene 1] die in overleg met en onder regie van de verdachte cocaïne, die zich bevond in door hem ingeslikte bolletjes, vanuit Venezuela op Aruba had ingevoerd, is kort na aankomst onwel geworden en in het huis van verdachte overleden. Verdachte en zijn mededaders hebben de benen van het lijk van [betrokkene 1] afgezaagd om het transport daarvan mogelijk te maken. Vervolgens zijn het restant van het lijk en de afgezaagd benen vervoerd naar de Quadirikiri-grot. Daar is het lijk met accuzuur bewerkt, mogelijk ook om tatoeages te verwijderen, en vervolgens met behulp van een mengsel van benzine en gasolie in brand gestoken.(2)
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:14:20 #82
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63619862
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:08 schreef yyentle het volgende:

[..]

Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.
[..]

Goede info, Bedankt
pi_63619926
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:08 schreef yyentle het volgende:Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.
Jij begint het door te krijgen yyentlle, bij sommige mensen moet je niet kijken naar wat ze zeggen maar naar wat ze (bewust) weglaten.

Kijk in Nigtevecht vonden ze vorig jaar ook het verminkte lijk van een bolletjesslikker, wie is daar voor veroordeeld en voor hoeveel jaar??
Niemand dus, only in Aruba right boys
pi_63622566
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef yyentle het volgende:

[..]

Heb ik ook over zitten nadenken Duikkie. Maar waarom zouden ze erover liegen dat ze twee keer rond C&C zijn gereden? Ze hadden het ook niet hoeven zeggen.

Met welk doel zouden ze daarover liegen?
Waarom rijden ze, als ze wisten wat Joran van plan was, langs die studenten met de ramen open?

Joran heeft Deepak en Satish ernstig beschuldigd: hij niet alleen overigens.

Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over twee rondjes rond C&C?
Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over de plek waar Natalee uit de auto is gestapt?

Geef me eens een reden waarom?
vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot, zouden we data van het telefoonverkeer hebben dan zouden we zien dat er telkens afspraken werden gemaakt als 1 van de jongens terug kwam van verhoor. de politie is in het begin aardig de mist in gegaan, zo mocht een van de broers kalpoe eerst naar huis en een half uur later werd de ander opgehaald. genoeg tijd om alle info door te spelen. joran kon alle verklaringen lezen.

daarom zeg ik eigenlijk moet je alle verklaringen maar verbranden ze hebben totaal geen waarde !!!

het liegen over hoeveel rondjes, kan wel nut hebben , ten eerste zolang je rondrijd ben je daar tijd aan kwijt ook al is het maar minuten. het kan iets anders verbergen. rondjes rijden kan ook de indruk wekken dat je geen doel had toen je instapte, en misschien hadden ze wel een plan met natalee.

veel logischer is ook het volgende :

CnC sluit , de jongens lopen naar de auto en joran en natalee erachter, ze slaan rechts af en dan links af bij verkeerslicht ziet natalee nog vrienden, roep en zwaait nog wat en de auto rijdt via choose a name naar joran's huis, nu hebben ze wat tijd over 2 a 3 minuten

waarom met raam open, volgens mij is het nog best warm in mei/juni op aruba in de nacht en natalee zag vrienden en had lol ( tegenwoordig toeterd half nederland als ze weg gaan bij visite en maar zwaaien , ook al is het midden in de nacht, waarom doen mensen dat ???)

het uitstappen van natalee is ook ingeprent het was eerst het hotel maar dat verhaal kon niet meer omdat bewezen werd dat ze natalee niet hadden afgezet.

kortom laat die logica maar varen als het om verklaringen gaat, het is niet voor niets dat joran's verklaring van 31 mei 2005 niet bekend is , daar staat namelijk in dat ze gestopt zijn bij de fishersman's hutten en niet ten noorden van het M hotel. dat was nog in de nog niet zo goed doorgesproken tijd dat er verklaringen werden afgelegd, daar komt ook de twee of drie rondjes vandaan.

wat leuker is dat joran niet vaders advies strikt opvolgde en de broers wel. joran houdt vast dat ze wel langst zijn huis zijn gereden en de broers weigeren dat te verklaren

hopelijk wat duidelijkheid in de logica van de jongens met hun rondjes, feit is wel dat de camera maar een rondje vastlegd waar het er dus twee moeten zijn. feit is dat de studenten 70 stuks opeens weg waren in 1 a 2 minuten , 70 stuks delen door 5 is 16 taxi's waar haal je die in 2 minuten vandaan ?? kortom de schijn is tegen dat ze het rondje rond choose a name hebben gemaakt.
pi_63622808
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot,
Tot ze werden gearresteerd.
pi_63622897
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

[..]

vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot,
Dat heeft hij dan bijzonder knullig gedaan. Ik schat deze man intelligenter in. Meer een ingestudeerd stuk van Joran samen met de Kalpoes.
pi_63623156
quote:
[kortom laat die logica maar varen als het om verklaringen gaat, het is niet voor niets dat joran's verklaring van 31 mei 2005 niet bekend is

Er is nog een verklaring niet op het Internet verschenen.
Er zijn wel stukjes uit deze verklaring (begraven, jullie weten niets, pa) in de eerste uitzending van Peter R. de Vries (de uitzending die nog over de Holloway case ging) verschenen.

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=4120106559943988074&ei=Iv8XSaHsCKf22QKKqaXfBQ&q=joran+van+der+sloot+peter+r+de+vries
pi_63623447
Welke verklaring zou dat moeten zijn YYentle ?
pi_63624228
Ze komen de bar Carlos & Charlies binnen rond half 1 s"nachts -Deze Bar is open tot 1 uur

Het eerste wat joran besteld is :
There we bought a "Yard Whisky Coke". Such a drink costs U.S. $12. It is a plastic cup and it comes in different colours. I paid for all three drinks
dat zal 5 over half 1 zijn .
dan neemt ie een jellyshot
dat zal kwart voor 1 zijn
kort daarna zag hij dat ze dronken was hij had het al waargenomen toen ze aan het dansen was ,en hij kon het ruiken aan haar adem .
Toen wilde ze ook een jellyshot maar de bar ging dicht .
Toen liep joran naar een andere bar en bestelde : two shots of Bacardi 151
Als je net hebt waargenomen dat ze dronken is waarom besteld hij dan nog 2 bacardi 151 ?
Dan ben je toch bezig iemand doelbewust nog meer dronken te maken dan dat die persoon al is ?

Of zie ik dat verkeerd
bacardi 151 is heftig spul (Bacardi 151 heeft een alcoholpercentage van 75,5. )
"Ook bij slijters in Nederland is Bacardi 151 niet verkrijgbaar", waarom dan wel op Aruba ?
Ze waarschuwt tegen 'puur' 151 drinken. Op internet zijn via YouTube tientallen filmpjes te zien van mensen die dat doen. "Dat moet je dus niet doen, dan ga je dood," waarschuwt de zegsvrouw.
Joran is dan dus doelbewust bezig haar dronken te voeren anders kan ik er niet van maken .
dan zegt joran I did not ask for another kind of alcoholic beverage because I always drink Bacardi 151. waarom zegt hij dat ? toen hij binnekwam nam hij een "Yard Whisky Coke dus
wat hij zegt klopt niet.
Dan gaan ze naar buiten : en Natalee vraagt volgens joran of ze met hem mee naar huis mag
Hij weet dat dat niet kan : but I knew that that would be impossible because my dad and my brothers were home waarom was dat impossible ?hij had toch wel vaker vriendinnetjes ?
dan zegt hij ineens tegen Natalee : After I told Natalee that she was allowed to go home with me.
Hier liegt hij haar dus voor want eerder heeft hij gedacht dat het onmogelijk was
IN mijn visie heeft hij haar dus DOELBEWUST nog meer dronken gevoerd dan ze al was en voor gelogen over waar ze naar toe zouden gaan .Namelijk niet naar zijn huis .
Dan is de vraag waarom wilde hij haar dronken hebben en had hij voor die laatse 2 drankjes
20 $ over terwijl heel C&C al zowat leeg was ?
Was hij iets van plan en had hij er baat bij dat ze flink LAM was ?

Als je Alleen maar sex met een meisje wilt dan wil je toch juist dat ze Niet lam is ?
.

een gedeelte van de verklaring van 9-6 2005

When we arrived at the bar Natalee asked for a Jellyshot. Natalee then went and laid on top of the metal bar. The bartender handed me a small plastic container in which was the Jellyshot that I placed on her belly button. After I had done that I sucked the Jellyshot from her belly button. Jellyshot is a jello with alcohol in it. I do not know what kind of alcohol is in it. When Natalee got onto the bar I thought that she was drunk. I could clearly tell that Natalee had been drinking. I could smell this from the smell that came out of Natalee's mouth. I also have to say that when I saw Natalee dancing I also noticed that she had been drinking. While I was talking to Natalee, Satish stood beside me the entire time.

Then Natalee said that she also wanted to drink a Jellyshot but the bartender told me that that bar was closed. After that Natalee and me walked to another bar that was still open at that time. I asked the bartender for two shots of Bacardi 151. I still had the whisky coke in my hand. Natalee asked me if she should drink the Bacardi 151 in one go. I answered her affirmatively and she answered me that she would do it in two. Natalee said to me that she needed a "chaser" in order to drink the Bacardi. Natalee drank my whisky coke as a "chaser" and then she drank the Bacardi 151 in two goes. I paid for the two shots of Bacardi 151. I do not know where Deepak stood at that moment, but according to me Satish was still standing beside me. I did not ask for another kind of alcoholic beverage because I always drink Bacardi 151. Bacardi 151 is 151 proof and that means that it is 75.5% alcohol. I payed U.S. $20 for the two shots of Bacardi 151.

After that Natalee, Satish and myself walked outside because Carlos & Charlies was almost empty. Outside I met an American tourist and he asked me if he could get my cup for free. I threw out the little cola that was still left in the cup and then I gave it to the tourist. Natalee took me by the hand and said that she wanted to go home with me. I had told her that I would take her home with me, but I knew that that would be impossible because my dad and my brothers were home. Satish, Natalee and myself walked together when she asked me if she could come home with me. After I told Natalee that she was allowed to go home with me, she told her friends that she would meet up later with them at the Holiday Inn Hotel. At approximately 01.15 hours, we walked from Carlos & Charlies to the outside.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bacardi: '151 is puur erg gevaarlijk'
Bacardi 151 heeft een alcoholpercentage van 75,5. Het is vooral bedoeld als ingrediënt voor cocktails, of bij het koken. Het etiket meldt dat de inhoud van de fles 'licht ontvlambaar' is. Bacardi 151 staat op gelijke voet met Strohrum (80%). Gewone rum bevat 40% alcohol.
Dood

"Bacardi 151 heeft een onvergetelijk aroma van abrikozen, tropische vruchten, walnoot en vanille", meldt een Duitse Bacardi-website. Vanwege het zeer hoge alcoholpercentage is het in veel landen niet te koop. "Ook bij slijters in Nederland is Bacardi 151 niet verkrijgbaar", meldt een woordvoerster. Ze waarschuwt tegen 'puur' 151 drinken. Op internet zijn via YouTube tientallen filmpjes te zien van mensen die dat doen. "Dat moet je dus niet doen, dan ga je dood," waarschuwt de zegsvrouw.
Laveloos

Het Trimbos-instituut heeft een lijst opgesteld met de effecten van alcohol voor 'ervaren drinkers', maar daarbij wordt uitgegaan van glazen 'normale' alcohol. Laveloos wordt 'de ervaren drinker' na 15 tot 20 glazen (tot 4 promille). Bij een hoger promillage vertragen de polsslag en de ademhaling zo sterk dat iemand in coma kan raken of sterft aan een hartstilstand. Bij niet ervaren drinkers zullen die effecten veel eerder optreden.

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 29-11-2008 19:52:49 ]
pi_63624730
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:00 schreef johan555 het volgende:
Welke verklaring zou dat moeten zijn YYentle ?
Het verhoor van 18 juni 2005, na 40 minuten.

Dit verhoor zit niet bij de later vrijgegeven verhoren.
pi_63624793
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef yyentle het volgende:

[..]

Het verhoor van 18 juni 2005, na 40 minuten.

Dit verhoor zit niet bij de later vrijgegeven verhoren.
van deepak bedoel je ?
pi_63624912
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef johan555 het volgende:

[..]

van deepak bedoel je ?
Nee van Joran.

Volgens de politie hebben Deepak en Satisch de waarheid gesproken.

Dat moet ook wel, want computergegevens liegen niet.

Overigens heb ik PeterR. ook wel eens horen zeggen dat hij denkt dat die jongens erin geluisd zijn: ik begrijp dan ook niet waarom hij daar niet eens achteraan gaat.

Weet je wanneer die rechtszaak van de Kalpoe's is?
Kan er misschien wel een topic over openen, want er zijn hele vreemde dingen gebeurd met die jongens: dat staat wel vast.
pi_63625095
Die rechtzaak is nu bezig
Ik heb al wat stukken gepost op dit topic en de vorige
de uitspraak is in december

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 29-11-2008 20:17:12 ]
pi_63625216
duikkie ze zijn 3 keer langs Carlos & Charlies gereden

verklaring van deepak :

. The girl had also got into the car through the back car door on the left side. She sat down behind me in the car. I greeted her. I said to her: "Hi" She greeted me back and had told me her name. I immediately forgot her name. I had no problem with the fact that she was sitting in the car. It wasn't the first time that I had girls in my car that were on vacation and dropped them off at hotels. I looked in front of me and asked Joran in Papiamentu what were we going to do. Joran answered in Papiamentu drive around. I backed up my car, drove from the parking lot and then past "Carlos & Charlies" twice. I had the volume of my car radio turned up pretty high. To understand each other we had to talk loudly. During the two times that we drove past "Carlos & Charlies" I hadn't spoken to the girl. I only talked to my brother. When I was going to pass by Carlos & Charlies for the third time I saw a police van on the corner. I wasn't wearing my seatbelt and because of that I turned into the other direction. I decided to Turn right instead of left, in the direction of "Choose a Name".
pi_63625302
Rape movie ?? is dat een feit dat die jongens zulke filmpjes maakte??
pi_63625368
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef princemm het volgende:
wat ging Paul in Florida doen ?
pi_63625504
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef bastibro het volgende:
Interessant filmpje bastibro, ben het nu even aan het kijken.

Allerergste soort lijkt me wat overdreven maar ik ben het met je eens dat veel van die lui meer geinteresseerd zijn in hun bekendheid en televisie-optredens dan in hun zogenoemde "gave".
pi_63625659
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef johan555 het volgende:Die toeristen blijven al massaal weg momenteel door de Boycot en de crisis .
OK, dat wist ik niet.

Die boycot vind ik zelf overdreven.

Ik heb geen enkele Nederlander over een boycot jegens de USA gehoord toen die fucking gestoorde Yank vorig jaar september (op mijn verjaardag) in Roosendaal met zn handbijltje een onschuldige student doodhakte.

Overigens was ik diezelfde dag ook op dat station te vinden, slechts een uur voor die gruwelijke daad.
Was ik er toch bijna geweest op mn verjaardag.

Ben het wel met je eens wat betreft die Antillen, zooitje ongeregeld inderdaad en dat is nog zacht uitgedrukt. Tja, de oplossing voor die rotzooi zie ik niet zo snel. Aruba wou zo nodig "zelfstandig" zijn dusja, dan krijgen ze minder nederlandse bemoeienis.

Of ze zullen we die eilanden toch maar aan Chavez geven?

Die link naar die site ken ik niet. Ik spreek amper papiamento maar ziet er interesting uit.
pi_63625669
quote:
Dan gaan ze naar buiten : en Natalee vraagt volgens joran of ze met hem mee naar huis mag
Hij weet dat dat niet kan : but I knew that that would be impossible because my dad and my brothers were home
Precies, dit is pas na overleg met de ouders zo verteld. Die ouders hebben heel veel mensen gemanipuleerd: dat blijkt ook wel uit wat justitie erover zegt.

Joran had zijn eigen appartementje, volgens getuigen had hij daar seks, keken mensen mee en zijn ouders vonden dat niet erg.
Geen reden om daar niet naartoe te gaan toch?

Vind je het niet raar dat in het begin nergens over die broertjes van Joran wordt gesproken, die jongens niet als getuige zijn gehoord terwijl Valentijn die nacht (ook weer toevallig) wakker was en nog toevalliger inlogt op hetzelfde moment dat Joran zijn telefoontje met Deepak beëindigd?

En dan dat casino. Eerst zegt Joran dat zijn vader hem daar gebracht heeft, en later zegt Joran dat zijn vader meedeed aan een toernooi maar halverwege wegging omdat zijn broertje zou worden thuisgebracht. Joran zou het spel van hem hebben overgenomen. Maar ook dat klopt weer niet want een getuige vertelt dat Joran na zijn verlies naar de blackjacktafel is gegaan wat dan weer betekent dat vader niet in de pauze is weggegaan. Een van de schoolvriendinnen vertelt trouwens dan Joran in het gezelschap van een oudere man was.
En intussen is ook nog eens gebleken dat pa bij het casino heeft geïnformeerd of de camera's aanstonden.

Waarom dat gelieg daarover?

Ook wel opvallend dat Jorans moeder in elk interview zegt dat pa voor de kinderen naar huis moest. Ja hoor, en dat geloven wij.

Iedereen liegt en is betrokken, behalve Joran en zijn ouders.
pi_63625759
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef princemm het volgende:
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')