Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef JoBuster het volgende:
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat dan de vorige(n) !!!
Top yyentle, geen aapjes verhalen maar harde zaken met bewijs en links naar betrouwbare bronnen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef yyentle het volgende:Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
Ja hij is enorm afgevallen zag ik op dat Fox filmpjequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk niet dat Paul echt wakker zal liggen van wat anderen over hem denken. Volgens mij heeft hij meer slapeloze nachten van Joran
Joran lacht z'n l*l uit z'n broek waarschijnlijk en schijnt zich nog steeds kostelijk te vermaken in Laos, waar booze, blow en pussy geen drol kost.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef johan555 het volgende:
Ja ik weet niet of ze daar thuis nou over die laatste (fox) actie hebben moeten lachen .
Ach johan ik heb tenminste een bron al is die voor jou niet te verifieren, maar dat is allicht beter dan "daar zit ie niet" roepen zonder enige info.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:25 schreef johan555 het volgende:
Er was een berichtje op een "waar ben jij nu " paginaatje " dat hij daar zat .!
Z.n advocaat zei hij gaat gewoon naar school momenteel
Laat ze maar een foto sturen met een krant uit laos in z'n hand LOL
Dan heb je het dus niet goed begrepen, hij is juist een zeer goede en succesvolle pokerspeler. Het lijkt er sterk op dat het met zijn pokerwinst heel aardig rond kan komen in Azië.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef johan555 het volgende:
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
Ik denk dat jij van de LOL, Joran en Laos niet veel zal gaan zien johanquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef johan555 het volgende:
We zullen zien Buster
Wouw, zooo goedkoopquote:En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
ja maar waarschijnlijk zie je het niet meerquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef johan555 het volgende:
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
ik zei het al lovende woordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef JoBuster het volgende:
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
Inderdaad bere goedkoop bassie, iets minder dan toen ik er was maar nog steeds goedkoop genoeg om met een paar honderd euri te leven als god in....errr.....Laos.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:52 schreef bastibro het volgende:
Wouw, zooo goedkoop
Ik zou het niet weten johan, maar zei alleen dat als je uit Thailand weg wil of moet dat Laos een prima bestemming is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef johan555 het volgende:
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
"die flash" ????quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef johan555 het volgende:Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
Dat schijnt reuze mee te vallen johan, de bootjes met yanks varen nog steeds af en aan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef johan555 het volgende:
Ja er zijn hier nogal wat theorieen langs gekomen wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn .
Maar ondertussen komen er wel steeds minder toeristen en de toeristen industrie moet er nu miljoenen in gaan pompen om weer toeristen te lokken .
Maar waarom klets je dan over dingen waar je (zoals je zelf zegt) geen verstand van hebt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:28 schreef johan555 het volgende:
Van die troep heb ik geen verstand maar je krijgt er toch een kick van ?
Oja, link of bewijsje daarvoor johan en richt je vooral op heroine gebruik joh want jij begon hier over het zoeken naar de "flash".quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:34 schreef johan555 het volgende:
dit schreef ik en joran gebruikt ook hardrugs heb ik begrepen
ah en dan is het natuurlijk waarquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:42 schreef johan555 het volgende:
Dat heeft van eem verteld hoor dat ze ook cocaine gebruikten
komen er barsten in het verbond, tja joran geeft nergens om, dus vader en moeder ook niet. en deelt nogal flinke klappen uit naar de zo handig vader, die wel telefoon maar geen bel te goed de gevangenis in weet te smokkelen. stank voor dank. ik denk dat die geheime actie van Peter r de vries , toch meer inpackt heeft gehad dan we kunnen vermoeden, de betrokkenen in deze zaak hebben dingen herkend, en zijn ter raden gegaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef johan555 het volgende:
Het is opgenomen na de PrdV uitzending dus er moet daaarna iets gebeurd zijn .
Ik denk dat hij alle adviezen van z'n ouders in de wind heeft geslagen en z'n eigen weg ingeslagen is . Op Aruba liep hij ook niet voor niks bij de psychiater dat moet ook het idee van z'n ouders geweest zijn .
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef yyentle het volgende:
Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
Nou, het is gisteravond inderdaad wel een stuk inhoudelijker geworden allemaal hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef JoBuster het volgende:
Top yyentle, geen aapjes verhalen maar harde zaken met bewijs en links naar betrouwbare bronnen.
Ik ben all for it maar ben bang dat het of genegeerd zal worden door de alu-hoedjes of dat deze thread 4 maanden gaat duren
LOL, geschreven na een avondje stappen en doorhalen zeker?quote:Op zaterdag 29 november 2008 06:15 schreef duikkie het volgende:
ik ga me afvragen , bestaat JORAN van der sloot wel ?? alles moet bewezen worden, alles is een leugen. zal het toch geen HOAX zijn , en een verzonnen figuur zijn ?? , alleen de acteur is wel een slechte hoor , doet het veel minder dan de manager van AH
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:06 schreef johan555 het volgende:
Verhaal van de helderziende berlijnlely@zonnet.nl
Mensen zoals Char vertrouw ik sowieso niet. Echte paragnosten stellen hun diensten ter beschikking aan de politie en andere welwillenden, kosteloos.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:28 schreef johan555 het volgende:
Ja er zijn nogal wat paragnosten langs gekomen maar ,die vinden het interessant om even op tv te komen ,en dan doen ze een uitspraakje ,zwammen wat en daarna hoor je er nooit meer iets van .Er is een hele uitzending over geweest en ze vielen stuk voor stuk door de mand ,oa char .
Heb ik ook over zitten nadenken Duikkie. Maar waarom zouden ze erover liegen dat ze twee keer rond C&C zijn gereden? Ze hadden het ook niet hoeven zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef duikkie het volgende:
[..]
heb ik een tijdje over na zitten denken, maar er zijn wat problemen mee. ten eerste is het een verklaring en volgens mij zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn. maar als het wel zo gegaan is heb ik de volgende gedachte. de eerste keer is omdat je op die hoek makkelijke rechts afkan dan links of goed voorsorteren voor rechts af naar choose a name. als je eenmaal verkeerd uitkom moet je wel rondje maken, de tweede keer lukt het wel om naar choose a name te gaan. de tweede keer zag natalee ook haar klasgenoten en wou ze die begroeten . maar er is niemand anders die ze twee of meer rondjes zag maken wat vreemd is ook de camera die de auto van deepak wegrijden opnam heeft maar een opname bij twee rondjes zouden er twee zijn. die politie auto is ook zo onbetrouwbare verklaring, volgens mij wilde ze gewoon naar choose a name en dan naar JORAN's huis via de binnen wegen, maar ja ik kan het niet bewijzen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef johan555 het volgende:
En wie wil er nou naar een eiland waar de corruptie van afdruipt en waar mensen
op een gruwelijke manier vermoord worden ? Onthoofd ,benen eraf etc.
quote:Djoegan overleden aan overdosis
ORANJESTAD — Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan is om het leven gekomen als gevolg van een overdosis cocaïne. Het Openbaar Ministerie (OM) beschikt op dit moment niet over bewijzen dat de 25-jarige man, die op 5 april dood werd aangetroffen in de buurt van de grot van Guadirikiri is om het leven gebracht. Vier verdachten zijn inmiddels aangehouden en de rechter-commissaris heeft de inverzekeringstelling van een van hen gisteren met acht dagen verlengd.
De weduwe van Pitbull en haar moeder hadden dinsdag een onderhoud met de officier van justitie die het onderzoek naar de dood van Djoegan leidt. Over de inhoud van dit gesprek doet het OM geen mededelingen. Woordvoerder Mariaine Croes bevestigde wel dat, om de doodsoorzaak van Djoegan vast te stellen, testen naar Nederland zijn gestuurd. “De familie van Djoegan is door de officier van justitie op de hoogte gebracht van deze resultaten. Vast is komen te staan dat het slachtoffer niet is vermoord.”
Djoegan had een hoeveelheid cocaïne in zijn lichaam. De politie houdt de mogelijkheid open dat de man werd gedwongen om de drugs tot zich te nemen. Daarnaast wordt onderzocht wat de relatie is tussen de doodsoorzaak en het feit dat Djoegan verbrand en vastgespijkerd aan een kruis werd gevonden.
Vier verdachten, twee mannen en twee vrouwen, zijn afgelopen weekend aangehouden in verband met deze zaak. Een van hen, M.L., werd dinsdagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hij zat al vast vanwege illegaal wapenbezit en het bezitten van bolletjes. Daar komt nu de verdenking van betrokkenheid bij de dood van Djoegan bij. De rechter-commissaris verlengde de inverzekeringstelling van L. met acht dagen. (Amigoe)
http://www.korps-politie-suriname.com/quote:Zes jaar cel voor betrokkenheid bij Guadirikiri zaak gehandhaafd
ORANJESTAD — De Hoge Raad heeft het beroep in cassatie verworpen, dat Sijgmund Heyliger had ingesteld tegen het vonnis van het Gemeenschappelijk Hof. Het Hof veroordeelde hem in 2007 tot zes jaar gevangenisstraf voor zijn aandeel in wat in de volksmond bekend staat als de Guadirikiri zaak.
Het Hof achtte bewezen dat Heyliger betrokken was bij het verminken en verbranden van het lijk van Dinesh Djoegan. De Hoge Raad heeft dat vonnis nu bevestigd. (Amigoe)
Dit was toch die man die jullie in verband brengen met Holloway?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.korps-politie-suriname.com/
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BC7427&u_ljn=BC7427
M'n broer woont er dus vandaar m'n bezoekje bolsena.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef bolsena het volgende:
Wie van jullie is er trouwens ooit op Aruba geweest?
En wie is er geweest na die Natalee-nacht?
JoBuster gaat er heen las ik?
Lijkt me best wel vreemd, naar Aruba gaan en dan al die plekken met eigen ogen zien waarover al jaren wordt gesproken.
En dan zien dat er gewoon alweer tienduizenden toeristen heen zijn gegaan om te feesten, zuipen en gebruiken.
Bizar lijkt me dat.
Dit is onze helderziende uit almere henny stoops die was in man bijt hondquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef bastibro het volgende:
Paragnosten zijn van het allerergste soort. Ze tasten letterlijk in het duister en brengen ALTIJD meer verwarring. Dat is mijn mening.
Ja er is een tijdje geleden een programma geweest over paragnosten en de trucjes ed .quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:04 schreef bastibro het volgende:
Vroeger gingen die op de brandstapel
Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef bastibro het volgende:
6 jaren met aftrek. Weerzinwekkend toch!
quote:3.3 Uit de gebruikte bewijsmiddelen kan voor zover van belang het volgende worden afgeleid. [Betrokkene 1] die in overleg met en onder regie van de verdachte cocaïne, die zich bevond in door hem ingeslikte bolletjes, vanuit Venezuela op Aruba had ingevoerd, is kort na aankomst onwel geworden en in het huis van verdachte overleden. Verdachte en zijn mededaders hebben de benen van het lijk van [betrokkene 1] afgezaagd om het transport daarvan mogelijk te maken. Vervolgens zijn het restant van het lijk en de afgezaagd benen vervoerd naar de Quadirikiri-grot. Daar is het lijk met accuzuur bewerkt, mogelijk ook om tatoeages te verwijderen, en vervolgens met behulp van een mengsel van benzine en gasolie in brand gestoken.(2)
Goede info, Bedanktquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.![]()
[..]
Jij begint het door te krijgen yyentlle, bij sommige mensen moet je niet kijken naar wat ze zeggen maar naar wat ze (bewust) weglaten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:08 schreef yyentle het volgende:Voor het vernielen en onbruikbaar maken van een lijk.![]()
vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot, zouden we data van het telefoonverkeer hebben dan zouden we zien dat er telkens afspraken werden gemaakt als 1 van de jongens terug kwam van verhoor. de politie is in het begin aardig de mist in gegaan, zo mocht een van de broers kalpoe eerst naar huis en een half uur later werd de ander opgehaald. genoeg tijd om alle info door te spelen. joran kon alle verklaringen lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef yyentle het volgende:
[..]
Heb ik ook over zitten nadenken Duikkie. Maar waarom zouden ze erover liegen dat ze twee keer rond C&C zijn gereden? Ze hadden het ook niet hoeven zeggen.
Met welk doel zouden ze daarover liegen?
Waarom rijden ze, als ze wisten wat Joran van plan was, langs die studenten met de ramen open?![]()
Joran heeft Deepak en Satish ernstig beschuldigd: hij niet alleen overigens.![]()
Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over twee rondjes rond C&C?
Is het logisch dat Deepak en Satish liegen over de plek waar Natalee uit de auto is gestapt?
Geef me eens een reden waarom?
Tot ze werden gearresteerd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:
vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot,
Dat heeft hij dan bijzonder knullig gedaan. Ik schat deze man intelligenter in. Meer een ingestudeerd stuk van Joran samen met de Kalpoes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
vergeet niet dat de verklaringen van joran deepak en satisch ingestudeerd zijn en onder toezicht van paul van der sloot,
quote:[kortom laat die logica maar varen als het om verklaringen gaat, het is niet voor niets dat joran's verklaring van 31 mei 2005 niet bekend is
Het verhoor van 18 juni 2005, na 40 minuten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:00 schreef johan555 het volgende:
Welke verklaring zou dat moeten zijn YYentle ?
van deepak bedoel je ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het verhoor van 18 juni 2005, na 40 minuten.
Dit verhoor zit niet bij de later vrijgegeven verhoren.
Nee van Joran.quote:
wat ging Paul in Florida doen ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef princemm het volgende:
Rape movie ?? is dat een feit dat die jongens zulke filmpjes maakte??
Interessant filmpje bastibro, ben het nu even aan het kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef bastibro het volgende:
Paragnosten zijn van het allerergste soort. Ze tasten letterlijk in het duister en brengen ALTIJD meer verwarring. Dat is mijn mening.
OK, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef johan555 het volgende:Die toeristen blijven al massaal weg momenteel door de Boycot en de crisis .
Precies, dit is pas na overleg met de ouders zo verteld. Die ouders hebben heel veel mensen gemanipuleerd: dat blijkt ook wel uit wat justitie erover zegt.quote:Dan gaan ze naar buiten : en Natalee vraagt volgens joran of ze met hem mee naar huis mag
Hij weet dat dat niet kan : but I knew that that would be impossible because my dad and my brothers were home
Nee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef princemm het volgende:
Rape movie ?? is dat een feit dat die jongens zulke filmpjes maakte??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |