Ach johan ik heb tenminste een bron al is die voor jou niet te verifieren, maar dat is allicht beter dan "daar zit ie niet" roepen zonder enige info.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:25 schreef johan555 het volgende:
Er was een berichtje op een "waar ben jij nu " paginaatje " dat hij daar zat .!
Z.n advocaat zei hij gaat gewoon naar school momenteel
Laat ze maar een foto sturen met een krant uit laos in z'n hand LOL
Dan heb je het dus niet goed begrepen, hij is juist een zeer goede en succesvolle pokerspeler. Het lijkt er sterk op dat het met zijn pokerwinst heel aardig rond kan komen in Azië.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef johan555 het volgende:
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
Ik denk dat jij van de LOL, Joran en Laos niet veel zal gaan zien johanquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef johan555 het volgende:
We zullen zien Buster
Wouw, zooo goedkoopquote:En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
ja maar waarschijnlijk zie je het niet meerquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef johan555 het volgende:
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
ik zei het al lovende woordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef JoBuster het volgende:
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
Inderdaad bere goedkoop bassie, iets minder dan toen ik er was maar nog steeds goedkoop genoeg om met een paar honderd euri te leven als god in....errr.....Laos.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:52 schreef bastibro het volgende:
Wouw, zooo goedkoop
Ik zou het niet weten johan, maar zei alleen dat als je uit Thailand weg wil of moet dat Laos een prima bestemming is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef johan555 het volgende:
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
"die flash" ????quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef johan555 het volgende:Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |