abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63611971
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63612072
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:25 schreef johan555 het volgende:
Er was een berichtje op een "waar ben jij nu " paginaatje " dat hij daar zat .!
Z.n advocaat zei hij gaat gewoon naar school momenteel
Laat ze maar een foto sturen met een krant uit laos in z'n hand LOL
Ach johan ik heb tenminste een bron al is die voor jou niet te verifieren, maar dat is allicht beter dan "daar zit ie niet" roepen zonder enige info.

Joran schijnt het prima naar z'n zin te hebben in Vang Vieng en Vientiane.

En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
I stand with the happy Island.
pi_63612078
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:36 schreef johan555 het volgende:
Ja dat zou kunnen van dat geld maar dat is zo weer op denk ik zo .
Drugs gebruiken lijkt me een dure hobbie en met dat boek zal ie ook niet veel verdiend hebben .
Verder zal hij wat pokeren maar hij is een slechte pokerspeler heb begrepen .
Dan heb je het dus niet goed begrepen, hij is juist een zeer goede en succesvolle pokerspeler. Het lijkt er sterk op dat het met zijn pokerwinst heel aardig rond kan komen in Azië.
--
pi_63612159
johan555 tel jij al je vingers en teentjes eens en kijk dan is naar je eerste posting hier, valt me al zo'n tig nummers op maar zal het toch maar eens wat van zeggen.

feit is dat kopieren ook niet alles is en dat de fout bij kopieren ook gewoon blijft meegaan
pi_63612180
We zullen zien Buster !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63612256
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:48:00 #32
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612285
Johan, geef hem toch gewoon gelijk, dan slaap hij ook weer lekker
pi_63612298
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef johan555 het volgende:
We zullen zien Buster
Ik denk dat jij van de LOL, Joran en Laos niet veel zal gaan zien johan
pi_63612352
Buster komt hier meer om te zieken ja en doet niet mee aan de discussie .
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:52:12 #35
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612395
quote:
En ik weet uit ervaring dat je daar met een paar centjes in je pocket heel erg veel lol kan hebben
Wouw, zooo goedkoop
pi_63612397
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:46 schreef johan555 het volgende:
op de eerste pagina bedoel je duikkie ?
ja maar waarschijnlijk zie je het niet meer , en vele met je anders hadden ze er heus wel eens wat van geschreven in al te lovende woorden
pi_63612424
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
pi_63612448
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:53 schreef JoBuster het volgende:
9 en 14 vergeten en twee keer de 19 dat weet toch iedereen duikkie, dat is een testament aan de zorgvuldigheid van de OP en de mindsetvan vele posters in deze thread.
ik zei het al lovende woorden
pi_63612454
ja er missen er 2
pi_63612534
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:52 schreef bastibro het volgende:
Wouw, zooo goedkoop
Inderdaad bere goedkoop bassie, iets minder dan toen ik er was maar nog steeds goedkoop genoeg om met een paar honderd euri te leven als god in....errr.....Laos.
Tuurlijk het is niet een plek om lange tijd te verblijven maar als je effe een tijdje uit Thailand weg wil (moet) dan kan je je daar heerlijk vermaken voor peanuts en dat is wat Joran momenteel doet.
pi_63612573
staat weer goed zo ha ha
pi_63612608
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
pi_63612709
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:01 schreef johan555 het volgende:
Waarom moet ie uit thailand weg dan buster ?
Ik zou het niet weten johan, maar zei alleen dat als je uit Thailand weg wil of moet dat Laos een prima bestemming is.

Huisvesting kost nada, beer nix, eten ook niet maar is ook niet bijzonder, blow is overal cheap te krijgen en female company zal geen punt zijn voor een player zoals Joran.
  zaterdag 29 november 2008 @ 01:11:29 #44
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63612778
In zijn huidige situatie kan ik m geen ongelijk geven, die jongen leeft in een roes.
Maar waar brengt het hem uiteindelijk
pi_63612836
Iedere keer min of meer moeten vluchten lijkt me ook geen lolletje .
Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
pi_63612878
Ik ben blij dat jullie zo met Joran meeleven boys ;-)
pi_63612949
Ja er zijn hier nogal wat theorieen langs gekomen wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn .
Maar ondertussen komen er wel steeds minder toeristen en de toeristen industrie moet er nu miljoenen in gaan pompen om weer toeristen te lokken .
pi_63612979
Ze gaan overal posters ophangen in amerika en daar zullen wel boycot stikkers opkomen
pi_63613027
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:14 schreef johan555 het volgende:Alhoewel als je continu stoned bent maakt dat ook weinig uit ,dan verlang je alleen maar naar die flash .
"die flash" ????
Ik denk dat je dan niet veel begrijpt van het gebruik van cannabis johan, een "flash" is meer een dingetje van heroine.
Maar enfin het geeft wel effe aan waar je staat wat betreft kennis van de materie.
pi_63613074
Van die troep heb ik geen verstand maar je krijgt er toch een kick van ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')