quote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige avond feesten geweest en langzamerhand werd het tijd voor de dorpelingen om weer huiswaarts te keren. SiestaGuru wandelde dan ook rustig naar zijn boerderij. Het was een ruige feestavond geweest, met veel drank, gewillige vrouwen en leuke spelletjes. SiestaGuru genoot nog wat na maar hoorde niet dat er intussen iemand achter hem liep. De persoon had het gemunt op Siesta, en vuurde een schot af, dat per ongeluk in Siesta’s been terecht kwam. Siesta schrok, viel op de grond en draaide zich om. Nu kon hij zijn aanvaller recht in de ogen kijken. “Jij vieze, gemene..” probeerde SiestaGuru uit te brengen. “Hee, niet zo doen!” riep de maffioso een beetje beduusd, “ik ben heel aardig!” SiestaGuru was boos en riep: “Niet! Jullie zijn allemaal hetzelfde!” Hierop werd de maffioso woedend en hij vuurde nog een aantal kogels diep in SiestaGuru (dorpsbewoner) strot.
Inmiddels was Sheepcidus bijna thuis na een lange afterparty, waar hij zich helemaal klem had gezopen. Hij kon niet meer recht lopen en uit zijn mond kwam enkel onzin. Met een beetje hulp had hij gelukkig de weg terug naar huis nog kunnen vinden, maar hij had er wel om moeten vragen. Maar het was uiteindelijk gelukt en Sheepcidus kreeg met moeite de sleutel in de voordeur en liet zichzelf binnen. Hij stapte lam in bed en viel al gauw in slaap. Hij droomde over zijn favoriete voetbalspeler, in zijn Ajax en FC Barcelona tijdperk, en Sheep waande zich gelukkig. Tot het moment dat hij gestommel hoorde en langzaam wakker werd. “Wie.. wie is daar?” bracht Sheep nog uit. In het donker zag hij niks en Sheepcidus deed gauw zijn nachtlampje aan. Naast zijn bed stond een niet-getinte figuur die een bijl boven zijn hoofd hield, en deze binnen een fractie van een seconde in Sheepcidus’ (cupido) borstkast plantte.
PrincePolly was na het feest van de burgemeesterverkiezingen al vroeg weer naar huis gegaan. Hij vond er eigenlijk niet zoveel aan, en bovendien was hij ook niet opgevoed om het zo laat te maken, het paste totaal niet bij PrincePolly. Hij zat die avond nog even lekker naar de televisie te kijken in de woonkamer van zijn woning, en besloot dat hij daarna zijn hond nog even uit moest laten. Dat beest liep al de hele avond te hijgen en te kwijlen, waarschijnlijk had hij last van constipatie. PrincePolly nam zijn MP3-speler mee en al gauw knalde de veel te ruige muziek zijn oren in. PrincePolly trok zijn jas aan, lijnde de hond aan en deed de voordeur open, alwaar hij geschrokken en compleet overrompeld in een gat viel. PrincePolly (dorpsbewoner) lag nog enkele uren in de kuil te creperen en stierf daarna aan zijn verwondingen. Een maffialid met een vrolijk uiterlijk heeft toe staan kijken naast de kuil..
Rust zacht, SiestaGuru, Sheepcidus en Princepolly!
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, jullie mogen de hints ontrafelen! Morgen om 18:30 wordt degene met de meeste stemmen gelynched! Succes!
Music connects us allquote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ik hoop dat ''harde muziek'' niet een verwijzing is naar metal, dat zou zo cliché zijn.
Music was my first lovequote:
*ego verder streelt*quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef PrincePolly het volgende:
Complimentje voor PaPa weer, om er weer als eerste uit te gaan. Mafia is bang voor me, en terecht.
Komt waarschijnlijk OMDAT IK DE HINTS OP ZOU LOSSEN ITT JULLIE!!!!!!!!!!
Het gaat niet om inhoud van topics, maar titels. Zou toch wat zijn als je 985623 topics moet gaan lezen voor een spel, hè.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wou dat ik weer maffia was, dit is je enige link die zult gaan vinden vinden richting mij
PrincePolly was na het feest van de burgemeesterverkiezingen al vroeg weer naar huis gegaan. Hij vond er eigenlijk niet zoveel aan, en bovendien was hij ook niet opgevoed om het zo laat te maken, het paste totaal niet bij PrincePolly. Hij zat die avond nog even lekker naar de televisie te kijken in de woonkamer van zijn woning, en besloot dat hij daarna zijn hond nog even uit moest laten. Dat beest liep al de hele avond te hijgen en te kwijlen, waarschijnlijk had hij last van constipatie. PrincePolly nam zijn MP3-speler mee en al gauw knalde de veel te ruige muziek zijn oren in. PrincePolly trok zijn jas aan, lijnde de hond aan en deed de voordeur open, alwaar hij geschrokken en compleet overrompeld in een gat viel. PrincePolly (dorpsbewoner) lag nog enkele uren in de kuil te creperen en stierf daarna aan zijn verwondingen. Een maffialid met een vrolijk uiterlijk heeft toe staan kijken naast de kuil..
Hints richting hara ->
Kromstaartvis zwemt ''vrolijk'' verder (history hara)
''was hij ook niet opgevoed''; zover ik heb gelezen maken die honden van hara er een teringzooi van (maken dingen kapot etc)
Twee puppy's te ruil -> honden last van constipatie
... Er zijn meer mensen, dan zou je alle topics van iedereen zijn AT moeten gaan lezen, zo werken hints niet. Het zijn de TT's. Dat jij mijn topics leest heeft daar niets mee van doenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef Syb-rund. het volgende:
zoveel hoefde ik niet te lezen hoor, en beter dan niks
Nee jij dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
klopt, ik vind het wel toevallig dat je er teveel uit kan halen, maar ik houd je als lynch tot er iets ''beters'' is gevonden hoor!
##Vote hara
Oy, zo had ik er nog niet eens over nagedacht inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee jij dan.
Een beetje hints aanbrengen die gewoon geen hints zijn
Motivatie? Dwaalspoor aanleggen, wat ik je brom
I've got my eye on you
##Vote Syb-rund
Ik had nog niet refreshed.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heeft Syb nu toch hints tegen?
Denk dat de mafia al doorheeft dat je met hints bezig bent hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef lynda het volgende:
Hmm ik maak gewoon een word documentje aan en los daar verdere hints wel op.. Wil graag nog een nachtje overleven
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk dat de mafia al doorheeft dat je met hints bezig bent hoor
Eerst zeker weten en dan gooi ik alles lekker op fokquote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk dat de mafia al doorheeft dat je met hints bezig bent hoor
Ik snap echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Kan iemand anders het PP's stuk eens overdoen btw?
Over Princepolly's stukje (PP)quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je het over hebt
ronald koeman toch zelfs ik weet hetquote:Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niets vinden,
Ladi maakt die hints gewoon te lastig voor mij, bij andere SLs kan ik het altijd wel
Welke voetballers hebben er allemaal én bij ajax en bij barcelona gezeten? Cruijff is de enige die ik, met mijn beperkte voetbalkennis kan bedenken.
Cruijff
uuhm om maar een klein groepje te noemenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niets vinden,
Ladi maakt die hints gewoon te lastig voor mij, bij andere SLs kan ik het altijd wel
Welke voetballers hebben er allemaal én bij ajax en bij barcelona gezeten? Cruijff is de enige die ik, met mijn beperkte voetbalkennis kan bedenken.
Cruijff
Verdacht!quote:
Dan offer ik me wel opquote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik in het andere gat!
Dan hebben we nog een mond over, wie wil?
Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken enquote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera volgt de meute als een mak lammetje....
##Bloodysunday
Bloodysunday (12) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera
Spy alertquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken ennaar de meute.
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.quote:Het was een prachtige avond feesten1 geweest en langzamerhand werd het tijd voor de dorpelingen om weer huiswaarts te keren. SiestaGuru wandelde dan ook rustig naar zijn boerderij. Het was een ruige feestavond1 geweest, met veel drank, gewillige vrouwen en leuke spelletjes. SiestaGuru genoot nog wat na maar hoorde niet dat er intussen iemand achter hem liep. De persoon had het gemunt op Siesta, en vuurde een schot af, dat per ongeluk in Siesta’s been terecht kwam. Siesta schrok, viel op de grond en draaide zich om. Nu kon hij zijn aanvaller recht in de ogen kijken. “Jij vieze, gemene2..” probeerde SiestaGuru uit te brengen. “Hee, niet zo doen!” riep de maffioso een beetje beduusd, “ik ben heel aardig!” 3SiestaGuru was boos en riep: “Niet! Jullie zijn allemaal hetzelfde!” Hierop werd de maffioso woedend en hij vuurde nog een aantal kogels diep in SiestaGuru (dorpsbewoner) strot.
duhquote:Op donderdag 27 november 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Wie mee wil doen: we zijn in B.ertha's kasteel bezig
quote:Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken ennaar de meute.
Ik wou net zeggen... Jullie zijn niet alleen op de wereld !quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Altijd Susi, anders kan ze morgen niet meer uit de kelder gehaald worden voor nog meer plezier
Maar toen hoefde ik ook niet veel te doen(kon ik gewoon blijven zitten)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier wilde je anders graag meedoen
Nee, we delen haar ook onder de mededorpsbewoners, ze ligt klaar voor de volgenden op B.ertha's eettafel, en de linkervleugelquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Jullie zijn niet alleen op de wereld !
Het spijt me, vergeef mequote:
Dat doet ze altijd al, nu vertrouw ik je helemaal niet meer, gluiperdquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Ladidadida.mag ik als het spel is afgelopen dat princepolly stuk gm-ed plus jouw hints in mijn postbox hebben, ik ben nu super benieuwd hoe ik dat had moeten interpreteren
Alle hintoplossingen komen aan het eind van het spel in het topic te staanquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Ladidadida.mag ik als het spel is afgelopen dat princepolly stuk gm-ed plus jouw hints in mijn postbox hebben, ik ben nu super benieuwd hoe ik dat had moeten interpreteren
Jij kwam met hints naar drie mensen, waarvan 90% belachelijk was, en 10% goed leek, als die 10 % dan ook slecht bleek, ben je gewoon verdachte nr 1, zo is het nu eenmaalquote:Op donderdag 27 november 2008 16:19 schreef Syb-rund. het volgende:
ik kan niet wachten, de eerste maffia overwinning die ik dan mag meemaken
Overigens als het je niet zint, ontkracht bloody's sunday's ''hints'' dan maar
Ik lagg nu alquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik dood ben lag ik jullie straks allemaal uit, dat zeg ik maar alvast
Zou opzich wel grappig zijn, de wetdream van de maffia, eerst jij als dorp weg, dan ik whehe.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik dood ben lag ik jullie straks allemaal uit, dat zeg ik maar alvast
Hierom vind ik je dus verdacht, je bent je nu al in aan het dekken voor als bloody geen maffia isquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
of we liegen allebei niet
je zegt zelf dat die hints moeilijk zijn, dus waarom zou ik er niet naast kunnen zitten
Susi? Heeft dat nog een reden?quote:
Je dacht 'eerst vote ik en daarna ga ik hints naar die persoon zoeken'.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha, ben nog ff het een en ander uit aan het zoekenkomt zo wel
nee ik heb wel wat dingen, maar ik pluis nog ff verder rondquote:Op donderdag 27 november 2008 17:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je dacht 'eerst vote ik en daarna ga ik hints naar die persoon zoeken'.
Post nu dan, anders zijn we te laat je te unvotenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee ik heb wel wat dingen, maar ik pluis nog ff verder rond
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/heldquote:Susi: Een dag zonder Cruijff op het EK is een dag niet geleefd
Waar heb je dat allemaal gevondenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
Susi heeft wat posts in topics over de primiera division, Barcelona speelt in primiera division.
[..]
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/held
Susi let op wedstrijden van ajax.
T is... toch wat.....quote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
Susi heeft wat posts in topics over de primiera division, Barcelona speelt in primiera division.
[..]
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/held
Susi let op wedstrijden van ajax.
Post gescheidenis, en gewoon zoeken via de zoekfunctiequote:Op donderdag 27 november 2008 17:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waar heb je dat allemaal gevonden
Bloodysunday (14) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera, -SG-quote:Op donderdag 27 november 2008 18:04 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, lijstjes aanvullen, anders telt je stem niet.
Ik ben het wel een beetje eens(vooral na gisteren)...maar waarom breng je zelf je stem niet eerst uit?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Nachtwaker, tenzij je meer uit de hints hebt kunnen halen, Syb killen graag
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje eens(vooral na gisteren)...maar waarom breng je zelf je stem niet eerst uit?
Je roept wel wat maar je doet niets?
Nu wel dan? Ik snap niet waarom je niet gewoon stemtquote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.
En ik kon geen hints naar Syb vinden
Volgende keer gewoon zorgen dat diegene die je gered hebt een goed woordje voor je doet hier.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik zei het nog...
dat jullie spijt gingen krijgen
Ik had wel gestemd. Als er hints naar bloody wijzen, en mijn gevoel naar Syb, volg ik de hints. Als Syb dan ook nog eens bloody verdacht maakt, vind ik, dat als de nachtwaker toch geen andere hints heeft dan in dit topic staan, hij het beste Syb kan pakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu wel dan? Ik snap niet waarom je niet gewoon stemt
Gewoon je rol claimen als je ziet dat er veel mensen op je stemmen. Misschien krijgt de rest van het dorp dan nog informatie als je alsnog gelyncht wordt.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik zei het nog...
dat jullie spijt gingen krijgen
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.
En ik kon geen hints naar Syb vinden
Lees mijn post van net evenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' Syb gestemd hoor... Waarom je oordeel af laten hangen van anderen? Syb is (/was) imho de meest verdachte persoon..
Juist ja. Ik hap even, zeker na gisterenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef Syb-rund. het volgende:
als ik maffia zou zijn, zou ik juist goed zijn want ik heb voor een dorplynch gezorgd
Same problem here, ik doe ook maar mijn bestquote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben weer eens te laat zeker?
Ben pas net thuis, *zucht*
Kunnen we die tijden niet wat later zetten? Sommige mensen hebben níet 24/7 tijd om te fok!-en en werken/studeren gewoon overdag.
na de nacht kills jaquote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist ja. Ik hap even, zeker na gisteren
#vote Syb-rund
Syb-rund(1): Nembrionic
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax gewordenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waar heb je dat allemaal gevonden
Ik heb dacht ik al gezegd dat die er niet zijn, luisteren rund. Maar verder zijn er geen hints, dus als NW verder ook niets heeft, dan kan hij het beste jou pakken, want jij gedraagt je het verdachtstquote:Op donderdag 27 november 2008 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Tim ik wil die hints richting mij wel eens zien hoor
Ik ben wel voor Ajax!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax geworden
Bovendien gaat het over een s-p-e-l-e-r
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik al gezegd dat die er niet zijn, luisteren rund. Maar verder zijn er geen hints, dus als NW verder ook niets heeft, dan kan hij het beste jou pakken, want jij gedraagt je het verdachtst
Ik vond die klop afgelopen week ook wel even leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Ajax!![]()
Die klop tegen PSV was gewoon heerllllllllijk!
Ik had gisteren geen tijd, en ik zit met een klote revalidatie (operatie),quote:Op donderdag 27 november 2008 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond die klop afgelopen week ook wel even leuk om naar te kijken![]()
Hints kunnen wel makkelijk zijn, maar om een of andere reden zie ik Ladi's hints nooitAltijd kan ik hints oplossen, alleen die van haar niet
Maar mij is morgen een Wordbestandje beloofd, dus dan zal ik niet langer in het duister tasten
Ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 21:14 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik had gisteren geen tijd, en ik zit met een klote revalidatie (operatie),
maar deze vind ik wel makkelijk
lol, dan weet ik wie jij hebt gesproken
veel succes dorp, wel iets vaker samen aan de hints zitten hoor, anders wordt het kansloosquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
of we liegen allebei niet
je zegt zelf dat die hints moeilijk zijn, dus waarom zou ik er niet naast kunnen zitten
25...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Zeg zxord, hoeveel accounts heb jij nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
25...
edit: verkeerde account
Het feit dat er geen hints te maken zijn IS een hint.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga volgende keer ook maar meedoen met mmmmmit, dan kunnen ze geen hints naar me maken als ik maffia ben
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
En dat stukje over mij en timmm, dat gaat te ver he![]()
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ladi heeft wel een levendige fantasie ja
Whehequote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Dat stukje was het leukst om te schrijvenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
Ja, ik móest het kwijt!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Susiquote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax geworden
Bovendien gaat het over een s-p-e-l-e-r
Had je soms liever als kip deze wereld bewandeld?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
Dat doen vrouwen ookquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatiequote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatie!
Hm, nehquote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Had je soms liever als kip deze wereld bewandeld?
Tenzij ze jou ook sexy vindt, want dan doet ze het nietquote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatie!
Het ei is het toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
wat komt er eerder dan De kip of de ei?
Ik denk de kippenneuker.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
wat komt er eerder dan De kip of de ei?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef Silver_Shark het volgende:
de eend is gewoon geëvolueerd na de kip
komt dat hun het zaad er niet uit kunnen schuddenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?
En dat er over kip en eend "tok" en "kwak" grappen zijn. Alleen van die 2. Verdacht!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?
Wat is het geluid van een kip die tegen de muur aan loopt?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat er over kip en eend "tok" en "kwak" grappen zijn. Alleen van die 2. Verdacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Eentje was gestoord toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef Susi het volgende:
Waren er nu twee velddocters of was een van hen de gekkerd ?
Onzinnige info; in de kont kan je toch ook niet zwanger van wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is het geluid van een kip die tegen de muur aan loopt?Een eend die klaarkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Een kip heeft geen kont. Die heeft een cloaca en die wordt voor ALLES gebruikt.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Onzinnige info; in de kont kan je toch ook niet zwanger van worden, toch?
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een eend die klaarkomtEen hond die klaarkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Het is meer dan verschrikkelijk!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Is mijn droom over mij verscheurd ?
Lieverd toch !
Dank je, nu hoef ik niet betweterig over te komenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kip heeft geen kont. Die heeft een cloaca en die wordt voor ALLES gebruikt.
Nu moet ik huilen !quote:Op donderdag 27 november 2008 22:35 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het is meer dan verschrikkelijk!
Ik wil je nooit meer zien!![]()
![]()
jij houdt je ook verdacht stil in de topic misschien kijk je van en afstand toe en kijk je met je mede maffia mensen wie van de personen een goeie slachtoffer is.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouw Nem & Hara voor geen meter... Eerst alles tegen Syb en toen die ze zeer zwakke hints richting een ander gaven sloegen ze ook meteen om. Ik ga even mijn best doen met de hints, maar zo denk ik er in ieder geval over
hey leef jij ook nogquote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouw Nem & Hara voor geen meter... Eerst alles tegen Syb en toen die ze zeer zwakke hints richting een ander gaven sloegen ze ook meteen om. Ik ga even mijn best doen met de hints, maar zo denk ik er in ieder geval over
Niet zo gemeen doen Etsquote:
Mag ik je er aan herinneren dat ik niet de suggestie van bloody heb aangeleverd en slechts mijn stem gewijzigd heb? Wel het hele topic lezen he?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was naar school en oppassen vandaagEn ik was er vanmiddag even, maar had niet de tijd om alles terug te lezen, zag alleen maar dat intens veel mensen op bloody afgingen zonder reden. Daaruit trok ik mijn conclusies.
quote:
Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Bloody. Mijn theorie is dat jij als maffioos wist dat Syb geen maffia was en je niet de kwaaie koe wilde zijn als Syb gelyncht zou worden, omdat jij naar hem gewezen had. Dus volgde je snel hem, wetend dat hij geblamed zou worden als men er achter kwam dat bloody geen maffia was.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat ik niet de suggestie van bloody heb aangeleverd en slechts mijn stem gewijzigd heb? Wel het hele topic lezen he?
Dan is het goedquote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
edit: oh, naar aanleiding van de massaslachting![]()
het was niet zo bedoeld
meer als in 'tijdje niet gezien'
Ik heb helemaal niet op Hara gestemdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Hara. Mijn theorie is dat jij als maffioos wist dat Syb geen maffia was en je niet de kwaaie koe wilde zijn als Syb gelyncht zou worden, omdat jij naar hem gewezen had. Dus volgde je snel hem, wetend dat hij geblamed zou worden als men er achter kwam dat bloody geen maffia was.
En ik doe echt mijn best maar ik kan helemaal niets zinnigs met de hints. Ik denk dat ze allemaal heel doordacht en vergezocht zijn, maar dat is soms zo lastig na te volgen
Zuch, dat zeg ik ook niet. Syb had op jou of hara gestemd, ik weet niet meer precies hoe dat zat. En de hints richting bloody waren níét overtuigendquote:Op donderdag 27 november 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op Hara gestemd
En Syb kwam met overtuigende hints voor Bloody.
Dus tja, wat kan ik zeggen
Dat zeg je wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zuch, dat zeg ik ook niet. Syb had op jou of hara gestemd, ik weet niet meer precies hoe dat zat. En de hints richting bloody waren níét overtuigend
Je lult je er uit met dingen die niet waar zijn
quote:Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Hara.
Ja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat stukje was het leukst om te schrijven![]()
Waarom?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker hints lossen we niet in het topic op, dat moet de maffia onderling maar doen. Als je geen maffia bent dan heb je -SG- nu voor de leeuwen gegooid...
Ohja, trouwens
## Nembrionic
Bij gebrek aan hints gooi ik het op zijn gedrag
hoe moet Nem (of ik. of welke newbe dan ook) dat weten als we voor het eerst meedoenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker hints lossen we niet in het topic op, dat moet de maffia onderling maar doen. Als je geen maffia bent dan heb je -SG- nu voor de leeuwen gegooid...
ik zou bijna op jou gaan stemmenquote:Ohja, trouwens
## Nembrionic
Bij gebrek aan hints gooi ik het op zijn gedrag
Ohquote:Op donderdag 27 november 2008 23:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee zo werkt dat niet:') De nachtwaker was opgestooktMaar hij werkt namens/voor het dorp
Dokus. Wie gaat er nou de nachtwaker openbaar proberen te ontmaskerenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens denk ik dat -SG- nachtwaker is. Er wordt gesproken over "over een maand een belangrijke gebeurtenis".
-SG- 27 december jarig.
Tot zover mijn ontcijferde hint
Omdat je dat niet doetquote:Op donderdag 27 november 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom?
De nachtwaker heeft vannacht toch een niet-maffia omgelegd? Waarom zouden dorpsbewoners de nachtwaker niet moeten ontmaskeren terwijl ze wel gevaar lopen?
Ik?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dokus. Wie gaat er nou de nachtwaker openbaar proberen te ontmaskeren![]()
![]()
![]()
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?quote:Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden
je vergeet een deel te lezen / quotenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik?
[..]
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?
Je vond het geen hint dat men hem opriep de tweede verdachte om te brengen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik?
[..]
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je vergeet een deel te lezen / quoten
et op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Wat dus inhoudt dat de NACHTWAKER wint en niet het dorp.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je vergeet een deel te lezen / quoten
et op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Waar?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je vond het geen hint dat men hem opriep de tweede verdachte om te brengen?
Dat heb ik wel es eerder gedaan toch?quote:
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
Nembrionic. Please. Stop it.
Ik zeg toch niks man.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
hoezo susi? Dat hij dorp is wil nog niet zeggen dat hij goed zit
Als je maffia bent, ben je wel een hele slechte. Maar dat geloof ik wel
Nachtwaker, kill Syb! Als hij dorp blijkt, mogen jullie mij morgen lynchen
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had wel gestemd. Als er hints naar bloody wijzen, en mijn gevoel naar Syb, volg ik de hints. Als Syb dan ook nog eens bloody verdacht maakt, vind ik, dat als de nachtwaker toch geen andere hints heeft dan in dit topic staan, hij het beste Syb kan pakken
Duidelijk?
Nu ben ik weg, morgen ben ik er weer
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 27 november 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik wel es eerder gedaan toch?
zover was ik wel alquote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?
het mag wel, maar het is zoooo dom. er zijn 6 mensen die dolgraag willen weten wie de NW is.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
ik snap wel waar Nem's gedachtengang wegkomt, ik heb hetzelfde namelijk. Kunnen jullie wel heel hard lachen gieren brullen hier, maar er staat nergens dat het niet mag dat er in topic wordt uitgevogeld wie de nachtwaker is
Het was al voor het nachtwakerfoutje, waar niet alleen ik over vielquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zover was ik wel alposten mag als je dood bent, als je maar niets inhoudelijk meldt
enne:
##Vote Puntenslijpsel
Nembrionic (3) PS CLX zxord
Puntenslijpsel (1) Etcetera
iemand zo proberen in diskrediet te brengen vanwege een beginnersfoutje
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zover was ik wel alposten mag als je dood bent, als je maar niets inhoudelijk meldt
enne:
##Vote Puntenslijpsel
Nembrionic (3) PS CLX zxord
Puntenslijpsel (1) Etcetera
iemand zo proberen in diskrediet te brengen vanwege een beginnersfoutje
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
het mag wel, maar het is zoooo dom. er zijn 6 mensen die dolgraag willen weten wie de NW is.
Om ze dan te helpen, als de velddokters er al uit zijn....
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was al voor het nachtwakerfoutje, waar niet alleen ik over viel
ik zeg toch ook niet dat ik het niet meer ga veranderenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?
Dat dusquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?
Maar het punt is, dat is gewoon zo erg niet waar. De nachtwaker is helemaal geen vijand, sinds die zijn uiterste best doet de maffia te killenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.
Soit.
De link naar fart snap ik nog niet (heb er een tijdje over zitten puzzelen maar ik kan Nem niet linken aan fart), maar voor de rest vind ik het overtuigend klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:36 schreef ZxOrD het volgende:
Nembrionic
- Juist geen vrolijk poppetje in FOBO
- http://www.last.fm/user/Nembi
- Nembrionic is een nederlandse death metal band!
- heeft ook nog in topic over een hond gepost
- fart -> juist geen constipatie
niet echtquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.
Soit.
In principe is de nachtwaker een dorpsbewoner, maar een met speciale krachten. Zijn doel is dus ook om de maffia uit te moorden, maar de handicap hierbij is dat hij zijn eigen overtuiging moet gebruiken. Dat is bij de lynches ook zo, dus op die manier is de lynch net zo gevaarlijk als de nachtwaker.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soit.
post met telefoon. Als de hints niet overtuigend waren, waarom dan zoveel mensen die op hem stemmen? Schei uit zeg. Beter ga je hintr bekijken of zo.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En de hints richting bloody waren nÃét overtuigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |