Ik snap echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Kan iemand anders het PP's stuk eens overdoen btw?
Over Princepolly's stukje (PP)quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je het over hebt
ronald koeman toch zelfs ik weet hetquote:Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niets vinden,
Ladi maakt die hints gewoon te lastig voor mij, bij andere SLs kan ik het altijd wel
Welke voetballers hebben er allemaal én bij ajax en bij barcelona gezeten? Cruijff is de enige die ik, met mijn beperkte voetbalkennis kan bedenken.
Cruijff
uuhm om maar een klein groepje te noemenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niets vinden,
Ladi maakt die hints gewoon te lastig voor mij, bij andere SLs kan ik het altijd wel
Welke voetballers hebben er allemaal én bij ajax en bij barcelona gezeten? Cruijff is de enige die ik, met mijn beperkte voetbalkennis kan bedenken.
Cruijff
Verdacht!quote:
Dan offer ik me wel opquote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik in het andere gat!
Dan hebben we nog een mond over, wie wil?
Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken enquote:Op donderdag 27 november 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera volgt de meute als een mak lammetje....
##Bloodysunday
Bloodysunday (12) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera
Spy alertquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken ennaar de meute.
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.quote:Het was een prachtige avond feesten1 geweest en langzamerhand werd het tijd voor de dorpelingen om weer huiswaarts te keren. SiestaGuru wandelde dan ook rustig naar zijn boerderij. Het was een ruige feestavond1 geweest, met veel drank, gewillige vrouwen en leuke spelletjes. SiestaGuru genoot nog wat na maar hoorde niet dat er intussen iemand achter hem liep. De persoon had het gemunt op Siesta, en vuurde een schot af, dat per ongeluk in Siesta’s been terecht kwam. Siesta schrok, viel op de grond en draaide zich om. Nu kon hij zijn aanvaller recht in de ogen kijken. “Jij vieze, gemene2..” probeerde SiestaGuru uit te brengen. “Hee, niet zo doen!” riep de maffioso een beetje beduusd, “ik ben heel aardig!” 3SiestaGuru was boos en riep: “Niet! Jullie zijn allemaal hetzelfde!” Hierop werd de maffioso woedend en hij vuurde nog een aantal kogels diep in SiestaGuru (dorpsbewoner) strot.
duhquote:Op donderdag 27 november 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Wie mee wil doen: we zijn in B.ertha's kasteel bezig
quote:Trevland zit rustig bij het raam ziet de meute lopen en heeft geen zin om daar voor op te gaan staan en de meute te volgen. *Neemt een slok van z'n drinken ennaar de meute.
Ik wou net zeggen... Jullie zijn niet alleen op de wereld !quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Altijd Susi, anders kan ze morgen niet meer uit de kelder gehaald worden voor nog meer plezier
Maar toen hoefde ik ook niet veel te doen(kon ik gewoon blijven zitten)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier wilde je anders graag meedoen
Nee, we delen haar ook onder de mededorpsbewoners, ze ligt klaar voor de volgenden op B.ertha's eettafel, en de linkervleugelquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Jullie zijn niet alleen op de wereld !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |