vindtquote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef Crane het volgende:
... Je merkt dat ook met BN'ers/topsporters in Nederland, zodra iemand een keer zegt dat ie zichzelf goed vind moet ie kapot.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef fratsman het volgende:
Hoofd en maaiveld enzo...
Als je m'n posts bekijkt zie je dat ik dat normaal wel goed doe.quote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
vindt
Zo goed ben je dus ook weer niet![]()
![]()
Als iemand af en toe een tikje arrogant is, dan zal niemand daar wat van zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef Crane het volgende:
Ik hoor zo heel af en toe wel eens (vaak via anderen) dat ik een tikje arrogant kan zijn...![]()
Als Ajax de komende 3 jaar de titel wint mogen ze best 'arrogant' zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
Nu wil ik nooit meer van je horen dat Ajacieden arrogant zijn Crane
Ach wacht maar ajax word dit seizoen heul wel kampioenquote:Op maandag 24 november 2008 21:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Als Ajax de komende 3 jaar de titel wint mogen ze best 'arrogant' zijn.Aangezien het dan geen arrogantie meer is, maar gewoon de waarheid. Gelukkig wordt Ajax de komende jaren geen kampioen meer.
Liever een HBO'er met een leven dan een WO'er die zaterdagnacht in de SC zit hier.quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef solyaris het volgende:
Crane = HBO`er met `attitude,` oftewel een kansloze kneus.![]()
Dat mag, maar dat kan je ook kenbaar maken zonder arrogant te zijn. Jezelf beter vinden dan iemand anders is geen probleem; aan de buitenwereld kenbaar maken dat je dat vindt is wél een probleem. Wat geeft jou immers het recht om over anderen te oordelen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef Crane het volgende:
Als ik iemand een kneus vind heb ik gewoon geen behoefte om met diegene te praten, dat mag toch?
Dat zeggen alleen arrogante mensenquote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
Niks mis met een gezonde portie arrogantie.
Ook dat mag.quote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef Liefste. het volgende:
Arrogantie is oké, tenzij het misplaatste arrogantie is.
Er is een verschil tussen iemand die `echt` een leven heeft en, zoals in jouw geval (zichzelf overschattende niets voorstellende HBO`er), iemand die denkt dat hij een leven heeft. Ken je plaats, accepteer je lot en kruip snel terug onder je steen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Liever een HBO'er met een leven dan een WO'er die zaterdagnacht in de SC zit hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |