quote:
Over Princepolly's stukje (PP)
Hara zit wel leuk te zeggen dat het niet klopt, maar er is nog mooi geen andere uitwerking daarvan.
Nog een poging, minder overtuigend, maar ik moet toch slapen dus
Het was een
prachtige avond feesten geweest en langzamerhand werd het tijd voor de dorpelingen om weer huiswaarts te keren. SiestaGuru wandelde dan ook rustig naar zijn boerderij. Het was een
ruige feestavond geweest, met veel drank, gewillige vrouwen en
leuke spelletjes.
SiestaGuru genoot nog wat na maar hoorde niet dat er intussen iemand achter hem liep. De persoon had het gemunt op Siesta, en vuurde een schot af, dat per ongeluk in
Siesta’s been terecht kwam. Siesta schrok, viel op de grond en draaide zich om. Nu kon hij zijn aanvaller recht in de ogen kijken. “
Jij vieze, gemene..” probeerde SiestaGuru uit te brengen. “Hee, niet zo doen!” riep de maffioso een beetje beduusd, “ik ben heel aardig!” SiestaGuru was boos en riep: “Niet! Jullie zijn allemaal hetzelfde!” Hierop werd de maffioso woedend en hij vuurde nog een aantal kogels diep in SiestaGuru (dorpsbewoner) strot.
Er is 2 keer gemeld dat het feest was -> '
Het was een ruige feestavond geweest''-> AKQ SC # 500: Groots jubileum! 2 3 4 5 6 7
SiestaGuru genoot nog wat na -> A dirty mind is a joy forever (etcetera profiel)
'
'Siesta’s Been'' -> AKQ SC #491: Wil de echte Nem nú opstaan? 2 3 4 5 6 7 voor opstaan heb je je benen nodig he.
Jij vieze, gemene..” probeerde SiestaGuru uit te brengen. “Hee, niet zo doen!” riep de maffioso een beetje beduusd, “ik ben heel aardig!” -> Zit niet zo te mauwen! Ondertitel
leuke spelletjes! Veel -> men-topics (mens erger je niet)
“
Niet! Jullie zijn allemaal hetzelfde! ?'' -> Wat wilt ze nou? R&P
Etcetera foei

, maar er zijn hier veel men-ers dus waarschijnlijk kan het nog alle kanten op