25...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Zeg zxord, hoeveel accounts heb jij nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
25...
edit: verkeerde account
Het feit dat er geen hints te maken zijn IS een hint.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga volgende keer ook maar meedoen met mmmmmit, dan kunnen ze geen hints naar me maken als ik maffia ben
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
En dat stukje over mij en timmm, dat gaat te ver he![]()
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ladi heeft wel een levendige fantasie ja
Whehequote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Dat stukje was het leukst om te schrijvenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
En dat stukje over mij en timmm, dat gaat te ver he![]()
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
Ja, ik móest het kwijt!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Susiquote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax geworden
Bovendien gaat het over een s-p-e-l-e-r
Had je soms liever als kip deze wereld bewandeld?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
Dat doen vrouwen ookquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |