Waar heb je dat allemaal gevondenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
Susi heeft wat posts in topics over de primiera division, Barcelona speelt in primiera division.
[..]
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/held
Susi let op wedstrijden van ajax.
T is... toch wat.....quote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
Susi heeft wat posts in topics over de primiera division, Barcelona speelt in primiera division.
[..]
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/held
Susi let op wedstrijden van ajax.
Post gescheidenis, en gewoon zoeken via de zoekfunctiequote:Op donderdag 27 november 2008 17:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waar heb je dat allemaal gevonden
Bloodysunday (14) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera, -SG-quote:Op donderdag 27 november 2008 18:04 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, lijstjes aanvullen, anders telt je stem niet.
Ik ben het wel een beetje eens(vooral na gisteren)...maar waarom breng je zelf je stem niet eerst uit?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Nachtwaker, tenzij je meer uit de hints hebt kunnen halen, Syb killen graag
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje eens(vooral na gisteren)...maar waarom breng je zelf je stem niet eerst uit?
Je roept wel wat maar je doet niets?
Nu wel dan? Ik snap niet waarom je niet gewoon stemtquote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.
En ik kon geen hints naar Syb vinden
Volgende keer gewoon zorgen dat diegene die je gered hebt een goed woordje voor je doet hier.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik zei het nog...
dat jullie spijt gingen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |