quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
En dat stukje over mij en timmm, dat gaat te ver he![]()
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ladi heeft wel een levendige fantasie ja
Whehequote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Dat stukje was het leukst om te schrijvenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
Klopt natuurlijk wel dat ik lekker ben, maar toch.![]()
Ja, ik móest het kwijt!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het hoef niet perse fantasie te zijn misschien wou ze haar ei kwijt en via deze verhaaltje het doen
Susiquote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax geworden
Bovendien gaat het over een s-p-e-l-e-r
Had je soms liever als kip deze wereld bewandeld?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
Dat doen vrouwen ookquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatiequote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatie!
Hm, nehquote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Had je soms liever als kip deze wereld bewandeld?
Tenzij ze jou ook sexy vindt, want dan doet ze het nietquote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh, dus het heeft weinig zin om een kip te neuken... dank je voor deze informatie!
Het ei is het toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
wat komt er eerder dan De kip of de ei?
Ik denk de kippenneuker.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
wat komt er eerder dan De kip of de ei?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef Silver_Shark het volgende:
de eend is gewoon geëvolueerd na de kip
komt dat hun het zaad er niet uit kunnen schuddenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |