En dat er over kip en eend "tok" en "kwak" grappen zijn. Alleen van die 2. Verdacht!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat eenden wel blijven drijven?
Wat is het geluid van een kip die tegen de muur aan loopt?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat er over kip en eend "tok" en "kwak" grappen zijn. Alleen van die 2. Verdacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Eentje was gestoord toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef Susi het volgende:
Waren er nu twee velddocters of was een van hen de gekkerd ?
Onzinnige info; in de kont kan je toch ook niet zwanger van wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wisten jullie trouwens dat kippen na de daad het zaad uit zich kunnen schudden zodat ze niet bevrucht raken?
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is het geluid van een kip die tegen de muur aan loopt?Een eend die klaarkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Een kip heeft geen kont. Die heeft een cloaca en die wordt voor ALLES gebruikt.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Onzinnige info; in de kont kan je toch ook niet zwanger van worden, toch?
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een eend die klaarkomtEen hond die klaarkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Het is meer dan verschrikkelijk!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Is mijn droom over mij verscheurd ?
Lieverd toch !
Dank je, nu hoef ik niet betweterig over te komenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kip heeft geen kont. Die heeft een cloaca en die wordt voor ALLES gebruikt.
Nu moet ik huilen !quote:Op donderdag 27 november 2008 22:35 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het is meer dan verschrikkelijk!
Ik wil je nooit meer zien!![]()
![]()
jij houdt je ook verdacht stil in de topic misschien kijk je van en afstand toe en kijk je met je mede maffia mensen wie van de personen een goeie slachtoffer is.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouw Nem & Hara voor geen meter... Eerst alles tegen Syb en toen die ze zeer zwakke hints richting een ander gaven sloegen ze ook meteen om. Ik ga even mijn best doen met de hints, maar zo denk ik er in ieder geval over
hey leef jij ook nogquote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouw Nem & Hara voor geen meter... Eerst alles tegen Syb en toen die ze zeer zwakke hints richting een ander gaven sloegen ze ook meteen om. Ik ga even mijn best doen met de hints, maar zo denk ik er in ieder geval over
Niet zo gemeen doen Etsquote:
Mag ik je er aan herinneren dat ik niet de suggestie van bloody heb aangeleverd en slechts mijn stem gewijzigd heb? Wel het hele topic lezen he?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was naar school en oppassen vandaagEn ik was er vanmiddag even, maar had niet de tijd om alles terug te lezen, zag alleen maar dat intens veel mensen op bloody afgingen zonder reden. Daaruit trok ik mijn conclusies.
quote:
Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Bloody. Mijn theorie is dat jij als maffioos wist dat Syb geen maffia was en je niet de kwaaie koe wilde zijn als Syb gelyncht zou worden, omdat jij naar hem gewezen had. Dus volgde je snel hem, wetend dat hij geblamed zou worden als men er achter kwam dat bloody geen maffia was.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat ik niet de suggestie van bloody heb aangeleverd en slechts mijn stem gewijzigd heb? Wel het hele topic lezen he?
Dan is het goedquote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
edit: oh, naar aanleiding van de massaslachting![]()
het was niet zo bedoeld
meer als in 'tijdje niet gezien'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |