Het spijt me, vergeef mequote:
Dat doet ze altijd al, nu vertrouw ik je helemaal niet meer, gluiperdquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Ladidadida.mag ik als het spel is afgelopen dat princepolly stuk gm-ed plus jouw hints in mijn postbox hebben, ik ben nu super benieuwd hoe ik dat had moeten interpreteren
Alle hintoplossingen komen aan het eind van het spel in het topic te staanquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Ladidadida.mag ik als het spel is afgelopen dat princepolly stuk gm-ed plus jouw hints in mijn postbox hebben, ik ben nu super benieuwd hoe ik dat had moeten interpreteren
Jij kwam met hints naar drie mensen, waarvan 90% belachelijk was, en 10% goed leek, als die 10 % dan ook slecht bleek, ben je gewoon verdachte nr 1, zo is het nu eenmaalquote:Op donderdag 27 november 2008 16:19 schreef Syb-rund. het volgende:
ik kan niet wachten, de eerste maffia overwinning die ik dan mag meemaken
Overigens als het je niet zint, ontkracht bloody's sunday's ''hints'' dan maar
Ik lagg nu alquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik dood ben lag ik jullie straks allemaal uit, dat zeg ik maar alvast
Zou opzich wel grappig zijn, de wetdream van de maffia, eerst jij als dorp weg, dan ik whehe.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik dood ben lag ik jullie straks allemaal uit, dat zeg ik maar alvast
Hierom vind ik je dus verdacht, je bent je nu al in aan het dekken voor als bloody geen maffia isquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
of we liegen allebei niet
je zegt zelf dat die hints moeilijk zijn, dus waarom zou ik er niet naast kunnen zitten
Susi? Heeft dat nog een reden?quote:
Je dacht 'eerst vote ik en daarna ga ik hints naar die persoon zoeken'.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha, ben nog ff het een en ander uit aan het zoekenkomt zo wel
nee ik heb wel wat dingen, maar ik pluis nog ff verder rondquote:Op donderdag 27 november 2008 17:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je dacht 'eerst vote ik en daarna ga ik hints naar die persoon zoeken'.
Post nu dan, anders zijn we te laat je te unvotenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee ik heb wel wat dingen, maar ik pluis nog ff verder rond
Cruijff, exspeler barca/ajax en voor velen een grootste speler/heldquote:Susi: Een dag zonder Cruijff op het EK is een dag niet geleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |