Ik heb helemaal niet op Hara gestemdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Hara. Mijn theorie is dat jij als maffioos wist dat Syb geen maffia was en je niet de kwaaie koe wilde zijn als Syb gelyncht zou worden, omdat jij naar hem gewezen had. Dus volgde je snel hem, wetend dat hij geblamed zou worden als men er achter kwam dat bloody geen maffia was.
En ik doe echt mijn best maar ik kan helemaal niets zinnigs met de hints. Ik denk dat ze allemaal heel doordacht en vergezocht zijn, maar dat is soms zo lastig na te volgen
Zuch, dat zeg ik ook niet. Syb had op jou of hara gestemd, ik weet niet meer precies hoe dat zat. En de hints richting bloody waren níét overtuigendquote:Op donderdag 27 november 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op Hara gestemd
En Syb kwam met overtuigende hints voor Bloody.
Dus tja, wat kan ik zeggen
Dat zeg je wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zuch, dat zeg ik ook niet. Syb had op jou of hara gestemd, ik weet niet meer precies hoe dat zat. En de hints richting bloody waren níét overtuigend
Je lult je er uit met dingen die niet waar zijn
quote:Ja dat heb ik. Syb kwam met vage hints naar Hara of jou geloof ik, maar ook met die naar bloody. En jij en Hara vlogen daar bovenop, jij wijzigde je stem van Syb naar Hara.
Ja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat stukje was het leukst om te schrijven![]()
Waarom?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker hints lossen we niet in het topic op, dat moet de maffia onderling maar doen. Als je geen maffia bent dan heb je -SG- nu voor de leeuwen gegooid...
Ohja, trouwens
## Nembrionic
Bij gebrek aan hints gooi ik het op zijn gedrag
hoe moet Nem (of ik. of welke newbe dan ook) dat weten als we voor het eerst meedoenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker hints lossen we niet in het topic op, dat moet de maffia onderling maar doen. Als je geen maffia bent dan heb je -SG- nu voor de leeuwen gegooid...
ik zou bijna op jou gaan stemmenquote:Ohja, trouwens
## Nembrionic
Bij gebrek aan hints gooi ik het op zijn gedrag
Ohquote:Op donderdag 27 november 2008 23:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee zo werkt dat niet:') De nachtwaker was opgestooktMaar hij werkt namens/voor het dorp
Dokus. Wie gaat er nou de nachtwaker openbaar proberen te ontmaskerenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens denk ik dat -SG- nachtwaker is. Er wordt gesproken over "over een maand een belangrijke gebeurtenis".
-SG- 27 december jarig.
Tot zover mijn ontcijferde hint
Omdat je dat niet doetquote:Op donderdag 27 november 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom?
De nachtwaker heeft vannacht toch een niet-maffia omgelegd? Waarom zouden dorpsbewoners de nachtwaker niet moeten ontmaskeren terwijl ze wel gevaar lopen?
Ik?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dokus. Wie gaat er nou de nachtwaker openbaar proberen te ontmaskeren![]()
![]()
![]()
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?quote:Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden
je vergeet een deel te lezen / quotenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik?
[..]
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?
Je vond het geen hint dat men hem opriep de tweede verdachte om te brengen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik?
[..]
PS zegt dat de nachtwaker voor het dorp werkt maar als ik het zo lees dan werkt die zelfstandig?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je vergeet een deel te lezen / quoten
et op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Wat dus inhoudt dat de NACHTWAKER wint en niet het dorp.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je vergeet een deel te lezen / quoten
et op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Waar?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je vond het geen hint dat men hem opriep de tweede verdachte om te brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |