Dat heb ik wel es eerder gedaan toch?quote:
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:35 schreef PrincePolly het volgende:
Nembrionic. Please. Stop it.
Ik zeg toch niks man.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
hoezo susi? Dat hij dorp is wil nog niet zeggen dat hij goed zit
Als je maffia bent, ben je wel een hele slechte. Maar dat geloof ik wel
Nachtwaker, kill Syb! Als hij dorp blijkt, mogen jullie mij morgen lynchen
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had wel gestemd. Als er hints naar bloody wijzen, en mijn gevoel naar Syb, volg ik de hints. Als Syb dan ook nog eens bloody verdacht maakt, vind ik, dat als de nachtwaker toch geen andere hints heeft dan in dit topic staan, hij het beste Syb kan pakken
Duidelijk?
Nu ben ik weg, morgen ben ik er weer
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 27 november 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik wel es eerder gedaan toch?
zover was ik wel alquote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens: was jij niet dood? Mag je dan nog wel meedoen?
het mag wel, maar het is zoooo dom. er zijn 6 mensen die dolgraag willen weten wie de NW is.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
ik snap wel waar Nem's gedachtengang wegkomt, ik heb hetzelfde namelijk. Kunnen jullie wel heel hard lachen gieren brullen hier, maar er staat nergens dat het niet mag dat er in topic wordt uitgevogeld wie de nachtwaker is
Het was al voor het nachtwakerfoutje, waar niet alleen ik over vielquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zover was ik wel alposten mag als je dood bent, als je maar niets inhoudelijk meldt
enne:
##Vote Puntenslijpsel
Nembrionic (3) PS CLX zxord
Puntenslijpsel (1) Etcetera
iemand zo proberen in diskrediet te brengen vanwege een beginnersfoutje
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zover was ik wel alposten mag als je dood bent, als je maar niets inhoudelijk meldt
enne:
##Vote Puntenslijpsel
Nembrionic (3) PS CLX zxord
Puntenslijpsel (1) Etcetera
iemand zo proberen in diskrediet te brengen vanwege een beginnersfoutje
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
het mag wel, maar het is zoooo dom. er zijn 6 mensen die dolgraag willen weten wie de NW is.
Om ze dan te helpen, als de velddokters er al uit zijn....
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was al voor het nachtwakerfoutje, waar niet alleen ik over viel
ik zeg toch ook niet dat ik het niet meer ga veranderenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?
Dat dusquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat ALS Nembr gaat en ALS hij mafia is, dat jij dan OOK gaat?
Maar het punt is, dat is gewoon zo erg niet waar. De nachtwaker is helemaal geen vijand, sinds die zijn uiterste best doet de maffia te killenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.
Soit.
De link naar fart snap ik nog niet (heb er een tijdje over zitten puzzelen maar ik kan Nem niet linken aan fart), maar voor de rest vind ik het overtuigend klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:36 schreef ZxOrD het volgende:
Nembrionic
- Juist geen vrolijk poppetje in FOBO
- http://www.last.fm/user/Nembi
- Nembrionic is een nederlandse death metal band!
- heeft ook nog in topic over een hond gepost
- fart -> juist geen constipatie
niet echtquote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een achterlijke instelling vinden. De nachtwaker is net zo'n grote vijand als de maffia. Ik geloof dat de afgelopen nacht dat nog maar eens bewezen heeft.
Soit.
In principe is de nachtwaker een dorpsbewoner, maar een met speciale krachten. Zijn doel is dus ook om de maffia uit te moorden, maar de handicap hierbij is dat hij zijn eigen overtuiging moet gebruiken. Dat is bij de lynches ook zo, dus op die manier is de lynch net zo gevaarlijk als de nachtwaker.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soit.
post met telefoon. Als de hints niet overtuigend waren, waarom dan zoveel mensen die op hem stemmen? Schei uit zeg. Beter ga je hintr bekijken of zo.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En de hints richting bloody waren nÃét overtuigend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |