Ik had wel gestemd. Als er hints naar bloody wijzen, en mijn gevoel naar Syb, volg ik de hints. Als Syb dan ook nog eens bloody verdacht maakt, vind ik, dat als de nachtwaker toch geen andere hints heeft dan in dit topic staan, hij het beste Syb kan pakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu wel dan? Ik snap niet waarom je niet gewoon stemt
Gewoon je rol claimen als je ziet dat er veel mensen op je stemmen. Misschien krijgt de rest van het dorp dan nog informatie als je alsnog gelyncht wordt.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
ik zei het nog...
dat jullie spijt gingen krijgen
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stemde met de menigte mee, want anders krijg ik het gezeik dat ik spion ben, als bloody maffia had geweest.
En ik kon geen hints naar Syb vinden
Lees mijn post van net evenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' Syb gestemd hoor... Waarom je oordeel af laten hangen van anderen? Syb is (/was) imho de meest verdachte persoon..
Juist ja. Ik hap even, zeker na gisterenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef Syb-rund. het volgende:
als ik maffia zou zijn, zou ik juist goed zijn want ik heb voor een dorplynch gezorgd
Same problem here, ik doe ook maar mijn bestquote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben weer eens te laat zeker?
Ben pas net thuis, *zucht*
Kunnen we die tijden niet wat later zetten? Sommige mensen hebben níet 24/7 tijd om te fok!-en en werken/studeren gewoon overdag.
na de nacht kills jaquote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist ja. Ik hap even, zeker na gisteren
#vote Syb-rund
Syb-rund(1): Nembrionic
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax gewordenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waar heb je dat allemaal gevonden
Ik heb dacht ik al gezegd dat die er niet zijn, luisteren rund. Maar verder zijn er geen hints, dus als NW verder ook niets heeft, dan kan hij het beste jou pakken, want jij gedraagt je het verdachtstquote:Op donderdag 27 november 2008 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Tim ik wil die hints richting mij wel eens zien hoor
Ik ben wel voor Ajax!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben Valenciafan, en door mijn exen anti Ajax geworden
Bovendien gaat het over een s-p-e-l-e-r
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik al gezegd dat die er niet zijn, luisteren rund. Maar verder zijn er geen hints, dus als NW verder ook niets heeft, dan kan hij het beste jou pakken, want jij gedraagt je het verdachtst
Ik vond die klop afgelopen week ook wel even leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Ajax!![]()
Die klop tegen PSV was gewoon heerllllllllijk!
Ik had gisteren geen tijd, en ik zit met een klote revalidatie (operatie),quote:Op donderdag 27 november 2008 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond die klop afgelopen week ook wel even leuk om naar te kijken![]()
Hints kunnen wel makkelijk zijn, maar om een of andere reden zie ik Ladi's hints nooitAltijd kan ik hints oplossen, alleen die van haar niet
Maar mij is morgen een Wordbestandje beloofd, dus dan zal ik niet langer in het duister tasten
Ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 21:14 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik had gisteren geen tijd, en ik zit met een klote revalidatie (operatie),
maar deze vind ik wel makkelijk
lol, dan weet ik wie jij hebt gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |