Van Veenquote:
Dat was ikquote:
Ik was dorpsbewoner!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik hoop van harte dat sg weer maffia is
ik heb het over nu, de vorige officiele ronde was je mobquote:
Ach gutquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik wil wel burgemeester zijn :-)
Waarom ? Ik ben het nog nooit geweest
Susi is volgens mij nooooooooooooit mafia, en t is geen Trevland dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gut
Toe maar dan
BM-stemming
Ja is goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey siesta, ga je nog voor bm? -> Vote siesta, (no pienses que quiero ligar)
Siesta-G-unit (1) Sybse
Susi (2) Nembrionic, Hara
Naar maffia?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
I spy with my little eye dat er altijd een mafia BM kandidaat bij is. Misschien verander ik mijn stem dus nog
Ik stel me niet aan, ik gaf alleen aan dat ik even wat anders ging doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft je ook niet zo aan te stellen hè. Er was even een probleem, nu is het over. Klaar, we beginnen opnieuw.
Oh, okay. Dan vatte ik het verkeerd op, sorryquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik gaf alleen aan dat ik even wat anders ging doen
Was even een potje gamen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, okay. Dan vatte ik het verkeerd op, sorry
Als ik geen vegetariër zou zijn, zou ik wel eens vis op een tropisch eiland willen eten. Wat jij? Dat smaakt vast anders dan hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Was even een potje gamen.
Geen probleem hoor, we komen er wel uit!
Lekker warm landje, en een kokosnoot, zal het ook vast wel goed doen denk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik geen vegetariër zou zijn, zou ik wel eens vis op een tropisch eiland willen eten. Wat jij? Dat smaakt vast anders dan hier
Zit net te denken, vind het zelf ook niet eens lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind kokos echt ontzettend smerig
we zijn al begonnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef DuTank het volgende:
TERUG VAN MIJN BAN EN IK DOE MEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
##Vote Siesta
Siesta-G-unit (2) Sybse, Sheep
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
hahahah, kreeg die link net via msn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
hara voor bm!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat jij niet alleen mafia uitroeit. Je roeit het halve dorp uit
quote:
En 4 mafia!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb één dorpsmoord op mijn geweten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Slecht hoor, dat je toen geen eens gelynched werd.
Dat zou wel HEEL verdacht zijn tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Slecht hoor, dat je toen geen eens gelynched werd.
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: Vraagje aan Susi:
Ik zag ergens dat je in Estland of iets was geweest.
- Is het waar dat je daar alle lekkere chikies kunt krijgen met een Audi/BMW/MB sleutelhanger, een paar dollar uit je broekzak laten steken en een Hi, how are you doing openingszin?
Subvraag:
- en zijn ze inderdaad lekker, die Estse dames?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje. Heb niet echt verstand van vrouwen, laat staan hoe je ze kunt krijgen. Zul je toch echt zelf moeten doen
- Mwoah. Van wat ik heb gezien lijken ze allemaal op Russen. En nee, dat is niet positief. Anders had ik wel Russinnen gezegd. 't Grootste deel is ook van Russische oorsprong. De Estische vrouwen zijn op zich wel knap, maar niet bijzonder. 't Zijn geen Zweedse dames.
Plannen om er heen te gaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de avond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem ## Sheep, omdat ik niet van nulletjes houd, vind ik niet lief
Natuurlijk, dankjequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
##Vote B.ertha
Siesta-G-unit (2) Sybse, Sheep
B.ertha (1) Etcetera
En ik heb geen idee of ze zich weer beschikbaar wil stellen![]()
Als beide antwoorden nou volmondig ja zouden zijn...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.
Heb dan ook niet echt verstand van vrouwen, laat staan hoe je ze kunt krijgen. Zul je toch echt zelf moeten doen
- Mwoah. Van wat ik heb gezien lijken ze allemaal op Russen. En nee, dat is niet positief, anders had ik wel Russinnen gezegd. Het grootste deel is ook van Russische oorsprong. De Estische vrouwen zijn op zich wel knap, maar niet bijzonder. 't Zijn geen Zweedse dames.
Plannen om er heen te gaan ?
quote:
Inderdaad, dit is Fok. Genoeg piemels die zich aanbieden op de digitale snelwegquote:
Die piemels willen wij niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is Fok. Genoeg piemels die zich aanbieden op de digitale snelweg
Lijstje over nemen graagquote:
Nee, al die andere 'vriendjes' nooitquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wist het wel, al die AQKers klitten samen
Ik heb geen fok vriendjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, al die andere 'vriendjes' nooit
Als ze maffia zijn, dan lynch ik ze gewoon hoor
Gaan we dan elkaars haar kammen en over jongens giechelen?quote:
Ik zag dat ik de stand niet had bijgewerkt, maar CaLeX: ik weet niet of je het weet maar Prince en Polly telt voor 1 en niet 2 dude. Tijd om te slapen voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef CaLeX het volgende:
Siesta-G-unit (3) Sybse, Sheep, CLX
B.ertha (4) Etcetera, Pizza Hawaii, PP
alleen als je dat wilt. We kunnen ook bergen chocola en Ben&Jerry's eten. Of Nagels lakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaan we dan elkaars haar kammen en over jongens giechelen?
Oh, ik houd niet van ijs en chocoladequote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen als je dat wilt. We kunnen ook bergen chocola en Ben&Jerry's eten. Of Nagels lakken.
Of misschien ben je meer van de survivalweekends en nachtelijke discussies over de wereldpolitiek. Of documentaires over het broeikaseffect.
Ik laat zo maar een ballonnetje op
Daarom mag je ook kiezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik houd niet van ijs en chocolade
Hartigquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daarom mag je ook kiezen
Ik eigenlijk ook niet zo. Ben meer van hartig. Of misschien cakejes.
En ik hou van koken, zo heb ik ontdekt
Wijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:46 schreef Syb-rund. het volgende:
zei er iemand chocola!? *actieve houding*
quote:
JA baasquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zag dat ik de stand niet had bijgewerkt, maar CaLeX: ik weet niet of je het weet maar Prince en Polly telt voor 1 en niet 2 dude. Tijd om te slapen voor jou denk ik.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef CaLeX het volgende:
B.ertha (4) Etcetera, Pizza Hawaii, PP
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey! Goedzo!quote:
Schande, zeg ik je. Vrouwen zijn genetisch verbonden met ijs een chocolade.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik houd niet van ijs en chocolade
Als het goed is het je er ook maar 2quote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb volgens mij ook meer ballen dan de gemiddelde kerel, t zit me niet mee
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?quote:Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.
Dat zijn andere ballenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het goed is het je er ook maar 2
Het ging om het aantal, niet het typequote:
"Hawaii Tim, cupido heeft ervoor gezorgd dat jij verliefd bent op Nembrionic"quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?
Ja dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?
quote:
Ja zeker. Heb ze paar jaar terug nog op lowlands gezien.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Geweldige band, zo heerlijk veel verschil tussen nummers als open your eyes en quietly, en toch klinkt het beide goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Thx Harajuku! Altijd makkelijk!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Deze rollen.
Maffiahoer - Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.
Gekke velddokter - De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter.
Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.
Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.
Maar ligt dat aan jou of aan de gemiddelde kerel?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb volgens mij ook meer ballen dan de gemiddelde kerel, t zit me niet mee
Had je beter op Siesta kunnen stemmen, dit maakt het niet spannender, tenzij het de runner up verkiezingen zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 08:29 schreef ZxOrD het volgende:
Susi (3) Nembrionic, Hara, zxord
B.ertha (5) Etcetera, Pizza Hawaii, PP, Clesar03
timmmmm (0)
-----------------
Om het spannend te maken
Tel ik niet mee dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Saaie slapende mensen!
Ben ik hier dan helemaal alleen
Ik doe het met veel liefdequote:Op woensdag 26 november 2008 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Ja, nu slaat mijn post natuurlijk weer nergens op, je hebt het weer verpest hoor ladi
Dat is wel 1,5 maand studiefinancieringquote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat 2 keer naar Les Sybelles en Val Thorens.
Stiekem wil ik er nog 1 bijboeken, maar dan gaat mijn geld ook erg hard.
Zo duur is Val Tho in de Dutchweek toch niet? Wij waren vorig jaar 233 euro zonder reis incl skipas kwijt.
Dat wel, maar dan heb je ook wel wat.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is wel 1,5 maand studiefinanciering
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef CaLeX het volgende:
tja prioriteiten stellen he.
Krijg je in Val tho een biertje van me
B.ertha heeft denk ik vaker meegedaan dan jijquote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef SiestaGuru het volgende:
Goede morgen fokkertjes....
Heeft bertha al eerder meegedaan? Het verbaasd me dat die zoveel stemmen krijgt, ik vind het maar verdacht
quote:
Ik was ook degene die zei dat de BM verkiezing een grote gok is met 70% kans dat de mafia wintquote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat wanneer ik er op reken, de uitkomst juist zal zijn
Hoewel ik me kan herinneren dat jij degene was die ooit stemde op degene op wie ik zei dat je moest stemmen, met de bewoordingen, Tim weet meestal waar hij het over heeft, dus ik luister maar naar hem
Dat die kandidaat maffia was en ik spion doet er even niet toe, ik weet nog steeds waar ik het over heb![]()
Ow... Zal wel voor mijn tijd geweest zijn danquote:Op woensdag 26 november 2008 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
B.ertha heeft denk ik vaker meegedaan dan jij
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Siesta-G-unit (4) Sybse, Sheep, CLX, timmmmm
Susi (2) Nembrionic, zxord
B.ertha (5) Etcetera, Hawaii_Tim, PP, Clesar03, Hara
Sheepcidus (1) PS
timmmmm (0)
Siesta dan maar
Nu verwacht ik wel een stem van jou siesta
Ik wil niet meer op 0 staan
Haha, ik rekende er wel op, en jij nietquote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
Enne timmmm, kan je rekenen??
reken er dan maar niet op
Siestaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik vind je ook de beste leukste liefste geweldigste en meest briljante (andere)
![]()
kandidaat, dus ik vind het best.
Sheepcidus (1) PS
timmmmm (1) SiestaGuru
OMG een stem met beargumentatiequote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef B.ertha het volgende:
Omdat schaapjes leuk zijn en sheepcidus geloof ik wel goed hints op kan lossen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:51 schreef Susi het volgende:
Sheepcidus (2) PS, B.ertha
timmmmm (1) SiestaGuru
-SG- (1) Susi
Doe is op mij stemmenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
iedereen die hier loopt te roepen dat mensen verdacht zijn, zijn bij mij nu al verdacht
Dat zegt alleen maffia.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
iedereen die hier loopt te roepen dat mensen verdacht zijn, zijn bij mij nu al verdacht
Je maakt dus nu jezelf verdachtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
ik ga m'n stem niet meer wijzigenquote:
nou ben je dush elemaal verdachtquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Susi het volgende:
Wat heb je tegen een paar meloenen ?
jammer, mag het niet meer veranderen. Het is ook ooit een olifantje geweest en bij de vorige ronde was het paddington.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil niet dat die fruitmand wint, ksst ga weg
en bedanktquote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Susi het volgende:
Wat heb je tegen een paar meloenen ?
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:35 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, Katie is gewoon een slet geworden!
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:36 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige dag in het o-zo zonnige Fok-town. De vogels floten, de mensen lachten elkaar vriendelijk toe op straat en er was nauwelijks sprake van rivaliteit bij de burgemeesterverkiezingen. Bijna alle stemgerechtigde inwoners brachten braaf hun stem uit, en met grote meerderheid verkozen zij B.ertha tot hun nieuwe burgemeester. B.ertha gaf een bescheiden feestje in de feestschuur van het dorp.
Gefeliciteerd, B.ertha!
Voor de dorpsbewoners gaat nu de nacht in, de speciale rollen moeten vóór 21:30 hun PM's hebben gestuurd. Let the games begin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:03 schreef PrincePolly het volgende:
Wa is da weer voor Sesamstraat hier?
Eetkame ris toch daar waar de klimop aan de buitenkant groeit?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem een walkie-talkie mee, anders is het eten bedorven voordat je de eetkamer hebt gevonden
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neem een walkie-talkie mee, anders is het eten bedorven voordat je de eetkamer hebt gevonden
foto???quote:Op woensdag 26 november 2008 18:35 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, Katie is gewoon een slet geworden!
quote:
Tuurlijk wel, multitasken!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:57 schreef Etcetera het volgende:
ja die hints worden nu nageplozen, kunnen toch niet posten en uitzoeken tegelijk
met hoofdpijn én buikpijn ernaast? Liever nietquote:
Verdere tekst: You're all I've ever wanted!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef Syb-rund. het volgende:
*verdere tekst vergeten*
excuseer mij zeerquote:Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef Ladidadida het volgende:
jongens
Jullie stellen me teleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |