Ik doe het met veel liefdequote:Op woensdag 26 november 2008 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Ja, nu slaat mijn post natuurlijk weer nergens op, je hebt het weer verpest hoor ladi
Dat is wel 1,5 maand studiefinancieringquote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat 2 keer naar Les Sybelles en Val Thorens.
Stiekem wil ik er nog 1 bijboeken, maar dan gaat mijn geld ook erg hard.
Zo duur is Val Tho in de Dutchweek toch niet? Wij waren vorig jaar 233 euro zonder reis incl skipas kwijt.
Dat wel, maar dan heb je ook wel wat.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is wel 1,5 maand studiefinanciering
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef CaLeX het volgende:
tja prioriteiten stellen he.
Krijg je in Val tho een biertje van me
B.ertha heeft denk ik vaker meegedaan dan jijquote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef SiestaGuru het volgende:
Goede morgen fokkertjes....
Heeft bertha al eerder meegedaan? Het verbaasd me dat die zoveel stemmen krijgt, ik vind het maar verdacht
quote:
Ik was ook degene die zei dat de BM verkiezing een grote gok is met 70% kans dat de mafia wintquote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat wanneer ik er op reken, de uitkomst juist zal zijn
Hoewel ik me kan herinneren dat jij degene was die ooit stemde op degene op wie ik zei dat je moest stemmen, met de bewoordingen, Tim weet meestal waar hij het over heeft, dus ik luister maar naar hem
Dat die kandidaat maffia was en ik spion doet er even niet toe, ik weet nog steeds waar ik het over heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |