alleen als je dat wilt. We kunnen ook bergen chocola en Ben&Jerry's eten. Of Nagels lakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaan we dan elkaars haar kammen en over jongens giechelen?
Oh, ik houd niet van ijs en chocoladequote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen als je dat wilt. We kunnen ook bergen chocola en Ben&Jerry's eten. Of Nagels lakken.
Of misschien ben je meer van de survivalweekends en nachtelijke discussies over de wereldpolitiek. Of documentaires over het broeikaseffect.
Ik laat zo maar een ballonnetje op
Daarom mag je ook kiezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik houd niet van ijs en chocolade
Hartigquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daarom mag je ook kiezen
Ik eigenlijk ook niet zo. Ben meer van hartig. Of misschien cakejes.
En ik hou van koken, zo heb ik ontdekt
Wijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:46 schreef Syb-rund. het volgende:
zei er iemand chocola!? *actieve houding*
quote:
JA baasquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zag dat ik de stand niet had bijgewerkt, maar CaLeX: ik weet niet of je het weet maar Prince en Polly telt voor 1 en niet 2 dude. Tijd om te slapen voor jou denk ik.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef CaLeX het volgende:
Siesta-G-unit (3) Sybse, Sheep, CLX
Susi (2) Nembrionic, Hara
B.ertha (4) Etcetera, Pizza Hawaii, PP
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey! Goedzo!quote:
Schande, zeg ik je. Vrouwen zijn genetisch verbonden met ijs een chocolade.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik houd niet van ijs en chocolade
Als het goed is het je er ook maar 2quote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb volgens mij ook meer ballen dan de gemiddelde kerel, t zit me niet mee
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?quote:Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.
Dat zijn andere ballenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het goed is het je er ook maar 2
Het ging om het aantal, niet het typequote:
"Hawaii Tim, cupido heeft ervoor gezorgd dat jij verliefd bent op Nembrionic"quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?
Ja dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je wel als geliefde A wie geliefde B is en vice versa? Dus wel op wie je verliefd bent maar niet de rol van diegene?
quote:
Ja zeker. Heb ze paar jaar terug nog op lowlands gezien.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Geweldige band, zo heerlijk veel verschil tussen nummers als open your eyes en quietly, en toch klinkt het beide goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Thx Harajuku! Altijd makkelijk!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Deze rollen.
Maffiahoer - Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.
Gekke velddokter - De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter.
Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.
Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.
Maar ligt dat aan jou of aan de gemiddelde kerel?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb volgens mij ook meer ballen dan de gemiddelde kerel, t zit me niet mee
Had je beter op Siesta kunnen stemmen, dit maakt het niet spannender, tenzij het de runner up verkiezingen zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 08:29 schreef ZxOrD het volgende:
Siesta-G-unit (3) Sybse, Sheep, CLX
Susi (3) Nembrionic, Hara, zxord
B.ertha (5) Etcetera, Pizza Hawaii, PP, Clesar03
timmmmm (0)
-----------------
Om het spannend te maken
Tel ik niet mee dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Saaie slapende mensen!
Ben ik hier dan helemaal alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |