SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de avond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem ## Sheep, omdat ik niet van nulletjes houd, vind ik niet lief
Natuurlijk, dankjequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
##Vote B.ertha
Siesta-G-unit (2) Sybse, Sheep
Susi (2) Nembrionic, Hara
B.ertha (1) Etcetera
En ik heb geen idee of ze zich weer beschikbaar wil stellen![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis![]()
Als beide antwoorden nou volmondig ja zouden zijn...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef Susi het volgende:
[..]
- Ik heb geen piemel, ik zoek d'r juist eentje.
Heb dan ook niet echt verstand van vrouwen, laat staan hoe je ze kunt krijgen. Zul je toch echt zelf moeten doen
- Mwoah. Van wat ik heb gezien lijken ze allemaal op Russen. En nee, dat is niet positief, anders had ik wel Russinnen gezegd. Het grootste deel is ook van Russische oorsprong. De Estische vrouwen zijn op zich wel knap, maar niet bijzonder. 't Zijn geen Zweedse dames.
Plannen om er heen te gaan ?
quote:
Inderdaad, dit is Fok. Genoeg piemels die zich aanbieden op de digitale snelwegquote:
Die piemels willen wij niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is Fok. Genoeg piemels die zich aanbieden op de digitale snelweg
Lijstje over nemen graagquote:
Nee, al die andere 'vriendjes' nooitquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wist het wel, al die AQKers klitten samen
Ik heb geen fok vriendjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, al die andere 'vriendjes' nooit
Als ze maffia zijn, dan lynch ik ze gewoon hoor
Gaan we dan elkaars haar kammen en over jongens giechelen?quote:
Ik zag dat ik de stand niet had bijgewerkt, maar CaLeX: ik weet niet of je het weet maar Prince en Polly telt voor 1 en niet 2 dude. Tijd om te slapen voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef CaLeX het volgende:
Siesta-G-unit (3) Sybse, Sheep, CLX
Susi (2) Nembrionic, Hara
B.ertha (4) Etcetera, Pizza Hawaii, PP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |